Építés, újjáépítés.
Ajtó Szecessziós 2006-11-02 14:49:17
A nyár a hagyományos idő, építés, javítás, valamint, hogy van ez az időszak a nő a kereslet az ajtó termékek. Mert a fák'fa ajtók helyébe a versenytársak PVC vagy más szimbólum, az nem kis mértékben járult hozzá a fejlesztés a helyi termelés. Ukrán ajtó próbál versenyezni
Az elmúlt években láttuk a növekvő népszerűsége a természetes anyagok, amelyek, különösen, hatással volt a berendezés a helyszínen. Így, Európa, fák'fa nyílászárók gyakorlatilag tolta ki a műanyag, mind a külföldi gyártók rohant a piacon. Ha azonban a műanyag Ablakok tényleg Ukrajnában megnövekedett népszerűség szerint a cég Igazgatója "," Stanislaus Skrynnyk, az ajtók, a vásárlók előnyben részesítik a fa - elsősorban ez vonatkozik a lakossági helyiségek. Jelenleg a javaslat ajtók elég nagy. Ezeket a termékeket kínál mind a belföldi, mind a külföldi gyártók. Ha pedig egészen a közelmúltig a hazai "joiners" tudott versenyezni a külföldi kollégák-a szegmens tömege, most egy jelentős ukrán vállalatok, valamint a végrehajtás importált áruk kezdte szervezni a saját termelés, használatával Európai alkatrészek. A tagadhatatlan előnye, hogy a helyi termelők, hogy ők biztosítják annak a lehetőségét, hogy a legrövidebb idő alatt több mint széles.
Azonban jelentése szerint a szakember, hogy bővítse a piacon a társaság Tekko Plusz Catherine Fialko, importált ajtó ára 150-200 euró olcsóbb, mint a termékek, hazai gyártói.
Az utóbbi években a kereslet az ajtó termékek megváltozott, ha, mielőtt a földesurak előnyben, olcsó ajtó, ma már egyre több népszerű beltéri ajtók átlagos ára körülbelül 700-1500 UAH. a termék. Helyettes Igazgatója, a vállalatcsoport a "Ház parketta a kép politika Eugene Golubovska is megjegyzi, az értékesítés növekedése a drágább termékek.
Ajtó sokszínűség
A tőkepiaci széles körben képviseli az ajtókat Olaszország, Spanyolország, Finnország, Indonézia, Lengyelország, Balti Államok. Jelen, bár sokkal kisebb mértékben, a termékek, a kanadai, francia, német, angol márkák. Divat ajtó a piac diktálja az Olaszok (Barausse, 3elle, Coolpegno, Legnoform, Tre-Piu, stb.), - ezek voltak az első kínál új design megoldások. Az ár az olasz ajtók meglehetősen magas - 2800 - 3000 UAH. felett. Termékek Spanyolország (Artevi, Uniarte, Clemar az alábbiakban megadott Norma stb.), Finnország (Viljandy, Alavus, Parma) általában van egy klasszikus design, de egy kicsit olcsóbb - 2100-3000 UAH. majd 1200 - 2800 UAH. ill.
Indonéz ajtók (Komodoor) először én értékelem az az anyag, amelyből készültek - mahagóni (1100, hogy 2200 UAH. ).
Lengyel (Camden, Porta), cseh (Kronodoor) termékek, valamint az ajtót, a Litvánia összehasonlítható ár belföldi (200-280 UAH. ), Ezek igen magas minőségű, tartós.
A termék ára függ nem csak a származási ország, hanem a design. A legdrágább ajtók - szilárd, ezek a kifinomult, tartós. Azonban a szolgáltatás élet ilyen ajtók attól függ, hogy a gyártó megfelel a technológiai színvonal, a minőség, a felhasznált ragasztók, varnishes. Miért vásároljon egy drága ajtó a tömb a megbízható gyártók. A legdrágább ajtó - tömb értékes fa: merbau, meranti, kempas, stb., Mint általában, az ilyen termékeket értékesítik, vagy gyártott-hoz rend. A költség - 2500 UAH.
Catherine Fialko is megjegyzi, a növekvő népszerűsége a furnér ajtók furnérozott különböző típusú fa. Külsőleg, ezek az ajtók néz ki, mint a drága design a tömb, a költség sokkal kevesebb 1000-2000 DOLLÁR.
Költségvetés (170-260 UAH. Vannak üreges ajtók (cella-kitöltő). Ebbe a kategóriába tartoznak az úgynevezett "kanadai", ajtók, amelyek miatt az alacsony költségű, mi egykor nagyon népszerű. Üreges ajtók igényel óvatos kezelés működés közben, illetve kevésbé tartós.
Szerint Catherine Fialko, Általában a költségek ajtó behozott termékek az elmúlt években nőtt, mintegy 20% - a miatt a különbség a dollár-Euro illetve a növekedés a közlekedési tarifák. Az árakat a hazai termék, a gazdaság osztály nem változott. Mint az elite, azt'új elegáns tendenciák, amelyek az illetőnek drága anyagok, az árak ennek megfelelően emelkedett.
Design élvezetek
Szerint Eugene Golubovsky, ajtók, más elemei, belső design'a belső, ott a divat. Szóval, most a kívánt termékeket, egy Szecessziós stílus: laconic formák, a legkisebb díszítés. A közelmúltban, a kereslet, fa ajtók rózsaszínes árnyalatok - bükk, cseresznye. Eredetileg megjelenés különböző kombinációk, mint a fa, vagy az árnyalatok az azonos anyagból készült. A legtöbb merész földesurak szerez a színes ajtók, díszített, geometrikus minták a különböző színek. Egyéni készült intarziás ajtók nemesfém.
Fontos eleme a termék üveg. Azonban ez a részlet, a Rendező szerint a társaság "," Stanislaus Skrynnyk, sok esetben nem felel meg a vásárlók számára: "Ez évben már elutasította kész üvegezett szerkezetek, amely lehetővé teszi a vevő dönti el, hogy milyen üveg kell díszíteni ő ajtót.
FORRÁS: Üzleti tőke
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése