2014. augusztus 15., péntek

Kalandos inter'jer

Egy normális ember megpróbál vagy kénytelen élni egy modern, minden, vagy bármilyen módon mássalhangzó divat. Eredeti, nem akartam lenni, mint mindenki más", fejezzék ki magukat a szélsőségeket, egy gyönyörű szimbiózis "utolsó keresés" a művészet a korábbi művészi bravúrokat. Körülveszik magukat minden, ami sajátos módon.

Az átlag laikus ebben a témában tapasztalható nehéz érzéseket, dühös, önkéntelenül bámulva ugyanakkor: "Nos, ez már túl! " Vagy: "az Élő ember! ". De él, mint egy szabály, kis, kis törődve a névleges varázsa, ergonomikus szabványok a házát, utalva az élet az irigység a rabszolgák több mint enyhén, majd, hogy a világ Általános kétségbeesetten, hogy apátia.

Ez individualisták, ami teher a társadalmi normák, vonz minden szokatlan, amely megtestesíti nem csak, eredetiség, a munka -, illetve szabadidő -, ösztöndíj, valamint a lakossági inter'a belső, célja a stílus POP-DESIGN

A műanyag kép ez a stílus hasonlít az ismerős prototípusok: modern, avantgárd, funkcionalizmus alapján is, high-tech, decorativism, kitch... Források, úgy tűnik, nyilvánvalóan összeegyeztethetetlen. De nem! Pop design híresen keveri őket az ő kreatív kuh nem kapok az eredmény elég művészi ízletes termék.

Ez, természetesen, eklektikus. De úgy néz ki, a friss, csábító, hódító imagination art ínyenceknek a dissimilarity, hogy eklekticizmus jellemzi a szokásos értelemben a szó. Valamint az a tény, hogy a pop design kalandos eklekticizmus jellemzi, amely lehetővé teszi, hogy a modell az inter'Yeri leghihetetlenebb "szabadság-szerető" kép: a Szellem kalóz vitorlás vagy knights ' vár, rablók barlang vagy a kunyhó, a remete... Ezt fejezi ki a segítségével magas technológiák azok a holnap, resnoarv'én majd a különböző textúrák anyagok, fény-mezők a Régiségek, az elrendezés, a formák, terek, a törvények szerint a gyermekek kreativitását, az ő szokásos őszintén, spontaneity az értelemben a valóság.

Pop design teremt inter'ur-jel. Ugyanaz a szimbólum volt egyszer a kísérete a hippik, punks, metalheads, biciklisek... Pop jel jelöli, hogy a tulajdonos, megerősítve a függetlenség, eredetiség, amely megkülönbözteti a szürke háttér az ő ambiciózus önellátáshoz.

Ez a stílus egyik legerősebben a mai dekadens jelenség. A hitvallás, hogy ki a tömegek, a szűk kör kiéljék egocentrism. Ez lehetetlenné teszi a széles reprodukció. A tömeges a pop-ötletek tartják, extravagáns esztétikai csapnak, ami, természetesen, udvarias, például, mint egy értelmi deranged al'tárgy epitouch utca tömeg extravagáns bohóckodás.

Pop stílus igazán válik egyfajta serkentő foppery, ostentatious hiúság, amely paradox módon, gyakran egész életen át tartó társ tehetségét. Ha úgy gondolja, hogy a nagy La Rochefoucauld, anélkül, hogy ez lehetetlen, a teljes felismerés, a tehetségek. Ezért, ha a kérelmező pop képeket ne lehessen olyan képesség, a tervezés, a ház meg fogják próbálni, hogy adjon nekik egy "árucikk" nézet - néha szándékos, néha okoz, de soha nem közömbös.

Nem kevésbé érdekes a pszicho-fiziológiai szempontból pop design, personifying az ötlet lelki emancipáció, az egyén, illetve tükrözi a benne rejlő ebben az állapotban lelkes optimizmus. Az ember, az igazán hisz abban, hogy az igazság a Genesis úgy tűnik, hogy véleményét, egyszer majd értékelni. S ez az, amikor minden rendben lesz végül megérteni, hogyan volt rossz, underestimating egyedülálló kortárs. Időközben, ő pedig az ő munkatársai, ellenzi a krónikus hiánya igény a fiatalok a képesség, hogy túlélje az álom egy fényes holnap. Ez egy védelmi reflex, amely lehetővé teszi, briskly annak érdekében, hogy akár 20 év. Ezután 30. Majd a 40, 50, stb... Ez segít abban, hogy egy nagy stílus. Ha a Makropulos az esetben, ő ad az ember örök érzés, a fiatalság, a boldog lehetőséget, ha nem kifelé, legalább belsőleg hosszú ideig nem nő a régi.

A formáció a pop design minden társadalomban jobb Wops'kapcsolódik az állam a gazdaság. Kultuszát a posztmodern filozófus Jean Baudrillard úgy véli, hogy az iparosodott országokban a gazdaság felhalmozási előbb vagy utóbb felváltja az úgynevezett gazdaság vágyak, amikor az emberek satiated egyetemes értékek, stilisztikai fogyasztói áruk, akar dedikált csak webexclusive. Ez fogyasztó-forradalmi biztosan kérjen egy hasonlóan forradalmi odaítélésére ötleteiket. Ez, ahogy a nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, design, nem feltétlenül'győződjön meg arról, hogy kiad egy csomó pénzt, de kötelező'határozottan töltött sok személyiség.

Ilyen personification a ház számunkra, míg a kevésbé gyakori. Inkább jellemző marad, amíg a következő reklám fellebbezés, illetve nem a saját egyéniség. De amint valaki emlékszik magukról, azok a vágyak, ő számíthatnak segíteni az arcát pop design, kész ezek a vágyak, hogy megtestesíteni minden őszinteség, spontaneity.

Professzor S. Lemeshev

Forrás: www. a szalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése