2014. augusztus 15., péntek

Biedermeier belső'ERI

Biedermeier (Biedermeier; ez. Biedermeier - a művészeti stílus, művészet, építészet, design, széles körben elterjedt az a Németország, illetve Ausztria első felében a 19. században.



Biedermeier közel volt romantika, amely felváltotta a Birodalom. A 19. században - az időben a korai polgárság, szerény valós világ egy kis érintse meg a sentimentality. Biedermeier stílusú középosztály, ez tükrözi a kilátás "burgher" környezetben. Formák, arisztokratikus Birodalmat alakítani a lélek intimitás, komfort. A területen jellemző vékony, alapos képet a belső'a belső, a természet, a részletek a mindennapi élet.

Az ideológiai előfeltétele a stílus az instabil politikai helyzet Németországban, Ausztriában abban az időben uralja a reakció, majd stagnálás. Riasztó, melankólia, led, hogy az indulás a valóság, merítés a hét's, a baráti kör, a megállapítás a romantika, a kis örömök az életben.



Fokozatosan keverjük bele a "Biedermeier" átterjedt a divat, képzőművészet, grafika, inter'er, a bútorok. Által 1900-ban, ez a szó is jön azt is jelenti, hogy a "régi szép idők".

Biedermeier stílusú tartományi, bár ez a stílus a működőtőke mesterek Berlin, Bécs. Behatolt a Biedermeier, valamint Oroszországban.

A Empire, Biedermeier örökölt az alapelvek építőipari conciseness, amely nyilvánul meg maga a bútor művészeti, belsőépítészet'Yeri. Inter'belső terek stílusa a Biedermeier jellemzi intimitás, kiegyensúlyozott arányok, a harmónia, egyszerű formák, élénk színek. A szobák voltak, világos, tágas, így többek'jer volt érzékelhető meglehetősen egyszerű, de pszichológiailag kényelmes. A falak a szoba mély ablak fülkék festett fehér-vagy más fény-szín, voltak csomagolására egy domború csíkos Tapéta. Textil dísz, virágos minta, ugyanazon ablak, függöny, kárpit.



A'a fogalom a "tiszta szoba" (az utánzás világi szalonok), helyiségek, amelyek nem használják a hétköznapokon. Ez természetesen zárva vasárnap szoba", csak a használt vendégek fogadása, obstavlyalisj a lehető legnagyobb gondossággal.

További kényelmet lakossági inter'jer, feltéve, meleg színű bútorokkal fal watercolors, metszetek, egy nagy szám, ékszerek, Ajándéktárgyak. Ahogy a helyzet a stilisztikai jellemzők, gyakorlati Biedermeier kiválasztja csak azok az elemek, bútor, amelyek megfelelnek a gondolattal, funkcionalitás, kényelem.

A fő jellemzői ennek a stílus bútor - erő, minőségi, kényelmi, finoman ívelt háttámla, karfa székek, kanapék, székek, ívelt, formás lábak, az asztalok, szekrények.

Bútor válik egyszerűbb formában, mentes építészeti extravagance, idegen vendégeket. Ez az egyszerűség ellensúlyozza a jól megválasztott színek, rajzok kárpit, funkcionális praktikus bútorokat tervez.



A'megjelent "kombinált" bútorok: csúszó táblázatok, vége asztalok, Pult, csúszó, összecsukható tabletops, székek, asztalok, amelyek átalakult a könyvtár lépcsőn. Ahogy az anyag a fő bútorok használták, rózsaszín vagy piros fa, később felváltotta egy furnér dió, világos fa (cseresznye, körte, juhar, nyár, kőris), csíkos ripsz, színes pamut a kárpit. Ez az időszak volt az úgynevezett "a korszak fény fa".

Az elején a XX. századi Biedermeier értékelték negatívan, illetve a kezelt, mint a "polgári". Ő igazán volt jellemző az ilyen vonások, mint az intimitás, az intimitás, a sentimentality, a poetization dolog, ami ahhoz vezetett, hogy ezt az értékelést. Azonban ez a stílus mit akar. A kényelem, a funkcionalitás a elemek, klasszikus forma, fényerő szövet - art stílus közel szüksége van az embernek a létesítmény, az otthon, a szív, valamint a tanulóközpontúság.

Anyagok

Birodalom a belső'ERI
Arab stílusú belső'ERI
Angol inter'jer


© Cikket írt kifejezetten a cég VIR. A teljes vagy részleges felhasználása, anyagok a link www. eremont. HU kötelező'kötelező

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése