2013. december 30., hétfő

Építők meghívni minden készen 2006-10-28 13:38:34

Építés, újjáépítés.








Építők meghívni minden készen
2006-10-28 13:38:34

Száraz épület keverékek, megfigyelései szerint a szakértők, a 80-es években nyerte el a Nyugat-Európai piacon, két okból is. Először is, az építők nem kell kézzel összegyúrjuk megoldások a putty -, gipsz -, vagy csempe, nem szükséges minden alkalommal szem előtt tartani a finomságokat a megfogalmazás. A második, az új technológiák lehetővé tették számukra, hogy végezze el ugyanezt a mennyiségű munkát háromszor gyorsabb. Most az előnye a száraz keveri méltatták az ukrán fogyasztói Trendek árbevétel-Növekedés biztosítja az első egyéni vásárlók a középosztály idei bevitel száraz épület keverékek Ukrajna növekedni fog 30% - a, az eléri az 500 ezer tonna a legtöbb Aktív növekedni fog a kereslet az olcsó univerzális ragasztó, putty, a hazai termelés Mintegy felét a piac fogja irányítani az 5 legnagyobb hazai termelők, ami növeli a Piaci részesedést megszállt helyi "szörnyek" ár verseny győztes legközelebb a fogyasztó a gyártó a Gyors fejlődés az ipari száraz épület keveredik, elősegíti a közlekedési tényező - a már nem a termelőtől a fogyasztóhoz, a több, az ő keveri. Így a oroszlánrészét a piac által hozott, az ukrán növények. Kiadó a futó univerzális keverék, azok egymás mellett léteznek importőrök, ami elfoglalja a rést a high-tech termékek. Az átmenet a száraz keverék növeli a nyereséget építők többször Száraz keveri kezdtek alkalmazni Európában 20 évvel ezelőtt. Az átvitel során, hogy keverékek építése a növény megoldja a két problémát. Először is, a minőségi előkészítése megoldások javításra, majd a befejező munkálatok már nem függ a tapasztalat, vagy inexperience a konkrét munka építése. Összekeverjük az összetevőket a gyári lehetővé tette a pontosabb, hogy kövesse a recept, majd használja a kémiai adalékanyagokat, hozzá új tulajdonságokat keverékek - fagy vagy nedvesség ellenállás, összenyomó erő, gyorsított, vagy lelassult a gyógyító keverék, stb. másodszor, az építők megállt, hogy időt keverés kézzel egy lapát kis mennyiségű gipsz vagy spackling megoldás. Ennek eredményeként, megfigyelései szerint a szakértők, a fogyasztás, a töltelék négyzetméterenként csökkent a háromszoros. Ugyanabban az építők megnövekedett a nap folyamán működik 6-10-szer, majd a munka plastering gépek 15-20 alkalommal. Ugyanakkor, a száraz keveri drágább. Tehát, ha bele egy cserép hagyományosan elkészített megoldás, négyzetméterenként terület az anyag megy, 0, 8 USD, csempe ragasztó szükséges 2, 5 UAH. Mivel az árak a munkát, nem függ a használt anyag, a tapasztalt mesterek egyének jövedelmezőbb, hogy a csempe ragasztó. Ezzel a száraz keverék kezdett alkalmazni, mindenféle építési - plastering, plastering, vízszigetelés, szakadó padlók, ragasztás, gipszkarton, hőszigetelő anyagok, tömítés varrás, izületek, még a tojásrakás tégla. A fogyasztók kapcsolása a száraz keveréket, ha a bevétel meghaladja a $ 100-150 havonta Kiváló minőségű, könnyű használat van ösztönözte a kereslet a száraz épület keverékek, valamint hazánkban, míg 10 évvel ezelőtt a tömeges fogyasztói volt, nem ismerik ezt a terméket. Az elmúlt évben a fogyasztás, száraz épület keverékek Ukrajnában, a statisztikák szerint elérte a 350 ezer tonna - 7 kg / fő / év. De a fejlesztők, akik értékelik az idő, már egy kicsit több, Oroszország, Lengyelország fogyaszt 20 kg száraz épület keverékek per fő per év, a Nyugati által 50-70 kg Megfigyelései szerint az a cég Igazgatója "Mix" Alexander Timko, a magánszemélyek mozog a hagyományos megoldások száraz a keverék, ha a bevétel meghaladja a $ 100 / hó, "a moonlighters" - ha a kereső legalább $ 150 havonta. "most száraz keveri rendelkezésre 75 százaléka a fogyasztók", összefoglalja, Alexander Timko. Ennek megfelelően a szerkezet az ukrán piac 60-70% - a értékesítés (tonna) tették ki, csempe ragasztó a legolcsóbb között a száraz épület, keverékek (0, 6 UAH / kg). Ennek megfelelően 70-85% - os piaci tapasz, putties venni az olcsó mortars, cement alapú, míg a Nyugat aránya keverékek alapján gypsum eléri a 40% - ot. Sajátossága, száraz épület keveredik, piac jelentős függősége az árak a szállítási költségeket, mint 98% - a (tömeg), a nyersanyagok vannak, cement, gypsum, mész, homok, kréta, azaz az olcsó anyagok, a betétek, amelyek megtalálhatók minden országban. Így még az olcsó csempe ragasztó, szállított keresztül fele Ukrajna, automatikusan növekszik 15% - kal. Ugyanakkor drága, luxus importált termékek. Így az árverseny mindig nyer egy helyi gyártó. S mivel a tény, hogy a versenyt az ukrán piacon elég éles, megoldva oka elsősorban az, hogy az árak, a hazai termelők több éve nyerte körülbelül 70% - a az ukrán piacon, majd kiadta az elmúlt évben szerint az Egyesület a gyártók száraz épület keverékek, mintegy 250 ezer tonna termék. Bár a közlekedési tényező okozza a különbségeket, a piaci struktúra által régiók: Dél játszik vezető szerepet török Satengips, Nyugaton több, mint a fele a piaci tartozik a keverékek, hozott Törökország, Lengyelország. A hazai termelés alacsonyabb ár rést. Például, háztartási ragasztó, csempe használata beltérben (kivéve, hogy amellett, hogy Ceresit) 0, 6-0, 85 UAH / kg, míg a Ceresit, lengyel Atlasz - 1-1, 15 UAH / kg, drága - 1, 4-1, 6 UAH / kg vagy több. Kivétel - gypsum putty. Itt a legalacsonyabb áron (1-1, 2 UAH / kg) tartja török Satengips, mind a hazai - egy kicsit drágább, (1, 1-1, 8 UAH / kg). Ukrajnában szerint industry Association, most már közel 100 gyártók száraz épület keverékek, de 75-80% - a a hazai termelés elszámolni "nagy n'Atma" - Henkel (Toompea), "Fomalhaut" , "Polyrem" (Kijev), "Interfax" (Lviv) , "pavlogradzhilstroy". Különleges termékek érdekes eddig, kis-közepes ár csoport is betudható Ceresit márka, Atlasz, valamint gypsum vakolat, gipsz -, Knauf, importált Moldova. Elite termékek az ukrán piac körülbelül 20% - ban van képviselve elsősorban márka Vetonit, márkák Semin (Franciaország), Mapei, Kerakoll (Olaszország), Uzin, Sopra (Németország). A fogyasztók ezek az anyagok, a társaság szerint "HARCSA" nagy, illetve közepes méretű építőipari cégek, amelyek részt vesznek drága iroda, ipari arról,'tárgyak, illetve elit javítások, azaz működik, az ügyfelek igénylő súlyos építők garancia (akár 5 éves). Ez, mint egy szabály, hogy a termékek speciális célú (önbeállási padló, ipari, irodahelyiség, vízszigetelés, szárított megoldások, vízálló ragasztó használata medencék), amely Ukrajnában vagy nem elérhető, vagy gyengébb minőségű, Nyugat felé. Az Általános, a kilátások bővülő piac több, mint a szivárvány. Mert most a kereslet között az ukrán fogyasztóknak csak egy kis köre univerzális termék. Az Európai Unió piaci szakértők mintegy 300 faj száraz épület keverékek, igazítani a különböző típusú munka. Ukrajnában jelenleg 95% - os piaci elszámolni két tucat faj keverékek. Az Outback a boltokban vannak alapvetően kétféle - a legolcsóbb ragasztó, olcsó gypsum vakolat, gipsz -, a belső működik, amely ezt sikerül vakolt homlokzat. A regionális városok már a'a kereslet a minőségi vakolat, valamint speciális ragasztók, screeds. Termékek, mint a díszes homlokzat vakolat, értékesítési csak Kijevben. Boris TKACHENKO Piaci száraz keveri a küszöböt az ugrást ez Alatt, majd több későbbi években, a fogyasztás, száraz épület keverékek is nő 3-4-szer száraz keveredik a'ott voltak a tömeges fogyasztói - vásárlói a megfizethető lakhatás, főleg az új, valamint a különböző állami alkalmazottak. 2-3 évben valószínűleg nem lesz csatlakozott egy hatalmas épület a szervezetek, amelyek még többnyire működnek a régi vágású módon. Ezért a száraz épület keveredik, piac már az elején, hogy a nő gyorsan. Különösen - a piac meglehetősen univerzális megfizethető termékek a leggyakoribb a munka -, gipsz, stukkó, csempe. Ebben a szezonban, tedd be az egyes szereplők a piacon, száraz épület keverékek remélem, hogy ebben a szezonban a piaci növekedni fog 30% - a legfeljebb 500 ezer tonna volt A fogyasztás növekedése, valamint a száraz keverékek remélem minden - nagy teljesítményű, kis gyártók, importőrök, kereskedők. Optimista gyártók, amelyek a hangsúly magán a kereskedők. Azt megjósolni, hogy egy 40-50% - os piaci növekedést. Ugyanakkor a gyártók, melyek középpontjában épület a szervezés, mind a termelés speciális termékeket, néz a jövőbe óvatos optimizmus, nem beszélek a boom, de csak körülbelül egy észrevehető aktiválási a piacon, száraz épület keverékek. A bizalom alapja a tömeges használata száraz keverékek a javítási, építési költségvetés objektum'tárgyak, mert a költségvetés, mint kiderült - nem az, szegény ügyfél. Ez a helyzet által okozott sajátosságai építése. Erős a vállalatok egyre inkább az épület tömege alacsony költségű ház nélkül befejező. Ennek eredményeként tavaly ősszel a vállát a vásárlókat, hogy vagy nem a maguk, vagy kapcsolja be, hogy a mesterek az egyének (vagy kis építőipari legénység). De minden esetben, munkát végezni a használata száraz építési keverékek. Mert a vásárlók az ilyen ház áll az első képviselői a középosztály, az emberek, akik pénzt'megjelent, mert megtanultuk, hogy a pénz, alaposan át kell gondolni. Ezért, a többségében hazai vásárlók, megáll a választás az olcsó generikus keverékek, a hazai termelés. Ez termelők között, a verseny vevő-egyéni. Gyártó jelentősen csökkent az árak 10-15% - kal több, mint az elmúlt két vagy három évben. Most árverseny annyira súlyos, hogy a különbség 10-15 cent 25 kilós zsák befolyásolhatja a választás a vevő. A gyártók jelentősen javult a termékek minőségét. Szerint az építők, két évvel ezelőtt között hazai termék látta, hogy egy csomó gyenge minőségű, most ez is ritkaság. Nem tudja vásárolni gypsum vagy kréta kívánt minőséget, Ukrajna, vásárolja meg őket, illetve, Oroszország, Moldova, vagy felszerelni, hogy a saját területek alapanyag előkészítése. Emellett támaszkodnak a javítása, a hazai nyersanyagok a közeljövőben. Szerint az Egyesület Elnöke a gyártók száraz épület keverékek Jurij Spector, jobb minőségű terméket Cam'Kamenets-Podolsky "Hipsoft", valamint Artemovsky "a Hevederek", valószínűleg, korszerűsítése, az új tulajdonos - a francia csoport Lafarge. Az átmenet, hogy a hazai nyersanyagok, 1, 5-2-szer olcsóbb, mint behozott is, lehetővé teszi a gyártók számára, hogy csökkentse az árakat által 10-30% - kal, a start menü, nyomja meg az ukrán piacon a török termékek. Kültéri reklám hatékony építők Most hazai gyártók fókusz erőfeszítéseiket az egyes. Két évvel ezelőtt is voltak, elsősorban a konzultációk, rózsa'magyarázat előnye, száraz épület keverékek. Később kezdődött a hatalmas reklámkampány. "A legtöbb DIY üzletek szintű értékesítési tanácsadók elég alacsony, illetve ha a vevő igazán nem mond semmit azokról, vagy más anyagok, ő vásárolja meg a márka, amely már hallott valamit,", - mondja Alexander Timko. Ezért a legoptimistább előrejelzések nem nagy termelők "nagy n'öt", melyek mindegyike rendelkezik saját, népszerű márka - Henkel Ceresit, "Polyrem" a "Fomalhaut", "feroza" a "másodszor", "Stroymaster" a "Pavlogradzhilstroy". Próbálja meg, hogy hozzon létre a márka, közepes-kötet a gyártók. De néhány közülük, a saját szavai szenved az a tény, hogy a legnagyobb hazai vállalkozások nem annyira, hogy bővítse a piacon, ők hogyan visszaszerezze azt a kisebb versenytársak. Így az elkövetkező években számíthatunk fokozott beruházás reklám száraz épület keverékek. A leghatékonyabb a termelők, száraz épület keveredik, fontolja meg, displayport - óriásplakát, közlekedés, stb. Ahogy a mesterek az egyének, mind a munkavállalók a kis, független staybright van egy csomó közös a szokásos közönség a vásárlók számára. Ugyanakkor vásárolnak a száraz mix rendszeres, illetve nem a javítás javítás, hatalmazni arra, hogy válassza ki, melyik mix használni, természetesen, ezen belül az alapok által lefoglalt az ügyfél. Ezért ez a kategória a vevők, beszállítók, száraz keveredik, érdekesebb, mint a magánszemélyek. Emellett rámutatott: az a cég Igazgatója "Fomalhaut" Szergej Ershov, varázsló könnyebb változtatni szolgáltató, mint például az építők. Így a gyártók keverékek aktívan keresni a megközelítést, hogy ez a csoport a vásárlók számára. Konstruktív bízik abban, lassan új technológiák bevezetésében, másrészt, konstruktív bízik a leginkább kívánatos, hogy az ügyfelek a gyártók a száraz keverékek, amelyek vásárolni körülbelül 60% - a termékeiket, inkább lassan növeljék a használata. "Néhány nagy építési szervezet inert, majd lassú unlearn régi technológiák", mondja Ershov. Ezért, a kereslet, a high-tech speciális keveréket fokozatosan növeli. Azonban a vezetők az ipari cégek megjósolni, hogy ez az ágazat a 2-3 évvel is műszakban. A panaszok száma a telepesek a "durva" vakolat, amely még mindig kész a cement habarcs, növekvő, mint egy lavina, majd a frissítés technológia építők lesz, hogy maga az élet. A szám az építőipari cégek szakosodott drága lakáshoz euroremont már elsajátította a száraz keveréket. Azonban az összeg elit javítása, szerint Alexander Timko, már nem nőnek, s most éppen csökken. Így, miközben a piacon lesz uralja, olcsó termékek, elsősorban a leginkább tömeges fajok ragasztók, valamint fillér. Ugyanakkor a gyártók azt mondják, a megnövekedett kereslet a múltban ez évszakban más típusú keverékek. Érdeklődés önbeállási padlók, amely lehet tökéletesen sima, csak a használata száraz keverékek okozott szerint a gyártók, az aktiválási építés, újjáépítés, a helyiségek, a hivatalok, valamint a szupermarketek. Fokozatosan ekkor érdeke, hogy a gép építők vakolat, amely előírja, hogy a specifikus keverékek. Nagy kilátások hőszigetelő rendszer ragasztó a homlokzat is, használata száraz építési keverékek. Ezek hamar egyre népszerűbb, még a nem túl gazdag szervezetek. "Most, legalább Kijevi kaphat, a megbízás, csak azt mutatják, hogy az Igazgató az iskola, amely költség megtakarítás fűtés tud nyújtani hőszigetelés a homlokzati", - mondta Szergej Ershov. Az importőrök a luxus termékek megjegyzés érdeklődés a rendszerek vízszigetelő habarcs javításra konkrét, szárító vakolat. Bogdan MALINOWSKI Termelők az "a Hazai termelők készítmények külön megjelölése: nem nyomja meg az importőrök" Jurij SHCHERBAK, az Igazgatóság Elnöke JSC "pavlogradzhilstroy": - Éves értékesítési volumen, száraz épület keverékek "Stroymaster" a nő által 20-30%. 2002-ben, a fogyasztás, száraz épület keverékek Ukrajna végül haladja meg az 500 ezer tonna. A piac továbbra is fennállnak, a jól ismert hazai márkák, de az import részesedése továbbra is ugyanazon a szinten. Most nagy a kereslet között magánszemély használja ragasztók csempe, többek között az építők, majd a befejező összetétele alapján ásványvíz - gespaltene, cement-mész szánt, gyors munka, a falak, a mennyezet. Vakolat, putty, cement alapú, szárítás után, nem nyújtanak repedések, ellenáll az időjárási viszonyok. Homlokzat igényel magas minőségű, drága javítási, így növekedni fog a kereslet a megfelelő keverékek, díszítő intézményben, különösen, akril mozaik vakolat. Ha az ár a természetes gáz a háztartások Ukrajna növekedni fog, ez lesz még több népszerű, hőszigetelő rendszer, keveri a telepítés. ", hogy vezetővé váljon lehetővé teszi a modern import sor" Oleg konopacki, Igazgatója a cég "Atlasz" (Lviv): - a Mai Nyugat-Ukrajnai nem kevesebb, mint egy tucat gyártó száraz épület keverékek, különösen, a Lviv - p'Yat. A fő versenytárs "Helios", valamint a maradék termelés majdnem "garázs" skála. De két hét múlva mi lesz a vitathatatlan vezetője. A munka modern német vonal, amely nem a analógok a Nyugati régióban, s ez lehetővé teszi számunkra, hogy készítsen 2000 tonna száraz épület keverékek hónap. A versenyt a lengyel termékek túlélni hála az azonos minőségű áron 15% - kal alacsonyabb. Mellett, a piaci verseny gyengült: ha már hozott Lengyelország semmit, most a vámhatóság lett több érdekében, valamint fordulni csökkent. Az importőrök, az Importált termékek viigrivaet gazdag paletta színek" Gennagyij YURCHENKO, Manager nagykereskedelmi cég vist Kft (import építőanyagok: a Termékek átlagos árak, minőségi szinten, Ukrajna képviseli, elsősorban a legnagyobb lengyel gyártó száraz keveri - Atlasz. Ezek a termékek kezdett import három évvel ezelőtt, s most úgy veszi fel, hogy 10% - os piaci. Között a helyi termelők versenyezni vele, kivéve, hogy a Ceresit. Hogy az ukrán piacon Atlasz segített gazdag a paletta, a színek, a viszonylag alacsony árak, melyek már elérni a teljes termelési ciklus, beleértve a termelés gypsum. Ezen kívül, a lengyelek nyújt építési szalonok áll az adott típusú termék, amely az ukrán termelők, amennyire én tudom, hogy nem. A legtöbb házhoz a termékeket, természetesen, csempe ragasztó, majd önbeállási padló. Ebben a szezonban jelentősen megnövekedett a kereslet a homlokzati vakolat. A gyártó Kiválasztása száraz keveredik, konzultáljon festők" Dmitriy KUSTOV, vezérigazgató-Helyettes, főigazgató a társaság "Dobrobut": - a Fő kritérium a választék száraz épület keverékek költségvetés tárgy. Ezért az Európai leggyakrabban használt keverék Knauf, a költségvetés tárgyak "Polyrem" , "Polimin. Ha az ár csoport, van egy választás, akkor tisztázni a foremen, festők, úgy viselkedik, mint az egyik, vagy a másik keverék. Azt javasoljuk: ez a keverék kemény, ez egy puha, kevés hulladék. Nincs teljesen azonos az ár, mind a minőség keveri. A különböző gyártók is rendelkeznek saját árnyalatok, méretétől függően depaola, tevékenység polimer adalékok a t. n.
FORRÁS: Galíciai szerződések

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése