Építés, újjáépítés.
Ablak ukrán piacon trendek 2006-11-02 16:57:14
A küszöböt a huszonegyedik század az emberiség megváltozott. A new age számos hívás század üveg. Az elmúlt három évtizedben, az egész világ már megszokta, hogy ez a kényelem, mint a "Windows". Ez volt ez idő alatt jelölve a gyors növekedése a termelés. A Modern technológia lehetővé teszi, hogy termelni PVC Ablakok, alumínium, fa, össze fa, alumínium, műanyag. Ezek az Ablakok kiváló teljesítményű, modern design. Lehet, hogy nem ért egyet inkább az a tény, hogy a magas minőségű nyitott ma elsősorban az határozza meg, hogy a kényelem, a lakás, vagy ház. Az előnye az, hogy a "Windows", összehasonlítva a régebbi modellek egy hosszú idő, s nyilvánvaló, hogy az összes. Majd ha már 7-8 évvel ezelőtt hazánkban is lehetne hallottam hízelgő véleménye a "Windows" (alumínium profil, azt mondják, hűvös, PVC általában káros'I), ezután senki sem kérdőjelezte meg a célszerűség az alkalmazásuk, a gyakorlatiasság, esztétika. Elvittek egy erős hiánypótló a hazai piacon, amely kidolgozta szerint a saját törvényei. A tendencia, hogy a gyorsított fejlesztése az ukrán piacon a "Windows" azt mutatja, hogy az elmúlt években jelentősen növekedett a szám a gyártók ezeket a termékeket. Ez viszont ahhoz vezet, hogy a megnövekedett verseny következtében, hogy az alacsonyabb árakat áruk, hanem arra kényszerít minket, hogy javítja a termék minőségét.
A felhasznált korszerű ablak Ukrajnában kezdődött, sokkal később, mint Európában. Így a profil, amelyek gyártják az első műanyag doboz volt termelt, a német cég TROCAL vissza 1954-ben. Ez jelentősen különbözött a jelenlegi merev PVC, de megnyitóján egy korszak radikálisan új áttetsző walling.
6 Ukrajnai üzemanyag-fogyasztás fűtés 1 m 2 lakóterület, 3-4-szer nagyobb, mint a fejlett országokban.
Az első a "Windows", hogy'megjelent az ukrán piacon a 90-es évek elején, Volt egy fém doboz. Ők voltak az első importált formájában kész termékek, elsősorban Németország, majd elkezdte importálható Lengyelország. Az első PVC-ablak ukrán termelés tehető az év 1993-1994. Szinte egyszerre, a piaci mester úttörője fák'kő oknostroi. A termékek készülnek, a három-rétegű ragasztott fa, impregnált számos ragasztók, gyanták, festék boltokban a "természetes" eredetű szálas szerkezet, de ugyanakkor szerez egy új fogyasztói tulajdonságok, mint a tartósság, ellenáll a nedvesség, majd a mállás. A fejlesztés a magántulajdon, valamint a növekvő igények energiahatékonysági van szükség, hogy "meleg" alumínium szerkezetek, amelyek arra szolgálnak, az üzletek, intézmények, stb.
A végén, a XX. század Ukrajnában már az elsődleges felhalmozási főváros, a'megjelent az ügyfelek, akik készen állnak, amellett, hogy praktikus tulajdonságai az üveg, fizetés, esztétikai keresés építész. A'megjelent első példa a strukturális üvegezés megfelel a követelményeknek, a hőszigetelés.
Ebben a cikkben megpróbáljuk megérteni a helyzet az ablak piaci Ukrajna meghatározza a kapacitás, a dinamika változás az elmúlt években,'kideríteni, hogy hány Windows különböző anyagok fogyasztott ma Ukrajna, mik a kilátások, valamint módon a fejlődés ezen a piacon. Ha figyelembe vesszük ezeket az anyagokat kell figyelembe venni, hogy a statisztikai mutatók, valamint a minőségi jellemzők a különböző profil rendszerek, kiegészítők, stb. van egy szenvedély, mint általában, nem lineáris (ha van ilyen). A népszerűsége a bizonyos rendszerek jár sok tényező határozza meg: az első az, hogy a funkciók a fogyasztás egy adott piacon (fejlődő ukrán piacon már alakult a német, esetleg a sarki jellemzők), másodszor, ez az ár pont a termék (mint egy szabály, döntő hatással van a piacon, bár a helyzet gyorsan változik), harmadszor pedig az úgynevezett "súlyossága" a gyártó (annak biztosítása a rendszeres ellátás, stabil termék, minőség, stb.), valamint, természetesen, a népszerűsége a márka (sikeres hirdetési irányelvek lehet, ha hosszú ideig szeretnénk adni a echoes: - "ismerős áruk, majd a minősége"), stb. Így rangos, magas minőségű anyagok, ezért a drága, esetleg kisebb piaci szegmensben (amely előnyben, más jellemzők tekintetében), valamint a helyi akciócsoport messze elmarad a népszerűsége, mint az egyszerűsített változatai.
Meghatározni az állam a piacon, ablak, általunk készített egy átfogó marketing, egyes tanulmányi eredmények, amelyek lesz az alábbiakban. Elemzése ablak az Európai piacon (figyelembe véve a nemzeti sajátosságok a különböző országokban), Németország (mint jogalkotó ablak technológiák), Lengyelország (mint egy ország, amelynek élményét nagyban befolyásolja az Ukrajna), valamint változás történt az elmúlt évtizedben a XX. század ezekben az országokban lehetséges, hogy megjósolni, hogy a tendenciák, amelyek várja az ukrán piacon a közeljövőben.
Szóval...
Európa
1999. június Európában dolgozott ki, 2, 5 millió tonna anyagok (profilok, gerendák), 35% - a, amelyek ment a termelés PVC Ablakok, ugyanezt az összeget a termelés fák'faszerkezetek, néhány kisebb - 30% - volt, alumínium. Az összehasonlítás, Ukrajna, 1999-ben használták, mintegy 8 ezer tonna anyag, amely megfelel 0, 32% - a az Európai fogyasztás.
Az arány a szám, a Windows különböző anyagok a meglévő lakásaikat, az Európai országok végére a 90-es években kerülnek bemutatásra táblázat. 1. Miután rendezési minden, a felhasznált anyagok, feltártuk azokat a területeket leggyakoribb keretek fából készült, PVC, alumínium. Nyilvánvaló, hogy a fa, mint egy hagyományos anyagok gyártásához használt Windows évtizedek óta érvényesül a lyukakat, összehasonlítva a modern anyagok, hogy'jelent meg az elmúlt évtizedben. Így a legnagyobb fák száma'fa Windows telepítve van a volt szocialista országokban, ahol a régi ház (Bulgária, Magyarország, lengyelország, Litvánia, Románia, Szlovénia, stb.), vagy a Skandináv országokban, sok erdők, magas követelményeket támaszt a hőszigetelés tulajdonságai az üveg. A Közép-Európai országokban a fejlett gazdaságok kívüli területek a szélsőséges klíma (Északi vagy déli régiók), az elsőbbségi műanyag dobozok. Így, Írországban az elmúlt néhány évben, 70, 5% - os ablak változott PVC Ablakok, Ausztria, Anglia, Németország több mint a fele az összes telepített Windows készült, PVC.
Alumínium minták előnyben részesíti a déli országokban, ahol ez nem szükséges, hogy megvédje ellen a penetráció hideg, vagy amelyek a saját források a nyersanyagok (Spanyolország, Görögország),, következésképpen a rendszer ára alacsony.
Németország
Az elmúlt 30 évben, Németországban már szilárdan elhelyezni, mint egy leader fejlesztési modern ablak technológiák. Körülbelül 70% - a vállalkozások termelő berendezések, profil rendszerek, kiegészítők, kellékek a Windows található, Németország, amely vált a fajta vizsgálati laboratórium, ahol a gyakorlatban is tesztelt a legújabb fejleményeket. Ezért, a dinamika, a termelési mennyiségek a Windows az elmúlt évtizedben, a fejlődés a népszerűsége bizonyos anyagok, technológiák, Németországban a legnagyobb érdeklődés a számunkra, mint a legfejlettebb, változatos élményt.
A kapacitás a német ablak piac meglehetősen stabil, 21-25 millió doboz / év (táblázat. 2). A legnagyobb létszámban a terveket készített 1995 - 25, 5 millió részvényt. 1999-2000-ben történt a telített a piac, van még egy kis csökken a termelési mennyiségek. 2000-ben készült Németországban 20900000 termékek - a legalacsonyabb az elmúlt évtizedben. Egyértelmű, hogy vonzó acél nyitott piacokon, Kelet-Európa, Németország).
A tér, az átlagos német open 1, 69 m2-es. Ukrajnában a statisztikák szerint ablakban egy kicsit - 2, 08 m2.
Hány négyzetméter a Windows termelt évente Németországban, adják táblázat. 2.
Bár a teljes piac stabilizálódott, majd a külső fejlődés nem tapasztalható, ezen belül továbbra is a változás. Ha úgy vesszük, a felhasznált anyagok, a termelés ablakkeretek Németországban éve 1990-2000 (táblázat. 3, 4. ), Látni fogjuk a folyamatos növekedés a népszerűsége a PVC Ablakok. A fogyasztás 10 évig-kal nőtt, több mint 1, 5-ször lett a domináns pozícióját a német piacon. A termelés műanyag Ablakok elérte az 55% - ot. Ez azt jelenti, hogy minden második szerkezet anyaga kemény PVC. Még nehezebb nő a termelés, fa-alumínium Ablakok (2-3, 9%), amely azonban csak egy kis szektorban a piac.
Megjegyzés: a görbe, ami tükrözi a termelés alumínium termékek mutatja mennyiségi változások ezen a területen, de nem a minőség. Sőt, a népszerű alumínium, mint szerkezeti anyag az elmúlt években jelentősen nőtt. Elengedhetetlen az üvegezés, az épületek építése téli kertek, tető lámpák, egyre által tervezett építészek az építőiparban az új vagy a felújítás, a régi épületek. Alumínium jobb a PVC-ből jellemzői az erőt, de rosszabb, mint a neki szigetelő tulajdonságai. PVC Ablakok teljes mértékben megfelelnek a műszaki, illetve gazdasági követelményeket előtt'van rájuk, amellett, hogy olcsóbb, mint az alumínium. Úgy tűnik, hogy az alumínium profil kezdett termelni kevesebb, mint a normál Windows, inkább irányul a megoldás komplex mérnöki problémák.
Érdekes a helyzet, hogy figyelhető meg a szektor a fák'fa Ablakok Németországban. Bár az összes termékek száma (táblázat. 4) csökkent az elmúlt 10 év alatt 39% - a, a minőség változott alapvetően. Új fák'fa eurowindows már elődeik, csak egy dolog közös - a feedstock. A 90-es évek elején, a legtöbb kockák voltak készült, tömör fa. Ilyen a Windows reagálnak a hőmérséklet vagy páratartalom változás a légköri levegő, kötelező éves karbantartás rosealia nem teljesíti azokat a követelményeket, amelyeket a hő megőrzésére. De 1998-ban, hogy szinte készült. A túlnyomó többsége a termékek készültek három-rétegű laminált fűrészáru furnér, hogy biztosítja az állandó méretű, tartósság.
Lengyelország
A piac a Nyugati szomszéd sok szempontból hasonlít a gyors fejlődés a piac "a jogalkotó ablak divat", a korai 90-es években. Bár, sajnos, nem rendelkezünk teljes információt a piac Általános, majd próbálja elemezni a leggyorsabban fejlődő ágazat a PVC Ablakok.
A szám a Windows előállított 1998-99 szerepelnek a táblázatban. 5. Látjuk, hogy a legtöbb népszerű rendszer a lengyel piacon vannak profilok német VEKA cég, amely, bár elveszett 4% - a piac 99, de megtartja a vezetés. A második helyen egy meglehetősen nagy piaci részesedést, illetve erősíteni a pozícióját a profilok KOMERLING bemutatni az ukrán piacon, két, vagy három cégek, főként import kész termékek Lengyelország. A harmadik helyen a lengyel üzemmód, PANORÁMA, nem mai Ukrajnában, ellentétben a magyar rokonok, illetve névrokon. Végül, ezt követi az ismert ukrán termelők német rendszer TROCAL, KBE, REHAU. A profilok THYSSEN, majd PLAST-MO vannak Ukrajnában kevesebb, mint 1% - át az értékesítés, mint például a ROPLASTO, MEGEGYEZÉSSEL, valamint jelen a hazai piacon.
Használata tekintetében az ablak kiegészítők, szinte minden benne van, made in Germany. 90% - át a lengyel piac között oszlik meg a négy vezető márka: ROTO, SIEGENIA, WINKHAUS, AUBI, eltérő nagyságú fülkékben, de jelentősen nagyobb, mint a következő mögöttük.
Az ukrán élmény a használata a szerelvények különböző cégek a termelés a Windows sok tekintetben hasonló a tapasztalat az Lengyelország. Az ukrán piac is alakult egy vezetői csoport négy német cégek, akik tartsa a pozícióját, a túlnyomó többség. Talán az első hely tartozik, hogy a cég termékei ROTO, a második-negyedik hely megosztva őket, a gazdaság nagyon hasonló helyeken, GU, WINKHAUS, SIEGENIA. Ellentétben Lengyelország, ahol a szerelvények GU mindössze 4% - os piaci Ukrajnában a termékek nem kevesebb, mint 20%. Vagy a német vezetés a cég tett ajánlatot az ígéretes hazai piacon Ukrajnában már kiválasztott egy tehetséges csapat a hasonló gondolkodású emberek, de a siker Gretch-UNTAC Ukrajna lenyűgöző. Bizonyítja, hogy még egyszer, akkor kell, hogy nem csak egy jó termék, amelyet képviselői minden német bútorok rendszerek, de ami még ennél is fontosabb, az a képesség, hogy eladja.
Ukrajna
Így érkeztünk el a célt, az ő elbeszélés.
A tempót, építési Ukrajna 1991-től 1999 - szerepelnek a táblázatban. 6. Hogy összegének meghatározásához ház épült 1999-ben, kivonás teljes területén lakossági helyiségek, hogy létezett 1999-ben, a terület, a ház létezett 1998 : 1008, 4-1002, 6 = 5800000 m2. Szerint az építészeti szabványoknak hatályos területén Ukrajna, biztosítja a megfelelő megvilágítást a terület az ablak nyílást, hogy ez az arány 1:5 -1:8 a területen. Ezért, hogy meghatározzák a négyszögjel a Windows új ház épült, 1999-ben (ami valahogy kellett mázas), osztás 5800000 m2 átlagosan élettartamtól 6, 5: 5, 8: 6, 5 = 0890000 m2 Windows 1999-ben
Megjegyzem, hogy kiszámításához világítás különböző célokra használja a különböző tényezők szerint azonban, az építészek, a standard 6, 5 helyes, ha a meghatározó szám a Windows az Általános Alap.
Ha ezt elosztjuk ábra a tér, az átlagos ukrán doboz 2, 08 m 2 (lásd a "Kirakatban", No. 6, S. 5. Apropó, megjelenése után a hatodik kérdés a magazin, ezek az adatok már többször megerősítette, statisztikák más forrásból), megkapjuk a számát a Windows telepített a ház állomány 1999: 0, 89: 2, 08 = 0430000 a darabokat.
Ugyanakkor az, hogy meghatározza az összesen megtermelt termékek 1999-ben, szeretné, hogy a számított érték számának növelése a Windows beépített közigazgatási épületek, valamint az a tényező, figyelembe véve a rekonstrukció Általános Alap, valamint a helyettesítés a meglévő Windows.
Szerint Goskomstat, Ukrajnában az arány a terület közigazgatási épületek (gyárak, irodák, stb.), hogy a teljes terület a ház állomány 37%.
1999-ben, Ukrajna voltak 1008400000 m2 teljes terület, ház, 37% - a közigazgatási Alap, amely 373 100 000 m2.
Alkalmazása a fenti számítási módszer a szám a Windows kereskedelmi célú épületek, megkapjuk:
373, 1: 6, 5 = 57400000 m2 Windows;
57, 4: 2, 08 = 27600000 a Windows.
Kiszámítja a szám a Windows telepített irodaházak, 1998 :
1002, 6 x 37% = 371 millió m2;
371: 6, 5 = 57 millió m2 Windows;
57: 2, 08 = 27, 4 millió doboz.
Így 1999-ben, irodaházak jött létre 27, 6 - 27, 4 = 0200000 Windows.
Ezért a teljes dobozok számát Ukrajna lesz:
1008, 4 + 373, 1 = 1381500000 m2: 6, 5 = 212 millió m2-Windows: 2, 08 = 102 200 000 ezen a területen, amely helyébe évente átlagosan mintegy 0, 5%, vagy 0510000 Windows.
Így Ukrajna 1999-ben készült:
0, 43 (GL. Alap) + 0, 2 (nem lakossági Alap) + 0, 51 (helyettesítés lények. ) = 1140000 Windows.
Az összehasonlítás, Lengyelországban 1999-ben gyártott 7520000 Windows (2930000 darab PVC), de csak Ukrajnában 1140000 termékek.
Szerint lefolytatott átfogó piackutatás, piaci kapacitás Ukrajnában 1999-ben volt, körülbelül 8 ezer tonna anyagot (PVC, alumínium profilok, fák'fa gerendák, amelyek gyártásához használt Windows.
3, 508 ezer tonna PVC; 0, 865 ezer tonna alumínium profil gyártásához használt "Windows" , 0, 54 ezer tonna importált fa formájában kész dobozokat.
Az összehasonlítás, 1998-ban, Ukrajna, mert csak 2, 631 ezer tonna PVC profil rendszerek, 1, 06 ezer tonna alumínium. Import a meglévő fák'fa Ablakok Ukrajna elérte a 0, 894 ezer tonna
Nyilvánvaló, hogy az átmeneti 1999-ben, a kötet behozott Ukrajna alumínium profil csökkent. Ez valószínűleg azzal magyarázható, hogy a következő okok miatt:
1) az orosz pénzügyi válság, 1998 ;
2) nem tartoznak a népszerűsége alumínium-építés;
3) az új séma import alumínium profil lehetővé teszi a hatékony camouflaging, hogy állítsa be a díjak kell az importőr oldalon. Az ilyen rendszerek befolyásolja a teljes behozatal mennyisége, azonban, véleményünk szerint, nem módosíthatja a több, mint 20-30%. Itt a jelenlegi adatok nélkül a korrekciós tényező, amelyet, úgymond, "tiszta" módon.
Úgy gondoljuk, hogy a csökken a fogyasztás, az alumínium profil Ukrajna 1999-ben okozott a harmadik ok, mert nincs más jelei a válság nem vagyunk található. A csökkenő népszerűség alumínium konstrukció, nagy üvegezett homlokzatok,'megjelent a közelmúltban, meggyőző bizonyítékot az ellenkezőjére. Így 1999-ben az ukrán piacon alumínium termékek'három új szállító: Amerikai cég, EXCEL, lengyel METALPLAST, mind az orosz AGRÁR-AVGAS. Ukrán termelők - Kijev (majd Brovary) gyári alumínium konstrukció, Dnipropetrovsk ERŐSEN-MET, majd Donetsk alumínium növény, a teljes termelési kapacitása 21 000 tonna, nem volt komoly a verseny a külföldi szállítók.
A leggyakoribb az utóbbi években az ukrán piacon továbbra is török alumínium profilok. Bár gyakran hallani panaszt a minőség, az árazás összetevő, úgy látszik, van egy döntő hatással a választás a rendszer. A furcsa jelenség a török cégek, sem melynek office Ukrajnában, sőt, néhány ukrán profil szolgáltatók kénytelenek tartani a képviselők Törökországban. Talán nincs más területen az ablak piacon a belföldi cégek nem tettem, annyira, hogy támogassák a külföldi termékek. Belga cég REYNAERS, szilárdan tartja a harmadik pozíció, meggyőzően érvel amellett, hogy szerepe nem csak az ár, hanem minőségi termékek, valamint a képesség, hogy eladja. Mint tudod, REYNAERS profilok az egyik igen drága, álláspontját az ukrán piacon egy tökéletes példa a kombináció a jobb politika, értékesítési szolgáltatás.
A népszerűsége a PVC-pénzügyi, majd gazdasági válság Oroszországban nem volt hatása. Sőt, ez nyilvánvaló, még azt is hozzájárult ahhoz, hogy a növekedés az export Ukrajnában. Mivel az orosz piac azonnal lett fizetésképtelen, illetve sok Nyugati vállalatok elvesztették jelentős alapok, befektetési őket Oroszországban, a nézetek a sok kétségbeesett Európai PVC termelők felé fordult, Ukrajna. Kezdődött egy hatalmas verseny a hazai termelők. A szám a profil rendszerek nőtt 19-től 1998-ban 27, 1999-ben azonban, úgy véljük, mind egy helyzetben, hogy a török profilok behozott ukrán vállalatok, valamint-a alapján az Általános címe, a CHELSEA, az azt jelenti, nyitott American standard a tolóajtók, hogy ne használja megerősítése. Ezek az Ablakok is deformálódott, a meleg éghajlat nem alkalmas a felső emeleten épületek, úgyhogy nem, ellenáll a nagy szél terhelés, illetve alkalmatlan szerkezetek nagy méretek.
Az ukrán piac vezetői határozottan két német profil rendszer, REHAU, KWE. 1998-ban, a termék megszállt 1/3-a piacon. 1999-ben, amikor a verseny nőtt, az újonnan cégek megnyomta a vezetője, s sikerült, hogy a 4% - ot. A cég KWE, amely 1999-ben vásárolta meg a német aggodalomra XT TROPLAST, alig megtartja a rést. Tekintettel azonban arra, hogy a növekvő piaci majdnem 1 millió kg PVC profilok 1999-ben, vagy akár egy kis veszteség piaci szegmens valójában egyre nagyobb a kínálat, illetve a profit fejlesztés a vállalkozás. Egyes vállalatok, mint a TÉNYLEGES, PLASTIVAL, nem tudott ellenállni az agresszív politika a versenytársak támogatása az ilyen rendszerek PLUSTEC, PANORÁMA, SALAMANDER, majd lezárta az irodák. Néhány újonnan Legionnaires (PLASTMO, THYSSEN, TRAS-ECO) van beállítva, olyan erősen, hogy azt várjuk, hogy lásd megerısítését sikert az eredmények a 2000 -
Ez a cikk bemutatja a főbb eredményei 1999-ben, mint a statisztikai eredmények a 2000-még. Szerint az előzetes eredmények, magabiztos bajnokság ismét a társaság REHAU. Javult a helyzet PLUSTEC, PANORÁMA, TOCAL, PLASTMO. Jelentősen csökkent a termelés ablak profil BEKKER.
Meghatározni a szám előállított Ukrajnában PVC Ablakok, mi történik a következő kísérlet: lemért egy raklap profil a keret, szárny, transom, gyöngy - úgynevezett "alapvető" profil, osztva a hossza a profilt, majd a tanult tömeg per lineáris mérő egyes ezeket a profilokat. A kísérlet úgy döntött, az egyik leggyakoribb Ukrajnában rendszerek. A következő, szorozza meg a tömeg per-mérő minden típusú profil hossza a profilokat, amelyek használják az átlagos ablak (lásd az "Ablak", No. 6, S. 5). Megvan a tömeg crimestatistics ukrán nyitott. Ő a 17 kg-ot (anélkül, megerősítése).
Oszd teljes tömege PVC (kilogrammban), használt ablak gyártás Ukrajnában, a tömeg átlagos ablak:
1999-ben: 3508 t: 17 = 0206000 Windows;
1998-ban: 2630 t: 17 = 0155000 Windows.
Így, a növekedés, a termelés 1999-ben elérte a + 33%.
Összehasonlító elemzés a piaci feltételek, ebben a három országban (Németország, Lengyelország, Ukrajna) szerepelnek a táblázatban. 7. Érdekes, hogy Németországban, annak ellenére, hogy a növekvő népszerűsége a műanyag Ablakok, valamint a döntő előnye a piacon (54%), mivel a csökkenés a teljes piaci kapacitás termelt mennyiség 1999-ben termékek csökkent képest 1998, amely tükrözi a negatív együttható táblázat -4, 8% - ot.
Igen, Németországban, sőt Lengyelország velünk eddig. De az emelkedés mértéke a termelés inspirálja. Először is, a megosztás, a műanyag Ablakok, amelyek minősül 18% - a a piacon, nem túl kicsi, hogy őszinte legyek, nem is vártuk, hogy kap-e elég magas! ) Százaléka. Majd dynamics lehetővé teszi számunkra, hogy a remény a legjobb.
Az egyik a közvetett jellemzői a dinamikája, a piac az árak a termékek. Végeztünk összehasonlító költség elemzése Windows azonos méretű, egységes kamara duplán üvegezett ablak, készült 1999-ben, Lengyelország, Ukrajna (PL. 8). Mi van akkor, ha Ukrajna következik nyomdokain Lengyelország, a trend növekvő termelés műanyag Ablakok kerülnek mentésre, majd azt követően 1-2 évig az árak a termékek PVC-kal csökkennek, körülbelül két alkalommal elérhető lesz a többség a fickó countrymen. Mert helyettesítés Windows Wops'kapcsolódó, nem csak a divat új építőanyagok, hanem az emberi vágy, a kényelem, valamint az összes sürgetőbb problémák termikus szabályozás, energiatakarékos. A jövőben a vállalatok, amelyek elősegítik az energiatakarékos technológiák. A technológiai fejlesztés, több figyelmet kell fordítani a környezeti problémák hatása az élelmiszerek egészségre gyakorolt'én fogyasztók.
Az elemzés során megállapíthatjuk, hogy a termelés a Windows modern anyagok, korszerű technológiák növekszik évente. 2000-ben, láttuk, hogy egy építési boom, ha pedig ez a trend folytatódni fog a következő p'öt év múlva mi lesz tanúja egy hatalmas felújítása, épületek. A piac telített, várnunk hét év. Így a munka Úr!
Azt hiszem, néhány olvasónk már saját vélemény foglalt cikk számok, megjegyzéseket. De végezetül szeretném megjegyezni, hogy a pontosság, kb:'objektivitás, pártatlanság, az eredmények biztos vagyok benne.
Én is szeretném megköszönni a sok-sok segítőt, aki nyújtott felbecsülhetetlen értékű támogatás során a gyűjtemény anyaga, valamint a készítmény ezt a cikket.
FORRÁS: Vízmérték
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése