Építés, újjáépítés.
Ukrán "roleda" 2006-11-02 17:39:23
Mit Jelent A "Bazár" A leg -- bb népszerű "a Windows védelme" (hálójában ebben az esetben nem vagyunk beszélő) redőny, redőnyök. Ha a szót, hogy "vakok", vagy kevésbé egyértelmű (csak akkor tudjuk meg, hogy ezek mind a függőleges, mind vízszintes), az a kifejezés, hogy "redőnyök" igényel némi magyarázatot. Redőnyök ingó'összenyitható lemezek (lamellae), amely anyag lehet (a alapján a megrendelő igényeinek megfelelően) alumínium vagy acél profil változó magasság, vastagság. Redőnyök készült alumínium profil poliuretán-ség a kitöltő (cfe-rôl-ingyenes) nyújt hatékony védelmet üveg kirakat vagy ablak dobott tárgyakat is lényegesen megakadályozza a behatolást a szobába. Jobb védelem a helyiségek jogosulatlan belépés biztosítani redőnyök acél léc vagy alumínium, horganyzott extrudálással, nagy merevség. Szövet vakok gördült be a tengely a vászon. Használható design függőleges vakok.
Néhány trendek
Aktív értékesítési külföldi védelmi rendszerek, például a Windows, Ukrajna-kezdte csaknem 6 évvel ezelőtt. Amikor egy új termék, az ukrán piac bebizonyította, hogy nagyon népszerű. Tavaly szerint a piaci szereplők, értékesítették, redőnyök, redőny, körülbelül $ 18 millió kiskereskedelmi árakat, amely elérte a mintegy 700 m Még mindig több mint 90% - a eladott redőny, redőnyök készülnek a behozott alkatrészek. Csak egy kis része a műanyag alkatrészeket, szükséges, hogy építsenek vakok, előállított, Ukrajna.
Szerint a megkérdezett cégek száma értékesítési vakok növekszik évente mintegy 5-10%. Ha korábbi, például a vakok voltak telepítve elsősorban irodákban, kormányzati ügynökségek, ma ezt a terméket vásárolt nem kevésbé aktív, lakossági helyiségek. Becsült piaci szereplők, ha 1998-ban mintegy 70% - át redőny, redőnyök váltak, az üzletemberek valamint a tisztviselők az irodák pedig 30% - a lakossági ügyfelek, 2000-ben ez az arány körülbelül 50: 50%. A megnövekedett képest 1998-ban, majd az érdeke, a fogyasztó számára, hogy a redőnyök, a rollover cél. Megfigyelései szerint Anton Izmailov, Igazgatóhelyettes, a társaság "APC Ellenőrzési száma értékesítési rollover kapu nőtt képest 1998-ban mintegy 15%.
A különböző védelmi szüksége van...
Az adatok alapján a vizsgált cégek, ma a piacon, redőny, redőnyök eladott mintegy 70% - át vakok, védik a napfény (ebből körülbelül 40%
- Vízszintes vagy a 30% - os függőleges), mintegy 30% - a redőnyök (amely mintegy 25%
- Védi a penetráció a szobába, majd körülbelül 5% - a szövet, redőnyök, hogy megvédje a nap sugarai).
Annak ellenére, hogy a legnagyobb szám (négyzetméter) eladó vízszintes vagy a függőleges vakok, a pénzben nincs, így "Klondike". Hogy olcsó áruk, jó pénzt keresni, akkor lehet eladni, hogy egy csomó. Ugyanakkor, egy kis görgő szegmenst foglal több mint negyed éves értékesítési "vakok-roller" üzlet.
Az 1997-98, a redőnyök eladók kínálják a fogyasztók a biztonsági redőnyök műanyag profil, azonban a törékeny ezt a terméket tette őket egy disservice. Most még az advent az ukrán piacon erős Nyugati cég hajlandó ajánlat magasabb minőségű műanyag redőnyök, hogy az ügyfelek szinte megtagadta az ilyen áru, amely előnyben, acél, illetve alumínium.
Az árak
Az árak redőnyök, redőny, összehasonlítva az 1995-kal csökkentek, 3-4 alkalommal. Például, 1997-98 árak a redőnyök között mozgott a $ 140 $ 300 / 1 m (kivéve a költségek emelésére, illetve zár mechanizmusok), ma pedig már meg lehet vásárolni őket a $ 50 - $ 140 / 1 sq. m típusától függően üzemmódot, majd az anyag, amelyből készültek. Vízszintes vakok, hogy a költségek 1997-ben $ 15 / 1 sq. m., ma költsége a fogyasztó $ 5 / 1 sq m Valamivel magasabb árakat függőleges vakok ($ 7-14 / 1 sq. m), bár képest 1998-ban ők is csökkentek mintegy 15%. Előfordul, hogy a telepítés tartalmazza a termék árát. De a legtöbb cégek díj a telepítés másik 5-15% - a rendelési érték. A jelentős visszaesés az árak magyarázható. Új termékek, amelyek nem rendelkeznek analógok a piacon, mindig felajánlotta, hogy a fogyasztók magasabb áron. Azonban észre, hogy a növekvő kereslet, a vállalkozók kezdődött, hogy fokozza tevékenységét. Az eredmény, a piac tele volt egyszer egzotikus nyersanyagárak nagyon megfizethető, hogy a lakosság.
Seasonality
Eladók a védelmi rendszerek, például a Windows azzal érvelnek, hogy a vakok, redőnyök vannak, a kereslet egész évben. Bár visszaesések, lökésszerű tevékenység figyelhető meg. Becslések szerint az eladók, a nyár közepén értékesítési esik mintegy 40-50%, összehasonlítva a tavaszi csúcs. Egy másik csúcs értékesítési redőnyök, redőny, nyár végén-ősszel, amikor a magánszemélyek, mind a vállalkozások ről visszatérő ünnepek. Az elején, a közepén őszi eladók úgy vélik, hogy a leginkább jövedelmező hónap.
Eladók
Eladó alkatrészek, szolgáltatások a telepítés redőny, redőnyök Kijevben foglalkozik ma körülbelül száz cégek. Csak Ukrajnában, a szakértők szerint a társaság "Jó", mintegy 20 fő importőrök tartalék alkatrészek redőny, redőnyök, ami körülbelül egy tucat van Kijevben, egy csomó ember van saját márkakereskedői hálózaton szerte az országban. Szerint a cég szakértői "Tekko-Kiev", mintegy 40% - át az alkatrészeket redőnyök megszerzésére Kijevi cég, 60% - a termék megy, hogy a régióban. Függőleges vakok 50% - a előnyben részesített Kijev fogyasztó, 50% regionális. Nem is olyan régen Kijev piaci vakok "vett" körülbelül 70% - át a szolgáltatások a gyűjtemény, majd a telepítés vakok, ro-év. Ma ez a tétel költözött a régióban. A legtöbb aktív fogyasztók Kharkov, Dnepropetrovsk, Zaporozhye, Odessza.
Szerint Goskomstat, körülbelül 70% - a részek jönnek, hogy Ukrajna a Lengyel, egy kis frakció, Németország, Belgium. Körülbelül 1% - a, összesen cégek száma, melyek az értékesítés, telepítés redőny, redőnyök, "a boat", mely a bőrönd az autók, vagy együtt más szállított áru kész vakok vagy redőnyök. Volt idő, amikor az ilyen eladók volt, nagyon sok. Szereplők nem tudjuk milyen százalékban a piacon a vakok illegális szállítás. De az, hogy a megfigyelések, az eladó illegálisan importált áru különösen figyelemre méltó a Nyugati régióban.
A beszállítók
Ukrajnában alkatrészeket gyakorlatilag nem keletkezik. A belföldi gyártó, ne tudjon még elég erős ahhoz, hogy azt a maga teljes hang a piacon, mint például, ami most a Fehérorosz gyártó alkatrészek Alutech redőnyök.
"Időjárás" a piacon, redőny, redőnyök, hogy a cégek vásárolhatják meg egy nagy köteg alkatrészek. Fő beszállítók a piacon vannak cégek, amelyek képesek keresni körülbelül $ 500 ezer, átlagosan körülbelül $ 250 ezer, finom - körülbelül $ 50 ezer
Automatizálási
Együtt tartozékok redőny, redőnyök cégek ajánlat, illetve az automatikus mechanizmusok őket. Az ukrán piacon mutatja be az automatizálás a vakok, elsősorban Olaszországból, Németországból, bár ott is vannak, dán, Amerikai, lengyel lehetőségek. A legtöbb úton, a szerint, hogy a szereplők, a német automatics, amely mintegy 30% - kal drágább, mint az olasz. Az ügyfél választhatnak - tudod, hogy egy kézi vezérlővel, amely költsége mintegy 10 $ - t a redőnyt, de lehet - elektromos - $ 100. Az utóbbi időkben a cég kínál automatika nem csak redőnyök, redőny.
Túlélés a legalkalmasabb
A kis cégek szenved most. Nagy a verseny, csökkenő árak vezettek, hogy az a tény, hogy ma nekik van, hogy dolgozzon a további üzletága. A vizsgált tájékoztatások, hogy 4 évvel ezelőtt, sokan tehette, hogy működjön együtt a védjegy a 300-400%. Ma, a legtöbb gyártó vakok munkáját a védjegy 50-60%. Csak néhány sikerül elérni bruttó ráta 100% - os.
Sok cég ma eladási redőnyök, azért jött, hogy ez az üzlet után, például, már elsajátította a termelés rollover kapu. Az elv, hogy a felkészülés a rollover kapu, redőnyök, ugyanaz. Ezért ez a kiegészítés csak a haszon az ügyben. Szerint Anton Izmailov, miután a vállalat a fő gate business prelusive egyre ro-járat száma értékesítési kal, mintegy 10% - át. Néhány cég ment az egyszerűtől az összetett, a vállalkozásindítás egy egyszerű Szerelés: vízszintes vakok, fokozatosan növelve a sebességet, illetve kiegészíti az üzleti kiállításával a redőnyök, rollover kapu.
Ma vakok ajánlatot azok az ügyfelek, cégek, gyártás, fém-teak ablak. Abban a reményben, hogy a nyereség átlagosan mintegy 10-15% - a ezt az üzletet, legtöbbjük nem is akár 5-7%. Ezek azonban nem tagadja, a kliensek ez a szolgáltatás. Véleménye szerint az Igazgatóság ilyen társaság, amely további szolgáltatásokat növeli az esélyét a sikerre.
Az árnyalatok, a marketing
Szerint Szergej Stetsenko, Általános Igazgatója "Techo-Kiev", értékesítése, redőnyök, redőny, ez fontos nem csak hirdetni kereskedelmi kiadványok, hanem arra is, hogy kapcsolatot teremteni építészek, közvetlen vállalkozók. Részvétel speciális kiállítások inkább szükséges, hogy fenntartsák a nevét, a cég. Jelen kiállításon vakok vagy redőnyök a reményt, hogy egy éles értékesítés növekedése kifizetődő. Sok eladó azt hinni, hogy ez a termék már ismert, hogy a lakosság, mind a további demonstrációs ő nem kell. Kivéve abban az esetben, ha piaci bevezetése új termék.
Annak ellenére, hogy a vakok - a termék nem tervezett végrehajtását, a kiskereskedelmi hálózat, a szakértők úgy vélik, hogy fenntartsák SV'kapcsolata a kereskedők nyereséges. A termekben lehet helyet a lelátókon, a vakok, meghatározva lépjen velünk kapcsolatba, cég-eladó.
Előrejelzések
Ma a piacon, redőny, redőnyök megismétli az útvonalat, hogy eltelt a piacon sok-sok anyagot, amikor a kezdeti szakaszban a drága áruk felajánlotta, hogy az első egységet, majd több száz vállalat, miközben folyamatosan csökkenti az árat. Szerint a legtöbb eladók, a következő évben az ár, redőny, redőnyök nem lesz csökkentve. Bár a kis cégek még mindig hajlandó egy kis csökkenése az árak, (de nem több, mint 1-3%). Amíg az év vége is növelje értékesítési növekedés körülbelül 20%.
Az is lehetséges, hogy a piacon a redőnyök a következő évben lesz egy reorientációs a beszállító a termék más országokban. Ha például a Fehérorosz a termékek tényleg elkezdik kiszorítani a lengyel, a cég-eladók lesznek körülbelül 3-5%, hogy javítsák az eredményeket. Szerint Alekszej Zsukov, Általános Igazgatója a cég Alutech (, Minszk), 3-4 év alatt az Ukrajna által száma értékesítési redőny, redőnyök jöhet, közel a lengyel piacon, ahol ebben az évben értékesítik ezeket a termékeket körülbelül DM 140 millió
FORRÁS: Budmaster
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése