Szabad tér, valamint a természetes egyszerűség a lényeg Japán inter'jer. A mai fed-up metropolisz, mint egy lélegzet friss levegő. Ezért, a stílus, a lakások az ország, a felkelő nap, így ma vonzza a polgárok.
Élő SV'link
A design a hagyományos Japán ház nélkül dolog, amit használnak. Nincs padlás, pince, kandalló, ajtók, Ablakok megértsük őket, még akkor is, ismerős bútorok. A ház a Japán hívás minka egyfajta csontváz - a'összenyitható fák'Yana, néha bambusz rudak, crossbars. A hely itt a hozzáállás ideges, ezért az ajtó toló. Azonban az ajtó nem az egyetlen lehetőség, hogy ki a ház, ez lehet tenni a falon keresztül, ők is eltűnnek. Ez nem megdöbbentő, mert nagyon praktikus hagyomány, nyári Japánban, a meleg, nedves, a falak költözött szét, úgy, hogy a ház volt szellőztetni. Belsejében minka egy nyitott hely, osztva egy nappali, nyitott konyha, tea pódium, étkező, illetve munkahelyen.
Újra egy pontos másolata Minky egy teljes életre vagyunk, nem valószínű, hogy sikerül - az éghajlat nem alkalmas, az út, az élet, távol-Keleten. De annak érdekében, hogy az illetékes utánzása, a stílus, a haza, az szükséges, hogy megértsük a filozófia a hely, a Japán lakások. Különben nincs harmónia nem fog működni fog, hogy nem triviális, minimalizmus, amely egyébként gyakran összekeverik a Japán stílus. Ez pedig, mint mondják Odessza, két nagy különbségek.
A minimalizmus semmi személyes, de a Japán nincs semmi felesleges. Íme az értelmes tér, levegő, fény. A főbb geometriai elve a Japán inter'belső - szögek, egyenes vonalak, amelyek hozzon létre egy csendes helyet, podcherkivayuschei belső szabadság. A Japán bár a fő bűnösöket, a technikai haladás, de SV'kapcsolat a természettel, nem veszíti el. Minden élet állandó mozgásban van, így a Japán ház is könnyen át. Nincsenek vastag falak mereven, külön-külön egyik szobából a másikba. Ehelyett, a belső fal toló - fusuma, amely képviseli a fák'fa keret, fedett két oldalról sűrű, karton. Ahelyett, hogy kezelje van fém elmélyítése. Az ilyen partíciókat küldött speciális hornyok a padló, illetve mennyezet gerendák.
Belső ajtók természetesen el is csúszott, a Japán hívják őket Shoji a panelek rizs papír, elválasztott fák'fa léc a rácsot. A rizs a papír jó, mert tükrözi a fényt magába szívja a nedvességet.
Az utolsó tulajdonság, hogy otthonunkban semmit, így gyakran a papírt helyezze vissza a matt üveg. Köszönöm, hogy a vizuális, mind a funkcionális könnyű fusuma, Shoji belső határait Japán házak nagyon feltételes mindig mozgásban van. A tér is könnyedén lehet módosítani.
Egy másik szokásos határ Japán inter'ERI - képernyő, főleg több szelepek, ami lehet két, három, vagy akár tizenkettő. Azonban képernyők óriások ritka, nem minden ház közé, nyolc méter hosszú a kibővített megtekintése. Minden levél képernyők bambusz vagy a fák'Ian keret, plattírozott kétoldalt selyem, papír vagy szövet, festett festett tinta díszített díszített tájak, kalligráfia, verses feliratokkal, a háttérben minta, madarak, virágok. Ez nem csak egy funkcionális dolog, ez egy műalkotás, ahol a festmények, rajzok. Az egyik a kevés tartozékok Japán otthon, a visszhang üresség, a Japán otthon, ő akkor is megszólal, erősebb, ami egy intim hangulatot.
Hiánypótló szépség
A Japán inter'Yeri semmi overloads figyelmet, a tér strukturált nyugodtan, tisztán. A Japán nem szeretem a rendetlenséget a ház felesleges, sőt szükséges dolog. Ez a megközelítés fokozza a szépség, az elegancia is bizonyos, hogy a ház. Minden dolog a házban egy műalkotás. A szépség Minky van egy különleges hely - tokonoma - egy rést az elülső sarokban, az egyik a falak. A részletek nem fog teljesíteni. Ez a hely jó, csak a váza, festmények, rajongók, vagy a gombbal lapozzunk a néhány bölcs szavak. Fontos, hogy a dolog az volt kedves a szíve, tele személyes tartalmat, majd ügyesen hajtja végre.
Mint ahogy a természetben, az alkotásait, a Japán van egy különleges kapcsolat tokonoma gyakran díszített lettem: "minden levél fa látható, minden virág - kert", a Japán mondani. "Virágok" a fordítása a Japán, mint a "színek", saját szimbolizmus, mélyebb értelmet, azonban mivel minden a házban. Ez egyfajta hieroglifa a virágok, ágak, amely kötelező'feltétlenül, hogy nem mond valamit, hogy a tulajdonos a házban, majd a vendégek számára. Például, a teljesen kinyílt virágokat, a hüvely, a szárított levelek kifejezése a múltban. Felében virágzó virágok vagy zöld levelek vannak jelen, rügyek, duzzadt rügyek jövőben. Erőteljes hajlító ágak jelképezik a tavasz. Nyári - virágzó szirmok, levelek, szárak. Őszi ritkán tesz vékony ágakat, a téli csupasz ágak. Virágok megvan a maguk jelentése. Rózsa, össze fenyő, beszél, az örök fiatalság, ha a rózsa, hogy cserélje ki a bazsarózsa már a jólét, a krizantém - öröm. Ez fontos a helyszín, a virágok, ágak: az a tény, hogy a felső jelképezi az eget, a közel ahhoz a személyhez tartozik, az alsó rész, a földre. Az egész dal arról beszél, hogy az egység. A művészet ikebana ez a kalligráfia neki hosszú, hogy tanuljanak a mesterek különböző iskolákban. Ha nincs vágy, hogy mestere ennek a művészetnek, vagy alkalmazni, hogy a mester lettem, akkor nem egy-egy virág a vázában. Ez teljesen a Japán: "Egy virág jobb, mint száz, közvetített ragyogása a virág", mondta a Japán író Kawabata Yasunari.
Ikebana a tokoname néha helyettesíti - bonsai, a neve is származik a Japán kiejtés a Kínai karakterek "panizzi" - "növekvő pot". Nem titok, hogy a Japán össze bonsai a Kínai, illetve, persze, tette a saját. Japán bonsai különböző tökéletes természetesség, majd a finomra hangolt a harmónia. Bármilyen bizarr formában nem volt hozzá, hogy a fa mindig úgy néz ki, mint egy igazi nagy fa, finomított kifejezés a művészi képet idézi fel egy adott táj körülötte. Bonsai szükséges speciális ellátást, majd óvatos, tiszteletteljes hozzáállást: "Végtelen gyöngédség van szükség, amikor egyre törpe fák", a Japán mondani.
Tokonoma nem az egyetlen rést a hagyományos Japán ház. A CMC-Sein egy különleges rést egy ablakot, majd egy ablakpárkányon az olvasás, írás. Thaiday, ahol asymmetrically vannak a polcokon a könyvek, gyakran használják a beépített szekrény, itt megtartják szekrény szükségletek... ágy.
Semmi extra
Japán ágy igazán könnyű eltette a szekrényben, mert'fajta matrac úgynevezett futon, melyeket kézzel kiválasztott fajta pamut. A hagyományos Japán bútor orosz ember, úgy tűnik, egy kicsit austere, lehet még kapni a benyomást keltik, hogy nem. Néhány alacsony asztal körül semmi. A Japán szoktak ülni az emeleten tatami - vastag szőnyeg készült rizs-szalma, vagy egy lapos párna - zabuton. Egyes tervezők ajánlatot tesz az asztal mellé állni kalligráfia néznek, nagyon elegáns, de lehet ülni őket kényelmesen -, hogy ők hoztak létre, hogy a könyök rájuk tenni... Az utánzás a stílus, lehetővé teszi, hogy speciális székek nincs lába, csak a háttámla, majd az ülés. A standard asztal székekkel, hogy teljesíteni. Ha ez bűn, néhány modern Japán, mit nekünk beszélni. De majd vékony harmónia fog törni.
Amellett, hogy a táblázat a bútor, a szoba általában van egy kis komód, vagy lépett szekrény Tanzi - it részlegek tárolni a dolgokat az oldalon emlékeztet egy igazi létra. A felület Japán bútorok sima, majd a tökéletes festés, bizonyságot tesz, hogy az igazi érték a dolgok. A színek a fény spektrum árnyalatú bézs, fehér, krém, tej. A természetes anyagok, illetve hatályát a korlátozott fa, bambusz, majd, mint egy elegáns bár, kissé matt vagy borított egy patinás fém. Padló, illetve mennyezet is természetes, bambuszból vagy fa, nem festett, hanem épp ellenkezőleg, a textúra.
Visszafogottabb szépség egy Japán house jön, hogy az élet csak a megfelelő világítás. Fény Japán inter'a belső tér, illetve a művészet fény, árnyék, mint valaha elsajátította a Keleti építészek. Attól függően, világítás, elmosódott, bizonytalan, bizonyos dolgok, mint a'jelennek meg, mások eltűnnek a mesterségesen generált twilight. Együtt csúszó falak, hozza a fényt, a ház, az állandó mozgás egy igazi természetes dinamika. A fény természetes, spontán. A hagyományos izzók papír lampshades egyszerű alakzatok - gömb, prizma, téglalap -, hogy ez m'valamint a scatter szimbólumot. A legjobb illeszkedést lámpák készülnek rizs papír, egy egyszerű fehér gyertya.
Elena Kuznetsova
Forrás: www. eremont. HU
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése