Építés, újjáépítés.
A legendás építészeti Oscar Niemeyer 2006-10-28 15:33:13
Nem derékszögben vonz engem, nem egyenes vonalak, merev, a mesterségesen létrehozott, amelyet az ember. Szeretem a szabad, érzéki görbe, majd a görbe, amely jellemző a hegyek országom, hajlik a folyók, a hullámok a tengeren, a test a szeretett nő. Az egész univerzum áll görbe görbe világegyetem az Einstein ". Oscar Niemeyer simításokat, hogy a portré Oscar Niemeyer (Oscar Niemeyer) született, December 15, 1907-ben Rio de Janeiróban. A 1930, hogy 1934 tanult építészetet a Nemzeti szépművészeti iskola (most a national Institute of architecture). 1936-ban vezetése alatt Lucio Costa, Le Corbusier, Niemeyer, együtt egy csoport fiatal építészek tervezték az épületet az oktatási Minisztérium, valamint az egészséget'I, Rio de Janeiro. Építése befejeződött, 1943-ban, majd felkeltette a figyelmet, nem csak mint társadalmi konstrukció, segítségével létrehozott a legújabb építészeti források, hanem, mint az első példa az szilárd solicitadores képernyőn az egyik a homlokzat. Kívül Brazília, Oscar Niemeyer építette, a Brazil pavilon a világ kiállítás new Yorkban, 1939-ben, majd 1974-Ben, ő járt el, mint vezető tanácsadó építése az épületben van a székhelye az Egyesült Nemzetek, new York-ban. Az 1955-1956, Oscar Niemeyer tervezte a projekt a Museum of modern art a főváros Venezuelában, Caracas, valamint tartott 1957-ben a Berlini Nemzetközi építőipari kiállítás beépített állandó lakás egység. 1966-ban fejezte be a tervező az épület a székhelye a francia Kommunista párt Párizsban, majd kiterjedt lakópark a város Grasse közelében, szép. 1957-ben Oscar Niemeyer nevezték ki vezető építésze, Brasilia, az új ország fővárosa. Ő a mester terv elkészült Niemeyer együtt Lucio Costa. Niemeyer tervezett összes fontosabb középületek, beleértve az elnöki Palota - Palota Hajnal, a Külügyminisztérium - a Palota boltívek Nemzeti Kongresszus épület, két 28 szintes iker-tornyok, valamint a Legfelsőbb Bíróság. Végül, a Katedrális, az építészeti formák, amelyek az építész, Oscar Niemeyer szimbolizálja a koronát. A módszer remekül működik építész ismerteti a következőképpen: "A módszer ugyanaz marad: az első tudom kijavítani az ötlet, majd megfogalmazni azt írásban formájában szöveg. Ha az érvek, találtam, nem nehéz, elég, menj vissza a vázlatot. A fővárosi építész Ház halad szervezett a segítségnyújtás a Nagykövetség Brazília fotó kiállítás odaadó munkája Oscar Niemeyer. Ez lehetővé teszi, építészek, a diákok az építészet iskolák ismerős lehet, nem csak a vallási elképzelések építész, a huszadik század, de ő kilátás nyílik a személyes kapcsolatok. A nem-standard felfogást, a világ, a tökéletesség formái, a harmónia, a környezet, a csúcsa építészeti kreativitás. Ebből a szempontból úgy működik, hogy Brazil építész, Oscar Niemeyer, az egyik legfontosabb élénk szimbólumok a huszadik században. Építészet a Történet Oscar Niemeyer nem lesz teljes, ha mi nem emlékszem, az ő hazájában, Brazíliában, az építészeti hagyományok, valamint az új főváros, az ország, az építészet, ami ő testesíti meg a rendkívüli ötlete. Brazil építészet, a gyarmati időszakban alakult hatása alatt a portugál, de volt alkalmas a trópusi éghajlat. További mintákat e stílus megőrizte a templomok, kolostorok, ősi városok, különösen a Ouro Preto, az első főváros, az egykori tartomány, s most az állam Minas Gerais. Ez a város már gondosan felújított majd venni az állami védelmet, mint egy nemzeti kincs, Brazília, most már szerepel az UNESCO listáján a városok, amelyek a világörökség része. A második felében a tizenkilencedik század, a huszadik század elején Brazil építész már befolyásolja a francia építészet. Azóta, anélkül, hogy elveszítené SV'a kapcsolatok ilyen innovators más országokban, mint Le Corbusier Franciaországban, Frank Lloyd Wright az Egyesült Államokban, a Brazil építészet jön az utat. Jelenleg ez vonzza a figyelmet, mint az egyik legeredetibb. A sebesség mértéke városi építése az elmúlt harminc évben hozzájárult a kialakult kivételes lehetőségeket összeegyeztetni a szociális, illetve funkcionális problémák a művészeti munka. Ennek eredményeként,a'úgy tűnt nem csak szokatlan épületek, de egész városok, majd a külvárosokban. Finom példák a modern Brazil építészet, kezdve a 40-es években, az utas terminált a repülőtér-Santos Dumont építtetett a testvérek Robert, valamint az oktatási Minisztérium, Rio de Janeiro, házak a környéken, hogy Pedregulho közelében Rio, a Museum of modern art-ban Rio de Janeiro, épül a projekt Afonso RAID, a Museum of modern art-ban, Sao Paulo (Lin projekt, Mert Bardi), az Egyház, Pampulha (Belo Horizonte), emelt, a projekt keretében az Oscar Niemeyer. Kétségtelen, hogy a leghíresebb példája a modern Brazil építészet lett a főváros, Brasilia, ahol a képzelet az építészek kaptak a teljes szabadság. Lucio Costa elkészült a projekt Általános terv a város, Oscar Niemeyer tervezte a fő épület. Ezek a projektek voltak az első mérföldkövek az új mass építészet. A főbb épületek által tervezett Oscar Niemeyer Brazíliában, meg kell jegyezni, Palota Tamarac (Külügyminisztérium, Brazília), a széles ajtók, magas beton boltozatok vízi Park, a Székesegyház Brasilia, amely sokak szerint egy remekmű a Niemeyer. Nem szabad elfelejtenünk, hogy az épületek maguk nem képesek létrehozni esztétikailag szép, harmonikus környezet. Ezért egy másik jellemzője a modern építészet Brazília van kiemelt szerepe a táj, a teremtés egységes építészeti, természeti komplexum. Párhuzamosan kihívást jelentő új fogalmakat, az építészet, Brazília kifejlesztett egy iskola táj festők, élén a Burle Marx, amelynek az volt a célja, hogy egyensúlyt a homlokzat, beton, üveg, frissítő zöld kertek, parkok. Ennek eredményeként, a tevékenységük számos város Brazília a Burle Marx tett szert nemzetközi hírnévre. Minták munkája megtalálható ma sok nyilvános kertek, parkok az egész Amerikai kontinensen, Európában. Az új főváros, Brazília, Brasilia, amely kiérdemelte a címet az "első fővárosa, a modern civilizáció", beérkezett a hivatalos státusszal 1960-ban a szűz trópusi dzsungelben három évben épített egy új főváros. Az ötlet egy új tőke alakult ki Brazíliában a tizenkilencedik században került még bele az Alkotmány, amikor 1889-ben az ország lett Köztársaság. Mivel nagy része a lakosság, mind a fő vagyon az az ország volt, arra koncentráltam, hogy egy keskeny csík a part közelében, Rio de Janeiro, sürgős szükség mutatkozik, hogy kitörjön a régió az országba, hogy létrejöhessen egy új főváros. Azonban 1956-ig, semmi ebben az irányban tett, amíg az Elnök nem volt Juscelino Kubitschek de Oliveira, aki tette, a fő szlogen a kampányra az építőiparban az új főváros. Azonnal, miután a választási győzelem Kubitschek erőteljesen vette fel a feladatot, majd megígérte, hogy Brazília a p'Yat évig fog előrelépni fél évszázad. A város Brasilia volt igazán épült, három évig, a szó szoros értelmében ki a kék, hogy pontos legyek - a sűrű bokrok trópusi erdők. Április 21, 1960-ban volt a hivatalos megnyitó a város. Ma ezt gyakran nevezik az egyik legszebb város a világon, népzenetudós tér üres, parkokban, megcsodálva a csodálatos elrendezése utcákon. Az emberek beszélnek a alapossággal a, ami az ezen vagy más épületek tájba, mint a műalkotásokat. De vannak szkeptikusok, akik azt állítják, hogy Brasilia teljesen érdektelen, város, mentes légkör, az emberi létezés. Ez azonban valószínűleg túl korai megítélni. A tervezett város, ami még nem fordult negyven éves, természetesen, illegális hasonlítsa össze a városokat, hogy nőtt évszázadokon át, írásban, a megtekintéséhez a különböző építészeti stílusok. A teljes konfiguráció a város, amely gyakran, mint egy forma, egy repülőgép vagy egy íj, nyíl, tervezte Lucio Costa. Ő jött ki a győztes a nemzetközi verseny projektek legyőzte a város két metsző fő utcán. Az állami, mind az üzleti negyedében hajlított autópálya a város. Keresztezi egyenes, mint a nyíl, a fő utca mentén, amelyek valamennyi fontos hivatalos épületek, projektek, többségük által tervezett Oscar Niemeyer. Az építési munkálatok nagyon nehéz, mert ez a terület már nem a'driveways vagy építkezési anyagok. Minden hozták messziről, először több ezer munkás dolgozott keményen, éjjel, az út mentén az épület még barack város a maguk számára. Hamarosan a város már 100 ezer lakosa volt büszke arra, hogy úgynevezett Szabad városa (Cidade livre). Azt feltételezték, hogy befejezését követően az építési valamennyi épület lesz lebontották, de ahelyett, hogy alakult az első a sok shanty környező városok mai főváros. Az első dolog az volt, ásott hatalmas - 80 kilométer hosszú, 5 széles - mesterséges tározó Parana, amely, tervezési, lett egy város rekreációs terület, vízi sport központba. Különleges hangsúlyt helyezték, persze, az építészeti megjelenése a hivatalos épületeken. A tér, a Három nagyhatalom, amely szerepe a kormányzati központ, a kormányzati-Palota, a Nemzeti Kongresszus, valamint a Legfelsőbb Bíróság. A Nemzeti Kongresszus áll két szimmetrikus 28-emeletes torony, amely mentén a két zömök épületek: a Szenátus, illetve a képviselőház. A Szenátus épület tetején egy lapos kupola, mint a dóm, de fordított Kupa kiterjed a képviselőház. A Legfelsőbb Bíróság előtt az épület egy modern szobor elé terjeszti. A középső tér Három nagyhatalom van egy szobrászati munka Bruno Jorge vannak a számok Két katona. Azt is vállalja, hogy az emberek, akik építették ezt a várost. A kormány volt, hogy keményen dolgozik, hogy meggyőzze a hadsereg, hogy a tisztviselők át az új főváros. Most a város, az eredetileg tervezett 800 ezer lakossal, már a lakosság ü másfél millió ember. Svájci építész, Le Corbusier alakult ki a 20-es években a mi századunk alapvetően az új elmélet a városfejlesztés, amelyek különleges figyelmet fordítottunk azokra a folyamatosan növekvő forgalom. Azt ajánlotta, hogy a nagyvárosok külön gyalogos utat, terület, autópályák, hogy ne tegye ki az emberek, hogy a káros zaj, valamint a kipufogó gázok. Ezek az ötletek a Brasilia végrehajtani. Ott kifejlesztett egy Autonóm rendszer mozgása, a gyalogosok, saját járművekkel, tömegközlekedés. Brasilia számára vonzó a hangsúlyos artistry. Sok épületek szándékosan úgy tervezték, hogy a bizarr formák, világosan látható, szemben az ég. Azonban a szimbolikus értéket tárolni a formák nem mindig használható, hogy egyértelmű értelmezése. Így, például, a Katedrális, koronázva egyfajta korona - de ez a dísz is értelmezni, mint a virág, s ahogy fordult az ég kezét. Mint sok más épületek, a Katedrális által tervezett Oscar Niemeyer, az építész, akinek munkáját erősen befolyásolta Le Corbusier. Azonban a kifizető tisztelgés a feltétlen csodálat Le Corbusier, Niemeyer volt képes kialakítani saját stílusát, élénken kifejezve sok működik a nagy építész. FORRÁS: Budmaster
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése