Építés, újjáépítés.
Az ablak a határon 2006-11-02 16:10:02
Műanyag Ablakok továbbra is élvezik a jó kereslet. A kötetek a termelés lassan, de biztosan növekszik. "Ablak" a vállalkozások az ország egyre jobban. A kereslet, mint kéne, megteremti a kínálatot. Emberi nyelven
Műanyag ablak keret készült, PVC által megerősített erősítő helyezett neki üveg.
Az üveg építése a termék két vagy több üveg munkalap'Egyesült területet fém keret (jogosultja). Zárt üreg között az ablaktáblák tele szárított levegő. Használt üveg épületek.
Tartozékok (Franz. fourniture, fournir - kínálat) kiegészítő (kiegészítő) anyagok a termelést. Ebben az esetben, zsanér, rögzítő mechanizmus, párna, csavarok, stb
Görgős szállítószalag görgős szállítószalag.
Impost (ez. imposta) - építészeti. Teljesítés utáni, oszlopban, vagy a fal vége arc szolgáló támogatást, az arch (a szótár idegen szavak). A "ablak" - tok gyártók meghatározzák a transom, mint a profil, ami elválasztja az ablak be több részből áll. Impost "Okonski" is nevezett T-profil.
A monológ arról a kilátások
Az Általános Igazgatója a cég "Centrostal-Domstal"
(Gyártó a merevítő profilok, valamint
az eladó fém-műanyag Ablakok, Kijev)
Elena Belolipetsky:
- A hazai piacon a műanyag Ablakok alakul ki. 2000-ben, az általunk végzett kutatását, valamint ezzel párhuzamosan tanult a helyzet Lengyelországban, Németországban, majd arra a következtetésre jutott, hogy a potenciális ukrán piac nagyon nagy. Hasonlítsa össze, Németországban az év történt 11500000 Windows, Lengyelország - több mint 3 millió, az Ukrajna - csak 0, 69 millió
Ismereteink szerint a becslések, az elkövetkező években az ukrán piacon struktúrák készült PVC növeli két alkalommal. Ezért a jövőben a társaság nem zárja ki annak a lehetőségét, a szervező a privát vállalkozás a termelés műanyag Ablakok.
A helyzet a piacon
Ukrajnában a nyílászárók készülnek polyvinyl-klorid (a továbbiakban: PVC) azzal kezdődött, hogy'jelennek meg tíz évvel ezelőtt. "Ablak" vállalkozók úttörője, fogadó kérelmet az ügyfél, szerencsés "több, mint a hill" "vágás" rajz rajz a jövő ablakban), majd egy idő után ők hozták magukkal a kész termék, beszerelve, pedig volt, hogy tisztességes pénzt. A szakértők szerint, majd az árak az ablak mozgott $ 300 $ 400 / 1 sq m Annak ellenére, hogy a magas költségek, az ablak esett, hogy a fogyasztók szeretet.
Már 1995-ben a kereslet a nyílászárók a PVC-ből van meredeken emelkedett. A hazai vállalkozók, az érzés, az a nyereség, elkezdte szervezni a szakaszok a termelési. Érdekes, hogy a szál "a külföldi" PVC szintén nem csökkent, az úton, annak ellenére, hogy nagy számú hazai termelők, a kötet importálása a Windows PVC, illetve, hogy ez a nap hatalmas. Ezt a bizonyságot tesz az a tény, hogy a kereslet nem teljesen elégedett).
Megbízható statisztikai adatok száma ukrán "PVC-econmical" nincs. A szakértők szerint, a gyártók száma az építőiparban PVC meghaladta az öt száz (p'ötödik a Kijev). Ezt igazolja számos felmérések által végzett speciális kiadványok. A gyártók maguknak, hogy válaszolna a kérdésre, hogy hány Kijevben csak a gyártók a megerősített műanyag szerkezetek, a hívott számot egy tisztességes különbség 30-tól 120. Körülbelül 70% - uk kisebb, 20-25% - a közepes, majd a többi nagy. Kis termelők bérleti növény mérete 100 négyzetméter, ami sikerült, hogy a p'öt Windows egy műszakban. Átlagos működő műanyag Ablakok ők kiadó egy bolt a méret 400-600 négyzetméter, "bélyegző" 15 20 dobozok, egy műszakban. S a kis, vagy közepes méretű cég üveg Windows megrendelhető a nagy gyártók. Fő vásárlók kis "econmical" - magán ügyfelek.
Nagy gyártók összehasonlítva őket - óriások: 1000 négyzetméter, a termelés térben, több mint száz alkalmazottal, a teljesítmény, akár 1, 5-2, 5 ezer négyzetméter Windows (más szóval akár 1000 dobozok havonta). Ilyen összegek megfelelnek a "étvágyat" építőipari cégek.
"" "ellen"
Arra a kérdésre, hogy érdemes befektetni a termelés műanyag Ablakok, megkérdezett szakértők határozott választ nem tudott.
Optimisták azt mondta, hogy:
vannak olyan jelek, az építési boom, ha nem az egész országban, legalább a Kijev;
változik a pszichológia egy potenciális ügyfél (a jobb, egy alkalommal fork ki, majd tíz év-p'tizenöt, hogy felejtsd el a Windows, mint minden évben, hogy zavarja a hozása érdekében, hogy a fák'fa ablakkeretek).
Pessimists azt mondta, hogy:
a legnagyobb építőipari cégek minden próbálják megszerezni saját földterület proizvodstva műanyag Ablakok minimalizálása érdekében minden kommunikációt a alvállalkozók, illetve, hogy maximalizálja a saját profit;
a termelési kapacitás sok meglévő "ablak" vállalkozások betöltött csak 50%.
Azonban optimisták, pessimists elismerte, hogy "econmical"képes, hogy egy igazán jó minőségű, nem túl drága, ablak, Ukrajna-nem annyira.
Pénzt
A teljes beruházás a termelés a műanyag Ablakok is függ a vállalat stratégiáját. Ha niggle, ez elég ahhoz, hogy vásárolni egy "használt" primitív hegesztő gép $ 5-7 ezer, vásárolni, szerszámok keresni magát lassan. Anélkül, marógép, nem talál Közgyűlés üveg, vagy más, a "harangok, síp".
Ha egy vállalkozás beindításához "nagy", miután épített egy teljes termelési lánc van, hogy villával több mint $ 60-100 ezer a teljes berendezést magában foglalja a helyszínen a termelés üveg, a Közgyűlés bolt nyílászárók.
Hogy ezek a költségek hozzá kell költségek:
tervezés, engedélyek beszerzése - $ 2-5 ezer ;
a vásárlás további berendezések (kompresszor biztosítja az egész folyamatot ahhoz, hogy vásárolni egy egység üzemi nyomás 10 ATM teljesítmény 500-1000 liter / perc; a kompresszor, erősen ajánlott, hogy felkészítse a szűrő tisztítás, szárítás) - $ 2, 5-3, 5 ezer ;
a vásárlás eszközök - $ 0, 5-1 ezer ;
vásárlás shelving, táblázatok, piramisok szállításra kész termékek - $ 1-2 ezer
Járművek szállítását a Windows első, lehet bérelni, de a jövőben kell biztosítani annak megszerzése. Szerint a megkérdezett szakértők korábban beágyazott "ablak" vállalati $ 50-100 ezer vissza a másfél éves. Hozzájárult ahhoz, hogy a magas árak műanyag Ablakok, valamint egy nagy a kereslet. Most, hogy ilyen a pénz, ha egy illetékes marketing politika vissza a két, vagy három év.
"Engedély" papír
Bármely gyártó tervek PVC kell menni a baj, hogy három, "main" papír tanúsítvány a termelés, a megfelelőségi tanúsítvány a termék licence az építési, szerelési munkái. Beszerezni ezeket a dokumentumokat meg kell tölteni egy csomó időt, pénzt. Hogy az első dokumentum - tanúsítvány "termelési" - van egy hosszú út. Fejlessze a projekt a jövőbeli termelés komplex. Koordináta projekt dokumentáció a tűz, canadamalawi, environmentalists, munka védelem, beszállítói víz, fűtés, áram. Végül, hogy hagyja jóvá a projekt.
Megszerezni a második dokumentum - megfelelőségi tanúsítvány - a vállalkozónak kell, hogy a minta ablak (ajtó), amit purposed, hogy nem. Húz egy példa az Állami regionális központ a szabványosítás, amelyben a tervező lesz, például, tesztelt, ellenállás, hogy a szél betölti. "Standartization" ellenőrzi a doboz levegő, víz, sempronio, hogy vizsgálják meg egy csomó más lehetőség. Ha minden rendben lesz, "a'az OK gombra"potenciális "Okonski", az lesz a boldog tulajdonosa a tanúsítványt a termékekre. Kijevben megoszlása az ilyen értékpapír az ukrán térségi, megyei tudományos-kutatási, tervezési Intézet mérnöki (Kestner), kutatási Intézet épület, építmények, stb minden típusú terméket adnak ki egy külön bizonyítványt, amely szerint a gyártók, akkor kell fizetni, 5-12 ezer UAH. Minden hitelesítési vizsgálat alapján végzik, a fejlett Kievskiye a standard "GOST B. C. 2. 6-15-99 a Tervezés házak, épületek. Nyílászárók PVC. Általános műszaki adatok ", mely hatékony július 1-jétől 2000.
A harmadik dokumentum - a tanúsítványt az építési munkálatok által kiadott engedélyező regionális központok. Szerint a termelők, Kijevben ilyen szükséges engedélyek kiadása "Ukrinvestment", Kijev város engedélyező központ, a licenc Osztály Tatarstan városi építészet hatóság. A költség az engedély papír, amely érvényes a három év, 500-700 USD. (Bővebben ÜZLETI No. 14 kelt április 3, 2000).
Blitz-interjú's a Készítő
A feje egy nagy építőipari vállalat
aki akarta, hogy továbbra is névtelen
ÜZLET: nagy a bizalom kiépítése mindig van leányvállalata, a gyártási, ahol elvileg könnyű megszervezni a termelést a Windows. Miután az összes, a szervezet valószínűleg gyakran kell küzdeniük a vállalkozók, hogy készítsen műanyag Ablakok?
LEADER: Az első mondat nem egészen helyes. Nem minden jelentős fejlesztő valamilyen termelés. Ezen kívül a konkrét, mint egy műhely, a termelés műanyag Ablakok. Bármilyen építési termék vagy anyag, mint a cement, tégla, vagy ablak) kell tenni, meg kell értened a témában. Így például, míg a kívánt ablak vásárlás.
ÜZLETI: ez hogyan vásároljon?
TÉMAVEZETŐ: Bármilyen nagy építési projekt biztosítja a pályázat a kínálati elemek inter'jer. Legalább Kijevben építők figyelmen kívül alvállalkozók keresztül ajánlatokat.
Felelős ezekben az esetekben a pályázati Bizottság. Ő "súlyok" minőségű Ablakok, a termelési képességet a résztvevő a pályázati részvények, ellenőrzi a dokumentáció, illetve sokkal több.
ÜZLET: vajon megengedhető, hogy összekapcsolják a "nagykereskedelmi-tender" események, valamint a kiskereskedelem?
FEJ: Természetesen. Bár a kiskereskedelmi egy szeszélyes dolog. De hagyjuk a fabricators PVC nincs. Hidd el, a lehetőséget, hogy eladjon egy szilárd fél a termékek - például 2-2, 5 ezer négyzetméter - a "econmical" a'nem gyakran. Cégünk, például tart ilyen nagyszabású ajánlatok egyszer egy másfél évben.
Az ár az ékszerek
Ha megnézzük a szabvány a nyílászárók a PVC-ből, akkor a fejét törni, olvasás osztályozását ezeket a termékeket. Így, anélkül, hogy belemennék a túl sok technikai feltételek, vegye figyelembe, hogy "Okonski" a árlisták a következő típusú termékek:
az ablak vak;
ablak egy-, két -, illetve amely a szolgáltatást mullioned;
doboz forgó, bukó, kombinált (siket, swing-out), mellső vége a számokat (dupla levél nyitható ablak nélkül másodlagos partíció).
A lapok száma üveg dupla-mázas Windows lehetnek egy-, két-, három-kamra.
Az ár a kész termék függ a profil, tartozékok ablak nézet (száma ráncok). Például, süket (nem nyitott) az ablak mérete 1, 65 x2 m, készült a hazai profil, költségek $ 100. Hogy $ 30%, 1 m A költségek süket ablak mérete 1.2 x1, 8 m-re az import profil - $ 100 ($ 46 1 sq. m). Négyzetméter forgatható-csuklós egyetlen levél ablakban a hazai profil is "pull" $ 85. Négyzetméter ugyanazon az ablakon, de a külföldi "PVC", - $ 100.
A fenti árak venni a "ár" a kamara ablak. Természetesen, két-, három-per "réteg" üveg: $ 10-20 drágább. Őrizze meg ezeket az árakat szem előtt, ha fogsz csinálni "ablak" üzleti (megjegyzés: az ár előrejelzés, visszamenőleges oldal 40, 47).
Berendezések
Berendezések gyártása, műanyag nyílászárók, Ukrajna bővelkednek. Új "zabugornyh" berendezés is keresztül vásárolt, a képviselet, a gyártók. A szálláshely a potenciális "anodally" - "vas" a német cégek Fimtec, Aluma, Wegoma, Városi, Haffner, Alumatec, Schuering, török Murat, olasz Perticci, Stenoma, valamint sokan mások. Import "hideg" a sor fog kerülni (attól függően, hogy a teljesítmény, mind az "Novoroscement") $ 20-200 ezer
Van hazai minták "acedemically" technika. Termelő berendezések a Közgyűlés fém-műanyag Ablakok vannak, különösen, Donetsk LLC "hook" Odessza LLC "Tű Kft. ". S ez is nem egy teljes lista. A teljes technológiai sort gyártása fém-műanyag Ablakok két részből áll: "capacitado" , "a Közgyűlés". Az alap Közgyűlése a telek a gép hegesztő profilok. Annak értékét, attól függően, hogy a funkcionalitás tól $ 5 ezer $ 100 ezer amellett, hogy a "Közgyűlés" készlet tartalmazza a gépek, profilba vágó, gyöngy, erősítő erősítő (profil), marógép, gépek tisztítása hegesztések, a forgácsolási sarkok.
Apropó, nem próbálja meg az új berendezések. A kezdeti szakaszban, "használt" a technika nagyon megfelelő. A további költségeket által 20-40% - kal olcsóbb, mint az új. Egyetértek, fontos egy kezdő üzletember körülmény...
A termelés üveg - maga is egy külön drága típusú üzlet. A legtöbb egyszerű "double-mázas" line "húzza" legalább $ 50 ezer Automatizált vonalak költség négyszer annyi. Általában, a technika, a Közgyűlés szigetelő üveg megvásárolhatók ugyanabban a cégek, amelyek előállítására szolgáló berendezések Összeszerelése fém-műanyag Ablakok.
A monológ arról a haladás
Szergej ESIPOV:
- Hogyan adja meg a piacon? Minden attól függ, hogy a vállalat stratégiáját. A társaság középpontjában dolgozik egy privát kliens, van elég reklám, a nyilvános előadás.
A keresési nagyvállalati ügyfelek jobb, persze, hogy a szolgáltatások speciális magazinok, Újságok, helyi rádió, televízió... Kiállítás a hatékony, korai fázisban lévő vállalkozások, a formáció a kép... a Téli költeni a nagy pénz, a reklám, valószínűleg nem szükséges. De tavasszal, amikor a kliens elindul egy igazi "vadászat", ez nem fog fájni, hogy végre néhány eredeti megosztani.
Kereskedelmi Igazgató a társaság "Cropland" (KR. Kijev)
A monológ arról, hogy a piaci
Marketing vezetője, LLC "hook" (KR. Donetsk)
Jurij KOROBKO:
- A piaci műanyag Ablakok Donetsk tapasztalható egy igazi boom. Az elmúlt évben a száma, gyártók, kereskedők műanyag Ablakok megduplázódott a 60.
Természetesen nőtt fel, majd az ajánlat, illetve az árak ablak esett. Átlagosan 10-15% - kal. A verseny escalated, de elég minden dolog. Mert a hangerő a piacon műanyag Ablakok növekszik minden évben.
Tér
A terület méretétől függ művelet típusa berendezés, technológia. A minimális méret a termelési üzem 100-200 m Az ideális terület telepíteni egy teljes körű berendezések, szakértők úgy vélik, 500-600 m
A szobában kell fűteni. Melegítik, a minőségileg - a hőmérséklet nem süllyed 16 fő. Egyébként, még a "kezelés" hegesztő gép nem engedi, hogy biztosítja a jó minőségű hegesztés. Azonban egyes szakértők nem értenek egyet a 16 fokos hőmérséklet küszöb valamint ragaszkodik ahhoz, hogy a levegő a termelési területen kell melegíteni, hogy legalább 20 fő Amikor kiválasztják ipari helyiségek, meg kell figyelni, hogy a magassága a felső határ. A szakértők úgy vélik, az ideális üzlet magas - három-p'timetravel - mennyezet. Ezen kívül a gyártási területen kell egy raktár áruház profilok, megerősítve, erősítőket, a kész termék. Ez elég ahhoz, hogy kiosztani 100 m
Ma Kijev (vincennes) kiadó / fűtött négyzetméter termelési terület $ 2-5 havonta.
Seasonality
Seasonality a "ablak" a vállalkozása rendelkezik egy külön karakter. A téli szünet, nyári, őszi csúcs. A változó az évszakok van nagyobb hatással a stabilitás, a vállalkozások, amelyek középpontjában az egyéni ügyfelek. A kis "ablak" firmochek érkezése téli jelek csökkenteni a termelési mennyiségek legalább a harmadik. Cégek egyikénél nagy építőipari vállalat, "cseng" egész évben nyitva. Termelési mennyiségek, ha majd esik, nem annyira - 10-25%.
Az alapanyagok, alkatrészek
A főbb összetevői a PVC ablak profil, PVC, megerősítése erősítő horganyzott acél szerelvények, üvegezés. Eladott Ukrajnában, több mint 30 féle profilok, amelyek többsége a német gyártás: REHAU, KBE, Plustek, Veka, Schuco, Aluplast, Salamander, Gealan, Artec, stb amellett, hogy a német profilok az ukrán piacon lehet vásárolni a lengyel, Belga, angol, magyar, szlovák, török...
Belföldi " - profil" kis növények. Pontosabban, két (bár lehet, hogy tévedek. - Ed. ). Ez a "ecoplast" (G. éles), valamint a növény "Remélem," (, Kharkov). Külföldi profil, mint már említettük, a könnyen szerzett anélkül, hogy elhagyná az országot, ha lehet'neki, hogy menjen "tengerentúli". Egyesek szerint a szakértők, önállóan hozta műanyag "pole" a költségek 10-15% - kal olcsóbb. Igen,... A profilok különböző. A gyártók osztályozza őket a mester profil casement, transom, gyöngy. Az egyik Kijevi kereskedők, például értékesíti ezeket a profilokat, REHAU, költségek EUR2, 92, EUR3, 34, EUR3, 5, EUR0, 9 / méter, ill. Sőt, attól függően, hogy a vásárlás mennyiségi kedvezmények lehetne $0, 1-0, 3-án egy méter.
Egy ilyen részletes leírás, árak "zabugornyh" profil okozott az a tény, hogy ez a legtöbb, Hazafias "econmico" gyártásához használt termékeit. Használja aktívan (ezt a táblázatot alább).
A tartozékok... Szinte minden megkérdezett Okonski használni az import. Az ukrán piacon jól képviseli ablak, ajtó kiegészítők Roto frank, Winkhaus, Siegenia, GU, Aubi, Schuko (Németország), Maco (Ausztria). Megtalálja a török. Méretétől függően a levél beállított tartozékok egyetlen kapcsolja be a Windows költségek $12-25. Majd a swing-out "keret" érték "töltelék" - tól $20-40.
A készlet műanyag Ablakok is tartalmaz egy erősítő teljesítmény. Ez behozni külföldről, vagy vásárolni itt Ukrajnában. A hazai termelők a merevítő profil "Centrostal-Domstal" (BC Kijev), "ENRAN" (S. Régi Petrivtsi, Vyshgorod kerület, Kijev régió ), "Metallopro" (Kalinovka, 'kyi kerület, Kijev régió ), "Pristal" (BC Kijev), "MECAB" (, Kharkov).
A konfigurációtól függően a költségek horganyzott merevítő profil vastagsága 1, 5mm egyik Kijevi cégek tól $0, 61 $0, 75% lineáris méter. Ha vásárol profilok több mint $5 ezer lehetséges kedvezmények legfeljebb 8% - kal, míg a rendszeres fogyasztók - akár 10-12%.
A személyzet
Az alkalmazottak száma, rekrutierung, hogy a Közgyűlés nyílászárók, attól függ, hogy a termelés a "törekvések" a vállalkozás. Ha a vállalat meg fogja csinálni három-öt dobozok egy műszakban, elegendő, ha két vagy három ember. Legyőzi 10-15 dobozok egy műszakban lesz, a személyzet hét vagy nyolc ember (az egyik a master, a változás, a többi dolgozó). Szigorú kötések dolgozik, hogy egy adott technológiai műveletek "ablak" a vállalkozások, mint általában, nem. Bármely munkavállaló, ideális esetben kell sokoldalú képes csökkenteni műanyag profil, acél profilok, hegesztett keret, összerakni a doboz... ezen Kívül a cég, amely gyárt 10-15 dobozok egy műszakban, rendelkeznie kell legalább három csapat üzembe, két vagy három ember minden.
A bérek a foreman, a munkások pedig függő, a munkavállaló képesítés. A hagyományos assembler vagy assembler ablakban kap legalább $100 / hó. A legjobb hónap - $200, illetve több.
Az állam "ablak" a cég nem árt, ha teljes három vagy négy értékesítési vezetők (piaci verseny egyre keményebb, valamint a termékek már nem csak gyönyörű, hanem hozzáértő eladni).
Eladó
Értékesítés a legnehezebb feladat, mert a gyártók a PVC termékek.
A vállalatok kis termelési mennyiségek vezetik a megrendeléseket, kis vállalkozások, valamint magánszemélyek, majd támaszkodni reklám "word of mouth".
A nagy cégek próbálja meg, hogy "barátok", a nagykereskedelmi vevő. Tölteni $5 ezer $50 ezer a reklám az áru speciális, nem-szakmai kiadványok.
A "megveszem" hirdetési felület óriásplakát. Annak érdekében, hogy közelebb van az ügyfél, szerez egy hálózati márkás üzletek. De...
A végső álom szinte minden "okondeka" - gazdag ügyfél az arc, a nagy, ritmikusan munka, építőipari cég.
FORRÁS: Üzleti
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése