Építés, újjáépítés.
Kínosan rendezés 2006-11-07 11:19:31
A kiállítás megmutatta, hogy minden évben a kerámia piaci Ukrajnában egyre több kiszámítható. Az alacsonyabb árak a fazekasság szinte teljesen leállt (sok nagykereskedő termékeket árul, legalább díjak - 4-5%), további csökkenés nem várható. A fő beszállítók köre-importőrök kerámia "örökre" telepedtek le, majd a megjelenése jelentős új piac valószínűleg nem. Kis, illetve közepes méretű importőrök csempe, szaniter termékek kevesebb volt, mint két vagy három évvel ezelőtt. Bár a kísérletek import kerámia csempe egyes cégek korábban nem történt meg, még mindig nem (lásd a vélemény Arthur SVECICA). Együtt az Európai növények növelik a jelenlétét, az Ukrán, az orosz, Fehérorosz gyártók kerámia termékek. Emellett az elmúlt évben az ukrán cég keres új rések a piacon kezdett import szaniter termékek Ázsiai országban. Ezért az a szabadság, hogy a kísérletet egy köre a kereskedők továbbra is. Ebben az évben, értékesítés a kerámia csempe, szaniter termékek kellene növelni által 10-20% - hoz képest 2001-ben. De ha anyagilag "úgy érzi," teljes árbevétel-növekedés, sok cég van, hogy dolgozzon a saját kiskereskedelmi üzletekben, amelyek száma nőtt az utóbbi években (lásd a vélemény Szergej GARBUS). Különösen szükséges, hogy vigyázzon a modernizáció a kis kiskereskedelmi kereskedők, csempék, szaniterek. Nagy importőrök, amellett, hogy megpróbálja növelje értékesítési kerámia keresztül saját üzletek vagy közvetlenül, építőipari vállalatok, egyre több igényes, amikor kiválasztják az ügyfelek - kiskereskedők (lásd a vélemény Vladimir Reva). MONDD el a RÉSZTVEVŐK a KIÁLLÍTÁS Alexander NOVIKOV, a képviselő, a lengyel cég "Cersanit" Ukrajna, Kharkov): - ebben az évben folytatódik a telítettség az ukrán piacon spansules áruk osztály "gazdaság". Egyes gyártók, mind a kereskedők megpróbálják növelni eladásait kínál az ügyfeleinek további szezonális kedvezmények (5-8%). Ennek eredményeként az árak szaniterek idén tavasszal a 2001. évihez képest csökkent. A megnövekedett verseny eredményezte, hogy a jelenlegi szezonban, sok gyártó szaniter termékek (minket is beleértve) nőtt, a kiadások a reklám, promóció a márkák a piacon. Arthur SMISEK, VEZÉRIGAZGATÓJA Absolut Keramika (képviseleti iroda a VIR-spanyol gyárak kerámia csempe): - Érdeklődés az ukrán piacon között Európai gyártók egyre nő. A fő versenytárs - lengyel növények, amelyek nőtt a kínálat csempe, Ukrajna tavaly. A pólusok az elmúlt években már tudja, hogy bontsa ki a sokféle termék javítása, tervezése, javítása, minőség-ellenőrzés, a termelés a csempe. Eladási árak, a termék a spanyol termelők ugyanabban a tartományban alacsonyabb, mint a lengyelek. De a szállítási költségeket annak érdekében, hogy a csempe, a Nyugati régió Ukrajna a Lengyelország sokkal alacsonyabb, mint a spanyol. Mi a kínálat a VIR 120 konténerek csempe hónap (konténer - 1400-1600 sq. m.), Ukrajnában ez a kötet lesz mintegy 40% - át. 2002-ben, a végrehajtás szintjén maradt, de Ukrajnában egyre több az importőrök csempe. Apropó, viszonylag kis cégek egyes régiók Ukrajna megpróbálják létrehozni a velünk közvetlen kapcsolatba, hogy magát import termékek. Ennek eredményeként a kötet a szállítások jelentős importőrök csökkenthető. Vladimir REVA, a Szövetség Elnöke, termelői, az exportőrök, importőrök kerámia Ukrajna: - az Eredmények értékesítési csempe, az év elején mutatják, hogy az értékesítési mennyiségek, illetve behozott, valamint a hazai áruk 2002-ben várhatóan növekedni fog. Amennyire én tudom, hogy néhány ukrán kőolaj-finomító üzemekben kívánja növelni termelését csempe mintegy 10-15%. Megjósolni is növelni ebben az évben, import áruk 5-10% - a (körülbelül 10 millió négyzetméter). Úgy gondolom, hogy a piaci kerámia csempék, szaniterek, minden évben egyre több stabilizált, a társaság magabiztosan megjósolni, hogy a profit. Ebben a business'kevesebb, "véletlenszerű" az emberek, stabilizálódott az árfolyam a hryvnia, hogy a dollár (ami, mellesleg, hozzájárult ahhoz, hogy az alacsonyabb árak 2002-ben, mintegy 5-10%, összehasonlítva a tavaly tavasszal). Ennek eredményeként, a nagy cégek több igényes megközelítés, hogy az ügyfelek kiválasztása (kis kiskereskedők). Előnyben részesíteni azokat, akiknek van egy jól felszerelt üzlet eladása csempe vagy építészeti cég. Szergej GARBOLI, senior Manager a cég "Someti-Ukrajna", Kijev; kereskedelmi csapat): " Az én becslés, értékesítési szaniterek ez a tavasz képest tavaly csökkentek mintegy 25-30%. Nyilvánvaló, hogy annak megvalósítása hatással volt a választási kampány. 2002 januárjában a víz volt az eladott sokkal több sikeres, mint a téli 2001. Így talán ebben az évben az összes árbevétel szaniterek piaci kissé növekszik. De a "mark" azt csak a nagy cégek, beleértve miatt az eltűnése a piacról kis importőrök. A "középen", valamint a kisvállalkozások (kiskereskedelmi, nagykereskedelmi) bevételek valószínű, hogy csökken, mert az elmúlt években a számuk Ukrajnában nőtt jelentősen, az árakat a víz fokozatosan csökkent. Ennek eredményeként az alacsonyabb kereskedelmi árrés a nagykereskedelmi, sok cég most túlélni csak költségére-a kiskereskedelmi eladások az áruk. Apropó, ebben az évben az Európai gyártók kissé emelt az árak a víz. Az ukrán piaci árak stabil maradt, vagy csökkent. Olga BUDNIK, fej értékesítés, LLC "TF" Keramin-Kijev "(iroda a Fehérorosz növény termelésére kerámia csempék, szaniterek): - behozatal mennyisége be Ukrajna kerámia csempék, szaniterek ebben az évben növekedni fog körülbelül 20%, összehasonlítva a 2001-ben. A túltermelés kerámia termékek Európában, arra kényszerítve a sok gyártó, hogy keressenek új piacokon. Az utóbbi időkben az árak a kerámia stabilizálódott. Azonban meg kell jegyezni, a csökkenő tendencia az ukrán piacon az árak a kerámia gránit írja be a "növény", hogy készült a termék több megfizethető vonzó a fogyasztók számára. Artem YAKOVENKO, szakmai értékesítés-fejlesztési KFT. "Cermet ZÁSZLÓT" (, Kijev; a kereskedelmi kerámia csempék, szaniterek): véleményem szerint, a kerámia piaci Ukrajnában minden évben egyre több stabil árak nem jelentősen "tánc", felhívta a kör a fő beszállítók csempék, szaniterek. Bár időről időre, cég, gyakorló dömping. Úgy gondolom, hogy a legfontosabb eszköz a verseny a cégek között, hogy ebben az évben lesz a szolgáltatási szint az áruk értékesítése az ügyfélnek (nagykereskedelmi vásárló) vagy a végfelhasználó után-szerviz FORRÁS: Üzleti
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése