A szervezet a javító -, illetve sokrétű. Sokan túlélték a Szovjet megközelítés, hogy a javításra, azt mondják, mi van ott gondolni, ez egyszerű: találtam a csapat, hogy a hozott anyagok, csak lovagolni. De a Szovjet időkben, még a magas rangú fél tisztviselői, nem tudta elképzelni, "repair", az anyagok ilyen, akkor nem volt nyoma. Rendes Szovjet ember volt, a javítási, hogy van.
S ez a mentalitás, a "a fő dolog az, hogy tudjon, hanem az, hogy valamit csinálni fog tenni" még a mai napig rengeteg anyagok továbbra is működik, de a II. részben. Pedig tudjuk, hogy nem érti: miért van rossz történt? Nézzünk egy kis szünetet a orosz valóságot, nézd meg a javítás, mint egy formája az üzlet.
Jelenleg, a legfejlettebb cégek a világ változó, a marketing politika az alapkezelő az összes minőségi tqm megközelítésű, valamint a minőségi követelmények ICO 9000. Ez nem egy egyszeri esemény, stratégia. Azonban ez egy bonyolult, költséges vállalkozás, ha a Nyugat-ez folytán nem minden cég, Oroszországban ilyen szervezetek egység. Meg kell jegyezni, hogy a javítás olyan bonyolult, nem mindig hálás feladat, hogy továbbra is a külső tevékenységek nagy monopol struktúrák. Az emberek nagy üzlet van rájöttem régen, hogy ez a fajta tevékenység, majd otthagyta a moonlighters. Van nem egy nagy cég, hogy lenne javítás, dekoráció, irodák, különösen apartmanok.
Az orosz kormány, azok szenvednek a segédprogramok, GREP, Dezami, stb véleményünk szerint az egyik a problémák, konfliktusok, elégedetlenség, ügyfelek, alvállalkozók az a szabványok hiánya javításra, majd a befejező munkák. Egyrészt "én is simán, így a "egyéb ", véleményem szerint, jól, pontosan,". Pszichológiai szempontból: ha nem rossz, nem fizetnek (nem a fizetés, vesz, stb.), a másik oldalán a "s mit ő (ő az, azok) akartam, hogy milyen pénzt? " Az erkölcsi szempont: a vásárló "így az építők minden hack kézzel nem nőnek ki azon a helyen, a".
Vállalkozók "így ő (az ügyfél) nem tudja, mit akar: felesége mondja az egyik dolog, ő egy másik, illetve megkövetelik, hogy egy harmadik, még niggles, underpays". S áll, teljes magasság örök orosz kérdés: Ki a hibás? S ki? Itt mindannyian bűnösök, azaz nem. Mondd meg nékem, ki tudja, a minőségi színvonalának javítása, befejező működik? Aki megfelel ezeknek az előírásoknak? Aki tudja, hogyan kell ellenőrizni, majd készítse el a munkát? Mi javítás, ösztönösen, ösztönösen, reflexively, mint a feleség, azt mondanám, mint egy szomszéd látta, hogy egy gyönyörű magazin olvasni, mint a TV mutatta, a kiállítás nézett ki, mint ha a legénység dolgozott, így már Professzor.
Orosz valóság
S ez a megértés a javítás, mind az Ügyfelek, valamint a Vállalkozók. Így széles, sokrétű, sokszög, görbült, tremendismo, stb. hogy ez lehetséges, csak az elején a "árvíz", "tűz", "mozgó" arról, hogy tárgyalni az ár. Élvezze a szétszerelés, bontási a régi falak, a garbage collection, majd szomorú. Mert akkor egyre többet fog tanulni, hogy a megértés minősége, a munka nagyon egyéni, személyes.
Azt akartam, s úgy gondolta, hogy a minőségi munka nem, mi történik majd, amit már könyörög, hogy az a pénz. S aki nem tudta, hogy megtalálja a hiba. Másrészt, vállalkozók, mint executors A tervek, az is kínos, kényelmetlenül érzem magam, amikor nem megfelelően értem, mit akartam, mit ők nem elégedett. Mi a teendő? A szolgáltatásról van, hogy nem tudja elérni a minőség minden áron másrészt, lehet kapni a kívánt eredményt egy kis áron. Nézz körül, ne feledje, hogy hány barátja volt a javítás, hányan vannak, örülök, hogy elkészült, s aki elégedett a minőség?
Javítás, különösen jó, - az esemény drága, engedheti meg magának, hogy gazdag emberek. Biztos vagyok benne, hogy a javítás nem a pénz. Ezért az Ügyfél képes-hoz pénzt keres vele, valószínűleg elég vásárolni, felújítására, valamint felmutatnia a lakás. Nézd meg a felújítása a lakás, mint egy új, különálló projekt. Talán az a cég, senki nem kezeli, így enyhén új projektek esetében (fejlődő üzleti tervet, technológiát, anyagokat, a személyzet, a minőségi követelmények, stb.), legalább tesztelése a tesztelt szakemberek. Mindannyian tudjuk, hogyan kell TV-t nézni, de arra nem javítás. Így a javítás, mint egy külön üzleti projekt, együtt az összes attribútumok sajátos, hogy a projekt tevékenységei a projekt megvannak a különbségek. Mindenekelőtt a minőségi kritériumok.
Mi a minőség javítása?
Mi szabványok, módszerek mért a minőség? Egyik fő normatív dokumentumok - Metszet 3. 04. 01-87 szigetelés, majd befejezi. Ezeket a szabályokat kell alkalmazni, hogy a termelés elfogadása alapvető díszítő. Nem hiszem, hogy ezek a szabályok nem fontos, nem pedig egyszerűen az, hogy a vállalkozó, például, ha megnézzük a német DIN szabványok, látni fogjuk, hogy a szabályok több igényes. De ami a legfontosabb, ezek a szabályok a Metszetek nem tudom, az Ügyfelek, az általuk lehet csak sejteni, hogy valami kell. Gátlástalan Vállalkozók használja ezt a tudatlanság a legnagyobb. Ha az Ügyfél nem ismeri épület kódok, gátlástalan Vállalkozók fogja győzni a verticality a torony, még a lakosság Pisa. Itt megsértjük a Bibliai parancsolat "fedd meg nem csábítanak".
A tudatlanság mi volt a kísértés, egy vállalkozó, mi gátolja a munkavállalók maguk is hozzájárulnak a hack. Miért próbáld meg, ha ez lenne az OK? Beszélő félkész, neznachimo a fogyasztók előtt,'mutatja a piaci nyers, formátlan kereslet, mi generált az azonos ajánlatot kifogásolható szolgáltatások. Paradox, hogy a Nyugati gazdaság, mind az orosz gazdaság, a helyzet a Fogyasztó magát, pénzét, serkenti a házasság, majd a kukába. A dolgozóknak nem vállalják, hogy figyelmesen olvassa el a tanulmány a Metszet stb, mert akkor nem fog működni. Ezért az oktatás, a dolgozó vállalkozás az Ügyfél.
A javaslatot meg kell felelnie a kereslet, a Fogyasztói (az egyensúlyi ár). Ezért, a mentő fulladás - a handiwork a fulladás. Hol kezdjem? Minden tudja, hogy nem feltétlenül'feltétlenül, de nem is szükséges. De Akkor is csak az van,'kötött tudom, mi nem tudjuk, hogy a szabályok a termelés, illetve elfogadása, a befejező munkák. Különböző speciális népszerű irodalom most már elég, hogy minden bolt.
Forrás: www. eremont. HU
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése