2014. január 28., kedd

"meg Kell tudni, hogy jelentkezzen be, az ügyfél a Kabinet úgy, hogy ez majd hallgassa meg... " 2006-11-09 10:42:08

Építés, újjáépítés.

"meg Kell tudni, hogy jelentkezzen be, az ügyfél a Kabinet úgy, hogy ez majd hallgassa meg... "
2006-11-09 10:42:08

Az a legérdekesebb, átfogó leírása bármelyik cég képes arra, hogy a versenytársak, illetve az üzleti partnerek. Az egyik az ukrán bútor gyártók én többször volt, hogy szó szerint halljuk a következő: "ő" nagyon agresszív a piac ". Ez volt az a ritka eset, amikor az egyhangú vélemény volt, mint a piac vezetői, képviselői, a "garázs" termelés. Ahogy a'kiderült, hogy ez a szolgáltatás teljesen egyetértek, néhány kereskedő "Irma". De a szájukban, úgy hangzott, mint dicsérni a partnere. Én, persze, érdekelt, hogy hogyan lehet keresni ezt a hírnevet a piac, ahol Általában minden agresszív, makacs. A választ én fordult az ember, aki szinte a kezdetektől az volt a szélén ez a "agresszió"csinál a közvetlen értékesítés, valamint a munka a vevő, hogy az Igazgató a szalon Amati Irina KONOVALENKO. Konsztantyin Ryapolov Mintegy Társa Irina KONOVALENKO Született meg a június 21-i 1969-ben Kijevben. Tanult 1993-ban szerzett diplomát a Kijevi állam gazdasági Egyetem, szak - statistician elemző. Dolgozott a 1993. szeptember - közgazdász 1 kategória az Okm statisztika, április 1994 - közgazdász-Menedzser az értékesítési Osztály JV "Firmaker". 1998. március - értékesítési vezetője PC "ő". Mivel 1999. szeptember, a fejek szalon bútor "Amati". - Hagyományos kérdés: hogyan értékesíthet? Szintén hagyományosan - az élet készült. A diploma megszerzése után, 1993-ban dolgozott az oktatási Minisztérium statisztikái. A munka érdekes volt, majd a pozícióját egy jó közgazdász az 1. kategória. Csak most, a fizetés nem olyan jó volt, hogy néz ki, valami több, jövedelmező. 1994-ben kezdtem dolgozni, mint egy értékesítési vezetője JV "Firmaker" - a cég, amely felajánlja a gyógyszerek gyártott Indiában. Anélkül, hogy orvosi tanulmányokat? Én foglalkozott a regionális értékesítési: nagy sredneye értékesítés. Volt, hogy kommunikálni nem gyógyszerészek, orvosok, ugyanolyan távol esik a gyógyszer vezetők, mint magam. Az Általános, minden kiderült, jól. - Miért hagyta? A szintén hagyományos női okból ment szülési szabadság illeti meg. Amikor az én fiam volt másfél éves, úgy döntött, hogy itt volt az ideje, hogy menjen vissza dolgozni. De két évig a gyógyszeripari piacon'ott volt egy csomó hír, én meg kellene tanulni az egészet újra. Különben is, ki akartam próbálni valami újat, "ő" volt, csak keres egy Manager közvetlen értékesítés. A verseny jó volt? Nem tudom, hányan voltak versenyző, de a kiválasztás tartott, legalább egy hónap. Nekem ez segített, hogy én sikeresen dolgozik a "Firmaker". Az Igazgató úgy döntött, hogy ha tudnék eladni gyógyszerek, nem rendelkeznek speciális oktatás, bútorok én sikerülni fog. Bár erről a bútorok nem az volt a legkisebb ötlet. Amennyiben a word "top" tanultam, mint a cég alkalmazottja. Illetve hogyan lehet megbirkózni az új piac? - Furcsa, nagyon könnyű. Volt egy terv, melyet meg kellett tennie. Két hónap után, én is meghaladta. Közölte, a vásárlók leginkább telefonon keresztül, mert nem szeretem vezetni a várost. Így meglepett, kézi, hogy állandóan jelen a munkahelyen, valamint a vásárlók maguk jött hozzám. De hogy őszinte legyek, közvetlen értékesítés volt, nem úgy, mint prioritás. Nem volt még egy kiállítási csarnok. Csak az office volt ellátva, a bútor, amely szolgált a mintákat. A legtöbb értékesítési ment keresztül a kereskedők. Majd, mivel a tapasztalat az, hogy a kereskedők az az ötlete támadt, hogy nyissa meg a saját bemutatóteremben, fejleszteni a lakossági. Olyan voltam, mint ahogy a Rendező, a szalon. Semmi sem történt. Bár néha nehéz, hogy tart az ülésen egyidejű játék három telefonvonal, majd jött az ügyfél. "Mi van, ha így egyedül maradt a túlélésre? - A túlélési? Sem én, sem a tanácsadás minden különösebb nehézség nem láttam. Abban az időben, beruházások létesítmények, így meglehetősen feltűnő, mert a cég egyre nagyobb lendületet. Hónapok után négy-p'Yat I'megjelent segítő. Majd egy verseny volt, bejelentette, a pozíciók a vezetők közvetlen értékesítés. Voltak, p'öt ember, nem volt állandó munkahelye. Jöttek be a márkakereskedés csak, hogy a megrendelés, hogy írjon jelentést a kampányok. "Néha nehéz, hogy tart az ülésen egyidejű játék három telefonvonal, majd jött az ügyfél által?. Dolgoznak most? Ezek egyike volt a szalon vezetője, fut a teremben. A másik volt, a vezető a vállalati Részleg, most ment dolgozni, egy másik cég, hogy a kereskedők. Ma a szalon ajánlatokat "társasági jog tanácsadók". Tavaly nyáron, amikor úgy döntöttek, hogy aktívan növelje értékesítési keresztül kiskereskedelmi, tett egy sor új vezetők közvetlen értékesítés. A fő gondolat az volt, hogy a fiatalok felsőfokú műszaki végzettséggel, amely képes, mint egy szivacs, hogy felszívja az új információt. Adott korábbi tapasztalat, ezek a munkavállalók szerveztek aktív tanulás. Majd ők fizették a ösztöndíjban két hónapig, amíg tanult. Minden újonnan dolgozott, mint egy pszichológus. Ez tényleg segített a srácok az elején. Például, meg kell tudnod, hogy jelentkezzen be, az ügyfél a Kabinet úgy, hogy ez meg fog hallgatni. Minden esetben, nem apologetically. A vezetők, a Sinaloa, hogy ők nem menekültügyi (megrendelések. - Ed. ), Valamint a média, mely hasznos lehet a tulajdonos bármely office. Úgy látszik, az új alkalmazottak, akik szükség van ahhoz, hogy megtalálja a saját ügyfelek, ami segített sokat. - Hány s milyen feltételek mellett működnek is? - Hat ember, hogy működik a direkt értékesítési Osztály. Felismerték, hogy az emberek, akik nem rendelkeznek a munkahelyen, nehéz biztonságban érzi magát. Ezért, továbbá bérelt több szoba, felszerelt őket a berendezés beállítása a két telefonvonalat. Fizetés, bónuszok a munkavállalók attól függően, hogy az eredmények. - Igaz-e, hogy a hatékonyság irodabútor értékesítés telefonon meredeken zuhant? - Elvileg Igen. Az első pár hónap a srácok volt igazán nehéz. Csak a thirtieth hívás őket tudná mutatni, legalább némi érdeklődést, csak hallgasd. Hogy gondoskodjon egy találkozót, erre szükség volt, hogy száz hívások. Ez tartott körülbelül két vagy három hónap. De aztán, miután az első foglalkozik,'megjelent kliensek áttétel. Majd négy hónappal ment elég súlyos eladó. Ha úgy döntesz, hogy hasonlítsa össze az eredmények a közvetlen értékesítési csapat, valamint az eredmények, hogy nyugodtan, csendben ad a szépség, ők összehasonlítani? Persze, az értékesítési Osztállyal kevesebb - körülbelül háromszor. De az is jelentős mennyiségben. Nos, viszonylag csendes,... A szépség csak olyan csendes, semmi sem lenne, ha nem kaptak nyilvánosságot. - Hol van az a reklám? - Az üzleti életben, a televízióban. Dolgozunk Ngo-k "a Felszíni"kiterjedő sport, ami úgy néz ki, szinte a teljes férfi népesség. A reklám a napilapok "Kanapé", "H", stb - azt mondták, hogy "ő" viselkedik a piac nagyon agresszív. Mit jelent ez? - A vállalati politika nem agresszív, a legigazibb értelemben a szó. "Agresszív" helyzete a társaság tekinthető a törvény ellen, tisztességtelen vállalkozások "a karib-tenger". Bár világszerte ismert, mint a szellemi tulajdonjogok védelmét. Talán azt jelentette, hogy "spin" mi nagyon gyorsan. Senki sem várható. A "spin", főleg vonzza a kereskedők. Tény, hogy a p'öt vagy hat cégek egyszerre nyomva az áruk, fordulatos, fizetett hirdetés, szórólapokat dobott a szélén szalonok. Apropó, mind a felszereltség is nagyon jó, nehéz nem észrevenni. Itt vagyunk, hogy bizonyos mértékig váratlan volt "tárgyaláson". Tudod, én a legtöbb érdekes módon, amit azt jelenti, "agresszív"? Talán ez is egy új sorozat a bútorok egy kis tér, idő, aktív munka a kereskedők.
FORRÁS: Üzleti

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése