Építés, újjáépítés.
Több fény. 2006-10-27 18:43:38
Több Ukrajnában a fény, következésképpen kevesebb árnyék: éves piaci elektromos izzók, lámpák van 30% - kal a háttérben gyors tartomány frissítés Korábbi média létezett az a tény, hogy nem volt sötét. Most minden más: azzal a kitétellel, hogy az olcsó izzók energiát fogyasztanak majd a burn nem hosszabb, mint a gyertya, jön a megértése, hogy milyen szerepet játszik a világítás, mint egy elem a reklám, design, merchandising. Még a kolbász is, megfelelő világítás úgy néz ki, drágább. A piacon, a világítás, a gyors változások, valamint számos újítást. Lámpa: ár szinte az izzó. Először is köszönjük a hatékonyság, megbízhatóság a Kereslet a fényforrások egyre inkább függ a működési költségek fényesebb fény az elektromos világítás a hazai irodák, gyárak, utcák, parkok. A piaci szereplők ünnepelni helyreállítási minden irányban piaci lámpák, világítás termékek. Egyes piaci szegmensek, mint a külső világítás, teljesen, mint ha felébred év után stagnálás. Azonban a vásárlás több lámpák, a végfelhasználói válik, gazdaságos, egyre inkább számít, nem csak az elsődleges, hanem a teljes költség a világítás. Így jobban eladni a drága, de tartós, olcsó behozott lámpák, olcsó belföldi, mind a senhouse lámpák. Általában a vevő tett olcsóbb világító berendezések miatt az a tény, hogy a mediátorok csökkentette szintű markups. Egyidejűleg az értékesítés növekedése az izzók egy újraelosztás, a piac mellett több modern abból a szempontból, a technológia típusa, valamint javára termelés jól ismert Nyugati márkák. Viszont, az egyetlen túlélő a hazai termelő fog nyerni az ukrán piacon. Szerint a vezető piaci szereplők a hazai piacon, évente eladott Ukrajnában lámpák körülbelül $ 35-40 millió Most van egy egyértelmű tendencia, hogy a növekedés, amely az utóbbi néhány évben, átlagosan 30% - os. A különböző típusú lámpa (izzó, fénycső, halogén, fémhalogén, higany, pára, nátrium, xenon cső, kompakt fénycsöves, gazdasági, speciális) nagyobb igény további gazdaságos az energiafelhasználást, illetve ellenállóbb. Például, a megvalósítás fénycsövek növekszik évente 1, 5-2 alkalommal. A hatékonyság lámpák belföldi ügyfelek most játszik nagyobb szerepet, mint az eredeti ár. Ez ösztönzi a fogyasztót, egy egyszerű számítást. Vegyük például az "őshonos" izzólámpa 50 cent gazdaságos, kompakt kisülési Philips PLE / T, amely sem több, sem kevesebb - 35 UAH. Mind a lámpák biztosítják megközelítőleg azonos fényáram mintegy 1200 lumen. Ugyanakkor a belföldi fogyasztás lámpa 100 w, a Philips izzó - 20 wattos, hogy ad 5-ször, az energiatakarékosság. Ha figyelembe venni, az élet - 1000 óra izzó Szovjet modell 12,000 óra Philips PLE / T, majd egyszerű aritmetikai számítások azt mutatják, hogy az utóbbi sokkal hatékonyabb, 4, 5 alkalommal. Majd Philips is termel nátrium lámpák az utcai világítás, amely az erőforrás-32000 óra, azaz szolgálnak 7-8 év. Konkrét megtérülési idő a lámpa függ a felhasználás. A gyakorlat azt mutatja, hogy ha a fény több mint 12 óra egy nap, ez megtérül 6-12 hónap. Ezért a legnagyobb hatása van az ilyen lámpák irodák, kórházak, üzletek, metró, ipari vállalkozások. Csakúgy, mint a Szovjet megközelítés, hogy a kiválasztott világítási berendezések (minimális kezdeti beruházás) a változó piaci (becslés, a hatékonyság alatt a termék teljes élettartama), megváltozik a szerkezete a lámpa a piacon. Néhány évvel ezelőtt Ukrajnában uralja a hazai termékek. Két üzemek (Lviv, Poltava) ellenőrzött körülbelül háromnegyedét a piacon. Azonban tavaly Poltava gyári, amely során fluoreszkáló, higany, a nátrium, illetve néhány más típusú lámpák, miután egy sor privatizáció vicissitudes teljesen megállt, s most az egyetlen hazai gyártó Bevették a növény "Iskra" termel csak izzó. Ahogy az várható volt, a keletkező rést tört import. A boldogság szegmensek foglalta el az orosz termelők világhírű márkák - Philips, Osram, a General Electric, Tungsram, Gewiss, megkövesedett a domináns pozícióját. Becslések szerint a kereskedők a termék utolsó 60-70% - a import. A vezetékek, a high-tech termékek az ukrán piacon acél társaság "I-TEC", "Lopro", "Uscontact". Az utóbbi években azonban a piaci kezdődik szünetet más, kevésbé ismert márkák, különösen a Kínaiak. Orosz gyárak win vásárlók alacsony ára, valamint a világ vezető gyártói minőségi termékek, széles, a termékek, szolgáltatások, illetve garanciát. Például társaság "I-TEC", kínál, amely termékek, Philips, Zobov'vállalja, hogy cserélje ki, ha a lámpa nem értékesített kifejlesztett erőforrás van rendelve. A külföldi termelők segít, hogy megnyerje az ukrán piacon, valamint a rendszeres csökkent az ár az importált áru. Ez arra ösztönzi a gyártók, hogy a munka több, karcsúsító jövedelmezőség, azonban a megnövekedett sebesség a jóléti nem érinti. Berendezési tárgyak: a legtöbb shining "Vatra" a piacon, a lámpák uralja a hazai termelők, bár jönnek a p'ATI Oroszok, Belarusians piaci Kötet készülékek meglepően egyhangú becslések szerint $ 30-40 millió évente. Nem kevesebb, egyhangú biztosíthatom, hogy a következő két évben, ez a kötet is növekszik. Bár véleménye szerint a képviselő-vezető kereskedelmi vállalatok, előre jelezni az éves árbevétel-növekedés 20-30% lehet, csak az állapot stabilitása-mind olyan tényezők, beleértve a vámszabályok. A sokszínűség, a lámpák (vezető kezelők több száz, illetve több ezer elemek) szakemberek vannak osztva a p'öt árucikk csoportok: - irodák, kiskereskedelem stb ; ipari; - a kültéri világítás; - inter'R; - háztartási. Minden termék csoport alcsoport. Például, lámpák kültéri világítás szakértők osztják be a villanyt utcák, utak, parkok, épületek, szerkezetek. Világítási termékek egyik legdinamikusabb szegmensben a piaci áruk fejlesztők Magabiztosan mondani, hogy a növekedés nem lesz nagyon heterogén, de egyes ágazatokban (építészeti, design világítás) ő elérheti a több tíz alkalommal. Az elmúlt években már megfigyelhető egy jelentős növekedése a kereslet az ipari világítás, a piaci szereplők azzal magyarázható, enyhe növelése hangerő, ipari, építőipari. Ezért várható, hogy ezek a trendek továbbra is a jövőben. Míg értékesítési kültéri világítás (utca, Park, építészeti világítás) 2000-2001 nőtt tízszeres. Ezen a területen szinte a legnagyobb fejlesztési lehetőségeit a piaci lámpák. Azonban a gazdasági hatás a végrehajtása a tisztviselők még nem áll készen arra, hogy megértsék. Eközben a világ a tapasztalat azt mutatja, hogy a jó világítás utcák, utak, autópályák, csökkenti az események őket a sötét körülbelül 30%. Egy fontos piaci szegmensben, kültéri világítás, az úgynevezett építészeti világítás. Most gyorsan integrálódott a design a sokemeletes irodaépületek, szupermarketek, házak, egyre a net'capacious része. Ezek a termékek a közelmúltban eladta csak együtt, az egyéni projekt, így a megrendelések ezeket a lámpákat, hogy mind a vállalatok, akik szeretnék, hogy erősítik a ház este (elég jó, az úton, a típusú reklám), valamint olyan egyének, akik vásárlás termékek otthonába. Az egyik meghatározó tényező az értékesítés növekedése az építészeti világítás piaci szereplők az úgynevezett Moszkvai példa, jó világítás, amelynek hatására az irigység, hogy a "szülők" több városban. Mint megjegyezte, Kijev építész Elena Oleynik, mint a ragyogó éj Moszkva Párizs éjfélkor úgy néz ki, tompa tartomány. Ukrajna, VIR fogadja el az ár, a "messze" a külföldiek tervezés, mind a technikai tökéletesség annak Ellenére, hogy a kör az erős hazai gyártók korlátozott Ternopil "Vatra" növény "Világítás" Brovary közelében Kijev), ők a saját oroszlánrészét a piac - 65 - 70% - ot. Amellett, hogy a gyártás lámpák, mintegy száz kis előállító vállalatok elsősorban a kevésbé összetett termékek - spot, háztartási készülékek (csillárok, sconces, stb., Ebben az esetben a termelés gyakran jön le, hogy így lámpák behozott alkatrészeket. Polc kis termelők érkezett összeomlása után a hryvnia őszén 1998-ban, amikor ez az üzlet kezdődött egyes importőrök. Például, a cég "Lumen", tagja a ìelotekî"1998 óta gyárt, lámpák beágyazott raszter, hamis, fluoreszkáló, valamint a rendszeres apartmanok, szobák, magas páratartalom, por. Nagy importőrök most már nem sokkal több, mint a nagy gyártók. A válság 1998. augusztus volt egy erős ütés importőrök világítás. Csak a múlt év, egyesek közülük elérte a válság előtti értékesítés. Között a legnagyobb importőrök kell nevű Kijevi cég "M I. K. Schorr(külső, illetve inter'rn lámpa), a " fény Luxus "(inter'rn lámpa), TIKO, Dnipropetrovsk társaság" solar ". Az alapot azok köre, valamint az ukrán import Általános, a termékek, a jól ismert, neves márka - német Erco, Béga, Limburg, olasz Artemide, Flos. A Nyugati régióban értékesített egy csomó termékek lengyel gyártók, megjelent, általában a licenc a világ vezető vállalata. Azonban a lengyel befolyása az ukrán piacon, mint egy egész elhanyagolható. Jelentős érdeklődés az import lámpák a Fehéroroszország, Oroszország, amely még egy pár évvel ezelőtt volt, hogy úgy mondjam, nulla. Most a jelenlétét ezek a termékek az ukrán piacon már, hogy úgy érezte. Bár a tartomány Belarusians, Oroszok szegény, de mivel az ár politika a közeljövőben képes lesz arra, hogy a versenyt a hazai, mind a világ vezető gyártóinak. Igény: csúcs esik végén az építési szezon Legnagyobb beszerzési világító berendezések folytat, építőipari tervező cégek nagy városokban, Mivel a gyakorlat azt mutatja, vásárlók csapat számára irodák, üzletek, ipari lámpák, valamint kültéri világítás 85-90% - ában vált a vállalati ügyfelek. A szektor inter'professzionális világítás, ellenkezőleg, 90% - a vevők, az egyének. Csoport vállalati ügyfelek heterogén. Körülbelül 50% - a építési, javítási szervezetek, 25-30% - a kiskereskedelem, a többi, a vállalkozások, valamint azok a szervezetek, amelyek szolgálja a fogyasztókat. Fele a lámpák eladta a fővárosban a sikeres értékesítés, az áruk telepesek Általános, lámpák, különösen, attól függ, milyen jól az építészek, a tervezők tisztában vannak, azok tulajdonságait, képességeit. Ebben a SV'ASCO tekinthető egy nagyon sikeres reklám arány során a szeptember fesztivál az "Építészet fény". "Eladók a fény nagyon hatékonyan, világosan megmutatta az építész modern megközelítések világítás, új trendek, lehetőségek lámpák. Szerint a piaci szereplők, világítási termékek, mintegy 40-50% - a értékesítés elszámolt Kijev, a második helyet foglalja el a Dnipropetrovsk régió, majd a régiók Kelet-Ukrajna (Donetsk, Kharkiv), egy kis mögött a Déli (Odessa, krím-félszigeten). A szokásos utolsó hely, ez a pontszám tartozik a Nyugat-Ukrajnában, ahol kicsi, de számos feleket, hogy az importált termékek Lengyelország. Az eladók világítási technológia a csúcs -, mind a holt szezonban. Ha más szegmensek az építőipari piac November-December, az élet lelassul, a világítás ezek a hónapok a leginkább produktív. Ilyen sajátos szereplők magyarázni, első, a csökkentést a nap hossza, másrészt a végén építése, javítása. A második csúcs tevékenység a fogyasztás több hagyományos - február-június. Ősszel (július-augusztus) köszönhető, hogy az ünnepi időszakban, valamint a kezdete a leghosszabb nap az évben. Egy nagy szám a piaci közvetítők világítás is hamarosan keskeny, ára pedig csökken Séma végrehajtása világítási termékek nevezhető hagyományos: a gyártó vagy az importőr adja lámpák nagykereskedők, akik eladni vagy kisebb Viszonteladók vagy kiskereskedők. A sajátosságai, a piac világítási berendezések hogy a vállalatok képesek a kínálat több, vagy kevesebb, a teljes körű, egy kicsit, mert a paletta nagyon széles, a lánc, a közvetítők néha már 3-4 üzemeltető. Vezető forgalmazó'udaram világítástechnikai piac tartalmaznia kell a már említett "M I. K. Schorr ", ami elindított egy hálózati három szalonok, a " fény Luxus "," TICO "(egy kabin), valamint a társaság" KAPRO ". Az utolsó rendelkezik egy egyedi hálózati üzletek (19 azokban a régiókban, 5 Kijev, valamint működteti szinte minden elérhető a hazai piacon a termékek. A bejegyzés új cégek-a"szörnyek" szereplők hiszem, nem valószínű. Sokkal valószínűbb, forgalomból kis közvetítők, mert van egy olyan tendencia, hogy a teremtés az épület hypermarkets. Ez ahhoz vezethet, hogy az alacsonyabb árak, mint most, megy keresztül, három vagy négy közvetítők, termelés drágább néha 90-100%. Mint az aktuális ár helyzet, minden szereplők a világítástechnikai piac egyhangú: az Általános, az árak alá. Között az okok, úgy hívják, egy agresszív, expanziós az orosz, Fehérorosz termelők, ennek eredményeként sok szereplők arra kényszerülnek, hogy csökkentsék a margók 50% 15-30% - kal, az erősítése a hazai vállalkozások, mind az import olcsóbb termékek, amely hozzájárult ahhoz, hogy az utóbbi növeli a behozatali vám 10-től 25-30 %. Azonban a vételár csökkentését nagyon heterogén. Például a raszter berendezési tárgyak az elmúlt 1, 5-2 év esett majdnem 2, 5-ször, berendezések kültéri világítás - 15% - ot az irodák, kereskedelmi épületek, 20% - kal. A téma, a probléma által készített: A': Vjacseszlav KOZACHUK, Bogdan MALINOWSKI, Anna POPOVA Véleménye szerint a piaci szereplők Értékesítési növekedés oka, hogy az ipari fogyasztási Szergej Kulkov, senior Manager a társaság "I-TEC": - az ügyfelek Száma, akiknek szükségük van a magas minőségű termékek évről évre növekszik. Elsősorban az értékesítés növekedése miatt az ipari fogyasztás, mert a gazdasági hatás a használat behozott lámpák arról, p'ötször magasabb, mint a hazai, illetve a tartomány sokkal szélesebb. Ezért a vállalatok figyelembe nem csak a kezdeti költség, hanem a költségek művelet, fokozatosan felváltja a hazai csapat importált. Például a repülőtéren "Borispol"kiszámításához a gazdasági megvalósíthatóság, megállt a fény "Philips". Eljön az ideje, építészeti világítás Péter Shkurat, Igazgatója a cég "Ellen" (group of companies "Elotek"): - Most már tudod, mark egy éles népszerűségének növekedését építészeti világítás. Amellett, hogy az elmúlt években jelentősen megnövekedett a kereslet a tervező világítás, amit használnak, például a tervezés, a kereskedelmi csarnokok, storefronts, lakások, stb., De ezek a feladatokhoz szükséges nem csak kiváló minőségű lámpák, hanem a tervezők, speciális szoftver projekt fejlesztése, s ez Ukrajnában még. A piaci lámpák fog fejlődni, sok éves Szergej Belokon, fejét a tervező Részleg a társaság "M I. K. Schorr": " azt hiszem, a piaci lámpák fog nőni sok éven át, mint a tempót, építési Kijevben önmagában is megdöbbentő. A fellendülés, a gazdaság vezetett, hogy megnőtt az igény a magas minőségű, szép világ - inter'lépcsők, mind azon kívül. Így hamarosan a főváros kap a fény az Európai szintű, illetve más városokban fog Ragyogni látszik. FORRÁS: Szerződések
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése