Építés, újjáépítés.
Már szándékosan elköltözött a universalizing, kínál építők a high-tech rendszerek speciális termékek 2006-10-28 14:42:00
A társaság "a Henkel Bautechnik (Ukrajna)" in special needs nincs bevezetés, legalábbis mindazok, akik kapcsolatban állnak egymással, hogy az építőiparban a jól tud róla. Valamint arról a termékek - száraz épület keverékek márkanév alatt Ceresit. Ezért fogják korlátozni magunkat, hogy egy rövid nyilatkozat a tények: a társaság megkezdte a Március 1998; egy évvel később került sor az első növény, a termelés száraz épület keverékek márkanév alatt Ceresit a Vyshgorod; most a cég foglalja el a vezető pozíciót az ukrán piacon, száraz épület, keverékek, biztosítva a stabil minőség, széles termékskála több mint 120 címek. Annak ellenére, hogy a relatív ifjúság, a vállalat elnyerte a számos rangos versenyek ("márka az év", a "Legjobb munkáltató az év", a "legjobb minőség", az "Arany szerencse", s mások). Körülbelül a mai vállalkozások kilátásai a fejlesztés mondja főigazgatója a társaság "a Henkel Bautechnik (Ukrajna)" Mr. Szántó. Vladimir Georgievich, milyen tendenciák jellemzőek a mai piaci száraz épület keverékek Ukrajnában? - Ha beszélni trendek a fejlesztés az ukrán piacon, száraz épület, keverékek, először is meg kell jegyezni, annak feltűnő dynamics. Az éves növekedés értékesítés volumene ez a piac 20-25%. A teljes termelési száraz épület keverékek Ukrajnában szerint a becslés, a tartományban 250-300 ezer tonna. Egyesek szerint más becslések, ez mintegy 500 ezer tonnával, de ez a szám úgy tűnik számomra, kissé alábecsülni. Ez a divergencia a becslések nagyrészt annak köszönhető, hogy a különbségek a számviteli módszerek. A számítások figyelembe veszik csak high-tech módosított száraz keverékek, azaz a legtöbb versenyképes termékek, amelyek prioritást élveznek a választék politika a társaság a "Henkel Bautechnik (Ukrajna)". Egyszerű, módosítatlan termékek, amelyek még mindig gyártják, számos hazai termelők (s ennek megfelelően tudjon a kimutatások)kell osztályozni, mint a száraz, a mixek is csak nagy tartalék. Igen, aligha szükséges csinálni, mert a piaci kilátások nagyon, nagyon kétséges. - Hogyan ukrán piacon, száraz épület keverékek vonzó szempontjából üzleti kilátások? - A piacon, ahol a cég működik, érdekes, ígéretes, de ez nem leegyszerűsített. Ez fejlődésével egyenes arányban a fejlődés ütemét az építőiparban Általános. A mai helyzet olyan, hogy a még meglévő kapacitását a hazai termelők (de még mindig jelentős mennyiségű import - mintegy 150 ezer tonna / év), száraz mixek is "közel" a szükségleteit, az ukrán piacon. Sőt, akkor még egy szilárd tartalék, teljesen letöltési feladat az elkövetkező években. Megértése a helyzet a piacon kell adni azokat az embereket, akik azt hiszik, hogy a termelési száraz keveri a legegyszerűbb módja annak, hogy pénzt. Valóban, a dolgok sokkal rosszabb. Azoknak, akik részt a "suhosin" business nem az első év, jól tudom. Száraz mixek nagyon nehéz termelés, különösen, ha beszélünk a szükséges termékek gyártására a széles körét, valamint a folyamatosan magas minőséget. - Tudjuk, hogy minden relatív. Ebben a SV'ASCO úgy néz ki, a hazai piacon, száraz épület, keverékek, mint más, fejlettebb országok? - Ha végez összehasonlító elemzés, láthatjuk, hogy Oroszországban például, az éves termelési volumen száraz keveredik, mintegy 1 millió tonna, Lengyelország -1, 5 millió tonna, Németország - 8 millió tonna. Fogyasztás száraz keveredik, az egy főre jutó feltételek: Németország - 60 kg, Finnország, Magyarország, Lengyelország, 30 kg, Svédország - 20 kg, Ukrajna - 6 kg Vagyis a tartalékok a növekedés a hazai piacon, száraz épület keverékek elég jelentős, de a mértékét a végrehajtás fogja meghatározni a fejlesztés a gazdasági helyzet az országban Általános, illetve az építőiparban különösen. - Mondja meg, kérem, mi az alapjait a választék politika a társaság a "Henkel Bautechnik (Ukrajna)"? - A választék politikai mi eredetileg ment a fogalom, hogy "univerzális" termék - úgy lesz, vagy nagyon drága, vagy nem lesz felesleges, uncalled fogyasztó a tulajdonságok parancsra. Ez a termék a piaci körülmények nem ígéretes, nem lesz kereslet. Mert technikailag orientált cég, továbbra is elkötelezettek vagyunk specializáció tartomány. Képzeld el, például egy univerzális ragasztó kompozíciók! Véleményem szerint, az abszurd. Sokkal ésszerűbb, hogy készítsen speciális termékek gránit, csempe, márvány (ami nagyon érzékeny, a kompozíció, valamint a színek módosítása), fűtés felületek, tartályok, medencék, rugalmas ragasztó, stb. Majd mi csinálunk, az az, hogy tudatosan, bár sok hazai gyártók korlátozzák azok köre standard rendes ragasztó a kerámia csempe. Cégünk számos saját felhalmozott know-how, mégis sokat tudunk kölcsönözni a cég a Henkel, a világ neves márka, amely 100 éves múltra tekint vissza, hatalmas élmény a termelési száraz épület keverékek. Mi, természetesen, minden, ezt a tapasztalat azt hiszem, hogy Ukrajna ez felbecsülhetetlen. Ezen kívül úgy gondoljuk, az integrált megközelítés, fejlődő rendszer termékek. A szlogen hirdetési kampány - "a Legújabb rendszer komplexek hatékony építés, azt tükrözi, ugyanakkor a lényeg a termék stratégia. Például, ha arról beszélünk, szemben a medence, nálunk az ügyfél nem csak a csempe ragasztó, de egy sor termékek épület alapozás, különleges nedvesség alkalmazhatósági terület kiválasztásához, gombaellenes, adalékanyagok, stb. Ugyanez a szemlélet, esztrich rendszerek, rendszerek vízszigetelő. Minden évben már egyre győződve arról, hogy az utat választottuk helyes. Megtakarítás, mint egy determináns termék előnyei, elhalványul, a háttérbe. Ez elég logikus: a szintje növekszik, a'sokat elit'tárgyak, egyre nagyobb megérteni, hogy ez idő dolgozni a jövőben, a kép minősége sokkal megbízhatóbb, tőke, mint az azonnali nyereség. - Milyen új termékek a cég kínál építők ma? - Idén megjelent mintegy tíz új termékek. Köztük: a MŰVÉSZET 225 - befejezés külső vakolat: 29 - módosított stukkó homlokzat, a 126. CIKK - vakolt, a 21. CIKK - a megoldás a falazat beton, illetve számos egyéb termékek (gipsz -, a hasznosítás, valamint a rehabilitációs homlokzatok, habarcs a falazat rendes tégla, Mély primer belső használatra). A bővülő köre vízszigetelés, nem csak a polimer hanem bitumenes alap (alkalmazási terület - alapítványok, befejező tartályok ivóvíz). Egy másik újdonság - epoxi, poliuretán emeleten. Ez az a termék, ami nagyon fontos, mert a food and pharmaceutical industries, ahol por, elfogadhatatlan, hogy kell, nagyon tartós, könnyen gép emeleten. Ugyanakkor meg kell említeni az új moldingami rendszer, azaz termék feldolgozása formák (a használata nagyban megkönnyíti a folyamat a Csíkot). Csak menet már ma mintegy 125 típusú termékek, bár tavaly már csak 70. Az egyik csak a ragasztó a csempe gyártunk 7 féle, törlésének több mint 20 faj. Jövőbeli fejlesztések száma termékek a választék több, mint 200 találat. Ez a legmagasabb arány között a belföldi gyártók a száraz épület keverékek. Természetesen, egy ilyen széles termékskála igényel komplex hardver konfigurációt, folyamatos képzés, majd az átállás, a szükséges iskolai végzettség, stb. Nem is beszélve a további befektetés. De azt csinálja, hogy kielégítse a meglévő kereslet, annak érdekében, hogy a fogyasztók számára a szabad választás. Vladimir Georgievich, ha már felmerült a kérdés arról, beruházás, helyénvaló lenne, ha továbbra is ezt a témát... - Minden nyereség, amit kapunk, lesz újra befekteti modernizing, bővülő termelés. Ebben az évben, a beruházások, a termelés elérte a több mint € 1 millió, a következő évben ez az összeg nem lehet kevesebb. Első pillantásra úgy tűnhet, hogy a tőke ráfordítások nem mindig megfelelő a jelenlegi helyzet a piacon, növelje értékesítési. De tisztában vagyunk azzal, hogy a befektetés szükséges, még akkor is, ha az eredmény az lesz, csak egy-két év. Ez a befektetés a jövőben! Bármely konkrét technikai célokat irányul befektetés? - Mi van, kibővített, modern, szárítás, frakcionálásával kapott összetett homok. Azt kell mondanom, hogy szükség van egy ilyen rész a feldolgozási lánc miatt "nemzeti jellemzők" nyersanyag - nincs bizonyosság, hogy a szállító hajó meg a termékek kívánt állapot. Ez vonatkozik nem csak a homok a probléma ugyanaz cement, gypsum, lime, azaz a nyers anyagot, amely beszerezni a helyi források. Hogy egy korszerű, hatékonyabb csomagolás berendezés, amely szintén megadta nekünk a lehetőséget, hogy jelentősen csökkenti a por generáció. A következő évben esedékes, a további korszerűsítése, a csomagolás területén általában szeretnének megszabadulni a por. Sikerült komolyan frissítés a keverés terület (megnövekedett hatalmát, fel új berendezések), kompresszor gazdaság. Számos változás ment végbe a vonal folyékony termékek. Befejeződött az építkezés egy laboratórium. Most már van kettő is: az egyik a termelés helyén, a minőség-ellenőrzés, laboratóriumi, illetve az egyéb (készítette hozzá-igazgatási épület) - laboratórium, a termékfejlesztés. Frissítés technológia, természetesen további tartalék kapacitás. Jelenleg is tudunk gyártani, mintegy 120 ezer tonna száraz keverékek abban az évben, bár a kapacitását 100 ezer tonna. Ha nem vagyok rosszul, a mottója a társaság "a Henkel" úgy hangzik, mint: "Stabil minőségű bármely országban". Lehet ragaszkodni ez a mottó itt Ukrajnában? - Irányítja, bár ez néha van, hogy gyakoroljon extra erőfeszítést. A társaság kialakított egy szigorú minőség-ellenőrzési minden szakaszában a termelés, a nyersanyagok, hogy a kész termék. Ez lehetővé teszi, hogy készítsen egy száraz mix megfelelnek a magas minőségi követelményeknek, amely a már elfogadott, Henkel". Minden termék Ceresit, függetlenül attól, hogy hol tartanak, amelyen a nemzetközi tanúsítvány a minőség az ISO 9001. Ilyen tanúsítványt, mint tudod, mi van. A minőségi kérdések részt egy speciális laboratórium, amely már említettem. Ez biztosítja az átfogó, több szintű minőség-ellenőrzés, amely magában foglalja az ellenőrzés a nyersanyagok (beleértve a behozott), kész termékek (kell elvégezni, azonnal előtt csomagolás), valamint a raktározás, az értékesítés. Félévente meghívjuk a német könyvvizsgálói, hogy végezzen ellenőrzéseket minden követelmény az ISO 9001. - Mi az a hatás, amellett, hogy erkölcsi elégedettség kapott a társaság, a bevezetés a minőségirányítási rendszer ISO 9001? - Piaci hatásai a bevezetés az ISO 9001 nagyon nehéz értékelni. Tehát a válasz A kérdésre is megfogalmazott a következőképpen: bebizonyítottuk, hogy önmagunk, mások, hogy a gyártott termékek által találkozzunk a nemzetközi minőségi követelményeknek. Ez nem csak megerősítették a társaság kép a hazai piacon, segít a munka, az ügyfelek, akik komolyan minőségi problémák, arra szolgál, mint egy erős érv a folyamat részvétel, ajánlatok, de szintén nőtt a potenciális export. Ma, a részesedés export körülbelül 15-17% - a, az összes értékesítés. Mi export termékek Oroszország, Fehéroroszország, Moldova. Azonban a kapott tanúsítvány megnyitotta módja az egyesült államok vagy más külföldi piacokon. FORRÁS: Budmaster
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése