2013. december 30., hétfő

Az ország nyújt tiszta víz 2006-11-07 12:47:10

Építés, újjáépítés.

Az ország nyújt tiszta víz
2006-11-07 12:47:10

Palackozott víz gyakran kivont kutak, mint az olaj. Ha ez a víz értékesítése majdnem kétszer az olaj ára. Tehát, ha már olaj magnates, miért nem lehet a "víz"? Persze, az összehasonlítás, az olajat, a vizet, s ez a korlátozott, mert az ipar használ, százszor több szénhidrogének, mint a lakosság - a tiszta víz. Mi azonban nyugodtan mondhatjuk, hogy a kilátások a gyártók a víz nem rosszabb, mint az olaj ipar: a piac növekszik, majd rosszul a fogyasztók sok. Ítélve a száma reklámokat telefonkönyvek, ma a szállítási ivóvíz a Fővárosi irodák, lakások több mint két tucat vállalat. A piaci szereplők négy nagy cég: a "Tiszta víz", a "Szent tavasz", a "Királyi víz", majd "a Házat a víz 2000". Ők tették ki, 70% - a tőkepiac, a kapacitás, amely szerint egyes becslések szerint 35 dolláros áron, millió $ 40 millió, Míg ivóvíz, ásványvíz a mai napig a leggyorsabban növekvő piac között FMCG (fast moving consumer goods, gyorsan tekerjük fogyasztási cikkek ). Szerint AC Nielsen, a második félévben a tavalyi év hasonló időszakához képest a 2000 árbevétel-növekedés ásványvíz Moszkvában forintot tett ki-55%. Hasonló a helyzet a szegmens a szállítási víz: a társaság szerint a Tiszta víz, az éves növekedés a piac mintegy 30 - 40% - ot. Árbevétel-növekedés víz divat hozzájárul az egészséges életmód, valamint a megnövekedett érdeklődés a sport. Adta, a másik, hogy száraz fel Hitelt a teremtés Moszkvában a civilizált vállalkozás a kézbesítési ivóvíz irodák tulajdonítják, hogy az alapító a "Tiszta víz" (Tiszta Víz) Amerikai Nicola Scott. 1994-ben, az első a vállalat ügyfelei vannak külföldiek, illetve a speciális hazai cégek. Egy év múlva a piacon'megjelent alternatív: a szolgáltatások a szállítási víz kivont kutak a Solnechnogorsk kerület, azt javasolta, hogy a vállalat a "Királyi víz". 1997-ben, az ő verziója a palackozott víz jön egy forrás található a területén Kostroma Egyházmegye) kezdte el a termelő vállalat "Szent tavasz", amely által ez idő aktívan fejlődő az ásványvíz piacon standard csomagolás (0, 5 l, 1, 5 l). Nehéz piaci 1998-ban a társaság az értékesítésre víz költözött, viszonylag fájdalommentes. "Persze, mi elveszett ügyfelek, értékesítési, - mondja, Szergej Tracewski, marketing Igazgatója a cég a" Tiszta víz ". - Az ár, a víz esett a $ 11 $ 9 üvegenként. De már nem lőttek egy munkás. Értékelést Eugenia Anna, Általános Igazgatója, a "Ház a víz 2000", a válság során a társaság a szállítási víz elveszett egy átlagos 20% - os, az ügyfél-bázisok. "Minden esetben, nem cég elhagyta a piacon " - mondja Anna. - Az idő, sok a jó minőségű víz már tartalmazza a szolgáltatások listáját, ami nélkül lehetetlen, hogy ne ". "A ház víz 2000" is kihasználta a válság helyzet, hogy a piacra, a cég jött létre a késő 1998. Hogy kitűnjön a versenytársak között, "a Ház víz 2000" nem vette a Befizetés a berendezés üveg. Dömping intézkedések segítettek a vállalatok számára, hogy megtartsa a régi vásárlókat szerezni az új is. Ezt követően mi is kellett bővíteni a termelési kapacitás. 2000-ben, a "Tiszta víz" megnyílt a Domodedovo növény, amely képes előállítani az 1700 palack / óra. "A ház víz 2000" a megnövekedett termelés gyárak Moszkvában Ivanteyevka, de a "Szent tavasz" fektetett be a nyitó az üzem Omsk. "Után kellett, hogy csökkentse az árakat, a víz kezdett engedhetik meg maguknak, azok, akik még soha nem csinált ilyet " - mondja Tracewski. A megjelenése az elmúlt néhány évben a kis cégeknek a szállítási víz - utalás arra, hogy ez a szolgáltatás nagyon népszerű lett között is a legtöbb tehetős csoportok ". Csak adjon... vizet Szállítók harcolnak egymással, nem is annyira a termék minőségét, mennyi a minőségi szolgáltatás. "Szolgáltatások stratégiailag fontos " - mondja Szergej Tracewski. Olyan jó terméket lehet egyszer s mindenkorra, hogy rontja a rossz minőségű szolgáltatás. Minden több tízezer ügyfelünk rögzített ő "személyes" az üzemeltető, mind a vezető, akit ő ismer név szerint, valamint a személy. Üzleti épül következetesség kapcsolatok." Mert a megrendelő igényeinek megfelelően folyamatosan növekszik, a kínálat a konkurens cégek, hogy elég standard pár évvel ezelőtt, ma is elkötelezett amellett, hogy a sokszínűség. Valaki javasol egy készülék így szénsavas víz, más kísérletekben a kompozíció a folyadék. A víz fluorid tartalma termel "Tiszta víz", majd a "Királyi víz". "Szent tavasz" tervek elkezd eladás sós víz. Tavaly novemberben a Omsk nyitott egy növény termelésére víz alacsony sótartalma a dev'yatnadtsyaty, odinnadtsatimetrovyh üveg. Hogy vonzóbbá a szolgáltatás szemében a potenciális ügyfelek kiadás új csomagokat ajánlunk, a kedvezmény program, ráadásul mindig készen áll, hogy menjen a jelentős kedvezmények. Szerint tehát a "Ko"a társaság eltérhetnek az eredeti ár lista, 15 - 20%. Az ügyfélkör vállalatok a szállítási vizet lehetne sokkal magasabb, ha más, mint a víz a helyszínen volt is olcsóbb, csomagolás, tartozékok. Azonban, ezen az oldalon a víz üzleti még a döntéshozatalban. Egy pár évvel ezelőtt a helyi gyártás a palackok tervezte, hogy vegyenek részt a holland aggodalomra Huhtamaki Van Leer, de már megkezdődött a projekt selejtezték. Ugyanez igaz a helyi termelés hűtők: a St. Petersburg társaság "nemzetközi víz szolgáltatás", amelynek célja, hogy létrejöjjön a kapacitások Közgyűlés hűtők, végül elálltak az ötlet. Most, hogy biztosítja a tőke piaci hűtők országgyűlés veszélyeztetett Kalinyingrád társaság "jéghegy". Azonban a víz szállítók inkább vásárlás berendezések, konténerek a külföldi termelők. A minőségi orosz minták nem állja ki a versenyt. Azonban, még akkor is, figyelembe véve ezeket a tényezőket, a piacon az "office" - víz alakulhat ki sikeresen. "A víz rendkívül ígéretes piac " - mondja Eugene Annot. Majd a jövőben nem csak az a tény, hogy az ivóvíz fog fogyasztani, tea, kávéfőző. Víz képes a kínálat a szervezet a létfontosságú elemek, táplálék-kiegészítők, vitaminok ". Vízzel, meggyőződve arról, Anna, akkor képes lesz arra, hogy enyhíti a stressz, a kezelés megelõzésre betegségek. Az elérési út helyreállítási tudatos a lakosság egy része "Ház víz 2000" fog jönni a közeljövőben. Ebben az évben a piac várható, hogy vonja vissza a víz a tela - neoenergia-stcm növényi készítmény, amely segít eltávolítani a méreganyagok a szervezetben. Azonban, míg a gyógyulás a gyógyszer lesz megvásárolható a víz. Jó alternatívája a csapvíz Tények: a társaság, a szállítás a víz, hogy a piacon új termékek Okai: a növekedés a fogyasztás, az ivóvíz, ásványvíz, a háttérben növekvő verseny Nyertesei: "Tiszta víz", a "Szent tavasz", a "Királyi víz" Arány: $ 50 millió-Előrejelzés: ipari növekedés 30%, évente
FORRÁS: Társaság

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése