Divat az ágy. Ágy egy ezeregyéjszaka... szerelem 2006-11-09 17:14:22
Le asceticism! Japán minimalizmus a hálószobában nem szükséges. Amikor kiválasztják egy ágy, azt mondják, "Igen" kényelmet, luxust, kifinomultság, így légtelenítő adni minden, a test, az érzékek. Nagyon régen egy ágyban alvás, a szerelem rózsa a földből lett, az ágy. Ez történt, amikor az emberek költöztek a barlangban, hogy a kunyhó. Az eredeti ágy volt, mint egy nagy vályú, aludt, akkor több ember. Szerencsére, a szélessége, az volt, négy méter. A tulajdonosok mindig képes-hoz osztozik egy ágyon, egy üdvözlő vendég. Minden volt nagyon elégedett, illetve hogyan lehetne graced az ágya. Régészek meg is találták a nyomatok szövött szőnyeg. Személyes egyik napról a másikra'megjelent sokkal később pedig az volt a célja, csak a királyok. Egyiptomi fáraók, például, pihent egy pazarul berendezett lakás dobozok. Már a negyedik század, "férőhely" kézműves kiosztott egy külön ága. Ágyak voltak, fából, bronzból, díszített horn tányérok, csont, a nemesfémek. Nos, az emberek mindig részleges luxus... A Byzantium a férőhely aludt, leginkább a nőket. Férfiak, mint ezek az urak voltak elégedett egy egyszerű pad Murphy. Az Ókori Kínában, az ágy volt, a szolgáltató által a fűtési rendszer. Ezer évvel ezelőtt az Európaiak meghatározott, a párna nem csak a feje alatt a lábak a test jobb pihent. De elég a múlttal kapcsolatban. Fontos, hogy ez most divatos. MERCHANT ELEGÁNS, divatos, hogy a XIX. században, luxus, elegancia. Az ágy már régóta egy attribútum, a családi jólét, a társadalmi presztízse. Az inter'Yeri orosz kereskedők ' házak, például a hálószoba kapott egy különleges hely. Itt a bizonyság, hogy az író a múlt század PP Fej-on: "a Gazdag kereskedők elsősorban szükség egy luxus hálószoba rokonai a menyasszony. A hálószoba gyakran négyszer, UE'további öt hazai környezetben venni, mint egy hirdetnek. Ez a kereskedő elegáns. A mennyezetről lógott egy hatalmas rózsaszín üveg lámpa formájában labdát bronz befejezés; a mólón volt elhelyezett faragott dió wc a szekrények, majd miután a folyosón a fülkében állt egy kétágyas, lemezelés ágy, sok párnák a csipke. A Windows egyik sarkában a hálószobában volt egy Szentély, az ikonok, a másik az úgynevezett slide - üveg Kabinet, amely gyűjtötték minden hozománya ezüst nők az elkerülhetetlen ezüst szamovár, amely soha nem volt használva. Nem elfelejteni, vászon szekrényben fathoms tükör ". Ha nézel bútor bemutatótermekben ma látjuk ugyanazt a trendek. Férőhely, mint tudod, vannak fák'fa vagy vas. A Modern technológia lehetővé teszi, hogy használja a kockák mindenféle helyettesít fa. De a legtöbb tartós, környezetbarát, örökre rangos anyag, persze, természetes fa (tölgy, dió, meggy, cseresznye, bükk, alder). Így az Olaszok a törvényhozók bútor divat - inkább azt, hogy a fa. Egy külön csoport - férőhely fémből készült, tipikus német cégek, megszállottja egy különösen erős, ellenálló, hogy a mindennapi anyagok. Mint általában, a stílus nekik van egy hi-tech, meztelen technocratism, alkalmanként hatálya alá véleményét a tervező. Kovácsoltvas ágyak, miközben szokatlan nekünk, de ez is a lehetőséget, hogy hozzon létre egy teljesen egyedi ágy. Mi az a fickó polgárok, hogyan mondjam el a vezetők, bútor áruházak, chase ez a szokatlan. OLASZ ÁTTÖRÉS a legutóbbi bútor vásár Milan volt az világosan látható, csendes környéken, a két stílus - klasszikus, mind modern. 20 évvel ezelőtt a divat uralkodott csak klasszikus. Azt gondolták, hogy a bútorok vannak dolgok, melyeket vásárolt nem egy évre kell ezért támaszkodni hagyomány. Az ágyak ezek az értékek kifejezve, a vastag, magas, mint az ajtó, a háta sötét fa a faragott vagy burkolatok. Teljesen romboló dogmák volt Olaszország, viszonylag későn került be a globális bútorok piacán. De ő tört bûnének gyorsan, visszavonhatatlanul. A gyártók, hiszen a Félsziget volt szükség valami elromlik a verseny. Az adu kártya volt a tervező. A fejlesztési felkérték, hogy a legtöbb híres ft. A bútorok volt költség olasz gyárak valamivel drágább, mint korábban, de a lány szépség, a harmónia, amely a legújabb divat trendeket, a tartózkodhatnak a konkurencia előtt tartani az árakat. A világ termelése luxus bútor vezető helyét határozottan vette a mi olasz iskola, amelyet követően, Willy-akarva akaratlanul volt, a Németek, a franciák. A törvényhozók bútorok (ágy, beleértve) a divat ma is vannak ilyen cégek, mint Ceccotti, Capellini, &, Poliform, Promemoria, Georgetti, Saporiti Italia, Bernini vagy mások. Segítségével különböző tudja-hány modellek ezek a gyártók nem másolhatók egy-egy. Nagyon érdekes élmény vállalatok vesznek részt, csak a férőhely, semmi más. Ez Flou, Orizzonti, majd a Treca de Paris. A koncepció az "ágy" ezek közé tartozik az egyedi matrac rács, speciális funkciók, a kárpitos, párnák, ágynemű. Modellek ezek a gyártók különböző formák, elegancia, kifinomultság, élénk karakter, így az ágy kiválasztott képet a galéria mappából, majd lesz szinte a legfontosabb dolog a házban. Az ÚJ SZEZON, Ha inkább valami, amit senki más nem, akkor is biztosan vásárolni egy Spártai ágy superindex matrac, mozog a modell a görgőket egy távirányító, vagy hogy egy egyedi megrendelés egy luxus ágy értékes erdőben a trón usgov'Yam. De azt tanácsolom, nem kell elmenni bútor áruház, amely egy hatalmas különféle modellek, például, made in France. A francia fa', fából készült ágy usgov'I - kovácsolt fém. Befejezés - réz, fa, aranyozott. Ez nagyon divatos. Mint ushaw'én, átlátszó vagy színes üveg néhány különböző világítás. Az Általános, a kopjafa lehet festett díszes mintával van egy szokatlan alakú, egy mechanizmus beállítása a dőlésszögének. Usgov'I alacsony, magas vagy nem. Mint egy láb vissza. Az oldalsó panelek általában anyagából, mint a hátsó, vannak azonban kárpitozott bőr, velúr vagy ruhát. Ez különösen különbözteti meg férőhely, Olaszországból, amikor minden a sarkok zárt szűk ruhával. Kényelmes, praktikus, szép. Van egy nagy a kereslet az ágy film. Ez is egy olasz találmány. Például, ushaw'én hajlik vissza, belső polc elrejteni textília. Vagy meg lehet emelni a bárok, hozott egy doboz ágyban, párnák, lap, takaró. Vannak férőhely hogy van beépített oldalsó lámpák, éjjeliszekrény táblázatok, kihúzható asztal cukorka, gyümölcslevek, pezsgő. Tekintettel divatos színek, a tényleges sötét vagy ebony, mezők tölgy. A vezetők, bútor áruházak ígéret mielőtt a New year divat egy ágy füstös tölgy. Ez a fa az év. Minden növény rendelkezik saját legkeresettebb modell-a promóció, a legtöbb értékesített az ukrán piacon. De a figyelemre méltó rész: tölgy, foltos vaku szín, a már megrendelt minden self-kímélés bútorgyár. A csúcs igény ágyra ilyen anyag várhatóan jövő nyáron. Most körülbelül a matrac. Minden modern ágyak alacsony (körülbelül 40 cm-re. A tetején a kockák fit matrac 18-20 cm, mérete 2 2 méter - latex vagy tavasszal. Ha a rugó, akkor már őket, még mindig nem érzi. Minden tavasszal egy külön táska. Az egész matrac a különböző nyomás zónák. Merevebb rugók, a középső az ágy, ahol a matrac tapasztalható a sok stressz. Bárki, vedd fel a matrac egyénileg - sok gyárak jelzik módosítás: szigorúbb vagy több m'amelynek célja, hogy a vevő számára mérlegelve, hogy 80 kiló, vagy még több. A matrac egy téli, egy nyári buli. Egy réteg pamut - így a matrac célja, ki a nyáron. Tél jött - akkor fordítsa meg, majd a hazugság, a külső, fedett woolen anyag. Röviden, minden gondolat felett, hogy az ágya, azt éreztem, mint egy király. Vagy Királynő - a karok a király. A legtöbb divatos szövet - csendes hangok: bézs, szürke. A szín az év - olívaolaj. Ha szeretne vásárolni nagyon ágy egy ezeregyéjszaka szeretet, meg kell, természetesen, egyedi, csodálatos, szokatlan olasz ágy, világos piros színű, amely sokkolta a vásárlók vissza 1998-ban még mindig nem veszítette el a fellebbezést.
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése