2014. március 29., szombat

Az ablak tárva-nyitva 2006-11-02 16:12:15

Építés, újjáépítés.








Az ablak tárva-nyitva
2006-11-02 16:12:15

Ha korábban, ha az importált kész műanyag Ablakok, úgy volt lehetséges, hogy a profit, de most, amikor a termelés főként át Ukrajna, verseny nőtt rendkívül költség-hatékony termelés Windows-telepítés] között változik 15, illetve 20 százalék. . - _- A magas költség, hogy a legújabb technológia is, nincs kockázat. Szerint azonban az előrejelzések, a stagnálás az ablak piaci ideiglenes. Okok optimizmus - a jövedelem növekedése, a helyreállítási az építőiparban, valamint rendkívül kopott, több tízmillió Windows egész Ukrajna.

PIAC: boom-2001, ami nem fog hamarosan újra...
? Volt egy átmeneti behozatalára kész dobozok, hogy a termelési behozott alkatrészeket.
? A korszak a super felett. A jelenlegi jövedelmezőség 10-12%.
? Alacsony hatékony kereslet vezetett "rollback" olcsó alkatrészek, primitív technológia.
Az uralkodó alumínium, a fák'fa, vagy műanyag Ablakok a termelési szerkezet egy ország miatt a nemzeti hagyományok, amikor-a természet-éghajlati feltételek, valamint a vonatkozó követelmények környezetbarát anyagok, hogy a jelenleg fokozni. Az országokban a meleg éghajlat (Görögország, Spanyolország, Olaszország, Portugália) jellemző elsősorban alumínium Ablakok. Finnországban az utóbbi években megnőtt a kereslet a drágább tartós alumínium konstrukció. Általánosságban elmondható, hogy Európa részesedése PVC Ablakok 38, 1% - a, a teljes termelés, majd fokozatosan növeli. Sajnos, a statisztikai adatokat az ukrán ablak piaci hiányos, ellentmondásos nyilatkozatok, illetve nem végezhet a piackutatás, vagy tárolni őket a bélyegző "a hivatalos használatra".
A formáció egy aktív piacon műanyag ablak gyártási ben kezdődött, 1992-1993. A fő behozatal volt kész az ablak, illetve importáló országok (80%felett) - Lengyelország, Törökország. A következő években voltak jelölve a megerősítése, a pozíciókat a Nyugat-Európai cégek termelő magasabb minőségű termékek. Ugyanakkor Ukrajna', az első cég, amely csakúgy, mint a kilátások egy új piac, részt vesz az import alkatrészek, fejlődés, teremtés a saját vállalkozást. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy az ajánlat a piacon sokkal több a választék, minőség, ár. A megkülönböztető jegye ebben a szakaszban a nyereség a piaci szereplők, ami oda vezetett, hogy a gyors növekedés a szám mértékben az egyéni vállalkozások. Az orosz pénzügyi válság 1998 érintett az ukrán piacon a műanyag Ablakok, hogy a növekedést az export. Mert sok Nyugati vállalatok elvesztették befektetett Oroszországban, a kilátás az Európai gyártók PVC profilok fellebbezett, Ukrajna). Közöttük kezdődött a verseny, a szimpátia, a belföldi gyártó, importőr alkatrészei. A szám a profil rendszerek nőtt 19-től 1998-ban 27, 1999-ben, idén csak a Kijevi piaci bemutatja az ablak 30 profil rendszerek. A'megjelent a sok új játékos. Az eredmény a piaci verseny PVC Ablakok vált komoly árcsökkenés. A cégek most kénytelen dolgozni igazi, nem felfújt,mivel ez volt a színpadon a kialakulását, az árakat, valamint tartalom szerény árak vissza. Az átlagos jövedelmezőség a gyártás 2000-2001 szereplők a becslések szerint 10-12%.
Az elmúlt két évben jellemző markáns visszaesés. Az állam az ablak piacon jelentős ukrán városokban is lehet nevezni, instabil egyensúly. Egyrészt, verseny, valamint a szükséges további fejlesztési tolja vezető cégek, hogy vezessenek be új technológiák, hogy több hőt, de drágább anyagok. Másrészt, a gazdasági tényezők, például csökken a kereslet, a háttérben pedig a szolvencia, vissza a piac "pusztai" provokálni a megjelenése vállalat használja ki az olcsó tartozékok, kézműves technológia telepítése. Vezető gyártók a műanyag Ablakok kell dolgozni a közeljövőben a jövedelmezőség. A kapacitás az alkalmi piaci ma a becslések szerint $ 30-60 évente. Több pontos számokat senki nem hív. Ezért ez az anyag a "Szerződések" ki a napló a "Kirakatban" egyetlen analitikus közzétett cikkek egyéb kiadványokat.

JÁTÉKOSOK: legfeljebb 30% - a hangerőt nyújt a "garázs" a gyártók
? Csak a fővárosban körülbelül 120 előállító vállalatok ablak termékek, körülbelül 200 a kereskedők.
? A piac hatása, ez a csoport a termelők, amellett, hogy visszafelé, jellemző aláássa a hatóság műanyag termékek a fogyasztók körében.
? Bíróság másolásvédelem profil rendszerek gyakorlatilag lehetetlen, mivel a szabadalmak száma az elmúlt években nem végzett. Ennek ellenére a vállalkozások kell, hogy dolgozzon ki módszerek elleni védelem kalózkodás.
Az elmúlt 2-3 évben már alakult egy csoport vezetők, akik a "ment el", a termelési mennyiségek. Ők adjuk meg a játékszabályokat. Emellett a piacon, számos lehetőséget kínál, közepes méretű vállalatok, hogy a munka elsősorban a magán ügyfelek. Között a vezetők az ablak piaci szerint egy szavazást a magazin "Szükséged", mint például:
"Cropland"
Közös ukrán-lengyel-német vállalkozás. Az 1995-ben megalakult. A munkatársak több mint 100 fő. Használt német technológia KWE. Termelési kapacitás 4, 5 ezer termékek havonta. A cég főként együttműködés építőipari cég, nagyvállalati ügyfelek. Azonban egy jelentős hányada megrendelés érkezett a magán-fogyasztók.
A "Screen" (védjegy "Enran-Akros)
A társaság 100% - ukrán fővárosban. A piacon, mivel 1996. május. A személyzet 350 fő (foglalkoztatott, ablak, bútor gyártás). Használja a profil rendszer, a technológia, a német cég REHAU. Termelési kapacitás 3, 0 ezer doboz havonta. A csak belföldi cégek, vállalkozások, amelyek létrehozta a minőségbiztosítási rendszer megerősítette az ISO 9001 tanúsítványt. A termékeket úgy tervezték, hogy minden fogyasztói csoportok. Összpontosított dolgozó építőipari cégek, egyéni ügyfelek. Gyártott termékek "economy class" a tömeges építése több a gazdag ügyfelek.
CJSC "Eurocor"
1998-ban létrejött. A személyzet mintegy 150 fő. Technológiai cég SHUKO (Németország). Termelési kapacitások lehetővé teszi, hogy készítsen 100 dobozok, egy műszakban.
"Sherg"
Az ablak piaci 1997 óta. A személyzet mintegy 100 fő (részt vesz a termelés Windows, bútorok). Szállító profil - "Artek" (Németország). A termelési kapacitás 500 dobozok havonta. Főként dolgozik magán ügyfelek.
"Fenster"
A cég 100% - os Osztrák főváros. Ukrajnában vége óta, 1995. A személyzet az ukrán képviseleti iroda mintegy 100 fő. Szállítási alkatrészek az anyavállalat. Technológiai cégek "Deeplist" (Ausztria), profil - SHUKO. A termelési kapacitás - 50 termékek per nap áron. Összpontosított dolgozik magán ügyfelek.
"KW Korty
A társaság 100% - ukrán fővárosban. Létre 1994-ben. A személyzet körülbelül 60 ember. Profil - "Chippenham" (Németország). A termelési kapacitás 1-1, 5 ezer termékek havonta. Főként a privát ügyfelek átlagon felüli jövedelemmel.
Meg kell jegyezni, hogy jelentős, akár 20-30% - os piaci részesedése még mindig tartozik az úgynevezett "garázs" cégek, amelyek nem rendelkeznek fejlett technológia, valamint nem szükséges a minőségi termelő berendezések. Annak ellenére azonban, hogy az alacsony minőségű termékek, ezek a cégek az ügyfelek, mert az árak alacsonyabbak miatt az olcsó alkatrészeket Lengyelország, Törökország, kis befektetések technológia, berendezés, valamint az alacsony bérek alacsonyan képzett személyzet.

ÜZEMMÓD: előre, a Németek
? A piaci dominancia a német profilok. Csak egy belföldi termelői Pontosan...
Mivel 1995-ben, eddig a termelés PVC profilok Európában átlagosan 3-4% / év. Most gamma import profilok előállítására csak Windows ablakban a tőkepiac ilyen: REHAU, KBE (a nem vitatott vezetők), majd következik - a Tényleges, Alumplast, Artec, Bekker. Rendszer, Deceuninck, Geatan, Intertec-S, Knipping, Pakpen, Panoráma, Pimapon, Plastival, Plustec, Salamander (nem tévesztendő össze a Cipő cég), Schuco, Thisson, Tras Eco, Trocal, VEKA. Add Hazafias "Pontosan-Plast. Az ukrán piac vezetői határozottan két német profil rendszer, REHAU, KWE. A termék most foglal több mint egyharmada a piacon. Mint korábban kereslet ablak rendszer VEKA profilok, SCHUCO. Ha pedig két évvel ezelőtt, mivel a növekedés a teljes piaci kapacitás, vagy akár a veszteség egy kis része a piaci jelentheti nőtt az értékesítés, mind a nyereség, ma nem ez a helyzet - a cégek arra kényszerülnek, hogy vegyenek részt a komoly, versenyképes küzd, hogy fenntarthassák a piaci részesedése.

WINDOWS: a szívességet, kétrekeszes
? Építők vásárol egykamarás dupla-mázas Windows, hogy csökkentse a költségeit építés
Szinte minden eladók, illetve a gyártók egy-egy kamra, valamint két-kamra duplán üvegezett ablak. A legnagyobb kereslet között magán ügyfelek nagy (ők jobban megfelelő éghajlati zóna Ukrajna): standard (city apartments) vagy bonyolultabb (gyakran házak). Egykamarás dupla-mázas Windows néha érdekében privát fejlesztők a déli régiók Ukrajna. Építőipari szervezetek is gyakran vásárolnak egykamarás dupla - mázas Windows csökkenti az építési költségek.

KILÁTÁSOK: egy kellemes, szereplők, ii fogyasztók számára
? Építési boom 2001-ben eredményezte, hogy egy ugrás az igény a műanyag Ablakok. De szükségünk van új technológiák, amelyek esetében nincs superinvestor.
A jövőbeni fejlesztési ablak piacon a legtöbb határozza meg a kötet, lakások építése, amely 1995 óta eddig folyamatosan növekszik.
Nem meglepő, hogy a legtöbb szereplők szeretné, hogy barátainkkal, építőipari vállalatok, valamint az egyéb vállalati ügyfelek. Azonban komoly construction Corporation (azonos Kyivmiskbud vagy poznyakizilstroi) már megszerzett saját termelés műanyag Ablakok.
Az elmúlt évben látta, hogy egy igazi építési boom. 2001-ben csak a fővárosban tervek építeni 1 millió tér méter ház. Már ez a tényező önmagában azt sugallja, hogy a piaci műanyag termékek nagyon ígéretes. Azonban a legtöbb szakértő úgy gondolja, hogy egy ilyen gyors fejlődés az elmúlt három-p'öt év, nem.
Új perspektívákat nyitott a régiókban, ahol a fő cég bemutatja már elég széles körben, de átlagok mozognak felé ez a cél által bővülő márkakereskedői hálózaton. De, hogy a versenyt a régióban is egyre nehezebb, mivel a fejlesztés a helyi termelés.
Egy másik vonzó hely - fókuszban a szélesebb körű fogyasztók: lakásaikat elavult, így a csere tárgyát képezi, hogy jelentős számú Windows. Akkor figyelembe kell venni azt a tényt, hogy az első alkalommal az elmúlt évben, a növekedés, valós jövedelem, mely a múlt évben ment, hogy jelöljük meg a válság előtti 1997. Ha a hozzáadás a vételár csökkentését, lehet reménykedni, hogy egy idő után sokkal több a polgárok érdekel műanyag Ablakok. Szerint azonban a piaci szereplők, az viszonylag távolinak tűnik.
Analógia útján az orosz piacon is növekedés várható, a hazai termelés összetevők, viszont ahhoz vezet, hogy egy új forduló a verseny életben, mind az Európai beszállítók, hangsúlyozva a "valódi " Európai minőség".
A bevezetett új technológiák, ott van a'superinvestor (esetleg külföldi)társaság, készen arra, hogy a kockázatot, vagy lesz elérte a határozott közötti megállapodás a nagy gyártók.
Az a tény, hogy az "advanced" (speciális termékek szükségszerűen drágább. Növeli egy cég árak a termékek automatikusan maga után vonja, hogy a veszteség egy részét a piacon. Ebben az esetben, drága új ablakban valószínűleg csak egy része körű kínálata mellett a hagyományos termékek.
A helyzet akkor változik drasztikusan, ha minden tényező elég hosszú hatással lesz a piaci fog emelkedni a tudatosság az az ügyfél, amely arra fogja ösztönözni a cégeket, hogy upgrade technológia, az ügyfél ismét'fogja a pénzt, s ez fellendítése a piacon.

ÁRAK: szint kivételével garanichev"
? Az árak a tartományban $ 200-350 egy normál ablak, egy olyan területen, 1, 68 nm m inkább csökken.
? 80% - a javaslatok hasonló ár, mind a minőség. Így nyer rovására szolgáltatás, illetve garanciákat.
Mint már említettük, a legalacsonyabb áron tudjuk kínálni "Garanti". A fő összetevő a költségek műanyag Ablakok üzemmódot, majd ezek a cégek működnek viszonylag olcsó profil Törökország, Lengyelország.
Az árak nyitott minden "rendes" gyártók kiváló minőségű Windows körülbelül • ugyanaz. Szerint a legtöbb őket, a legtöbb minőségi termékek által készített német technológia a német alkatrészek - legfeljebb 50% - a (attól függően, város) javaslatok az ukrán piacon. A legtöbb szereplők magyarázni a prioritás használata a német technológia, a felhasznált anyagok, a bizalmat, a szállítók, a képesség, hogy garanciát nyújt a javakra vagy szolgáltatásokra. Az árakat az ilyen termékek tartják a tartományban $ 200-50 a szabványos ablak terület 1, 68 nm M. Felidézni, viszont, hogy a teljes ár helyzet a piacon az utóbbi időben már inkább csökken.
Mint korábban a fogyasztó számára ma, a meghatározó tényező az ár. Bár sok megjegyzés: korábban a fogyasztó középpontjában elsősorban az ár, most elkezdi keresni az ésszerű ár / minőség.
Olyan körülmények között, ahol akár 80% - át a javaslat hasonló minőségben, valamint arról, ugyanazon az áron, kiemelkedő jelentőségű kapcsolódó szolgáltatások, valamint garantálja. Minden nagyobb gyártó saját pontok vételi megbízások kabin típusú, saját csapatok szakmunkás. A feltételeket a kibocsátott garanciák is, nem sokkal más a helyzet. Kiterjesztése tartomány is a legújabb trend - szereplők próbálja nyújtani a fogyasztó a lehető legnagyobb tartomány "egy kézből". Sok vállalat amellett, hogy az Ablakok műanyag ajtók, téli kertek, valamint a teljes készlet tartozékok.

FOGYASZTÓK: az álom econmico-együttműködés építők
? Ember vesz csak 20% - a az összes Windows, egyéb építőipari cégek
A fogyasztók a műanyag Ablakok is két csoportra oszthatók:
Egyének vannak vevők, akik, hogy egy ki-vásárlások az egyetlen árucikk csoport. Végtére is, cseréje műanyag Ablakok a lakás vagy ház, nem valószínű, hogy a fogyasztó fog igazodni hamarosan cserélje ki őket újra. Ma, a legfontosabb vevők egyének átlagos havi egy főre eső jövedelem a $ 300. Személy használja 15-20% - a megvalósított nyílászárók díszítő azok apartmanok. Egy ilyen alacsony aránya fogyasztás magyarázható az eltérés közötti áron, műanyag nyílászárók, jövedelme a legtöbb ember. Azonban nagy energiahatékonyság, esztétika, használhatóság, valamint fokozatos csökkenése az árak, hagyja, hogy beszéljek a lehetőségét számának növelése a vásárlók, akik kívánják, hogy tegye fel a műanyag Ablakok a ház vagy lakás.
Jogi személy. Ők valószínűleg visszavásárlását sokkal magasabb, attól függ, hogy a méret a szervezet. Ezek az ügyfelek lehet az az alap, amely az ablak cég tud támaszkodni. Legnagyobb vásárlás, persze, adja építőipari cégek, hogy a műanyag nyílászárók építése házak, az oldószer népesség városokban, privát építése, felújítása, irodák, lakások. Körülbelül 20% - a realizálódott árut vásárolni kereskedelmi szervezet. Hálás üzemeltetők, mind a közigazgatási szervek, egyes városok, amelyek formájában érdekében Zobov'kapcsolódó kereskedelmi vállalkozások által vásárolt őket, hogy javítsák ház az Európai szabványok szerint.

TARTOZÉKOK: minőség a részletekben
? A hamisított hardver még nem ismert
Ablak-bukó vasalatok, szerelvények ukrán vállalkozások még nem került sor. Okonski beállítása többnyire egységes szerelvények-ismert külföldi cégek: Winkhaus, Siegenia, Roto, GU (Németország), valamint a Mako (Ausztria). A szakértők szerint még nem ismert, csalás esetekben a kiegészítők használatát a védjegy jól ismert cégek. Együtt a fent említett cégek, amelyek specializálódtak a termelés egységes tartozékok, egyes gyártók az ablak profilok is, hogy saját tartozékok, úgymint: Schuco Nemzetközi (Németország), vagy a Saray (Törökország). Meg kell jegyezni, hogy a hardver a mechanizmusok a különböző gyártók nagyon hasonló egymáshoz. A különbség abban rejlik, hogy a részletek típusú bevonatok, az anyagokat, az általa gyártott szerelvények.

Nagy építőipari vállalatok jobb, hogy
saját termelés műanyag Ablakok
RACK STEPANYAN, Advisor ablakban termelés Corporation "poznyakizilstroi":
Kétségtelen, hogy egy nagy építőipari cég nyereséges önállóan előállítani a Windows a házban, ami épít. Van saját termelési ez előnyös, ha a hangerő beállítása a Windows eléri legalább 500 négyzetméter / hó. Amellett, hogy olcsóbb, a vállalat nem gond a szállítási idő, ezért a határidők otthon sajnos, biztosítva a kényelmes az ügyfél határidők egy nagyon gyakori probléma. Ezért már a második óra saját ablakban jelenik meg a termelés. Is a saját, ablak gyártás nyitni egy ilyen nagy épület cégek, mint a "Kyivmiskbud", "Agrostroj". Tudják eladni ablak "oldalán" , minél több profit. De nem vagyunk ki, a termelés alig elég ahhoz, hogy megfeleljen az igényeinek a Vállalat, a dob a saját termelés, már teljesen megszűnt kell vásárolni, dobozok más gyártók.
A tartomány a Windows amit felszabadító teljesen elégedett ügyfelek, bár a választék, hogy nincs ilyen a szabadság a választás a szex, vagy a víz. Még mindig az ablak eleme a homlokzat, amelynek illeszkednie kell a külső megjelenés a szerkezet, ez pedig ellenőrzött építészeti felügyelet. Így tartózkodási helye a lakásban lehet választani, csak a termikus teljesítmény a Windows, az úgynevezett hideg vagy meleg erkéllyel, ablak
FORRÁS: Szerződések

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése