2014. április 27., vasárnap

A Pop-Art stílus a belső'Yeri. 2011-04-28 13:06:11

Építés, újjáépítés.

A Pop-Art stílus a belső'Yeri.
2011-04-28 13:06:11


A pop-art stílus az inter'ERI tükrözi a korszak, trendek 60-X.
Pop Art (Pop-art) fordítás angolról azt jelenti, hogy "népszerű művészet", de ugyanakkor kell pam', hogy ne feledje, hogy a "pop" - ez a pamut robban a léggömb. Pop art származik 1950-1970 év, mint ellenzék, hogy az uralkodó a művészi absztrakció. A Pop-art művészeti volt a célja, hogy használja a sztereotípiák, szimbólumok. Felkeltette az emberek kép szőke a bikini, jeleneteket, anime, képregények, pupae a Teszt, doboz sör, a Szovjet pennants, jelvények, vízvezeték berendezési tárgyak, háztartási hűtő, autók kép, portrék Che Guevara, vagy Julia Roberts. Így az esztétikai elvei pop art vált elveket hirdető: láthatóság, láthatóság, könnyen érthető, a'az egység csalóka, a valódi kezdődött.

A TÖRTÉNELEM, A POP ART, A BELSŐ'YERI.


A pop-art stílus eredetileg Angliában, de a leg -- bb népszerű volt, elérte, természetesen, az Amerikai, a francia művészek. 1952-ben az Institute of contemporary arts, London, néhány művészek, építészek már kialakított egy független csoport, aki tanulmányozta a modern technológia, valamint a városi népi civilizáció. Minden vizsgálatok alapja az volt, hogy az Amerikai kultúrát. Richard Hamilton, Eduard Paolozzi létre dalok-kollázsok a legnépszerűbb témák nyomtatás, reklám az új ipari termékek.
A nemzetközi hírnevet a pop-art, az Amerikai változat hozta művészek, mint Andy Warhol, Robert Rauschenberg, Roy Lichtenstein. Alkotásaikban, tényleg úgy érezte, a büszkeség, hogy az Amerikaiak találták fel a figyelemre méltó áruk. Hagyja, hogy egyes minták voltak, primitív, de gyorsan alkalmazták, egyszerű formák bútor vagy ételek könnyen bélyegzett. A lényeg, ezért hangzott a felhívás a társadalmi egyenlőség, mert a fogyasztó a termék, a vásárlók nem azonosították magukat, hogy bármely más felhasználó bármikor a világon.

Márkák a tömeg kultúra, mint egy szabályt tartalmazott, néhány váratlan összefüggésben változik a skála, kiderült, egy bizonyos módszer vagy technika volt interferencia információ (hibák egy fényképet vagy ujjlenyomat. Így született meg a vitatott, fényes, mert a munka, a quintessence a fogyasztói társadalom. Gyakran a nyitó kezdett emlékeztetni kiállítás a kézművesek, mind a kritikusok voltak, csak megragadta a fejét.

A MŰVÉSZETI TÁRGYAK A STÍLUS POP-ART.


Pop art fokozatosan visszatért a téma a művészetben, de ez volt elsősorban a reklámok mozi. Azonban akár a 60-es években az ötlet előállítására a jót, mind a tartós fogyasztási cikkek esik a wayside, utat enged, hogy a szlogen: "Ma használt - holnap dobta".
A tervezők területen működő, a pop art használt az első helyen, a technikák kölcsönzött ipari design, reklám, műanyag, gyönyörű technika, kompozíciós technikák óriásplakát. Ők nőtt a képek, képregények, hogy a méret a vászon, létrehozása hasonlóság hatalmas kijelző bábuk típusú óriás torta készült hab. Mi az a festmény, amelyet Andy Warhol "30 jobb, mint egy" - 30 festett sav színek szervezetek Marilyn Monroe egy hatalmas vászon!


Ipari technikák hozzájárult ahhoz, hogy a depersonalization kreatív módon a művészek, de ugyanakkor kiderült, az esztétikai értékek a minták tömegtermelés. A zseni, a zseniális, hogy bármilyen tárgy, az egyik az ő érintse meg lehet, hogy egy ikonra! A művészek a létrehozott objektumok, képek, kompozíciók, kollázsok, vázlatok az élet, ők a legtöbb elképzelhetetlen módon, volt együtt körülbelül'a tárgyak, a természet, a Régiségek. Régi dolog attics, garázsok, sőt a Zoological múzeumok együtt ultramodern adta a kívánt hatást, a belső szabadság, a pártatlanság. Figyelembe vették-különösen elegáns nyilvánosságra hibás mechanizmusok, paraded a belső égésű motor nagypapa ' s holdvilág még mindig. Pop art volt szükség kombinációk tárgyakat vagy képeket, hogy Kifejezze a belső lényeg a tulajdonos. Még akkor is, ha ez volt a SV'link utánzatok Leonardo da Vinci az esztétika, a sci-fi korszak Heinlein.

POP ART DESIGN.


Pop art rövid volt, körülbelül'a tárgy fókusz csak művészek, nagyon hamar költözött a belső kialakítás. Én megkönnyebbült ipari tervezők, designerek helyiségek hirdetők. Guru mozgás Andy Warhol mondta, "Nem kell, hogy üljön a remekművek, létrehozni valami provokatív majd kényszeríteni, hogy beszéljen magáról! A " tervezők között működik ma a pop-art stílus a legnépszerűbb műanyag, főleg azért, mert az alacsony költségű ez az anyag. A belső'belső használja, ugyanazzal a technikával, a kollázs, photomontage, kombinálva a hagyományos festmény, amely egyesíti a hagyományos anyagok szokatlan fény, optikai hatások,'Deanna arról,'capacious modellek, szobrok a síkbeli képek. Ha a tulajdonosok tekintetében a megjelenési forma, a tömeget, a kultúra, a dolgok, a pop-art stílus is megfelelő, a hazai inter'Arah, bár a pop-art stílus, inkább alkalmas inter'belső, ami nem meglepő. Még egy single track, ez a demokratikus kulcs nem hagy senkit közömbösen.

A TÉR, A POP-ART INTER'YERI.

A szoba berendezett, a stílus, a pop art, sok helyet. Le a partíciókat, majd az ajtók mindenütt! A terület fel van osztva zónákban podiums, kiálló mennyezetre, dekoratív függöny. Így van unreal, illuzórikus lehetőségek segítségével grafikák, festmények a falakon, majd használja a különböző tükör felületek.


Szokatlan hely befolyásolja az észlelés, hozzon létre egy bizonyos érzelmi légkör, felidézni a különböző érzések, asszociációk, az ember még csak nem is írja le őket, nem kell. Ez egy demokratikus stílus, amely nem necessar'kötelezi. A pop art inter'a belső nem szívesen természetes színű, de hogy jobb élet természetellenes rózsaszín, világos zöld, ezüst.

Kompozíciók az inter'a belső, a stílus, a pop art, a textilek, bútorok, befejező felületek a szervezett kombinálva, körök, vonalak, pontok, foltok, amelyek létrehozása érdekes optikai hatások térbeli illúziók. A fény ebben az esetben ez a szó mindenhol - a falak, a padló. Mint a lámpák a pop-art inter'belső használhatja fényes ruhával fedett lámpa vagy kreatív designer csillár, a kormány vagy a sejtek. Pál, mint általában, a fény pedig, természetesen, egységes textúra, szín.


A falak, a pop-art inter'ERI is játszik nagy szerepet. Minden festett egy különleges szín. Vagy legalább kettő, az egyik fehér, a másik ragasztott Tapétát.


Természetesen a pop art inter'ERI, ez nem csak a Háttérkép, illetve a nyomtatási néhány festett vad színek vagy inverz rajz képregények, kollázsok scrapbooks autó vagy sport magazinok, régi Újságok. Majd tehetsz azért, hogy a graffiti festett a falra, a legfontosabb, hogy szórakoztató. A falak festettek, a pop art inter'Yeri néha használják szokatlan anyagok, mint a festett kagyló, üveg, darab porcelán, tükör, üveg. Még egy törött kazetta, motor alkatrészek, mindenféle meztelen design.


Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése