2014. augusztus 26., kedd

Belső szabadság

Szabad tér, valamint a természetes egyszerűség a lényeg Japán inter'jer. A mai fed-up metropolisz, mint egy lélegzet friss levegő. Ezért, a stílus, a lakások az ország, a felkelő nap, így ma vonzza a polgárok.

Élő SV'link

A design a hagyományos Japán ház nélkül dolog, amit használnak. Nincs padlás, pince, kandalló, ajtók, Ablakok megértsük őket, még akkor is, ismerős bútorok. A ház a Japán hívás minka egyfajta csontváz - a'összenyitható fák'Yana, néha bambusz rudak, crossbars. A hely itt a hozzáállás ideges, ezért az ajtó toló. Azonban az ajtó nem az egyetlen lehetőség, hogy ki a ház, ez lehet tenni a falon keresztül, ők is eltűnnek. Ez nem megdöbbentő, mert nagyon praktikus hagyomány, nyári Japánban, a meleg, nedves, a falak költözött szét, úgy, hogy a ház volt szellőztetni. Belsejében minka egy nyitott hely, osztva egy nappali, nyitott konyha, tea pódium, étkező, illetve munkahelyen.



Szabad tér, valamint a természetes egyszerűség a lényeg Japán inter'jer

Újra egy pontos másolata Minky egy teljes életre vagyunk, nem valószínű, hogy sikerül - az éghajlat nem alkalmas, az út, az élet, távol-Keleten. De annak érdekében, hogy az illetékes utánzása, a stílus, a haza, az szükséges, hogy megértsük a filozófia a hely, a Japán lakások. Különben nincs harmónia nem fog működni fog, hogy nem triviális, minimalizmus, amely egyébként gyakran összekeverik a Japán stílus. Ez pedig, mint mondják Odessza, két nagy különbségek.

A minimalizmus semmi személyes, de a Japán nincs semmi felesleges. Íme az értelmes tér, levegő, fény. A főbb geometriai elve a Japán inter'belső - szögek, egyenes vonalak, amelyek hozzon létre egy csendes helyet, podcherkivayuschei belső szabadság. A Japán bár a fő bűnösöket, a technikai haladás, de SV'kapcsolat a természettel, nem veszíti el. Minden élet állandó mozgásban van, így a Japán ház is könnyen át. Nincsenek vastag falak mereven, külön-külön egyik szobából a másikba. Ehelyett, a belső fal toló - fusuma, amely képviseli a fák'fa keret, fedett két oldalról sűrű, karton. Ahelyett, hogy kezelje van fém elmélyítése. Az ilyen partíciókat küldött speciális hornyok a padló, illetve mennyezet gerendák.

Belső ajtók természetesen el is csúszott, a Japán hívják őket Shoji a panelek rizs papír, elválasztott fák'fa léc a rácsot. A rizs a papír jó, mert tükrözi a fényt magába szívja a nedvességet.



A főbb geometriai elve a Japán inter'belső - szögek, egyenes vonalak, amelyek hozzon létre egy csendes helyet, podcherkivayuschei belső szabadság

Az utolsó tulajdonság, hogy otthonunkban semmit, így gyakran a papírt helyezze vissza a matt üveg. Köszönöm, hogy a vizuális, mind a funkcionális könnyű fusuma, Shoji belső határait Japán házak nagyon feltételes mindig mozgásban van. A tér is könnyedén lehet módosítani.

Egy másik szokásos határ Japán inter'ERI - képernyő, főleg több szelepek, ami lehet két, három, vagy akár tizenkettő. Azonban képernyők óriások ritka, nem minden ház közé, nyolc méter hosszú a kibővített megtekintése. Minden levél képernyők bambusz vagy a fák'Ian keret, plattírozott kétoldalt selyem, papír vagy szövet, festett festett tinta díszített díszített tájak, kalligráfia, verses feliratokkal, a háttérben minta, madarak, virágok. Ez nem csak egy funkcionális dolog, ez egy műalkotás, ahol a festmények, rajzok. Az egyik a kevés tartozékok Japán otthon, a visszhang üresség, a Japán otthon, ő akkor is megszólal, erősebb, ami egy intim hangulatot.

Hiánypótló szépség

A Japán inter'Yeri semmi overloads figyelmet, a tér strukturált nyugodtan, tisztán. A Japán nem szeretem a rendetlenséget a ház felesleges, sőt szükséges dolog. Ez a megközelítés fokozza a szépség, az elegancia is bizonyos, hogy a ház. Minden dolog a házban egy műalkotás. A szépség Minky van egy különleges hely - tokonoma - egy rést az elülső sarokban, az egyik a falak. A részletek nem fog teljesíteni. Ez a hely jó, csak a váza, festmények, rajongók, vagy a gombbal lapozzunk a néhány bölcs szavak. Fontos, hogy a dolog az volt kedves a szíve, tele személyes tartalmat, majd ügyesen hajtja végre.



A Japán inter'Yeri semmi overloads figyelmet, a tér strukturált nyugodtan, határozottan

Mint ahogy a természetben, az alkotásait, a Japán van egy különleges kapcsolat tokonoma gyakran díszített lettem: "minden levél fa látható, minden virág - kert", a Japán mondani. "Virágok" a fordítása a Japán, mint a "színek", saját szimbolizmus, mélyebb értelmet, azonban mivel minden a házban. Ez egyfajta hieroglifa a virágok, ágak, amely kötelező'feltétlenül, hogy nem mond valamit, hogy a tulajdonos a házban, majd a vendégek számára. Például, a teljesen kinyílt virágokat, a hüvely, a szárított levelek kifejezése a múltban. Felében virágzó virágok vagy zöld levelek vannak jelen, rügyek, duzzadt rügyek jövőben. Erőteljes hajlító ágak jelképezik a tavasz. Nyári - virágzó szirmok, levelek, szárak. Őszi ritkán tesz vékony ágakat, a téli csupasz ágak. Virágok megvan a maguk jelentése. Rózsa, össze fenyő, beszél, az örök fiatalság, ha a rózsa, hogy cserélje ki a bazsarózsa már a jólét, a krizantém - öröm. Ez fontos a helyszín, a virágok, ágak: az a tény, hogy a felső jelképezi az eget, a közel ahhoz a személyhez tartozik, az alsó rész, a földre. Az egész dal arról beszél, hogy az egység. A művészet ikebana ez a kalligráfia neki hosszú, hogy tanuljanak a mesterek különböző iskolákban. Ha nincs vágy, hogy mestere ennek a művészetnek, vagy alkalmazni, hogy a mester lettem, akkor nem egy-egy virág a vázában. Ez teljesen a Japán: "Egy virág jobb, mint száz, közvetített ragyogása a virág", mondta a Japán író Kawabata Yasunari.

Ikebana a tokoname néha helyettesíti - bonsai, a neve is származik a Japán kiejtés a Kínai karakterek "panizzi" - "növekvő pot". Nem titok, hogy a Japán össze bonsai a Kínai, illetve, persze, tette a saját. Japán bonsai különböző tökéletes természetesség, majd a finomra hangolt a harmónia. Bármilyen bizarr formában nem volt hozzá, hogy a fa mindig úgy néz ki, mint egy igazi nagy fa, finomított kifejezés a művészi képet idézi fel egy adott táj körülötte. Bonsai szükséges speciális ellátást, majd óvatos, tiszteletteljes hozzáállást: "Végtelen gyöngédség van szükség, amikor egyre törpe fák", a Japán mondani.



A Japán nem szeretem a rendetlenséget a ház felesleges, sőt szükséges dolog.

Tokonoma nem az egyetlen rést a hagyományos Japán ház. A CMC-Sein egy különleges rést egy ablakot, majd egy ablakpárkányon az olvasás, írás. Thaiday, ahol asymmetrically vannak a polcokon a könyvek, gyakran használják a beépített szekrény, itt megtartják szekrény szükségletek... ágy.

Semmi extra

Japán ágy igazán könnyű eltette a szekrényben, mert'fajta matrac úgynevezett futon, melyeket kézzel kiválasztott fajta pamut. A hagyományos Japán bútor orosz ember, úgy tűnik, egy kicsit austere, lehet még kapni a benyomást keltik, hogy nem. Néhány alacsony asztal körül semmi. A Japán szoktak ülni az emeleten tatami - vastag szőnyeg készült rizs-szalma, vagy egy lapos párna - zabuton. Egyes tervezők ajánlatot tesz az asztal mellé állni kalligráfia néznek, nagyon elegáns, de lehet ülni őket kényelmesen -, hogy ők hoztak létre, hogy a könyök rájuk tenni... Az utánzás a stílus, lehetővé teszi, hogy speciális székek nincs lába, csak a háttámla, majd az ülés. A standard asztal székekkel, hogy teljesíteni. Ha ez bűn, néhány modern Japán, mit nekünk beszélni. De majd vékony harmónia fog törni.

Amellett, hogy a táblázat a bútor, a szoba általában van egy kis komód, vagy lépett szekrény Tanzi - it részlegek tárolni a dolgokat az oldalon emlékeztet egy igazi létra. A felület Japán bútorok sima, majd a tökéletes festés, bizonyságot tesz, hogy az igazi érték a dolgok. A színek a fény spektrum árnyalatú bézs, fehér, krém, tej. A természetes anyagok, illetve hatályát a korlátozott fa, bambusz, majd, mint egy elegáns bár, kissé matt vagy borított egy patinás fém. Padló, illetve mennyezet is természetes, bambuszból vagy fa, nem festett, hanem épp ellenkezőleg, a textúra.



A hagyományos Japán bútor orosz ember, úgy tűnik, egy kicsit austere, lehet még kapni a benyomást keltik, hogy nem. Néhány alacsony asztal körül semmi

Visszafogottabb szépség egy Japán house jön, hogy az élet csak a megfelelő világítás. Fény Japán inter'a belső tér, illetve a művészet fény, árnyék, mint valaha elsajátította a Keleti építészek. Attól függően, világítás, elmosódott, bizonytalan, bizonyos dolgok, mint a'jelennek meg, mások eltűnnek a mesterségesen generált twilight. Együtt csúszó falak, hozza a fényt, a ház, az állandó mozgás egy igazi természetes dinamika. A fény természetes, spontán. A hagyományos izzók papír lampshades egyszerű alakzatok - gömb, prizma, téglalap -, hogy ez m'valamint a scatter szimbólumot. A legjobb illeszkedést lámpák készülnek rizs papír, egy egyszerű fehér gyertya.

Elena Kuznetsova

Forrás: PRO Ingatlan

Forrás: www. eremont. HU

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése