2014. április 1., kedd

Az ablak piaci Ukrajna-fejlesztési trendek 2006-11-02 17:24:05

Építés, újjáépítés.

Ablak ukrán piacon trendek
2006-11-02 17:24:05

A küszöböt a huszonegyedik század az emberiség megváltozott. A new age számos hívás század üveg. Az elmúlt három évtizedben, az egész világ már megszokta, hogy ez a kényelem, mint a "Windows". Ez volt ez idő alatt jelölve a gyors növekedése a termelés.


A Modern technológia lehetővé teszi, hogy termelni PVC Ablakok, alumínium, fa, össze fa, alumínium, műanyag. Ezek az Ablakok kiváló teljesítményű, modern design. Lehet, hogy nem ért egyet inkább az a tény, hogy a magas minőségű nyitott ma elsősorban az határozza meg, hogy a kényelem, a lakás, vagy ház. Az előnye az, hogy a "Windows", összehasonlítva a régebbi modellek egy hosszú idő, s nyilvánvaló, hogy az összes. Majd ha már 7-8 évvel ezelőtt hazánkban is lehetne hallottam hízelgő véleménye a "Windows" (alumínium profil, azt mondják, hűvös, PVC általában káros'I), ezután senki sem kérdőjelezte meg a célszerűség az alkalmazásuk, a gyakorlatiasság, esztétika. Elvittek egy erős hiánypótló a hazai piacon, amely kidolgozta szerint a saját törvényei. A tendencia, hogy a gyorsított fejlesztése az ukrán piacon a "Windows" azt mutatja, hogy az elmúlt években jelentősen növekedett a szám a gyártók ezeket a termékeket. Ez viszont ahhoz vezet, hogy a megnövekedett verseny következtében, hogy az alacsonyabb árakat áruk, hanem arra kényszerít minket, hogy javítja a termék minőségét.
Az Ukrajnai üzemanyag-fogyasztás fűtés 1 m2-nyi területen 3-4-szer nagyobb, mint a fejlett országokban.
Az első a "Windows", hogy'megjelent az ukrán piacon a 90-es évek elején, Volt egy fém doboz. Ők voltak az első importált formájában kész termékek, elsősorban Németországból, majd elkezdte importálható Lengyelország. Az első PVC-ablak ukrán termelés tehető az év 1993-1994. Szinte egyszerre, a piaci mester úttörője fák'kő oknostroi. A termékek készülnek, a három-rétegű ragasztott fa, impregnált számos ragasztók, gyanták, festék boltokban a "természetes" eredetű szálas szerkezet, de ugyanakkor szerez egy új fogyasztói tulajdonságok, mint a tartósság, ellenáll a nedvesség, majd a mállás. A fejlesztés a magántulajdon, valamint a növekvő igények energiahatékonysági van szükség, hogy "meleg" alumínium szerkezetek használt területek intenzív emberi-flow-k, üzletek, intézmények, stb.
A végén, a XX. század Ukrajnában már az elsődleges felhalmozási főváros, a'megjelent az ügyfelek, akik készen állnak, amellett, hogy praktikus tulajdonságai az üveg, fizetés, esztétikai keresés építész. A'megjelent első példa a strukturális üvegezés megfelel a követelményeknek, a hőszigetelés.
Ebben a cikkben megpróbáljuk megérteni a helyzet az ablak piaci Ukrajna meghatározza a kapacitás, a dinamika változás az elmúlt években,'kideríteni, hogy hány Windows különböző anyagok fogyasztott ma Ukrajna, mik a kilátások, valamint módon a fejlődés ezen a piacon.
Meghatározni az állam a piacon, ablak, általunk készített egy átfogó marketing, egyes tanulmányi eredmények, amelyek lesz az alábbiakban. Elemzése ablak az Európai piacon (figyelembe véve a nemzeti sajátosságok a különböző országokban), Németország (mint jogalkotó ablak technológiák), Lengyelország (mint egy ország, amelynek élményét nagyban befolyásolja az Ukrajna), valamint változás történt az elmúlt évtizedben a XX. század ezekben az országokban lehetséges, hogy megjósolni, hogy a tendenciák, amelyek várja az ukrán piacon a közeljövőben.
Szóval...

Európa

1999-ben Európában fejlődött, 2, 5 millió tonna anyagok (profilok, gerendák), 35% - a, amelyek ment a termelés PVC Ablakok, ugyanezt az összeget a termelés fák'faszerkezetek, néhány kisebb - 30% - volt, alumínium (lásd 15. oldal) Ábra). 4A). Az összehasonlítás, Ukrajna, 1999-ben használták, mintegy 8 ezer tonna anyag, amely megfelel 0, 32% - a az Európai fogyasztás.
Az arány a szám, a Windows különböző anyagok a meglévő lakásaikat, az Európai országok végére a 90-es években kerülnek bemutatásra táblázat. 1. Miután rendezési minden, a felhasznált anyagok, feltártuk azokat a területeket leggyakoribb keretek fából készült, PVC, alumínium (Ábra). 1 a, b, C). Nyilvánvaló, hogy a fa, mint egy hagyományos anyagok gyártásához használt Windows évtizedek óta érvényesül a lyukakat, összehasonlítva a modern anyagok, hogy'megjelent az elmúlt évtizedben (Ábra). 1 (egy). Így a legnagyobb fák száma'fa Windows telepítve van a volt szocialista országokban, ahol a régi ház (Bulgária, Magyarország, lengyelország, Litvánia, Románia, Szlovénia, stb.), vagy a Skandináv országok nagy számú erdők fokozott követelmények hőszigetelés tulajdonságai az üveg. A Közép-Európai országokban a fejlett gazdaságok kívüli területek a szélsőséges klíma (Északi vagy déli régiók), az elsőbbségi műanyag dobozok. Így, Írországban az elmúlt néhány évben, 70, 5% - os ablak változott PVC Ablakok, Ausztria, Anglia, Németország több mint a fele az összes telepített Windows készült, PVC (Ábra). 1 b). Alumínium minták előnyben részesíti a déli országokban, ahol nem kell megvédeni magam arról, penetráció, hideg vagy ott, ahol a saját források sajtok (Spanyolország, Görögország),, következésképpen a rendszer ára alacsony (Ábra). 1).

Táblázat. 1. A piaci ablakkeretek Európában a késő 90-es években. %
Ország, Fa, PVC, Alumínium
Ausztria 33 52 15
Anglia 25 52 23
Belgium 51 27 22
Bulgária 78 Szeptember 13
Magyarország 72 Augusztus 20.
Németország 27, 5 51 21, 5
Görögország 42, 5 10, 5 47
Dánia 38, 5 34 27, 5
Írország 12 70, 5 17, 5
Spanyolország Szeptember 20, 71
Olaszország 49 12 39
Lettország 62 20 18
Litvánia 67, 5 14, 5 18
Hollandia 46, 5 32, 5 21
Norvégia 70 Február 28.
Lengyelország 58 39 3
Portugália 7, 5 1, 5 91
Románia 67, 5 18, 5 14
Szlovákia 49 40 11
Szlovénia 64, 5 29, 5 6
Finnország 61 14 25
Franciaország 35 39 26
Cseh Köztársaság 46, 5 45, 5 8
Svájc 55, 5 23, 5 21
Svédország 60 2, 5 37, 5
Észtország 64 20 16
Európa 48, 6 26, 5 24, 9

Németország

Az elmúlt 30 év alatt a Németek már szilárdan elhelyezni, mint egy leader fejlesztési modern ablak technológiák. Körülbelül 70% - a vállalkozások termelő berendezések, profil rendszerek, kiegészítők, kellékek a Windows található, Németország, amely vált a fajta vizsgálati laboratórium, ahol a gyakorlatban is tesztelt a legújabb fejleményeket. Ezért, a dinamika, a termelési mennyiségek a Windows az elmúlt évtizedben, a fejlődés a népszerűsége bizonyos anyagok, technológiák, Németországban a legnagyobb érdeklődés a számunkra, mint a legfejlettebb, változatos élményt.

Táblázat. 2. Részesedése a német piacon millió Windows
Év Összesen
1992-ben 21, 973
1993-ban 23, 423
1994-ben 25, 164
1995-ben 25, 523
1996-ban 24, 544
1997-ben 24, 325
1998-ban 22, 617
1999-ben 21, 330
2000 20, 981
Táblázat. 3. Millió. m2 Windows, made in Germany
Év Összesen
1992 37. 134
1993-ban 39. 585
1994 42. 527
1995-ben 43. 136
1996-ban a 41. 480
1997 41. 109
1998-ban 38. 223
1999 36. 052
2000 35. 457

A kapacitás a német ablak piac meglehetősen stabil, 21-25 millió doboz / év (táblázat. 2). A legnagyobb létszámban a terveket készített 1995-ben -25500000 darab. 1999-2000-ben került a telítési a piacon, van még egy kis csökken a termelési mennyiségek. 2000-ben készült Németországban 20900000 termékek-a legalacsonyabb az elmúlt évtizedben. Egyértelmű, hogy vonzó-Németországban jelentek meg a piacokon, Kelet-Európa,
A tér, az átlagos német open 1, 69 m2-es. Ukrajnában a statisztikák szerint ablakban egy kicsit több, mint -2, 08 m2
Hány négyzetméter a Windows termelt évente Németországban, adják táblázat. 3.
Bár a teljes piac stabilizálódott, majd a külső fejlődés nem tapasztalható, ezen belül továbbra is a változás. Ha úgy vesszük, a felhasznált anyagok, a termelés ablakkeretek Németországban éve 1990-2000 táblázat. 4, 5; lásd a folyamatos növekedés a népszerűsége PVC fogyasztás 10 év-kal több, mint 1, 5-ször lett a domináns pozícióját a német piacon. A termelés műanyag Ablakok elérte az 55% - ot. Ez azt jelenti, hogy minden második szerkezet anyaga kemény PVC. Még nehezebb nő a termelés, fa-alumínium Ablakok (2% 3, 9%), amely azonban csak egy kis szektorban a piac.
Megjegyzés: a görbe felelős a termelés alumínium termékek, tükrözi a mennyiségi változások ezen a területen, de nem a minőség. Sőt, a népszerű alumínium, mint szerkezeti anyag az elmúlt években jelentősen nőtt. Elengedhetetlen az üvegezés, az épületek építése téli kertek, tető lámpák, egyre által tervezett építészek az építőiparban az új vagy a felújítás, a régi épületek. Alumínium jobb a PVC-ből jellemzői az erőt, de rosszabb, mint a neki szigetelő tulajdonságai. PVC Ablakok teljes mértékben megfelelnek a követelményeknek előtt'vannak áttetsző walling, hogy olcsóbb, mint az alumínium Ablakok. Úgy tűnik, alu-profil helyett a termelő a szokásos Windows voltak irányul, hogy a megoldás komplex mérnöki problémák, ahol ez elengedhetetlen.



Táblázat. 5. Építési ablakkeretek Németországban. A felhasznált anyagok, a termelés ablakkeretek 1 990-2000 év%
Év Fa / a Fa AL PVC-AL
1990 2 39, 5 35 23, 5
1991 2 35 41, 5 21, 5
1992 2, 3 34, 8 41, 4 21, 5
1993 2, 3 34, 6 42, 7 20, 5
1994 2, 4 30 46, 8 20, 8
1995 2, 6 28, 9 48, 3 20, 3
1996 3, 3 27, 5 49 20, 3
1997 3, 2 26, 7 51, 9 18, 2
1998 3, 5 26 53, 5 17
1999 3, 8 25 54 17, 2
2000 3, 9 24, 1 55 17

Érdekes a helyzet, hogy figyelhető meg a szektor a fák'fa Ablakok Németországban. Bár az összes termékek száma (táblázat. 5) csökkent az elmúlt 10 év alatt 39% - a, a minőség változott alapvetően. Új fák'fa eurowindows már elődeik, csak egy dolog közös - a feedstock. A 90-es évek elején, a legtöbb kockák voltak készült, tömör fa. Ilyen a Windows reagálnak a hőmérséklet vagy páratartalom változás a légköri levegő, kötelező éves karbantartás rosealia nem teljesíti azokat a követelményeket, amelyeket az Európai normákat. De 1998-ban, a termelés esett 10% - át. A túlnyomó többsége a termékek készültek három-rétegű laminált fűrészáru furnér, hogy biztosítja az állandó méretű, tartósság.

Mint feedstock jómódú Németország engedheti meg magának, csak sima fenyő, illetve behozott egzotikus m'milyen fajta mahagóni - meranti. Ez a fa egyre népszerűbb, a termelés 1998-ig meranti előtt fenyők. Itt találsz nagyon kevés közös Ukrajna, ahol a legtöbb használt fenyő, tölgy! Úgy látszik, evett Németországban egyre nő, sokkal több, mint Ukrajnában, így a termelés a Windows elég stabil, mintegy 10% - os piaci kötet. Ugyanakkor a belföldi piac számára keret luc, valamint a meranti, abszolút ritkaság. Talán ez az egyetlen élmény, Németország, Ukrajna, nem valószínű, hogy örökli



Lengyelország
A piac a Nyugati szomszéd sok szempontból hasonlít a gyors fejlődés a piac "a jogalkotó ablak divat", a korai 90-es években. Bár, sajnos, nem rendelkezünk teljes információt a piac Általános, majd próbálja elemezni a leggyorsabban fejlődő ágazat a PVC Ablakok.
A szám a Windows készített 1998-ban 99 évre, az adott táblázat. 6. Ábra: 8 mutatja a piaci részesedése a különböző popilnya rendszerek Lengyelországban 98-99 biennium.. Látjuk, hogy a legtöbb népszerű rendszer a lengyel piacon vannak profilok a német VEKA cég, amely megszerezte a 4% - os piaci 99, valamint megtartja a vezetés. A második helyen egy meglehetősen nagy piaci részesedés profilok KOMERLING bemutatni az ukrán piacon, két, vagy három cégek, főként import kész termékek Lengyelország. A harmadik helyen a lengyel üzemmód, PANORÁMA, nem mai Ukrajnában, ellentétben a magyar rokonok, illetve névrokon. Végül, ezt követi az ismert ukrán termelők német rendszer TROCAL, KBE, REHAU. A profilok THYSSEN, PLASTMO elfoglalni Ukrajnában kevesebb, mint 1% - át az értékesítés, mint például a ROPLASTO, hiányzik a hazai piacon.

Táblázat. 6. PVC Ablakok darab, előállított, Lengyelország
Profil 1998 1999
Veka 436142 682064
Komerhng 416140 475580
Panoráma 293835 358772
Trocal 249573 300345
KWE 188530 226917
Rehau 138536 209336
Thyssen 102160 153550
Plastmo 49160 85036
Brugmann 63127 64648
Aluplast 50743 63445
Intertec 53525 61807
Plusz Tec 40654 56118
Schuco 23000 29510
Roplasto 11100 20800
Gealan 10000 17330
Deceuninck 12390 16860
Knipping 10500 16500
Az Accord 3843 4451
Thermoplast 3843 4451
Pimapen 1840 2040
Meeth 460 510
Forbo 200 300
Csak 2226201 2927470 *
* Figyelembe véve a core systems, nincs megadva a táblázatban
Használata tekintetében az ablak kiegészítők, szinte minden benne van, made in Germany. 90% - át a lengyel piac között oszlik meg a négy vezető márka: ROTO, SIGE-CIÓ, WINKHAUS, AUBI, eltérő nagyságú fülkékben, de jelentősen nagyobb, mint követni őket
Az ukrán élmény a használata a szerelvények különböző cégek a termelés a Windows sok tekintetben hasonló a tapasztalat az Lengyelország. Az ukrán piac is alakult egy vezetői csoport négy német cégek, akik tartsa a pozícióját, a túlnyomó többség. Talán az első hely tartozik, hogy a cég termékei ROTO, a második-negyedik hely megosztva őket, a gazdaság nagyon hasonló helyeken, GU, WINKHAUS, SIEGENIA ellentétben Lengyelország, ahol a szerelvények GU mindössze 4% - os piaci Ukrajnában a termékek nem kevesebb, mint 20%. Vagy a német vezetés a cég tett ajánlatot az ígéretes hazai piacon Ukrajnában már kiválasztott egy tehetséges csapat a hasonló gondolkodású emberek, de a siker Gretch-UNTAC Ukrajna lenyűgöző. Bizonyítja, hogy még egyszer, akkor kell, hogy nem csak egy jó termék, amelyet képviselői minden német bútorok rendszerek, de ami még ennél is fontosabb, az a képesség, hogy eladja.



Táblázat. 7. A dynamics építése lakásaikat, Ukrajna, mln m2
1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999
A teljes lakásaikat 922, 1 932, 7 944, 8 960, 6 962, 9 978, 3 995, 2 1002, 6 1008, 4
Város 574, 3 582, 4 592, 4 605, 9 607, 2 616, 6 629, 8 635, 1 639, 2
Vidéki 347, 8 350, 3 352, 4 354, 7 355, 7 361, 7 365, 7 367, 5 369, 2

Ukrajna
Így érkeztünk el a célt, az ő elbeszélés.
A tempót, építési Ukrajna 1991-től 1999 - szerepelnek a táblázatban. 7 Ábra). 10. Hogy összegének meghatározásához ház épült 1999-ben, kivonás teljes területén lakossági helyiségek, hogy létezett 1999-ben, a terület, a ház létezett 1998: 1008, 4 -1002, 6 = 5, 8 millió m2. Szerint az építészeti szabványoknak hatályos területén Ukrajna, biztosítja a megfelelő megvilágítást a terület az ablak nyílást, hogy ez az arány 1:5 -1:8 a területen. Ezért, hogy meghatározzák a négyszögjel a Windows új ház épült, 1999-ben (ami valahogy kellett mázas), osztás 5, 8 millió m2 átlagosan élettartamtól 6, 5:
5, 8: 6, 5 = 0, 89 millió m2 Windows 1999-ben
Hangsúlyozni szeretném, hogy egy pár versenyen világítás különböző célokra használja a különböző tényezők szerint azonban, az építészek, a standard 6, 5 helyes, ha a meghatározó szám a Windows Általános Alap.
Ha ezt elosztjuk ábra a tér, az átlagos ukrán doboz 2, 08 m2 (lásd a "Kirakatban" No. 6, 5. oldal. Apropó, megjelenése után a hatodik kérdés a magazin, ezek az adatok már többször megerősítette, statisztikák más forrásból), megkapjuk a számát a Windows telepített a lakásaikat 1999-ben :
0, 89: 2, 08 = 0, 43 millió darab.
Ugyanakkor összegével, az elemek számát, jelenik meg 1999-ben, szeretné, hogy a számított érték számának növelése a Windows beépített közigazgatási épületek, valamint az a tényező, figyelembe véve a rekonstrukció Általános Alap, valamint a helyettesítés a meglévő Windows.


Szerint az állami statisztikai Bizottság Ukrajna, az arány a terület közigazgatási épületek (gyárak, irodák, stb.), hogy a teljes terület a ház állomány 37%.
1999-ben, Ukrajnában voltak, 1008, 4 millió m2 teljes terület, ház, 37% - a közigazgatási Alap, amely 373, 1 millió m2.
Alkalmazása a fenti számítási módszer a szám a Windows kereskedelmi célú épületek 1999-ben. tudjon:
373, 1: 6, 5 = 57, 4 millió mokon
57, 4: 2, 08 = 27, 6 millió Windows
Kiszámítja a szám a Windows telepített irodaházak, 1998 :
1002, 6 x37% = 371 millió m2
371: 6, 5 = 57 millió m2 Windows
57: 2, 08 = 27, 4 millió Windows
Így 1999-ben jött létre 27, 6 - 27, 4 = 0, 2 millió Windows office épületek.
Ezért a teljes dobozok számát Ukrajna lesz:
1008, 4 + 373, 1 = 1381, 5 millió m2: 6, 5 = 212 millió m2-Windows: 2, 08 = 102, 2 millió az éves átlagos helyébe körülbelül 0, 5%, vagy 0 51 millió doboz.
Így Ukrajna 1999-ben készült:
0, 43 (GL. Alap) + 0, 2 (nem lakossági Alap) + 0, 51 (helyettesítés lények. ) = 1, 14 millió Windows
Az összehasonlítás, Lengyelországban 1999-ben gyártott, 7, 52 millió doboz (2, 93 millió darab PVC), de csak Ukrajna 1, 14 millió termékek.
Benyújtott végzett átfogó piackutatás, piaci kapacitás Ukrajna 1999-ben volt, körülbelül 8 ezer tonna anyagot (PVC, alumínium profilok, fák'fa gerendák, amelyek gyártásához használt Windows.



3, 508 ezer tonna PVC, 0, 865 ezer tonna alumínium profil gyártásához használt "Windows" , 0, 54 ezer tonna importált fa formájában kész dobozokat. Hasonlítsa össze a fogyasztás ezek az anyagok Európában Németország
A terjesztési száma PVC profil rendszerek látható a fogyasztás alumínium profilok bemutatott
Az összehasonlítás, 1998-ban, Ukrajna, mert csak 2, 631 ezer tonna PVC profil rendszerek s 1, 06 kt alumínium Import kész fa Ablakok Ukrajna elérte a 0, 894 ezer tonna.
Nyilvánvaló, hogy az átmeneti 1999-ben, a kötet import Ukrajnában alumínium profil csökkent. Ez, úgy látszik, azzal magyarázható, hogy a következő okok miatt:
1) orosz pénzügyi, majd gazdasági válság 98,;
2) nem tartoznak a népszerűsége alumínium-építés;
3) az új séma] import alumínium profil, amely lehetővé teszi, hogy hatékonyan álcázás ez a kiigazítás a vámok az igényt, hogy az importőr oldalon. Az ilyen rendszerek befolyásolja a teljes összeg az út azonban, véleményünk szerint, nem módosíthatja ego több mint 20-30%. Itt a jelenlegi adatok nélkül a korrekciós tényező, amelyet, úgymond "tiszta" módon.
Úgy gondoljuk, hogy a csökken a fogyasztás, az alumínium profil
Ukrajnában 1999-ben okozott a harmadik ok, mert nincs más jelei válság nem találtunk. A csökkenő népszerűség alumínium konstrukció, nagy üvegezett homlokzatok, hogy jelentek meg az elmúlt években, meggyőző bizonyíték az ellenkezőjére. 1999-ben az ukrán piacon alumínium termékek vezet be három új szolgáltató Amerikai cég, EXCEL, lengyel METALPLAST, orosz AGRISOVGAZ. Ukrán termelők - Kijev (majd Brovary) gyári alumínium konstrukció, Dnipropetrovsk DÉL-CHERMET, Donetsk növény, alumínium profilok, a teljes termelési kapacitás 21,000 tonna, nem volt komoly a verseny a külföldi szállítók.
A legtöbbet fogyasztott az elmúlt években az ukrán piacon továbbra is török alumínium profilok. Bár gyakran hallani panaszt a minőség, az árazás összetevő, úgy látszik, van egy döntő hatással a választás a rendszer. Csodálatos jelenség, a török cégek, sem melynek office Ukrajnában, sőt, néhány ukrán profil szolgáltatók kénytelenek tartani a képviselők Törökországban. Talán nincs más területen az ablak piacon a belföldi cégek nem tett ennyit a promóció külföldi termékeket. Belga cég REYNAERS, szilárdan tartja a harmadik pozíció (Ábra). 13), meggyőzően érvel amellett, hogy szerepe nem csak az ár, hanem minőségi termékek, valamint a képesség, hogy eladja. Mint tudod, REYNAERS profilok az egyik igen drága, álláspontját az ukrán piacon egy tökéletes példa a kombináció a jobb politika, értékesítési szolgáltatás.
A népszerűsége a PVC-pénzügyi, majd gazdasági válság Oroszországban nem volt hatása. Sőt, úgy tűnik, ő is hozzájárult ahhoz, hogy a növekedés az export Ukrajna. Mivel az orosz piac egyik napról a másikra lett fizetésképtelen, illetve sok Nyugati vállalatok elvesztették jelentős alapok, proinvestiroval őket Oroszországban, a szemét, a sok kétségbeesett Európai PVC termelők felé fordult Ukrajna. Kezdődött egy hatalmas verseny a hazai termelők. A szám a profil rendszerek nőtt 19-től 1998-ban. 27 1999-ben. Így, úgy véljük, mind egy helyzetben, hogy a török profilok behozott ukrán vállalatok, valamint az American standard ablak, toló ajtókat, hogy ne használja megerősítése. Ezek az Ablakok is deformálódott, a meleg éghajlat nem alkalmas a felső emeleten épületek, t. . nem, ellenáll a nagy szél terhelés, illetve nem alkalmazható az építési nagy méret.

A azt mutatja, hogy az ukrán piac vezetői határozottan két német profil rendszer, REHAU, KWE. 98 x termékek megszálló 1/3-a piacon. A 99, amikor a verseny nőtt, az újonnan cégek megnyomta a vezetője, s sikerült, hogy a 4% - ot. A cég KWE, amely 1999-ben vásárolta meg a német aggodalomra XT TROPLAST, alig tartotta Nisku. Tekintettel azonban arra, hogy a növekvő piaci majdnem 1 millió kg PVC profilok 99, hold, vagy akár egy kis veszteség piaci szegmens valójában egyre nagyobb a kínálat, illetve a profit fejlesztés a vállalkozás. Egyes vállalatok, mint a TÉNYLEGES, PLASTIVAL, nem tartott az agresszív politika a versenytársak támogatása az ilyen rendszerek PLUSTEC PANORÁMA, SALAMANDER, s becsukta az irodák Néhány újonnan érkezett külföldi játékos (PLASTMO, THYSSEN TRAS-ECO) úgy határozzák meg, hogy mi várt megerősítést "s a siker, az eredmény a 2000 -
FORRÁS: Kirakat

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése