2014. augusztus 30., szombat

Az emberek, építészet, design, minden más... 2008-11-28 12:45:58

Építés, újjáépítés.







Az emberek, építészet, design, meg minden mást...
2008-11-28 12:45:58

A fő dolog, ami ma történt, az építészet, az inter'ERI, amit a'volt a tömeg ügyfél. Ha a korszak a szocializmus néhány építészeti Stúdió valójában lehetett UAI', hogy társítja az ön ízlése millió ember, most, ha az ügyfél a kunyhó van, hogy nem arc", ő talán tudja majd, hogy "ne vegye".

Más szóval, az építészet, a művészet, az inter'jer végül a'megjelent visszajelzés'kommunikáció, amely nélkül, őszintén, minden fejlődés nagyon lassú, nem túl természetes. S mivel a origination a fordított SV'ASCO volt elég gyors, a túlságosan drámai, akkor ez a jelenség leírható úgy, mint szinte forradalmi. De a különbség a között, ez a "forradalom" az evolúció, mivel nem "hivatásos forradalmárok", akik nagyon akartam szépség. Nem csak akartam, de azt akartam, hogy egy ilyen magas szintű feszültség esztétikai energia, hogy azok az ügyfelek már nagyon igényes építészek, tervezők, irányítja őket a nem túl széles folyosó módjuk egyéni elképzelése. Művészek, tervezők ilyen körülmények között vált ez sokkal nehezebb, de ez a nehézség az idő, hogy dolgozzon. De milyen ez a kemény, kreatívan intenzív szakasz az lesz a vége, látni fogjuk, csak tíz évvel később, 2014-ben, lehet, hogy előbb -...
Ha nem vetted volna észre, annak fontosságát, orosz design, építészet, mai módosításokat, akkor sietni kell figyelni, hogy majd, majd egyszer, ha lehet mondani, az unokák: "láttam... ".

A művész, akinek a művészet iránti igény. Így, művészek, valamint tailors, építők, képviselői sok más szakmák, amely létrehozza az emberek, azaz a fogyasztó a legjobb értelemben a szó. Minden állampolgársággal rendelkezik, különböző igényekkel, így a művészek, építészek, különböző országokban nagyon hasonló a munkájukat, hogy minden más.
Minden népnek szüksége van otthonukban, saját inter'karrier, saját bútor. De itt van a paradoxon, ahogy a modern világ - belül bármelyik nemzet a modern egyének határozottan szeretné, hogy saját, személyes stílus. Aki azt akarja, csak ultramodern, valaki éppen ellenkezőleg húz "a régi nap", majd valaki elindul, hogy találjon ki annak elveit az építőiparban az ember alkotta világ - inter'belső építészet, design. A világban uralkodó pluralizmus, eklekticizmus jellemzi, normális, egészséges self-centeredness, s ez egy csodálatos tolerancia mások íze, filozófia. Talán a módja annak, hogy csináld? A világ növekvő fizikailag, valamint az információs bonyolultabb, változatos, toleráns. Úgy néz ki, mint mindannyian mindig is szerettem volna élni, hogy a világon. Majd miután annyi boldogság egyáltalán, minden velünk kezdődik, hogy gondolja magáról... Ez nem csak a parketta, Tapéta, vagy a homlokzat, a házak, hogy arra kényszerít minket, hogy néz ki pontosan a stílus, ez a szépség, ez értelmetlen?

Nincs olyan személy, aki szeretné járni valaki másnak a ruháját, még akkor is, ha ezek a ruhák szép, divatos, drága. Mert mindannyian tudatosan vagy nem, de szeretném, ha majd a ruhákat, ahogy az viselt meg, hogy Kifejezzék egyéniségüket, saját egyediségét. Majd mindannyian valóban egyedi, ezt nem lehet figyelmen kívül hagyni. Ezért nekünk kell alakítani, hogy a törzs a képzelet szab határt. Számunkra pedig annak. Végtére is, a ruhákat, hogy úgy gondoltuk, (néha fantázia), kreatívan "verejték"válik, mint ha a több, egyre "közelebb a testhez.
Igen, talán, majd az összes többi: ha kitaláltak néhány recept hagyja, hogy a legtöbb egyszerű, de "ő" sült burgonya - ez már finom, ha van valami festett egy darab papírra - akkor azonnal lesz egy "remekmű". Néhányan ez al'ctively megítélése a világban. De azt mondhatjuk, hogy egy másik módja-minden ember körülveszi magát valami, néha egy-egy világos, drága, ezáltal téve a legközelebb a világ körül őket, hasonló ahhoz a belső lény, a szellemi énje. Így megerősítjük magunkat, amely az ősi, örökké fiatal gondolatot: "én élek, én vagyok." Mert csak valamit, csinál valamit létrehozása, s érzed az élet teljességét.
De a ruhák természetesen ez nem a vége. Az emberek úgy érezte, p'ANCI ízlés a kreativitás kezdődik, mint egy szabály, pereustraivayut, minden más - a szoba, apartman, nyaraló. Végtére is, ez az életünk része, ezért a stílus, a lélek" kell, mint nekünk. Néhány hasonló Régiségek, klasszikusok, majd valaki felismeri csak a high-tech.
A pszichológusok megmagyarázni ezt nagyon egyszerűen - az ott élő emberek igazítani a világ, költ élet, ilyen a világ, sokkal kevesebb energiát, míg fogadása sokkal több a pozitív érzelmek, mely viszont pozitív hatással van a mentális, mind a szomatikus egészség'... ami ismét viszont ad neki extra energiát, hogy el lehet költeni, további javulás ezen a világon... S így tovább a végtelenségig... Nem tudom, hogy gondoltam, ugyanaz az író, aki azt mondta, a híres kifejezés, hogy "a szépség fogja megmenteni a világot"?


Ez nem az a szépség, kezdett leereszkedni, visszahúzódott, s a szépség jött az emberek Így fordul a világ körülöttünk, mi így könnyebb magát. Természetesen, ha van megfelelően átalakított. Ha pedig ez a baj? Aztán, ahogy ismert, hogy a pszichológusok, a rossz világ kezdődik, hogy negatívan hatnak ránk. Pam'emlékszem, a blokkok, gondosan felépített rettenetesen egyenlő dobozok házak? A szakértők tudják, hogy éppen ezekben a geológiával volt egy magasabb szintű bűnözés a fiatalok körében, illetve a tekintélyes százalékát a stresszel összefüggő betegségek-többek között az idős emberek. Így a "Nekrasov"által létrehozott, az emberek kezében, akik vett bosszút alkotótól...
Most megértjük, hogy építészet, design dolgok, nagyon súlyos, de ehhez szükséges volt az első, hogy ponderate sok hibát.
S talán a legfontosabb, hogy sikerült megérteni, hogy a folyamat létrehozásának építészet vagy az inter'jer kell kötelező'ügyeljen arra, hogy tudja, hogy megvizsgálja, hogyan lehet az ember alkotta mesterséges világ befolyásolja a személy, aki még mindig az volt, hogy még a net'capacious része a természeti világ. Ma a modern építész fő cél nem csak megteremtése, gyönyörű'a tárgy, illetve létrehozása olyan környezetben, amit majd a gyermekeinknek lesz emberibb, több bölcs, több tehetséges. Illetve, hogy megtanulják, hogy van egy természet mindig velünk. Nem szabad elfelejtenünk, hogy mi vagyunk az ő gyermekei. De úgy tűnik, hogy a modern ember megérti, hogy ez sokkal jobb, mint a telek három vagy négyszáz évvel ezelőtt. Ez tetszik. Az emberek, a természet...

Majd látni magunkat, mint rész az anya a természet, a modern ember hirtelen nagyon szerettem volna, hogy a természet része, s a világ a holmiját a zenei központ a mellkas, a cipő autók. A design elkezdett megváltozni... Ha korábban építészek, tervezők gyakran tette, csak kockák, parallelepipeds, nagyon ízlésesen díszített virágok, levelek, a modern művész, hogy pontosabban megértsük, mi is valójában ez szükséges ahhoz, hogy a kölcsön a természet - elv. Az elve a következetesség, a funkcionalitás, constructability. Dolgokat, amelyek által létrehozott modern építészek, tervezők, egyre jobban működik, mint a természet. S mi, a képviselők az embereknek, túl sokat változott. Ha, mielőtt a teremtés a spanyol építész, Antonio Gaudi nekünk úgy tűnt, túl fantasztikus, most sokan már megérteni, hogy ez a fantasztikus ebben a világban, az maga a természet. Így kezdjük utánozni őt, mindent űrlapot, majd a technológia, valamint sok más dolog.
Még a modern harci repülőgépek váltak, mint egy hatalmas madár, néha nem rosszabb, mint őket, vagy kidolgozásában formák, sem a sima vonalak. De ha a légi szépség szó szerint matematikailag kiszámítható, inter'ERI, ez még mindig nem ment, mert akkor először meg kell összegyűjteni a gazdag tárgyi anyag.
Ma, ez a folyamat felhalmozási javában. Most még a tizenévesek tudják, hogy a túlzott straightforwardness, geometria, az építészet, a design nem a legjobb módja annak, hogy szépség. Ők, az új nemzedék, válasszon valami bonyolultabb, hogy "posakritsana", mint néha irritálja a nyár, a termesztett árnyékos zöld festék természetellenes árnyékában, a folyosókon, az iskola, a séta, amelyben a változás lehetővé tette, csak párban, csak megfelelően szervezett "chelovekopotok "csak" a "vagy" ellen "óramutató járásával megegyező irányba (mint látható, a SV'a házastársak között, környezetet, illetve az emberi viselkedés mindig nagyon erős).

Igen, a hatást, azt a személyt, létrehozott egy mesterséges környezet létezés - ez a folyamat rendkívül összetett, nagyon súlyos, ezért rosszul értelmezik. Megértjük, hogy a repülőgép szegény aerodinamika (más szóval ronda) vagy nem fog repülni fel, vagy csökken. Pedig, mint tudjuk leállítani az élet a csúnya terem, a rossz lakás, csúnya város? A pilóta ül a modern repülőgépek, nem aggódik - annak a valószínűsége, a kockázat nagyon kicsi. De aki számított a kockázat a kapcsolatot a szépség? Ki tudja megmondani, mi lesz az ember, ha a szoba csúnya (most meg azt mondják, rossz), a háttér, bútorok? Ki lehet mondani, hogy a gyerekek úgy nőnek fel, egy csúnya város nem veszélyes? Ki mondja, hogy nem az a szépség, az utcákon, a házakban nem megölni a személy valami nagyon fontos, ami rendkívül szükséges az élet egy komplex, változó Univerzum, nem csak az utcán, a "Szovjet"? Valójában nem csak a térben, hanem a Földön, azt mondják, egyszerűen annak érdekében, hogy élni, dolgozni hét'th teljes, termékeny, boldog élet, ha kell egy kreatív személy. Mert minden nap ki kell tölteni, események, lehetőleg érdekes, élvezetes. Majd létrehozása életet magát, szeretteit már megköveteli, hogy mi van a képzelet, a fantázia. Kiderül, hogy a művész, a költő vagy csak egy szellemes ember kell, hogy nem lesz híres, hanem hogy a tehetséges férj, az apa vagy a felesége, anyja's). Mind az Általános -, hogy egy kreatív személy kellemes.
Már régóta jegyezni, hogy a kreatív emberek nem csak a munkában, de a mindennapi életben létre maguk körül egy különleges, egyedi, feltűnően eredeti környezetben. Úgy látszik, ezért hajlamosak arra, hogy hozzon létre maga körül egy különleges világ, ami segítene nekik, hogy új, kreatív módon, hogy reimagine régi.
Előtt, amikor a művészek nem voltak olyan sokan, mint ma, hogy az emberek nem keresi, hogy ilyen az élet, mindig úgy beszélt velük, mint ha egy kicsit leereszkedő, majd egy kicsit leereszkedő, mint ha a gyerekekről: "Nos, ez ugyanaz a művészek! ".
Aztán ott vannak a művészek, előadók ismert, hogy élt, a másik oldalán a barikádokon esztétikai. Az emberek nevezik valaki felülről a "tömeg"fel reggel valami szürke, majd ivott egy pohár tea, futó gyárak, hogy megteremtse a tárgyi érték az egész ország, illetve a művészek továbbra is a kreatív throes keres valamit magadnak, találok valami szép, csodálatos minden. De mindez a "jó" volt a leggyakrabban kiállítások, galériák, folyosókon, luxus szállodák, néha az iskolákban magas érték, legalább - a Múzeum, hogy pontos legyek - a basements a múzeumok.
De telt-múlt az idő, s hirtelen, a dolgok elkezdtek változni. Először is, a'megjelent művészeti piacok... Ez egyszerűen lenyűgöző. Mert a piacok mindig eladott zöldség, gyümölcs, élelmiszer, amely szükséges az összes.. Most festmény... Ez az amire szükségünk van ma majdnem akkora, mint a táplálék, s szinte ugyanabban az ütemben? Nagyon is lehetséges. Ha jársz ilyen piacokon (pl., a Ház a művész), a legtöbb fantasztikus érzés kelj fel, menj át ezt a sorozatot - a esetében a kép, a bal oldalon a kép, mindenhol művészek, a szépség mindenütt, mindenütt a lelke, a festészet, a költészet, s mást... s úgy tűnik, hogy az idő ott, így a tényleges, tárgyi, hogy lehet, hogy szó szerint lélegezni, mint a levegő... Az idő most igazán a másik negyven évvel ezelőtt még nem tudtuk álom: művészek a piacok medve, medve, festmények, minden ember vesz igénybe veszi a... A fikció. Sok erősen ideológiai ember álmodta, hogy az emberek az országban éltek lelki életet, hanem az egész kezdődött, csak azt követően, hogy indulás.
Másodszor, a művészek napjainkban egyre nagyobb, s valóban: a nagy a népesség, amely nem rendelkezik formális művészeti oktatás, ma is ismerik a művészet még mindig jobb, mint száz évvel ezelőtt. Így a kereslet a műalkotások ma magasabb szinten.
Mindez azt sugallja, hogy az emberek különböznek abban, hogy akarnak élni, másképp, más szóval, a fogyasztó (a jó értelemben vett) lett több írástudó, elegáns. Ez azt jelenti, hogy a jelenség az eklekticizmus jellemzi, mint teljesen egészséges keverék, stílusok, fejlődni fog, vagy ha nem, ugyanazon az utcán mindig él otthon a különböző stílusok, a különböző korokban, ami finom. Általában ők mindig is használt, de a különbség csak az, hogy a beépített őket különböző időpontokban, de a mi időnkben nem tilos építeni még egy középkori vár.

Az Általános, a pluralizmus, mindig velejárója az emberek, a művészet, hirtelen, könnyen zaj nélkül "kilépett a tömegek". S minden elkezdett megváltozni. Valahol el kanonok előírt sárga oldalak a könyvekben, divat, mint a jelenség máshol is maradt, de már nem "diktálni", eklekticizmus jellemzi, amely a démonnal, a gyermekek építész, most nincs több kínos, mert mindenki tudja, mit keres, mit akar... vagy majdnem mindenki. De még van idő.
Ez nem az a szépség, kezdett leereszkedni, visszahúzódott, s a szépség jött a nemzet. Láttuk őt, értékelik, majd elérte neki... Majd ő maradt.

Pál Sapunov


Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése