Építés, újjáépítés.
Piacon", fúrt! " 2006-11-14 12:00:53
Sokféle építése, a komplexitás, s gyakran a kellemetlenségért kódex használatához szükség van legalább egy sokféle elektromos eszközök. Power - net'capacious attribútum, a túlnyomó többség, mind a kis, mind a nagy építőipari cégek, nagyban megkönnyíti a munkájukat. Besorolás Besorolás az eszközök elektromos eszközök is fut különböző feltételek alapján. Például: - mértéke szerint használja az elektromos eszközök; fogantyú anyag (fém, faipari, egyéb); - a költség, minőség (akkor is gyakran hallani: Nyugat, orosz vagy Kínai hangszer). A szakértők is megosztani a hatalmat azzal a szolgáltatást, kezdve az értékesítési szervezet (speciális üzletekben vagy piaci standokon) jótállás, garancia utáni javítás (alkatrészek rendelkezésre állása, széles lefedettség szolgáltatás műhelyek). De leginkább, a szakértők szerint osztályozza eszközöket aszerint, hogy azok használata: 1. 1. Szakmai. A kritériumok meghatározása a következő: - magas költség; - a magas élet (idő) működik, hogy hiba, amely magában foglalja az intenzív működése, aztán ott van a magas fokú megbízhatóság; - a jelenléte jelentős garantálja a gyártó (a csere vagy a javítás során a jótállás időtartama is); - elegendő tartalék teljesítmény, stabil működés nélkül túlmelegedés; - multifunkciós elektronikus vagy mechanikus beállítás (fokozatmentes növelése teljesítmény (forgatás sebességét), mit megakadályozza a hirtelen hullámok a start-up, rögzítő, a változó sebesség ellenőrzés a forgatás meghajtó, a stabilizáció, a forgási sebesség a növekvő terhelés, túlterhelés-védelem ( leállítás vagy riasztás túlterhelés), a létesítmény legnagyobb nyomaték (használt screwdrivers); - magas gazdasági visszatér (teljesítmény, ergonomikus kialakítás, megnövelt élettartam, beleértve a, egy ellenséges környezetben, például:, a jelenléte súroló por, ha vágás kő vagy beton) ; - egy széles kiegészítő berendezés, például: szívó termékek (chips, vagy por) a kezelés területén, vagy uralkodók (sablonok), egyenes vagy göndör Reza; - áramütés elleni védelem, chip, spray-t n! 1! 2! Háztartási! A paramétereket a "felismerés" a piac a következő: - a minimális ár (a fő kritérium, amely meghatározza egyéb funkciók); - a minimális élettartama munka, amely előírja, hogy az alkalmi használata otthon: például egy pár lyuk egy év alatt egy új ezred (a fő dolog, hogy a műszer volt kéznél ); - minimális garanciák, s gyakran még a hiánya, különösen a műszer kapható a piacokon; - minimális belmagasság (gyakran még akkor is bejelentett egy nagyobb kapacitású, mint ez tulajdonképpen, amely biztosítja a rövid távú együttműködésben, a szünetek, a); - a hiányában, extra funkciók, kiegészítők! Között a "szakmai", illetve a "fogyasztó" eszköz, sok gyártó a pozícionálás a terméket az átlagos teljesítmény az úgynevezett "félig szakmai" eszközök! Általában, védjegyek, ott az egyik a három osztály eszközök: a "szakmai", a "háztartási", illetve a "fél-profi"! Az eszközök alkotják, sok commodity groups! A leggyakoribb termék csoport: kalapács, szög, csiszológép ("grinders"), valamint a fúró! Viszont, minden árucikk csoport rendelkezik saját belső besorolás! Például, a teljes körű fúrók lehet osztani: - hálózat; - akkumulátor; - pneumatikus! A fúró is osztva, egy-, két-sebesség, dob, szögletes, többfunkciós! A piaci helyzet, az ukrán piacon az elektromos eszközök az elmúlt 2-3 évben került egy éves folyamatos növekedés értékesítés az elektromos eszközök mintegy 15-20% évente! Először is meg Wops'kapcsolódó fokozott beruházás az építési ipar, növekedés, javítási, építési működik, hogy minden jelentős hazai városok! A'megjelent stabil ellátási lánc eszközök Ukrajna csökkent a száma, berendezés, " átható "a piacon illegálisan! Ha az előző évben eladták, főként háztartási eszköz, az utóbbi 2 évben nőtt az érdeklődés a szakmai eszköz! Elektromos lehetetlen elképzelni anélkül, kellékek, értékesítés, amely rose: ha, mielőtt a" kellékek "volt 25 -35% - a, az összes értékesítés, most majdnem 50%! A hazai piacon az elektromos eszközök révén "importált"! A külföldi termékek ' adott ' - 85-90% - a kapacitás ezen a piacon (pénzben)! A hazai termelők, míg az, amit meg kell rendezni egy szerény 10 - 15%! A fizikai feltételek, a megújuló elektromos eszközök ukrán származású lesz több (főként nagy mennyiségű belföldi értékesítés szerszám)! Szerint a piaci szereplők, ebben az évben a piac power tools-kal 20-25% - os, et'ez annak köszönhető, hogy a növekedés a kötet az építési munkálatok, a fővárosban, illetve más jelentős ukrán városok! A szerkezet aránya értékesítési Szakemberek ezen a piacon azt mondják, hogy a vitathatatlan vezetője az eladások a következő commodity groups (lásd:! pie chart): - punchers; - szögletes csiszológép (az úgynevezett "grinders"); fúrók! Ez a három commodity groups elszámolni 60% - a az összes értékesítés, a maradék 40% az értékesítés az eszköz más commodity groups! Körülbelül 60% - a értékesítés belföldi elektromos eszközök, mintegy 40% - át a szakmai! Becslések szerint az eladók, az értékesítés, a kellékek, eszközök az arány 50% - 50% - a (a pénzben)! Ez a helyzet ma figyelhető meg, mint a szakosodott kiskereskedelmi üzletekben, valamint a kereskedelmi piacok! A kereskedők figyelembe expendable eszköz kötelező'kötelező továbbá az eladó elektromos eszközök! Az importált árukat az ukrán piacon az elektromos eszközök replete a különböző márkák! Eladók a "vezető" a piac igen széles termékskála alatt a márkanév: Bosch, AEG, Atlas Copco, Cedima, Metabo, Solo (Németország), Black & Decker, DeWalt, Elu (USA), Makita (Japán), Eltos, Sparky, Ügyességi, (Bulgária), Dauer, Rebir (Balti Államok), Hilti (Liechtenstein), Kinzo (Holland), DWT (Törökország, Kína) vagy más! Sok Nyugati cégek már Ukrajnában, az értékesítési képviselője, például a Bosch, Black & Decker, DeWalt, Hilti! Továbbá kis mennyiségben a piacon Ukrajna Perm, Konakovo termékek az orosz termelők! A hatalom importált, hogy Ukrajna kapcsolatban (hozzávetőlegesen) 10 fő importőrök! Márka az ukrán piacon lehet négy kategóriába sorolhatók a védjegyek (márkák, nem a gyártók )! Ez egy jól ismert nemzetközi márkák, a hazai márkák, valamint a VIR, Balti országok, Kínai márkák, valamint a fejlődő eszközöket gyártott, elsősorban Kínában, de az a védjegy német, Osztrák vagy más cégek! Sőt, valószínű, hogy az Európai vállalkozások vannak hazai, elsősorban orosz tulajdonosok! Így, a piacon, a termelés elektromos eszközök növeli az értéket, az együttműködés, hogy vannak, például, a Közgyűlés növények Kínában, hogy készítsen az eszköz dokumentációját, vagy analóg ismert márkák, berendezések, felszerelések, anyagok vásárolt Kína! Attól függően, hogy mennyit hajlandó fizetni a vevő változások a minőségi alkatrészek, anyagok, szint felett a termelés, a berendezés jelölt címke! Majd megy a piacon, különböző országokban, beleértve Ukrajna! Ennek eredményeként a piaci ajánlatok gyűjteménye eszközök alatt egy márka által gyártott, különböző cégek, különböző országokban! Ez a gyakorlat használja a jól ismert Nyugati márkák, sokan közülük saját gyára Kínában, vagy az, mint tudjuk, bizonyos márkák termelő eszköz, az "alatt" , a másik márka! Ezért a növekvő specializáció az egyes növények egy szűk termék! Mivel a színvonal a fogyasztó határozza meg, nem pedig a nyilatkozatok eladók, majd én-m saját tapasztalat, professzionális eszköz a jellemző a magas szintű fogyasztói hűség márka, amely már bizonyított magukat! A kialakult új márkák ebben a szegmensben korlátozott a magas bemeneti bar'futár (meg kell nyerni a bizalmát)! Majd az alsó szegmensben a power tools - háztartási - fordított a helyzet: nagyon gyakori megjelenése új márkák! Főszabály szerint az új márka behozott olcsó eszköz, aktívan elterjedt a piacokon, hanem azért, mert a gyenge minőségű érdeklődés csökken az idő, s arról, ez a bélyegző felejtsd el! Ebben a folyamatban, a fő szerepet játszott a véleménye, hogy a kiskereskedők: készen állnak-e, hogy megoldja a kérdések, panaszok a fogyasztók számára ez az eszköz a nyereség, amelyet ők nem a sales! A mező szakmai felszerelések vezető Nyugati, Japán márkák! A gömb háztartási - belföldi trademarks! A márka imázsát, értékesítés, következésképpen az árat, befolyásolja a design a műszer (ellentétben a versenytársak, illetve márkát)! Ez különösen észrevehető a közepes árkategóriában! Mint a szakemberek több fontos az ergonómia, a megbízhatóság, lehet, hogy nem veszi figyelembe, hogy milyen jó eszköz! Bár gyakran, hogy a munka egy exkluzív ügyfél (például, javítása elite apartments), használó eszköz ismert márkák, a legújabb műszaki fejlesztések (bizalom, hangsúlyozni a fontosságát, értékét az ügyfél, illetve ennek megfelelően kapja a maximális kifizetés)! Majd a fogyasztók egy korlátozott költségvetéssel a fő dolog az, hogy az eszköz a "nyüzsgő", valamint az a tény, hogy ő clumsily faj, de az alacsony ár! Általában a vezetőség ez vagy az a márka befolyásolja a minőség, ár, szolgáltatás! Sőt, minél nagyobb a kereslet, annál kevésbé fontos az ár, illetve a service! A kereskedők figyelmét, hogy minden évben a hazai piacon a'legalább két új kereskedelmi márka, aki a tárgyaláson! Körülbelül 5-7 "meg nem hirdetett"! Így, ebben az évben a speciális kiállítás eszközök, illetve berendezések "INTERTOOL-2002-ben vezették be, hogy az új márka: AEG, DWT, Klarus, Farkas! A'ott is voltak sokan, új márkák a kellékek! A jól ismert márkák hívás: az S & R a hatalom, a B & D, Elu, DeWalt, Piranha, BBV, DGR! Vezető márka-többek között-több éve - Bosch! Körülbelül 30% - a értékesítés elszámolt által műszernek ez a márka! A termékek alatt ez a márka vált gyakran a vásárlás ukrán fogyasztók! A népszerűsége a termékek Bosch magyarázni a legtöbb optimális egyensúly "ár-minőség"rosecrucians ezt a védjegyet! A hazai termelők a Belföldi gyártók a piaci maroknyi"! Az a tény, hogy közben a Szovjetunió az eszközök szinte senki sem került elő! Ezért, a mi a nehéz időkben, hogy készítsen a semmiből, anélkül, hogy bármilyen ipari bázis nagyon nehéz! Mégis, néhány hazai vállalkozások úgy döntöttek, hogy a gyártás elektromos eszközök a helyi viszonyok, a munka, annak ellenére, hogy mindezen nehézségek! Szóval, egy kis szegmense az ukrán piacon az elektromos eszközök elfoglalni a termékek a hazai termelők! Alapvetően, a poszt-Szovjet vállalati specializálódott gyártási háztartási elektromos eszközök! Bár már kialakult termelési, mind a professzionális eszköz, de még mindig nem képesek az ajánlat széles választék! A háztartási használatra elegendő a minőségi ukrán termékek! Eszköz jelenleg jóval alacsonyabb áron, mint a jól ismert márkák, egy sokkal magasabb minőségű berendezés behozott, Délkelet-Ázsia, valamint támogatja a rendelkezésre álló tartalék alkatrészek széles szolgáltatási hálózat! A legnagyobb hazai gyártó JSC " Zavod " Phiolent "(g! Simferopol), termel erőmű" Com "(g! Odesa)társaság" Motor-Sich", valamint néhány más! Kötetek ellátás elektromos eszközök márkanév alatt Phiolent 2001-ben elérte a 330 ezer! egységek, a 9 hónapos 2002 - 280 ezer! Több, mint a fele a termékek (70%), megjelent a Simferopol JSC, exportálták, elsősorban a FÁK-országok, elsősorban Oroszország! Ezen kívül csak a vállalkozás területén az egykori Szovjetunió van egy teljesen automatizált gépsor horgonyok - a szíve olyan hálózati eszköz, amely jelentősen javítja a minőséget a végső termék! JSC "Zavod " Phiolent" főként termel, háztartási eszköz, magas minőségű, kiváló szolgáltatás, amely biztosítja a magas versenyképességét Kínai termékek! A piacon a professzionális eszközök, a társaság válik, fokozatosan növekvő jelenléte ebben a szegmensben, ahol a divat diktálja, tapasztalt márkák éves tapasztalattal! Sőt, ukrán gyártók a garancia a termékek! Majd Simferopol "Fiolent" az összes termékei "biztosít" 14 hónapos garancia! Egy jelentős termelői kellékanyagok, hogy Ukrajna a szakértők tulajdonított a társaság " Gyémánt "! A hazai termelés osztja a piacon elsősorban az orosz, majd a Balti-vállalkozások! Csatorna promóciós két fő rendszerek, az import eszköz területén Ukrajna: - a cégek-importőrök, hogy szakosodott nagykereskedelmi, mind kiskereskedelmi eszközök; - import áruk" Shuttle kereskedők "! A szakértők szerint, keresztül szakosodott vállalatok importált több mint 90% - a az áruk, amelyeket eladott Ukrajnában! Ezek a cégek gyakran dolgoznak közvetlenül a külföldi gyártók, majd a hivatalos állapota képviselőik! Ezek a cégek eladni áruk közvetlenül a specializált médiumok! Az előnye, hogy az ilyen szalonok, hogy foglalkoztat illetékes értékesítési tanácsadók, tudja választani az optimális változat a termék, valamint - ami a legfontosabb-határozza meg, hogy milyen eszköz szükséges, hogy a vásárló! Valójában gyakran eredményez, a rossz választás eszköz jön idő előtti kopása vagy még hiba! A speciális pontok, feltéve, hogy a jótállás, garancia utáni szolgáltatás, azt a lehetőséget, a vásárlás nagykereskedelmi! A piacon az eladó jótállási fejezi ki, mint ez: "én vagyok itt minden nap állni! "! Csak szaküzletekben nyújtanak az ügyfeleknek a legszélesebb termékskála: akár 500 elemek (beleértve a fogyóeszközök) 7-8 trademarks! Szereplők a hazai piacon az elektromos eszközök nem az első évben sikeresen működnek az ilyen szereplők: JSC "alcest", JV "NTT", HŐERŐMŰ "Konzervek"a társaság "elérő esco", "Epikus", "Bedposts", "HLT Ukrajna", "Instrumentális", "Idő", "Hummer center", "Eurostudent", "Központ", a "Status M", "Atlant-s", "Octabrain", "Eszköz-pole", "alfa", "Ok"A "vízesés, valamint sok más! Csak a tőkepiac hatalmi eszközök már több mint 20 nagykereskedelmi, mind kiskereskedelmi cégek! A lakossági, Mint a vállalatok képviselői, a legtöbb értékesítési által a közbeszerzési építőipari cégek, csapatok: ők tették ki 65-70% - a az összes értékesítés, 10 - 15% - a a nagy ipari vállalatok, gyárak, a maradék 10-15% - a vásárlások által a magánszemélyek! Az utóbbi időben, a kiskereskedelmi hálózat is ment keresztül változások! Ma már széles körű speciális boltok összpontosított foglalkozásszerű felhasználók számára, amelynek követelményeit nőtt jelentősen! Belépés a kör az "elit", hogy az eladók is Wops'annak köszönhető, hogy a jelentős költsége az épület a store-ban, a honfoglalás magas fogyasztói bizalom! Ez egyértelműen nyilvánvaló a nagy pénzügyi központok! A kisvárosok még mindig uralja a piac kereskedési! A tartomány mind a kereslet a Fő értékesítési nyújt a kereskedők a következő commodity groups: fúró ütőhangszerek, fúró gépek, kis -, illetve közepes teljesítmény, screwdrivers, különböző köszörűgépek, planers, kör alakú, láncfűrészek, elektromos jigsaws! Megnőtt az igény az újratölthető eszközt, mert lehetővé teszi, hogy a munka nem str_elrail_vehicles területek! A kereslet a hatalom, s ez az értékesítési, képződik segítségével a szükséges építőipari cégek, vállalkozások, hogy használja az eszközök saját szükségleteik! Más szóval, a kereslet a termékek, mint más ágazatokban, képződik miatt a piaci struktúra! A fogyasztók Fogyasztók ezt a speciális elemet, mint az eszközök a következők: · építőipari cégek; · ipari arról,'egység; · termelési csoportok; · kiskereskedelmi vevő; · nagykereskedelmi vásárlóknak! Felhasználó import eszköz, továbbra is csak profi! Mivel fontos, hogy ne csak az eszköz maga, hanem sok-sok tartozékok neki: tartozékok, bystroiznashevaemyh adatok (pl., fúrók, fúrók), hogy a hazai termelők nem mindig képesek! A régiók Minden, a fenti kategóriákba tartozó fogyasztók (lásd:! a fenti részben) saját kereslet volumene, illetve a vásárlóerő, amely a folyamat fejlődés határozza meg a piaci áruk! A különböző régiókban Ukrajna ellátás jó érzékelt másképp, ezért szükséges alkalmazkodni a piaci körülmények a régióban, vagy módosítani ezeket a feltételeket saját erők keresztül stratégiai vállalati politika! Amikor az ország 3. szakasz a régió, akkor a következtetésre jutott, hogy a legnagyobb kereslet, valamint az ajánlat található a sűrűn lakott városokban jelentős megtakarítás! Mindenekelőtt az alábbi régiók: - Kijev, Kiev régió; Nyugat-Ukrajna; - a dél-Ukrajna; - ipari város: Zaporozhye, Donetsk, Dnepropetrovsk, illetve egyéb! Ezekben a régiókban is koncentrált ipari - így van igény egy bizonyos árucikk szegmensek! Ár kategória, mint árucikk a csoportok ezen a piacon egy csomó, az ár kategória helyénvaló, hogy kövesse a példát bármelyik árucikk csoport! Venni, hogy bemutassa ezt a futó helyzetben, mint a fúró ütőhangszerek! Ez a fúró alacsony áron rést be kell mutatni, hogy a fogyasztói teljesítmény eszközök, valamint a költség 150 UAH! akár 500 UAH! Fúró ilyen az árakat a piaci bemutatja a védjegyek Phiolent, Rebir, Dauer, Készség, Sparky, Black&Decker, Kinzo, majd néhány másodperc! Átlagos ár kategória bemutatja fél-profi, profi eszköz ára 700 1000 UAH! Ez az ár a rést a legtöbb teljesen által képviselt termékek az ilyen márkák, mint a Bosch, AEG, Metabo, DeWalt, Atlas Copco, Makita, Sparky, a második! A magas ár kategória (1000 UAH! majd fent), bemutatja a magas szintű szakmai eszközök alatt a márkák, Bosch, Metabo, DeWalt, Atlas Copco, Hilti, majd néhány másodperc! Az árak a belföldi teljesítmény sokkal alacsonyabb, mint az import! Talán, "a" az ár az egyetlen kritérium, amely által kiemelkedik a versenytársak nem tudnak versenyezni ukrán, illetve más gyártók VIR! Szinte minden árucikk csoport az ár terv is a vezető a Bosch! A legalacsonyabb fokára az eszköz jelek Készség, a középső pozíció Sparky! Makita szerszám márka az átlagos ár közötti Sparky, valamint a Bosch! Külön említést kell tetején az ár a jéghegy az ilyen márkák, mint Atlas Copco, Metabo, Hilti! Ez egy kétélű kard: szakértők azt mondják, hogy a Bosch lesz az utolsó 3-szor hosszabb hazai megfelelője! Míg az utóbbi 5 szor olcsóbb! Így a talaj gondolat! Minden kereskedő azt mondta a nő, a költségek az összes elektromos eszközök importálása után az Európai Unió bevezette az Eurót! Azaz, annak ellenére, hogy a vállalkozások versenyképes árak csökkentése, a gyakorló kedvezmények, szükség esetében a fogyasztó minden termék külföldről még mindig rose! A seasonality a Piacon az elektromos eszközök nem nagyon fogékonyak a szezonális ingadozások! Mégis seasonality szerves tényező az eladás, mert az eszköz által használt nagyszámú építési vállalkozások különböző célok! A piacon az elektromos eszközök nagyon szorosan kapcsolódik az építési piaci trendek seasonality az eladó lényegében azonos! Az eladók jegyezni, hogy a január - február a csökkenés értékesítés miatt, a nyaralás ideje-egy ház, hanem annak a ténynek köszönhető, hogy ebben az időszakban gyakorlatilag megáll, minden "kis" magán-ház (villák, házak, falusi házak)! Azonban néhány helyreállítási jelentősen vége előtt, a költségvetési év (vállalkozások kell használni a továbbra is a foundations)! Március kínálunk egyre több aktív, valószínűleg április végén vagy május elején értékesítési megy csúcs! A kisebb eltérések ez a csúcs tart, amíg November elején, majd a csökkenés értékesítés! Általában a kereslet függ a szükséges műszaki megvalósíthatósági munkát (javítási lakások, felkészülés a tél, a megnyitón a szezon a nyaraló t! n! )! Majd az év során, a seasonality értékesítési fejezzük ki, főleg, hogy a változtatások a szerkezet eladó! Például a nyári eladni jobb eszközök Általános irányt, a crowbar, műszaki electrogene! Majd az őszi Boyce a "go", láncfűrészek, eszközök faipari! Módszerek az értékesítés-ösztönzés Amikor előmozdítása az áru eladók többsége a figyelmet, hogy a közvetlen reklám! A legtöbb cégek gyakorlat elhelyezése a reklám speciális, reklám, üzleti kiadványok, valamint az ár-listák! Kép reklám szilárd bútor, építőipar, építészeti, illetve üzleti kiadványok engedheti meg magának, csak a nagyon nagy cégek! Nem népszerű reklám a televízióban, illetve a rádióban! Mert a szerszám nem vonatkozik azokra az árukra az első szükségességét, valamint meg kell vásárolni a legjobb esetben is, minden órában! Szakemberek a bevezetett újdonságok kiállításokon, speciális kiadványok! Fogyasztói háztartási eszközök nem mindig a home (vagy akarja, hogy otthon) hatalom, így a reklám nem egy hatalmas! Vállalat részt a bérleti elektromos eszközök, nem felesleges hirdetni autók metró vonatok! Társaság a kiegészítő támogatásra a reklám, ne hagyja ki a lehetőséget, hogy részt vegyenek a különböző szakmai kiállításokon: "instrumentális", építés, bútor, szentelt faipari! A sikeres marketing eszköz elsősorban attól függ, hogy mennyire jól a kabin bélelt ékszerek! Néhány évvel ezelőtt, a cég általában kiállított csak a futó pozíciót, a többi felajánlotta, hogy a fogyasztó csak a könyvtárban! Ma már szinte minden cégnek meg voltak győződve arról, hogy a hatékonyság elvének "hiszem, ha látom", jelentősen bővítette választékát, kijelző pontossága számítások elektromos eszközök! Így, annak érdekében, hogy növelje, vagy legalábbis fenntartani értékesítési szinten, a cégeknek kellett átalakítására a kiskereskedelmi növelésével a tartomány! 80-90% - a modellek a katalógusok a gyártók, kell a boltok polcain! Nem ajánlott fel a szerszámokat, üveg polcok, a vevő képesnek kell lennie arra, hogy a termék kézzel, hogy ellenőrizze, hogyan működik! Az eladók azt tanácsolják, hogy kiosztani egy külön állni a termékek minden márka! A gyakorlat is azt mutatja, hogy az értékesítés növelése átlagosan 10-15% - kal miatt bővítése a terület a bolt! Egy közös marketing trükk, hogy növelje értékesítési között a "toolmakers" mind a részvény, mind az értékesítés, ha a meghatározott áru pozíciók értékesített egy "akciós" ár! De még mindig fogja kényszeríteni a vevő vásárolni felesleges áruk még egy nagyon vonzó ár, ez lehetetlen! Ezért műveleteket végzett több, gyakran annak érdekében, hogy keresni egy kis pénzt, hogy megőrizze a kép vonzza a figyelmet az ügyfelek az online áruház! Azonban azt is meg kell jegyezni, hogy a kis cégek holding részvény van a szórakoztató nagyon drága! Még mindig jelentős tényező az eladásösztönzés kirándulás kedvezmények! Most a cég elsősorban gyakorolta által rendszer összesített kedvezmények a rendszeres ügyfelek! Vannak vállalatok, amelyek vonzzák a megrendelő meglehetősen szokatlan szolgáltatás: ők hozzák a műszaki megoldás, a problémák, a vevő, addig is kínál a használja az ő köre! Egy jó módszer, az értékesítés-ösztönzés is hívják értékesítési eszköz a hitel, megadod azt, hogy a bérleti! Némi hatása az értékesítés-ösztönzés lehet egy formája eladó, például személyes eladás ajánlunk, nem csak egy eszköz, technológia (utalva az értékesítés nem kizárólag az eszköz maga, hanem kellékek, tanácsot a technológia teljesítményének működik) lehetővé teszi, hogy növelje az áru árát: a konzultációk is fizet! A verseny a Kereslet a hatalom igen stabil, így nem meglepő, egyre több cég keres, hogy töltse ki ezt a piaci jelenlétük! Ha pedig mielőtt elektromos eszközök kereskedtek elsősorban speciális szalonok, most márkás power tools megtalálta a sok hardver üzletek! A versenyképes árak az elektromos évente csökkennek 5-10%! A tanulmányt a lehetséges magatartás a legközelebbi versenytárs jelenik meg, természetesen, szükséges! Ha a cég nem fizet a figyelmet, hogy a műveleteket a versenytársak, ez jön be a versenyt vakon! A cég nem tud verni társaikkal, ha nem fog nyomon követni a tevékenységüket, nem lesz képes megjósolni a következő lépéseket! A stratégia, a versenytársak, valamint a lehetséges műveletek a közeljövőben közvetlenül befolyásolja a saját stratégiai döntések a vállalat vagy a gyakorlatban kell védekező pozíciót választ, hogy a műveletek, a versenytársak, vagy használja az agresszió, ha a műveletek a versenytársak biztosítja ezt a lehetőséget! Bérel egy Minőségi termék a sok pénz, sok, egy ilyen vásárolni egy luxus! Ha azonban végző építési, javítási munka nélkül elektromos eszközök - me! Ezért, valamint az értékesítési hatalmi eszközök nemrég a piacon aktívan fejlődő ez a típusú szolgáltatások, mint például a bérleti! Autós elektromos eszközök - fontos képet mutató a társaság, s ez nagyon nyereséges üzlet, Különösen, ha kombináljuk Kerékpár sales! Ha ez a gördülő vállalkozás nem mindig foglalkozó cég-eladók! A piacon is vannak több cégek specializálódtak az kölcsönzése! Szerint a kereskedők, ez a szolgáltatás rendkívül népszerű a Nyugati! Azonban a jelenléte a bérleti elem kapcsolódó egyes funkciók! Először is, szükséged lesz elég széles, a javítási lehetőségek, másrészt pedig annak a valószínűsége, hogy lopás eszköz! Biztosítja a társaság az eszközök felvenni, általában egy útlevél, valamint egy másik semmilyen igazoló okmány a személyazonosság, illetve az aláíró a bérleti! Általában az eszköz elérhető a bérbeadó által a nap, s a ár tól 40 150 UAH! naponta (attól függően, hogy az eszköztípus, trademarks! )! Általában, a "gördülő" az eszköz megtérül hat hónapon belül, hogy egy évben! Szolgáltatást a jótállási szolgáltatás Általános, a szervezet-a szolgáltatás az Ukrajna által diktált márkák! A drágább, a márka, a drágább a szolgáltatás, a hálózat, a műhelyek, a komplexitása miatt a termék javítási! Mint olcsó eszköz a "Kínai" termelés, pótalkatrészek, mint általában, nem jönnek majd a javítás nem lehetséges! Van azonban néhány kis üzlet, hogy készítsen néhány tartalék alkatrészek önállóan, majd a restore egyes csomópontok! De a minőség az ilyen gyengébb részek ipari analógok! Ezek az alkatrészek széles körben képviseli a piacon, ritkán kapható boltokban! Értékesítés utáni szolgáltatás kritikus a cégek keresnek, hogy megvesse a lábát a piacon az elektromos eszközök! Ma már szinte minden vállalat, szakosodott értékesítése, elektromos eszközök, gyakorlat after sales service! Ennek oka elsősorban az, hogy az a tény, hogy az ügyfelek több hajlandó vásárolni egy eszköz azok a kiskereskedelmi üzletekben, amely biztosítja a további szolgáltatás rövid távon! Bár a javasolt panaszkodnak, hogy a "magas költség" ilyen "aláírás" kezelés! Általában, márkás bemutatótermekben kínálunk egy 30 napos garanciális csere eszköz, egy éves ingyenes szolgáltatás, valamint az egyes is garantálja a visszatérítés a 7 napon belül a vásárlás napjától vagy az exchange műszeres hasonló! Az Általános, minden nagyobb cég elkötelezett amellett, hogy ügyfelei számára a szükséges szintű szolgáltatást, ha nem a cég maga, akkor, még akkor is, ha speciális service centers ez a márka, illetve a képviseleti irodák Ukrajna! Előrejelzések kilátásai a szerszám Piac Ukrajna szerint a kereskedők, "tele voltak, stabilizált! Majd a szakértők egyetértenek abban, hogy a következő években csökken a növekedési ütem eladó! Tudjuk megjósolni, hogy a jövőben lesz egy osztálya, a kereskedelmi, szakmai vagy kereskedelmi célzó privát fogyasztók! Kiskereskedelmi fog fejlődni, két irányba: ez a konszolidáció hálózatok erősen szakosodott kereskedelmi vállalkozások, dolgozó szakemberek; majd jön a változás piacok hipermarket-lánc, amelyen keresztül kerül értékesítésre az építési anyagok, beleértve a háztartási eszközök (amíg ilyen mozgalom nyilvánvaló, háztartási készülékek)! Profi kereskedelmi megy javítása felé a minőségi, mind mennyiségi, az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások, illetve csökkentse a költségeit a elősegítő termék, így az érték a berendezés! Nagy valószínűséggel növeli a cégek száma kínál eszközök felvenni, valamint saját értékesítési hitel! A kereskedők számíthat fokozott igény a professzionális elektromos eszközök! Meg fog változni a fogyasztói kereslet: az ügyfelek egyre valószínűbb, hogy inkább egy profi eszköz, mielőtt hazai! Új piaci Modern építési technológiák diktálni új szabványok mérési eszközök! Hírek ebben az évben már a lézeres mérőeszközök, amelyek használják, amikor a tervező a mérési műveletek építés! Ezek a nagy pontosságú, kompakt készülékek, hogy működhet egy személy által, ami nagyban csökkenti a munkaerő-költségek! Használja ezeket az eszközöket, akkor lehetséges, hogy mérjünk távolságot, kiszámítja, terület, térfogat, az összeg a távolságok, tárolása az eredmények memória! Ők is csatlakozik a számítógépes rendszerek! Ilyen mérőeszközök az ukrán piacon a Bosch, Hilti! Tippek a fogyasztók mindennapi eszközök egy igazi mester könnyű felismerni kapcsolatban munka, kezelni az anyagot, valamint, természetesen, az ego eszköz! Lehet fogadni, hogy minden házban, ahol van egy ember, akinek a kezében nem csak dolgozni egy kanállal) is megtalálható lesz egy régi elektromos fúró! Ő kell állapotban, hány éves ő - senki nem emlékszik! Ma az Arsenal a mesterek több tucat modern eszközök! De hogyan válasszuk ki a megfelelő eszköz? Kínálunk Önnek, tippek a fogyasztók, háztartási eszközök, összegyűjtött a szerző által az Interneten fórum szentelt eszközök! A fúró egy szükséges dolog, minden ház! Úgy döntenek, hogy óvatosan, gondosan! A helyzet az egyik a résztvevők a fórum: 1! A választás, hogy megáll egy minőségi eszköz, mint a fúrók, még a ház is elegendő! Számomra az olcsó opciók eltűnt azonnal! 2! Nem tudja, hogy nem egy általános célú eszköz, például egy erős fúró a csapást, amely fordulatok, csavarok te! Beton fúró-szükségem van egy kalapács, fúró, csavarok twisting a csavarhúzó! Ezért az optimális konfiguráció, a megértés, könnyű (átlagos) fúró + lámpa (közepes) lyukasztás! Ennek megfelelően, a jelenlét sokk fúrók, ha nincsenek punch! Majd ha kell, a termelés történik sokat, majd csak munkalehetőséget a megfelelő eszközök! Egy másik vélemény, hogy szemben az előző: 99% - át az emberek a vágy, hogy vásárolni az eszköz lép fel a kapcsolatot a javítási! Most, több vagy kevesebb, kiterjedt javításokat saját hangszer használt 8-12 óra egy nap, rövid szünetek! Ez nem olyan dolog, hogy a háztartás, professzionális eszköz nehezen "húzza"! A fórum résztvevői azt is kiemelte, hogy a paraméterek, hogy legyen univerzális fúró: 1! Power - 600 watt! 2! Súlya: 1, 8 kg! 3! Előbeállítása sebesség! 4! Automatikus orsó lock! 5! Keyless-Chuck, ideális udaroustojchivyj! 6! A hossza a tápkábel nem kevesebb, mint 4 m (módosítható)! Ez a fúró "borító" 70-95% - a dolgozik a háztartásban! Egy példa védjegye Kress (modell 2362)! Egy másik szerző foglalta össze a hiányosságok univerzális szerszám: - azt akarjuk, hogy elég erő, ez egy plusz súly, illetve a lehetőség, hogy a munka csak kis fúrók, valamint az ilyen munka mindig kényelmetlen megoldható a használata, mint egy csavarhúzó nem elég nyomaték a fúrás konkrét elég ütés, így a hirtelen megnövekedett költségek idő, erőfeszítés! Az egyik résztvevő azt mondta, hogy "drága, erős, funkciókban gazdag márkás" fúró a ház nincs értelme, hogy vegye! Ha majd lesz egy operatív kell, meg kell szét erőteljes ütést, majd külön-külön újratölthető csavarhúzó! S ez nem csak az ár! Mi az a pont, az vegye meg előre, egy hatékony eszköz, amely a jótállási időszak alatt nem használható a teljes kapacitását, minden képességeiket, csak hazudnak, várni a megfelelő pillanatot! Biztosan ez a pont az eladó lesz még több továbbfejlesztett modell"! Voltak olyan vélemények is, hogy fontolja meg egy két-sebesség fúró kapacitás: 800 watt felett nem szükséges, mint a saját tömege közel 3 kg-os, nem YMI munka részeként kényelmetlen! Példaként a márka Bosch modell PSB650R) Képesség (modell 6464)! Érdekes, hogy tudja, hogy... a Vezetője a felmérés, hogy "Mi a kalapács (vagy kalapács, fúró), az ön véleménye szerint a legjobb? "végzett olvasók között, a híres német magazin "Építkezés, felújítás"volt a kalapács, fúró Metabo tois 32 Diagnosztikai! "Először is, ez a punch élvezetek ego számítógépes diagnosztikai, jelezve, technológia," hozzászólás szerkesztője kiadványok! Az eredménye ez a felmérés Metabo tois 32 Diagnosztikai kapott 886 pont, míg: Bosch GBH 3-28 FE - 576 pont; DeWALT D25900K - 486 pont; Kress 900 PSH-Plus - 375; Hitachi DH-30 db - 333 pontot! Kézi kör, fűrész modell Metabo KS 85 ' s szerzett 752 pont vette a második helyen! Metabo KS 68 Plus - negyedik! Első helyen ezt a részt vett egy különleges látta a vágás tábla Mafell PSS 3000! Elena Ambrus FORRÁS: Építés, újjáépítés
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése