2014. július 28., hétfő

Mark Anapolsky: "ÁR DÖMPING van a tegnapi MARKETING POLITIKA" 2006-11-02 11:28:21

Építés, újjáépítés.

Mark Anapolsky: "ÁR DÖMPING van a tegnapi MARKETING POLITIKA"
2006-11-02 11:28:21

A mai vendég teher edition - Elnök a társaság "TLC" márk Anapolsky. Fiatal kora ellenére (9 2001. November ő fordul 37) egy tapasztalt üzletember, aki sikerült, hogy hozzon létre egy sikeres cég, amely az ő vezetése alatt majdnem 10 éve foglal el vezető pozícióját az ukrán piacon a tetőfedő anyagok. Mivel május utolsó év megnyitása után a gyár a SEZ " Yavoriv" (Lviv régió ), a Cég jogosan tartozik többek között a nemzet vezető gyártók a fém, halad ebben a piaci szegmensben saját márka "TLC-Profil". Cég neve mark Anapolsky decrypts, mint a "Csak Bizonyított Minőség". Ez nem egy egyszerű reklám "chip"is -, tehát erősítsék a társaság kép. Ez egy hosszú távú stratégia, amely lehetővé teszi a vállalat "TLC" biztosan útjukat, hogy az elismerés a fogyasztó. Az első kérdés, mi közvetítője volt a hagyományos, jó volt a társaság története, főbb irányai tevékenységét. - Mondja Mark Anapolsky. - A vállalat "TLC" dolgozik az ukrán piacon 1992 óta. Az első office-ban nyitotta meg kapuit Lviv, majd Kijevben. Ma a cég üzemelteti a hálózati 15 irodák minden jelentős regionális központok Ukrajna. 2000 májusában a FEZ "Yavoriv" Lviv régió, mi indította útjára a saját gyárban a termelés fém - "TLC-Profil". Amellett, 'TLC "értékesíti termékeit ilyen világ-ismert gyártók az építőanyagok, mint Gasell Profil (Svédország), Rockwool szigetelés (Dánia), Isover (Finnország), underlay film Juta (cseh Köztársaság), ereszcsatorna, majd a vízelvezető rendszer Vadász (Anglia), tető, Ablakok Fakro (Lengyelország). Szakértőink is végezhet építési, tetőfedő munkát végzett az ügyfelek számára ingyenes konzultáció, illetve becslések. - Kérem, mondja el többet a növény, illetve annak termékek. - A növény "TLC-Profil" Yavorov nyitotta meg a társaság által "TLC", anélkül, hogy a külföldi befektetések. A vonal kapacitásának 8 méter fém / perc. gyártott itt vannak a termékek profilos horganyzott acéllemez bevonva több védő polimer rétegek, importált Svédország, Franciaország, Németország. "TLC-Profil" termel három féle hullámos Ellátás (az egyik tető, majd a két fal), majd három típusú tető: fém "Hatása" egy klasszikus profil (hullám magasság - 37 mm); a "Prestige" elit profil (hullám magasság - 43 mm); lapos fém tető "Retro". A különlegessége a tető "Retro", hogy, ellentétben sok más tetőfedő anyagok használható a tetők szabálytalan alakú, arcades (roll-fém profilos élek a ráncok, majd vágjuk szükséges a telepítéshez hosszú), ami különösen fontos a rekonstrukció régi épületek. Tetőfedő lap vannak rögzítve, hogy a burkolat, a plafon, amely nem sérti a integritás. A növény is termel egy nagy tartományunkban tetőfedő tartozékok: butt, szélálló, eresz, amely összehangolja a lap; univerzális, lapos korcsolya; gutters, ablak lap. Minden terméket profilos amerikai profi easel vonalak finn vállalat Sintech OY. Ez a sor az egyik legszebb modern, nagy teljesítményű, Ukrajna, teljesen comp'yerisova, ez arra szolgál, csak két embert. - Mi volt a döntése miatt, hogy hozzon létre saját növény? A határozat megnyitásához termelésének Ukrajna már felmerült a következő okokból: először is, a tető "anyag plusz szolgáltatás", ami azt jelenti, hogy a piaci jelenlétét az országban, másrészt a jelenlét a saját termelési kapacitások lehetővé teszi, hogy gyorsan teljesíti az ügyfél megbízásait, valamint válaszol jobb, hogy a változó piaci feltételek mellett, harmadik által gyártott, a növényi termékek több megfizethető, mint behozott társaik (tehát nem rosszabb, mint a velük minőség). Bár, az ár csökkentése nem öncél. Szélvédő taktika "honfoglalás" ügyfél keresztül ár dömping van a tegnapi marketing politika. Dolgozunk a nemzeti márka, mert az ötlet az, hogy megmutassa, hogy Ukrajnában lehetséges, hogy a javak termelése, nem gyengébb minőségű importált. - Akkor miért a acéllemez vásárolt, az ön által külföldön? Ez a kérdés, mi által vezérelt, tisztán pragmatikus megfontolások. Amint azt a tanulmány eredményeit a fizikai-műszaki vagy vegyi tulajdonságai acél fémlemez egy polimer bevonattal gyártott Nyugati, illetve hasonló fém, készült a FÁK országok végzett az Intézet problémák erősségét anyagok NAS Ukrajna munkára SE "TPK Center" 2000 áprilisában.ellenállás agresszív környezetben az importált fém 2-szer magasabb, mint a fém külföldről. Ugyanaz a fentiek aránya adhéziós a polimer bevonat. Sőt, a fogyasztás, a cink vásárolt velünk levelek 275 mg / kV. m, s a levelet a FÁK országok - 0-tól 150 mg / kV. m. Ezért a védekezés az ideológia, a minőség, valamint a nemzetközi együttműködés, a "TLC" import fém-külföldön. Apropó használt fém, meg kell jegyezni, hogy ez egy többrétegű bevonat: műanyag, lakk, primer, passivation, cink mindkét oldalon, a lap -, festék -. Műanyag felső bevonat lehet standard (poliészter, matpolyester, a Puranas, plastisol), mind a non - hatás SHINE (Ragyog) színes, magas fényerő (2000 GP). Hogy elkerüljék a hamisítvány minden termék gyári jelölés, igazolások, minőségi, higiéniai, 10 év garancia. Az elmúlt évben a kiállítás "Építési, építészeti" a társaság megkapta a diploma a verseny "Ökológia - XXI század" a környezeti tisztaság, biztonság termelés, tárolás, felhasználás, illetve ártalmatlanítása termékeket márka "TLC-Profil". - Az egyik vezető területeken, a munka -, szigetelő anyagok. A cég kínál a fogyasztók számára? - "TLC" ma a legnagyobb kereskedő "ROCKWOOL Ukrajna", valamint az is kínál termékeket márka ISOVER (Finnország). Minden évben a kereslet félig szilárd anyag, szilárd behozott ásványgyapot szigetelés a növekvő. A fogyasztók már ismerik ezt a terméket, látják a különbséget, behozott, illetve belföldi szigetelő anyagok. A gyártók termelnek m'a szigetelés, ami Tele úgynevezett "párna". Azok alkalmazása a modern építési hasonló használatával a robogó helyett mosható. Most, ha a hazai termelők megtanultam, hogy készítsen a szigetelés nélkül tartsa "párna", akkor ez a termék lenne egy hatalmas kereslet az ukrán piacon. Kínálunk szigetelje a falak, épületek külső felek használja a rendszer ECOROCK, amely által a hőszigetelő táblák alkalmazott gipsz. Ez a rendszer lehet nevezni "három-in-one": hőszigetelés, soundproofing, Porzana. Között az előnye az esztétikus megjelenés, paintable szinte bármilyen szín (mindössze 300 szín). Ha a szigetelés külső oldalán a fal nem zavarja a természetes diffúziója víz, pára a falon keresztül, nincs felhalmozási nedvesség a vastag szigetelés, s ez a legfontosabb, hogy egy jó hangulatú a lakás. Igen, az a tényező,-energiatakarékos ház nem az utolsó értéke. Ha az ipari épület, jelentős szerepet játszik a felmelegedés játszani a határidők, javasoljuk, hogy a hőszigetelő rendszer, amelyben a fűtés zárt fém burkolat rendszerek segítségével hullámos. Amellett, hogy a szűk határidők, a módszer előnyei közé tartozik a lehetőségét, beépítés, bármikor az évben, manufacturability, használhatóság. Ha az épület előtt,'bizonyos építészeti követelményeket, akkor javasolt használni, a fűtési rendszer fém szalagok. Ha a teljes otthoni szigetelés bazalt szigetelőanyag költségeket, hogy akár csak 3-5% - a a teljes építési költség, illetve fizetnek ki belül 3-4 éves épület üzemeltetés. Majd az egész életre nem csak megtérül, hanem hozza a valós jövedelem. A társaság "TLC" olyan anyagok a hőszigetelés lakóépületek, amely épít a HC "Kauger-történet", "Pozdnyakizhilstroy"építési osztály "TLC" volt foglalkoztatott a szigetelés homlokzatok felrobbant 2000 tavaszán a. school № 304 az utcán. A Uborevich, 21 -, sok ipari épületek, homlokzatok. - Milyen módszereket használt termékek népszerűsítése? - Piaci - evolúciós módon, hogy azt a vihar, sietve, szinte lehetetlen. Sőt, ha a piac még nem kellően capacious. Mi adtuk a mi küldetésünk: "Vezetés a technológia, termelés, Mint a mi a módja annak, hogy a fogyasztó ". Majd mondta, hogy egy csomó. Reklám, amely biztosítunk, célja a két közönség - szakemberek, mind a fogyasztók. A szakemberek, szervezünk Minden-ukrán éves open verseny, építészek, amely magában foglalja azonosítása a győztesek 5 kategória:" Jobb living home ", " a Legjobb ipari épület ", " a Legjobb ATOMERŐMŰ, kereskedelmi vagy adminisztratív épület ", " a Legjobb történelmi projekt ", " a Legjobb ígéretes projekt "kódex képzés szemináriumok, prezentációk; előállított speciális kiadása, katalógusok. Próbálja, hogy fordítson figyelmet a jótékonysági, philanthropic a promotions. Így, a Krími iroda "TLC" oszt éves pénzügyi támogatás Simferopol szervezet fogyatékkal élő veteránok valamint a Fegyveres erők. A Kijev ág megállapított ösztöndíjak társaság "TLC" a legjobb tanulók a Kijev nemzeti Egyetem, a kivitelezés építészet. - Hogyan értékeli a perspektívákat az ukrán tetőfedő piacon? - Piaci kutatások azt mutatják, hogy a kapacitás már mintegy 3 millió. kV. m. Bár mostanában már egyre nagyobb az igény a minőségi termék. Az ár esik, a wayside, főleg, ha a vásárló az ilyen áruk, mint tetőfedő. Fogyasztó figyelmét már felkeltette, hogy az értékesítés utáni szolgáltatás, gyors szállítás, szakértői vélemények, valamint a számítások. Reméljük, hogy a jövőben nem fogja átengedni a helyzetük. Sőt, a piaci részesedése nő bővülésével értékesítési földrajz. Ma a 15 régiók Ukrajna, ahol az ágak "TLC", de a jövőben tervezzük, hogy nyissa meg őket minden területén az ország. Ezzel párhuzamosan, mi fog dolgozni, a bővülő köre gyártott termékek. Mindez lehetővé teszi számunkra, hogy néz ki, optimistically a jövőbe. - Köszönöm az érdekes, informatív beszélgetés.
FORRÁS: Budmaster

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése