2014. október 31., péntek

A ruhák sidewalks 2006-10-30 11:30:00

Építés, újjáépítés.

A ruhák sidewalks
2006-10-30 11:30:00

Tereprendezés a sidewalks, járdák, Parkoló autók nagy jelentőségű, minden város. Útburkolat tábla ad elkészült, szép megjelenése bármely területén, de jelentősen növeli a kényelmes mozgást. A felhasznált korszerű anyagok megakadályozzák a talaj erózió, valamint csökkenti a mennyiségű por generált. Ellentétben a szilárd anyag, aszfalt, beton járda, útburkolat járdán mozaik környezetbarát hang. - ha fűthető nem bocsát ki egészségre veszélyes'én az emberek, ügyek, jól élővízbe engedni nem szabad csapadék. Nyugat-Európában, ahol nagy jelentőséget tulajdonítanak a a kényelem, javítása, a környezet, útburkolat (új, vagy csere elavult aszfalt járda) évente körülbelül 1 négyzetméter. méter per fő. Billentyű megnyomásával, vagy a casting? Ma Ukrajnában fog alkalmazni, elsősorban a két technológiák a termelés csempe, útburkolat - a vibratory casting, majd így. A technológia a termelés csempe által vibrocompression egyszerűsített következők: bizonyos arányban kevert homok, vetítések (zúzott kavics), valamint a cement. A keverék hozzá egy plasticizer, a festék, majd egy kis mennyiségű vizet. A kapott száraz keverék kerül egy különleges formában elhelyezett raklapok. A technológiai ciklus, a keverék vprobes. Után, hogy a raklapok csempe érkezik a poszt részletekben, de egy nappal később - a kamera gőzölgő. A termelés útburkolat a rezgő casting folyékony keverék álló cement, homok, zúzott kavics, festékekre, plasticizers kerül a műanyag formában. Ezután következik a tényleges használó folyamat rezgés elválasztja a cement tömeg-frakció, majd a finom részecskék letétbe az elülső oldalán a csempe. Ők töltsd ki a finom részletek impresszum, amely a jövőben elérni kívánt megkönnyebbülés csempe felületek, Lagan oldalon sűrűbb, mint a test a csempe. Ez növeli a fagy ellenállás kopásállóság az anyag. Alkalmazási módszer extrudálás a gyártás csempe biztosít a képessége több termék egy műszakban. Ez a módszer több automatizált képest vpolicy. De ez is csak egy nagyvállalkozás szempontjából releváns, meglehetősen drága berendezések, birtokolja az összes finomságok a folyamat. A vibratory casting módszer a termelés csempe, útburkolat, nem szükséges az, kifinomult eszközök, elsősorban, mint a szabály, hogy "kézzel". Nem mondhatjuk egyértelműen, hogy a csempe gyártott, például, extrudálással módszer jobb, vagy rosszabb, mint a cserép által gyártott, a rezgő casting. A nyertes az egyik, ő veszít a másik. Például, vibralite csempe többet esztétikai megjelenés néha nehéz stílus. A csempe felhasználásával előállított száraz megnyomásával, meglehetősen korlátozott (szemben vibralite csempe) számú formák. A helyzet a piacon, piaci struktúra a termelés csempe, útburkolat minden régióban körülbelül ugyanaz. Ez általában egy vagy két nagy cégek, melyek a termékek széles skáláját, gyártott vagy vibralite módszer vagy nyomja módszer (általában ez így csempe). Amellett, hogy a nagy gyártók, sok kis cégek, amelyek a flotta több típusú nyomtatványok előállítására vibralite termelési módszer. Meg kell jegyezni, hogy útburkolat csempe általában nem export. Szerint a gyártók, ez gazdasági szempontból hátrányos. A termelés-szolgáltatás sidewalks" létre szinte minden nagyobb város az országban, szállítási költségek, a közlekedési, a csempe, a távolság több mint 200 km-re növeli a termelési költség csaknem megduplázódott. Ezért a vállalatok keres piacokon, mint általában, csak a saját régió. Között a legnagyobb regionális termelők lehet jegyezni a Cherkassy - Kör, a város Vinnitsa "Sich", Lemberg - "Udvarias" , "magick", majd más Gyártók Vállalkozások részt vesz a termelés csempe, útburkolat, osztható több kategóriában ( térfogat, megjelenése gyártott termékek). Nagy. Általában kiadja a préselt csempe, bár néha jártas a gyártás csempe vibralite módszer. A kimenet - több mint 100 ezer m / év (főszezonban); Közepes. Általában szakosodott termelés vibralite csempe, bár, ahogy fejlődik, általában kezdeni a termelés termékpalettánk segítségével a technológia a gomb megnyomásával. A kimeneti 50-től 100 ezer négyzetméter. M. Kicsi. Készítsen csempe, útburkolat készült kizárólag az azt jelenti, vibralite. A kimeneti számától függ a tényleges megrendelések (termékek nem felszerelt) , általában nem haladja meg a 20-30 sq m / szezon. A megosztás a kis-közepes vállalkozások számlájára mintegy 50% - a a teljes mennyiség kiállított Ukrajna útburkolat. A mérleg által fenntartott folyamatosan merülnek fel, majd csökkentsük a termelés kis magángazdaságok, 000 (termelni útburkolat egyszerű, hogy maradnak a piacon sokkal nehezebb. ). Meg kell jegyezni, hogy egyetlen vállalat kizárólag részt vesz a termelés csempe, útburkolat. Általában a tartományban még egy kis üzlet is létezik több modell homlokzati lapok. Seasonality Egyik megkülönböztető jellemzője a piaci útburkolat - hangsúlyos szezonális ingadozások. Ez Wops'annak a ténynek köszönhető, hogy a termelési folyamat útburkolat lehet tenni, csak a nulla hőmérséklet. Hogy megteremtse a megfelelő feltételeket a termelés csempe télen csak nagy vállalkozások, amelyek fűtött ipari, raktár helyiségek. Majd útburkolat az utcákra csak akkor lehetséges, feltéve, száraz, meleg időjárás. A szakemberek figyelmét, hogy a csúcs értékesítés az elmúlt tavasszal, az első őszi hónap. Vevők a Legnagyobb fogyasztó az útburkolat, a mai napig nem kétséges, hogy a struktúrák az állam (az, hogy a piaci szereplők részesedése fogyasztását a termékek mintegy 40%). A helyi hatóságok, ami a rend az utcákon, inkább tekintse meg a nagy építőipari vállalatok, illetve azok viszont, munkáját közvetlenül a nagy gyártók. Ez elsősorban a kötet szállított termékek, mind a kereslet garantálja a minőségi útburkolat a gyártó. A második helyen a kötet a megvásárolt termékek egy kis mozgástér, majd mindenféle építőipari cégek, hogy vásároljon az igényeiknek (teszik körülbelül 30% - a a teljes szektor értékesítési). Végtére is, a megbízását egy másik épület körülbelül'tárgy, ne feledkezzünk meg a tereprendezés szomszédos épület. Építők próbálnak dolgozni, nagy vagy közepes méretű gyártók útburkolat, de nem tagadhatja meg az együttműködést a kisvállalkozások. Magán -, illetve jogi személyek, akik vásárolni fedezetet a viszonylag kis területeken (útburkolat udvarok, területek közelében a bejárat az épület) szívesebben dolgoznak kis termelők. Ennek oka elsősorban az, hogy egy kisebb eladási ár, a kis mennyiség szükséges csempe. Ők tették ki, míg körülbelül 30% - a a piacon, de ez a szám szerint a gyártók, folyamatosan növekszik. A költség megalakult a költsége útburkolat érinti, sok tényező befolyásolja. Ez gyártásához használt anyagok (cement, festékekre, plasticizers), valamint a termelés gyártott darabok (a vibratory casting, vagy nyomja). Az ár attól függ, hogy a fenti tényezők. A jobb felhasznált összetevőket, a drágább termékek. Az árazási politika a vállalkozás határozza meg, amellett, hogy a termelési költség, az első, a költségek, másrészt a jelenlegi piaci értékét a csempe. Általában az árak az aktuális szezon alakult fel, hogy a Március-április, korrigált elején lehet majd, később, a szezon alatt nem változik (kivéve azokban az esetekben, amikor a szezon alatt, útburkolat tábla növeli az ár anyagok, mint a cement. ). Az elmúlt év az ár a hazai útburkolat-kal nőtt, mintegy 15-20% - os. Egy ilyen éles áremelkedés 2001-ben volt köszönhető, hogy a magasabb eladási ár a cement. Emellett az ár, csempe attól függ, hogy a nemzeti valuta, árfolyam, mert a festékek gyártásához használt csempe, útburkolat vásárolt külföldön, mert a mai napig a hazai vegyipar, nem tud versenyezni a behozatal. Ma, a költsége 1 sq. m csempe-tól 25-40 UAH., a közvetlen kapcsolatunk a vastagsága, színe az elemek javítása, a sidewalks (lásd táblázat). A tartomány az árak az azonos típusú útburkolat csempe, a különböző gyártók nem több, mint 5-8%. A sajátosságai, az értékesítési Felismerés, útburkolat fordul elő, mint általában, a módszer a közvetlen értékesítés ("gyártó> felhasználó"), ez a lánc hiányzik, a forgalmazó, nagykereskedő. Általában a nagy cégek van egy értékesítési Osztály, amely részt vesz a keresés lehetséges vásárlók a termékek. Kis cégek, amelyek nem tudja, hogy tartalmazza a service marketing, megtalálni az ügyfelek, elsősorban az ajánlás a korábbi ügyfelek. A termelők általában a munka alatt rendelés, azaz készítsen egy ilyen mennyiséget a termék, hogy szüksége van a vevő. Csak a nagy vállalkozások engedheti meg magának, hogy verem az elkészült útburkolat tábla, végre az év során. Minőségi követelmények az Alapvető követelmények előtt', mint útburkolat tábla határozzák meg, mint a szabály, hogy a technikai feltételek (TU), amely a cég fejleszti függetlenül. Ez a helyzet keletkezett miatt elavult Normák 17608-91 "Tábla a beton útburkolat" - szinte minden olyan terméket, amely nem felel meg ezeknek az előírásoknak keresztül formában (ebben a formában útburkolat korlátozódik, hogy a téglalap méretek: szélesség - tól 300 100 mm, a hossza 300 160 mm, magassága akár 80 mm). A jelenlegi különböző formáinak útburkolat gyártók beszerzése érdekében a megfelelőségi tanúsítványt a termékekre van, mint már fentebb, hogy dolgozzon ki, illetve magatartás termék teszteket független szakértők. Minden típusú útburkolat általában megfelelnek az alábbi paraméterek: fagy ellenállás - nem kevesebb, mint 200 ciklus; a víz felszívódását 6%; koptatás - 0, 7 g/cm2; eltérést straightness, perpendicularity - +4-5 mm; betonon tábla a shrink - 29, 5 Ml; betonon tábla Flexural -45 MPa a Legnépszerűbb forma a legnépszerűbb (legtöbb hagyományos), amíg az utolsó évad volt, az úgynevezett útburkolat tábla "lóhere". Nemrég indult, hogy a kereslet az új formákat vibralite útburkolat - a "Mérleg"a "Hullám-N", "Univerzális". Megjegyezzük, hogy szinte minden szerszámok a termelés vibralite csempe most fejleszti a hazai termelők, mivel néhány évvel ezelőtt jöttek a külföldön (Oroszország, Lengyelország, Németország). De, annak ellenére, hogy a meglévő változatos formák, népszerűek, a legegyszerűbb formájában a "Tégla". A gyártók azt állítják, hogy először is, ez a forma az egyik legolcsóbb, másrészt, ez elég könnyen fel a mintát (lent, csík stb.). Közül a legnépszerűbb színek útburkolat gyártók azt mondják, piros, szürke. Funkciók a következtetést a Garancia a magas minőségű optika bármely útburkolat gondosan elkészített Alapítvány. A legtöbb esetben az az oka, kavics, homok párna (kavics - 12-15 cm, homok 3-5 cm). Az összetett feltételek használt beton alap (homok-cement keverék, amely tartalmazza a 100 kg 150 kg cement per köbméter homok). Minden esetben a helyszínen kell jól tervezett. Legyen szigorú a szint, majd a lejtőn a vízelvezető. Minden réteg homok, kavics párna nagyon óvatosan kell közelíteni használ egy speciális síneket, lezárt (általában vbnormalfocus gép). Csak ezután lehet elkezdeni a fektetés a csempe. Amikor lefektette csempe feltétlenül'meg kell maradni varratokat (szélesség 2-5 mm), öntik száraz folyami homok. Ezeken a varratok eső vagy olvad a víz lesz seep be a font, nem marad a felszínen. A költség megállapításáról szóló 1 sq m útburkolat levelek átlagosan $ 6-8 (általában ez az összeg tartalmazza a költség valamennyi felhasznált anyag a csempézés). Előrejelzés piaci Szereplők megjósolni, hogy a közeljövőben megnövekedett a kereslet az útburkolat tábla körülbelül 15-20%. Ők Wops'pinning a reményben, nem csak a stabil kereslet önkormányzati hatóságok, vagy a nagy építőipari vállalatok termékeiket, de a növekvő számú egyén érdekli őt. A gyártó szerint árak a csempe, útburkolat nem növekmény (feltételezve, hogy a nyersanyag-árak továbbra is ugyanazon a szinten). Közötti verseny a piaci szereplők fognak foglalkozni által fókuszálás a fogyasztók figyelmét a minőségi termékeik, nem dömping módszerek.

Vásárolni csempe, útburkolat curbs, vízelvezető táblák Kijevben.

FORRÁS: Építés, újjáépítés

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése