Építés, újjáépítés.
Az építőanyag-piacon: vadászati szezon megkezdődött 2006-10-30 15:05:55
KERÁMIA CSEMPE, annak ellenére, hogy a legtöbb felhasznált nyersanyagok előállításához kerámia csempe, már Ukrajnában a többlet, a hazai piac telített, az importált termékek, ami a szakértők szerint több, mint 70% - a a teljes tartományban. "Spasmogen" származtatott főként Spanyolország, Törökország, Olaszország, Németország, Lengyelország. Majd az éves növekedés a forgalom a piaci szegmens csempe anyagok (átlag 10%) Wops'a legtöbb gyakran jár együtt, a növekedés, a behozatali mennyiségek. A számos nagy importőrök tartományok a "húsz": ez magában foglalja a "legjobb Online", "Carmen", "Budmax" stb. (A legismertebb külföldi márkák: "Vénusz" (Spanyolország), "Novogres" (Spanyolország), Marazzi (Olaszország), "Ceramika Paradys" (Lengyelország), "Agrob Buchtal" (Németország), "Welor" (Oroszország). Tekintettel a hazai termelők, többé-kevésbé sikeres tartalmazzák a tevékenységek Kharkiv cserép növény, Lviv kerámia gyár, valamint az ipari-technikai cég "Agromat" (Kijev). 2001-ben voltak eladott Ukrajnában, a teljes, több mint 18 millió tér m kerámia csempe, azonban sok nagy szereplők úgy vélik, hogy a piaci kereslet 2-2, 5-szer nagyobb. Két-harmada értékesítési 2001-ben cserépkályha termékek összege az olcsó áruk. Együtt külföldi kerámia "szörnyek" ebben az ágazatban a piaci tisztelt ukrán termelők, az adut, ami több, mint a megfizethető ár - 15-20 USD. / KV. m (összehasonlításképpen: a behozott analógok becslések szerint körülbelül 30-60 USD. négyzetméterenként). Sok hazai vállalkozások, kétségbeesett nyerni egy helyet a nap alatt kezdődött, hogy bontsa ki a tartomány miatt a kiadás az új vonal méret 150x200, 200x250, 250x300 mm (fal felületek) , 300x300 mm (a padlón). Áruk átlagos drága ár csoport (50-80 USD. / KV. M) szinte egyenlő arányban. Ha beszélni elit inter'gát csempe magas fogyasztói tulajdonságai, ebben a helyzetben nem megszerzése, illetve 5% a teljes értékesítés a hihetetlenül magas áron (30-tól C. E. / KV. M). Az ELŐREJELZÉS szerint a közeljövőben az árak cserépkályha termékek jelentősen nem fog változni. Várható, hogy jelentősen növeli a kereslet a minőségi hazai lapok miatt növeli a termelési kapacitások ukrán ipari vállalkozások. SZANITEREK, kerámia csempék, szaniterek piacon, amit főként az importált termékek. Körében a legnépszerűbb márka - "Kolo" (Lengyelország), "Roca (Spanyolország), "Toprak (Törökország), "Ido" (Finnország), "Jika" (cseh Köztársaság). A legnagyobb ukrán szereplők mind behozott, valamint a hazai vízvezeték tekinthető "Budmax", "Egyesült Bau", "Sergo", "Standard", stb. szaniterek Termelés - ez időigényes, költséges, ezért ma komoly tendencia, hogy körülbelül'egyesülő gazdasági társaságok. Az elmúlt év volt az eladott Ukrajnában víz, összesen mintegy 50 millió században. hogy van, ami 15-20% - kal magasabb, mint az előző évben. Értékesítési vezetők kiderült, hogy a wc-csészék, mosni medencék (mintegy 45% - a a teljes pénz-ra), ezt követi a fürdő (20%), kakasok, csaptelepek (körülbelül 20%), közel a listáját, zuhanyok (10%), valamint a "tiszta" végrehajtása modern Wellness-létesítményekkel, valamint bútorok, fürdőszoba sikeres eddig nem nevezhető: az árak "escalated" fogyasztói lehetőségeket. Tételek között a "szükségletek" (mosogatók, wc-k) a legtöbb eladott olcsó modellek a hazai termelés (20-50 C. E. fejenként). Ugyanez vonatkozik a fürdők: acél, öntöttvas, akril haladás 50. hogy van, 120. E., majd 160 C E. fejenként, ill. Csapok, keverők, sajnos, gyakran bemutatja fordulni importált áruk, amelyek a becslések szerint a fele az ára az eredeti. Azonban a "speciális" a fogyasztókat biztosítják magad ellen hamis lesz, hogy szalonok, üzletek (ahol megtalálják az összes szükséges szerelvények ár 30. E. ELŐREJELZÉS Nagy szereplők nem várható komoly változás a helyzet a piacon, szaniterek, azonban a prioritások a fogyasztói kereslet már prokleivayutsya". Nagy jövő előrejelzésében zuhanyzók, mert ez a legsikeresebb alternatív terjedelmes fürdőszoba a mi kis fürdőszoba higiéniai. Jó perspektíva, vár multifunkcionális fürdőszoba kiegészítők, (törülköző, állványok, polcok, birtokosai, papír-tulajdonosok, szappan, edények, lámpák, tükrök). Ma minden reklám, katalógus Európai gyártó által megadott receptek tökéletes kombinációja egy adott gyűjtemény, kellékek, bútorok, a fürdő berendezések vízellátás. A TETŐ szemben az előző két commodity groups, tetőfedő anyagok hazai termelés biztosítja a piaci Ukrajna több mint 80%. Érdekes az importált áruk csökkenti a rendszeres növeli a vámok, illetve a kialakult új, kiváló minőségű tetőfedő anyagok az ukrán vállalatok külföldi technológiák finn, német, francia, illetve más Európai raw. A kötet a piac a tetőfedő anyagok minden évben növekszik 20-30%. Az ilyen "krupnyk", mint "Rannila-Kiev", "Avista", "SKIF", "RIC", "evroizol", "Centrostal-Domstal", "Lesbod" eladni, átlagosan, mintegy 200 ezer. kV. m tető számára egy hónapban, illetve hozza az ügyfelek magas szintű szolgáltatást széles skáláját támogató anyagok (gutters, lépéseket, eresz, szigetelés, t. d. ). A konstrukciós jellemzői, illetve alkalmazások összes tetőfedő termékek két részre oszthatjuk: a bevonatok a lapos tetők (lakossági, mind irodai sokemeletes épületek), valamint a burkolatok az hangú tetők (privát nyaraló írja be az épületek, az alacsony emelkedik az épületek, a boltok, kávézók). Tetőfedő, eurorevenue leggyakrabban használt az első csoport az épületek, fém, pala, valamint az úgynevezett evroshifer, míg mások inkább alkalmas a második. Az éves fogyasztás tetőfedő anyag arról szól, 42-43 millió. kV. m - körülbelül 75-80% - a a teljes értékesítési hengerelt anyagok (nyilvánvalóan ez által elért alacsony árak - akár 1. e. a kV. m). Eurorevenue tartósabb, de az is drágább - 2-3. e. a kV. m. A legnagyobb termelés a hengerelt anyag dátuma: Kijev üzem építése, Lutsk karton növény, Slavuta aszfalt növény (Khmelnitsky régió. ), Kremenchug növényi, "Aquasol" (g. A Kharkiv, Mariupol kohászati üzem. Az anyagok hangú tetők előtt a belföldi kereslet az integrált (2-3. e. a kV. m). Széles szín színtartományára, kiváló műszaki jellemzők különböző, úgynevezett evroshifer a 7-9. e. a kV. m. Fém tetőfedő Ukrajnában előállított, elsősorban az orosz, finn, angol fém. A közelmúltban az ár, ez az anyag stabil maradt (5-7. e. a kV. m), mind a kereslet nőtt, mintegy 3-4%. Kerámia-cement-homok, csempe vesztes népszerűsége minden évben. Ez szól a bulkiness (40-50 kg 1 kV. m) ár (5-V. e. a kV. m). A PROGNÓZIS a Legvalószínűbb, hogy a tetőfedő anyagok piac alakul ki dinamikusabb, majd a kialakult új ukrán termelők képes lesz arra, hogy jelentősen növeli a fogyasztók érdeklődése a modern, valamint a magasabb minőségi tetőfedő Európai modell. ABLAKOK-AJTÓK Teljes ukrán termelés nyílászárók 2001-ben elérte a szerint a különböző becslések, a 800 ezer. kV. m 1 millió. kV. m, ahol egy kis rés vezető ajtó gyártók. Ma már egyértelmű, hogy hamarosan az importőrök a hazai piacon, hogy a rögzítés csak egy árucikk niche - ajtók, értékes, egzotikus fajok fa (bár százalékban kifejezve ebben a piaci szegmensben nagyon kis - körülbelül 5% - a). Nyílászárók hazánkban termelnek, mintegy 800 különböző cégek. Nagy egyetemes növények, növények, amelyek nagy léptékű termelési ciklus, majd készítsen egy teljes skálájának joinery (Ablakok, ajtók, baseboards, batten, clapboard, lépcső elemek, illetve sokkal több), Ukrajna-nagyon kevés. Ez a "épület-Szolgáltatás" (g. Kharkiv), "a Fórum" (m. Zaporozhye), a "Maple leaf" (g. Kremenchug), stb Szervezet a termelés túl drága, ezért ma közül a legsikeresebb vállalkozások dominálnak azok részt specializáció (csak Windows, vagy csak bizonyos típusú ajtók t. d. ). A legtöbb neves cégek-centenarians - Queen-Korty", "Ház parketta", "Paritás", "Hephaestus", "Gyakorlat", a "Szerencse-plusz", a "G. . . ". A PROGNÓZIS a feltételt, a stabilitás, az ukrán gazdaság a sikeres fejlesztés a hazai piac tartozékok árak az ablak termékek a közeljövőben csökkenteni kell. A versenyt fog nyerni, csak azok a cégek, melyek nem csak jó sor (több, mint 20 modell elérhető-ban különböző típusok, méretek, színek, formák), valamint a vonzó kombinációja "ár-minőség", de még mindig meg tudja szervezni a gyors rendelés (7-10 nap), illetve biztosíthat további szolgáltatásokat, a szállítási -, szerelési, karbantartási, javítási. belső befejező Befejező termékek közé két csoport: Tapéta, festék, fal, mennyezet felületek, lakossági, kereskedelmi padlóburkolatok (linóleum, parketta, laminált padló). Mégis, a legnagyobb igény a hagyományos papír Háttérképek (koryukivka papír gyár Odessa gyári befejező anyagok), de egy jó jövőben szakértők azt jósolják, szerkezeti fal-papír alatt festmény, amely már a harmadik helyen a piaci értékesítés ("Borulás", "Rasch", "MINT a Teremtés" (Németország), "Poldecor" (Franciaország), a "Felnőtt" (Anglia). Fokozatosan megszűnik a kereslet a folyékony, majd a gép Tapéta, fali festmények különleges dekorációs fordulatok (nagy száma ragyogó fröccsenő, fényes, színes rajzok). Az árak a legnépszerűbb fajta Tapéta következők: papír - 1-2. e. / tekercs, vinil - 5-6. e. per roll, szerkezeti fal-papír alatt festés 2-től 5 V. e. A szerkezet az ukrán festékek, bevonatok piac 80% - a az importált termékek, csak 20% - a belföldi. Nagy Európai minőség megfizethető áron (kezdve 5-10. e. 1 l) ajánlat a piacon a külföldi márka "Tikkurila" (Finnország), "Dufa" , "Intézkedés" (Németország ), "Sadolin" (Holland), "Caparol" (Németország), mások a jogot, hogy az úgynevezett legjobb ukrán termelői festékek, varnishes tisztességes minőségű, de megfizethető áron (1-4. e. 1 l) küzd cég "Lakme ", " Khimrezerv ", " borostyán ", " Leleka-szín ". Piaci linóleum 85% - a áll, importált termékek, csak 15% - a belföldi. Az ukrán ház linóleum eladni 2-4. e. a kV. m, importált analógok költség vásárlók majdnem kétszer olyan drága. Az árak körülbelül'tárgy bevonatok előállított, Németország, Anglia, Franciaország, Svédország-tól 10 20. e. a kV. m. A szőnyeg, padló csempe ma fiók kevesebb, mint 10% - a fogyasztói kereslet, a természetes, mind a mesterséges padló még mindig divat. Ukrán faipari termelés nemrég kezdett gyarapodás üteme, így majdnem 60% - os piaci parketta gyártás egy termék az orosz mesterek. A legnagyobb kereslet a parketta (akár 10 V. e. a kV. m), sokkal kevesebb a vásárlás a padló tömb (20-80. e. a kV. m) art parketta (körülbelül 100 V. e. a kV. m). Szélesebb körben használják ma importált laminált padló, összehasonlítva a természetes parkettás, ők sokkal inkább megfizethető ár - 10-20. e. a kV. m. ELŐREJELZÉS a szakértők szerint az állapotnak a parketta piacon a közeljövőben nem valószínű, hogy a változás: az árak stabilitását, valamint egy széles termékskála továbbra is a legfontosabb biztosíték sikeres az üzleti életben a legtöbb vállalat. "Háttérkép" a piac alakul ki, különösen szempontjából strukturális Háttérképek. TÉGLA Tégla szerint az építők, a termék a helyi fogyasztás, hosszú távokon (több, mint 100-200 km) nem ajánlott folytatni. Talán ezért van az, hogy Ukrajnában gyárak termelő tégla volt, csaknem tíz, egyes helyeken. Jelen pillanatban ott (de nem mindegyik működik! ) több mint 200 növények. 1990 óta, a termelés tégla Ukrajna folyamatosan csökken, például az 1990-ben kiadták, több mint 10 millió. Db. a hagyományos tégla -, majd 2000-ben - több mint 2 millió. Db. Fél tett Ukrajnában tégla termelő gyárak, amelyek részei az állami Vállalat "ukrstroymaterialy", a más által gyártott, a vállalkozások, amelyek egy része más nagy állami vállalatok "Ukrstroy, "Ukragropromstroy". Az elmúlt években Ukrajnában'megjelent mini-gyárak termelő tégla használata száraz gomb megnyomásával, egy kiváló minőségű termékeket előállítani idősebb növények, azonban a részesedése az "újoncok" még mindig nagyon kis. Áron tégla függ számos tényezőtől - elsősorban a költség, a termék meghatározása az anyag, amelyből készült, amit a gyártó megjelent, mark tégla (erősség). A legdrágább néző tégla Terveket. Ha néhány évvel ezelőtt 1tessz. Db. költsége mintegy 90. e.ma az ár közeledik 200 ugyanaz "egységek". Közönséges kerámia tégla előállított Kijevben vagy Megyei ajánlani, attól függően, hogy a márka, a 400-500 USD. a Központi régiókban Ukrajna, a költség ugyanaz a tégla - 1, 5-szer alacsonyabb. Egy hasonló kép rajzolódik ki a tégla. Termékek Kijev termelési költsége 300-400 UAH. ezer darab, a többi régióban Ukrajna az ár 1, 5-2-szor kevesebb. CEMENT termékcsalád ukrán termelők cement, több mint két tucat címek, beleértve az abszolút vezető a Portland. Általában a kimeneti ez a fajta majdnem 70%. Amellett, hogy a hazai termelés Ukrajnában az ajánlat, illetve az importált cement, aminek a döntő többsége orosz eredetű. Az elmúlt években az orosz import 300-400 ezer. t 5-7% - a a teljes értékesítési volumen Ukrajnában. A fő előnye a cement Oroszországból ára 1, 1-1, 2-szer kisebb, mint a hazai. ELŐREJELZÉS a Kilátások a hazai cement piacon, esetleg tégla, lehet, hogy még fényesebb. Persze, ez akkor történik, azzal a feltétellel, hogy az EU-ban is elindul finanszírozás közlekedési folyosók. Ebben az esetben, elemzők szerint cementgyártás nőhet által 250-300 %. Van is egy projekt építési 10 új nagy sebességű Vasutak, valamint a modernizáció az 5 meglévő, hogy fog állni', hogy a link Ukrán határ menti ország: Fehéroroszország, Lengyelország, Oroszország, Románia, Szlovákia. FORRÁS: Konkrétan arról,....
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése