Építés, újjáépítés.
A második eljövetele, gipszkarton 2006-10-28 11:55:10
Az üzleti Wops'társul a termelése, értékesítése gypsum rendszerek, egy nagyon ízletes darab nagy építési kör. A fejlődés üteme ebben a piaci szegmensben, így jelentős (35-40% évente), hogy ők is az irigység bármely iparágban. Szerint a rendelkezésre álló adatok, az aktuális kapacitás az ukrán piacon gypsum mintegy 20 millió tér m, de a növekedési potenciálja sokkal nagyobb. Ha a fejlett európai országokban az emberi körülbelül 5-6 tér m uw évente az Egyesült Államokban - körülbelül 10 tér m, Ukrajna - csak 0, 3 sq M. Kilátások, mint mondják, világos. S ez jól érthető minden piaci szereplőnek, hogy több meggyőzően, hogy ki az a jelenlét. Bár jobb, mint a többiek sikerült csinálni egy német cég KNAUF, majd létrehozta a beruházási támogatás a Kijevi gyári "knauffē, hogy már a jogok a hazai termelő ellenőrzések mintegy 70% - a gypsum piaci Ukrajna. Új - jól elfeledett régi Gipszkarton lap (lemezek) nem egy új termék a hazai piacon az építőanyagok. Száraz gypsum vakolat (ahogy nevezték előtt, gipszkarton lap) kezdett termelni, Ukrajna, mivel a korai 50-es években. Azonban, a megfelelő forgalmazási a piacon ez a termék nem kapott - elavult termelési technológiák használata, gipszkarton nem járult hozzá, hogy annak megvalósítása a gyakorlatban az építés. Csak az elmúlt években elért az ukrán piacon technológiák " száraz építési "az igazi lehetőségek, előnyök, gipszkarton már megfelelően értékelni. Kezdte aktív gazdaságfejlesztés, Wops'kötött import, majd a termelés gypsum rendszerek. Többek között az ismert vállalatok, amelyek részt vesz a termelés gypsum a Szovjet időszakban, akkor hívja Dekanski üzem építése a részletek (most JSC "Dekanski gypsum", , Soledar, Donetsk oblast ), Kharkiv üzem gypsum, száraz vakolat (most JSC "Kharkiv üzem építési anyagok"), majd a Kijevi gyári építési anyagok (most CJSC a külföldi befektetések" knauffē). Már a post-perestroika idő (1999 végén), ez a lista bővült a Krími gypsum társaság "Kontúr" (, Kerch, alapító - épület részvénytársaság "Összevont"), amelynek alapja az volt, hogy a Kerch üzem építési anyagok. A tisztesség, tudomásul vesszük, hogy ma a gipszkarton lap stabil (vagy inkább, egy éves növekedés) termel, csak a Kijevi gyári "knauffē. A vállalkozások Kharkiv, Soledar megszűnt, hogy a "szendvics" - gypsum majd karton, a korai 90-es években. A Kerch Út termelési kapacitás lehetővé tette, hogy készítsen körülbelül 2 millió négyzetméter gipszkarton abban az évben, nem tudta, hogy megvesse a lábát a piacon, valójában megszűnt létezni. Előnye a "száraz" technológiák, Gipszkarton építés használják a fal -, mennyezet -, valamint a telepítés a partíciókat, a helyiségek, bár lehet, hogy van más lehetőség. A leg -- bb népszerű Ukrajnában rendszeres gypsum Tábla vastagsága 12, 5mm (becslések szerint akár 60% - os értékesítési tulajdonítható őket). Körülbelül 20% értékesítési vízálló lemez vastagsága 12, 5mm, 10% normál lemez vastagsága 9, 5 mm A fogyasztás növekszik, a behozatal csökkent Másik p'öt vagy hat évvel ezelőtt az ukrán piacon, gipszkarton uralta kizárólag importált áruk (bár a kötet a saját értékesítési is alig lehet nevezni lenyűgöző). Ő képviselte ilyen híres termelők KNAUF, LAFARGE, RIGIPS, amelyen az importált termékek a gyárak, Ausztria, Németország, Lengyelország, Oroszország, Franciaország, mind más országokban. Azonban ma az a helyzet jelentősen megváltozott: az első az, hogy jelentősen nőtt a kapacitása, a piac (c 3 millió négyzetméter 1998-ban 20 millió négyzetméter 2002-ben), másrészt, az áramlás importált, gipszkarton láthatóan kimerült a piaci részesedése csökkent a 100%30%. Közvetlen "hibáztatni" egy ilyen gyors, drasztikus változás volt a Kijevi gyári "knauffē, 1998-ban létrejött a német beruházási alapján a csődbe időpontjában a vállalkozás. Az első infúziót célzó korszerűsítés a termelés, illetve a fizetési felhalmozott tartozások, elérte a 25 millió euró. Az 1999 februárjában, a növény termelt az első termékek. Ebben az évben a teljes termelés gypsum Igazgatóság forintot tett ki, mintegy 4 millió négyzetméter, két évvel később a cég elérte a 10 millió mérföldkő. 2002 Márciusában, már befejezett egy másik felújítása az üzemben tartó, szinte megállás nélkül a szállítószalag körülbelül 10 hónap, költsége mintegy 5 millió euró. A termelési kapacitás elérte a 30 millió négyzetméter gipszkarton abban az évben, amely több mint kiterjed a jelenlegi igényeinek az ukrán piacon. Most a nyersanyag behozott, Azonban a beruházási tervek KNAUF Ukrajnában nem a vége. Jelentős pénzt befektetni a fejlesztés a nyersanyag-termelés. Egészen a közelmúltig, a nyersanyagot, a termelés gipszkarton voltak vásárolt külföldön (különösen, jó minőségű gypsum behozott Moldova, CT'a belső, amelyet egyébként is tulajdonú a cég). Most, miután megkapta a licencet ahhoz, hogy dolgozzon ki Nirkko betétek gypsum kő a Donetsk régió, a Németek használt, valamint a helyi források a nyersanyagok. Itt, közel az enyém, lesz található, a második KNAUF gipszkarton növény Ukrajnában. A teljes beruházás a társaság Donetsk régió lesz, körülbelül 10 millió euró. Perspektíva túl a helyi becslések szerint a piaci szereplők rövid távon eladási gipszkarton növekedni fog körülbelül egyharmada évente. Arra is számítani kell, megfelelő növelje értékesítési üzemmódot, majd az alkatrészek gypsum gipszkarton rendszerek, kötőelemek, festék, Tapéta, vakolat, spackling tömegek, ragasztók, ragasztó szalagok), valamint a szükséges eszközök. Változások a választék vonatkozhatnak egyre nagyobb a kínálat az úgynevezett "gyógyító" (különleges akusztikus, higiénikus, tűz-ellenálló táblák, száraz vakolat cikkek stb.). Azt is meg kell jegyezni, hogy csak eladni, gipszkarton ma már nem olyan jövedelmező, mint kínál teljes körű műszaki támogatás ügyfelek: tanácsot alkalmazása, használata a számítás, tervezés, koordináció engedélyek, stb. ebben a megközelítésben, hogy a jövőben a fejlődés az üzleti jelentős résztvevők a gipszkarton piaci Ukrajnában. Szakértői kommentár Heiner Hamm, főigazgatója a nemzetközi csoport KNAUF: - azt Lehet mondani őszintén: eleinte úgy volt, nagyon nehéz. Termékeink - gypsum - volt gyakorlatilag ismeretlen a piacon, a minőségi, gipszkarton termelt a Szovjetunió, sok kívánnivalót. Tehát nem csak az volt, hogy hozzon létre egy piac a semmiből, hanem leküzdeni a fogyasztók bizalmatlanság ezt a terméket. Az első években érkezett, mi volt. De fokozatosan a növény knauffē fejlett, például a legutóbbi felújítás hogy megduplázódott a kapacitás a vállalkozás volt finanszírozása teljes egészében a profit. Apropó, a cég, amely a szándékozunk fejleszteni a Donetsk régióban is finanszírozott visszaforgatási a saját nyereségét FORRÁS: Zerkalo Nedeli
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése