Építés, újjáépítés.
Az átalakulás egy kis Delfin 2006-11-07 11:06:08
Amíg tavaly nyáron, a termelők szaniterek nem tartják szükségesnek, hogy túl sokat költeni a pénzt a reklám termékeiket. Egyrészt, az ukrán piacon nem olyan capacious, mint a piacon a szomszédos Lengyelország, a cseh Köztársaság (a legtöbb gyártó - a külföldi cégek)kiosztani jelentős költségvetések számára a hódítás. Másrészt, a verseny Ukrajnában nem volt olyan merev, mint más országokban. Minden cég faragott egy rést magának, a szaniterek piaci van elegendő hely mindenki számára. Amellett, aggódik a piaci pozíció nagykereskedők, kiskereskedők hirdetett, valamint azok a partnerek, akiknek a termékek értékesítése. Mivel azonban a növekedés a piacon, kezdte, hogy vonzza a figyelmet a növekvő számú gyártók szaniterek. Egy lengyel cég Cersanit egyik első fogás ezek a trendek, illetve augusztus-szeptember 2003 részvételével, a reklámügynökség TRK "Suite" fejlődött végzett az első átfogó hirdetési kampány víz az ukrán piacon. Cersanit termel, szaniterek, mivel 1967. Nem csak kádak, mosogatók, mosdók, zuhanyok, akciós bútor, kerámia csempék, csaptelepek-egyszóval, minden szükséges díszítő a fürdőszoba. Az ukrán piacon, a cég termékeinek értékesítése több, mint két éve. Cersanit működik a kereskedők minden nagyobb város az országban, s hamarosan megnyílik egy képviseleti iroda Ukrajnában. Amíg tavaly nyáron a társaság, mint sok más gyártók szaniterek, korlátozott volt, hogy a reklám a point of sale, feltéve, hogy a forgalmazók, kiskereskedők minden szükséges POS-anyagok, amelyek gyümölcsét. S miközben a fogyasztók, akik vásárolnak termékeket a közepes ár szegmensben, nem fizetett a figyelmet, hogy a márka - elég volt, hogy a vízvezeték importált - ezt a helyzetet nem tudta továbbra is fennállnak, elég hosszú. Végtére is, annak ellenére, hogy a 2/3-értékesítés hagyományosan elszámolni az alsó árszegmensben, a piaci részesedése az olcsó vízvezeték csökkenő minden évben. A vásárlók egyre inkább a vízvezeték gazdaság osztály, különösen azért, mert ez a legszélesebb körben képviselt, mint a szaküzletekben, valamint civilizált szervezett piacokon. Annak érdekében, hogy a vezetés az egyre növekvő közepes ár szegmensben (körülbelül 20% - a szaniterek, hogy értékesítik az ukrán piac-gazdaság-osztály szakemberek Cersanit úgy döntött, hogy végezzen egy nagyszabású reklámkampány. Minden ugyanabból a gyártó, a Fő feladat az kampány volt, hogy kitűnjön a tömegből a gyártók szaniterek a turista osztályú, hogy megerősítsük a fejében a fogyasztók ei'én majd a kép Cersanit, mint a szolgáltató minden szükséges felszerelés a fürdőszoba. Kutatások kimutatták, hogy a fogyasztók társult ezt a védjegyet először a washbasins, wc. Mint a célcsoportok választottak a férfiak, mind a nők 25 éves 55 éves, közepes jövedelemmel, vagy aki nemrég vásárolt egy lakást, majd részt vesz a kivitelezés, vagy a magatartás, ütemezett karbantartás a régi lakásban. Szerint Irene Fesak, projekt Manager KRE "Suite"a reklámszöveg volt feltételezett-hoz megöl két legyet egy csapásra hogy kielégítse ügyfeleink-a nők, akik a fókusz elsősorban az esztétikai megjelenés termékek, illetve a férfi kliensek, ami több fontos, a szükséges idő, a beszerzés, telepítés minden szükséges elem a fürdőszoba. Amellett, hogy hangsúlyozzák a termékek minőségét, a társaság összpontosít, hogy hat év garancia, egy üzenet volt elhelyezve minden óriásplakát. Kreatív ötlet - része a fejlesztési ukrán szakértők, az alkalmazás része a lengyel reklám. Így körülbelül'húzza ki az egyik reklám, az összes üzenetet Cersanit, úgy döntöttek, hogy használja a vállalati jelképe a társaság - a Delfin. Irena Fesac kifejtette, hogy a vállalat neve Cersanit írt Latin, valamint az egyes fogyasztók nem lehet teljesen helyes, hogy elolvassa, vagy csak nem emlékszem'emlékszik. Majd használja a Delfin lehetővé teszi, hogy a márka felismerhető. Promóciós üzeneteket, a hangsúly az volt elhelyezve az a tény, hogy a fogyasztók nagyon kényelmes, hogy válasszon egy teljes fürdőszoba berendezés, ugyanazon gyártó készült, ugyanabban a stílusban. Ezen kívül lehetséges, hogy nem töltenek sok időt a kereséssel, hogy mindez ugyanarról a gyártó. Volt úgy döntött, hogy bizonyítani a fürdőszoba nagyított, amely lehetővé teszi a potenciális ügyfelek számára, hogy biztosítsa a tökéletesség, feldolgozó, kompatibilitás az összes elem. Mint kommunikációs csatornák a potenciális ügyfelek voltak kiválasztott TV, rádió, óriásplakát. Hirdetési kampányt tartott két hónapig - augusztus-szeptember. Augusztusban a televízióban, amely egy promóciós videó a társaság Cersanit, a legnagyobb városok voltak elhelyezett plakátok. A bemutató videó már kiválasztott három TV csatornák - két nemzeti ("Új csatorna", majd az "1 +1"), valamint az egyik kábel (ORT International"). Szeptemberben, hogy fokozza a hatást, a televízió, a vizuális reklám a műsorszóró hálózat, illetve a regionális rádióadó 14 városok voltak sugárzott rádió foltok. Varázslatos átalakulás kád, TV reklám volt a használt illeszkedik a film, filmre Lengyelországban. A történet több mese: egy fiatal ember reggel felébred a hang, a csöpögő víz egy csaptelep, jön be a fürdőszoba, ilyenkor a régi csaptelep, tartály, rozsdás kád, elhervad ülés a csempe. Hirtelen a semmiből a'a Delfin, amely egy enyhe érintse meg a úszók fordul fürdő Sunny Paradise. A fiatal férfi nagyon boldog, megjelenik a képernyőn a végső kifejezés, hogy "Cersanit. Mindent a fürdőszoba ". Ez a reklám szlogen használt óriásplakát, egy képet, egy aranyos Szláv'Yang lányok mellett, szép fürdőszoba. Jelentése szerint Irena Fesak, több helyes az lenne, hogy használja kültéri reklám darabok a reklámok, de ez nem sikerült, technikai okok miatt, csak korlátozott ideig. Ezért a vállalat vette a kockázatot, használt plakátok egy másik történet. Ha a videó szolgált kizárólag az ötlet elképzelni a márka imázsát, kivetítés a kép egy cég segítségével, óriásplakát, majd a rádió hirdető cég Cersanit támogatott még a kereskedők. Minden Billboard voltak a nevek, valamint koordinálja a cég, hogy eladja a vízvezeték Cersanit a régióban. Néhány városban, hogy erősítse a pozícióját a kereskedők reklám plakátok felragasztása, több hónapon keresztül. A koordináták a kereskedők említeni a rádió. Jelentése szerint Irena Fesak, vezényel GfK-USM során a hirdetési kampány, az elemzés a közönség igazolta helyességét a választott csatorna (Ld. - Mutatók a két csoport: alapvető közönség kutatás - fogyasztók év 4 év, valamint az elsődleges célközönség - férfiak, mind a nők éves 25-50 éves jövedelem átlagos, illetve átlag feletti). A kapott adatok azt mutatják, hogy 91 61% - a az elsődleges közönség nézte a TV reklám legalább 1 alkalommal 78, 8% volt látható neki legalább 3-szor, 46, 35% - tíz alkalommal. Tekintettel arra, hogy roller, hogy ne feledje,'niezapominajek, ha a közönség látta, hogy legalább háromszor, egy reklám kampány tekinthető sikeres. Cersanit: a legtöbb felismerhető márka, a szavai, a társaság képviselői Cersanit, ennek eredményeként a promóciós tevékenységek értékesítési Ukrajnában megnövekedett. 2003-ban a társaság eladta hétszer nagyobb a kerámia csempe, majd kétszer több víz, mint 2002-ben. Most a részesedése Cersanit a szegmens szaniter termékek gazdaság osztály több, mint 25% - os piaci kerámia csempe-körülbelül 5% - a. Decemberben, a cég GfK-USM végzett tanulmány a márka Cersanit, ahol ez volt a vizsgált 600 emberek. Az eredmények azt mutatták, hogy 50% a válaszadók, amelyek a megfelelő Társaság, a cég neve Cersanit. Tekintettel, hogy a hatékony reklám, a leghatékonyabb már reklám a tévében, mind kültéri reklám - 21, illetve 20% - ot tesznek jelezte, hogy mindig felhívja a figyelmet a reklám, óriásplakát, Cersanit. Kevésbé volt hatékony a rádió. Amellett, Cersanit volt a leginkább felismerhető az az ajándékokat Ukrajnában vízvezeték márkák. A márka neve volt javítva az aktív pam'26% a válaszadók, akik az úgynevezett Cersanit nélkül tippeket, ha arra kérték, hogy a lista jól ismert márkanév szaniterek, kerámia csempe, mind a passzív pam'37% - a válaszadók, hogy úgy döntött, Cersanit a mellékelt lista a gyártók szaniterek. Minden fogyasztó, aki ismeri a márkát, Cersanit, 37% - a azt mondta, hogy látták őt hirdetések, 41% mondta, hogy felhívta a figyelmet, hogy a cég termékeit az értékesítési ponton, 15% - a látta a termékek barátokkal 10% - csak hallottam róla. Ne feledje, hogy'niezapominajek eleme a marketing kampány, amint az várható volt, kiderült, hogy egy szimbólum Cersanit Delfin. Így, 25% a válaszadók, hogy ne feledje,'látta "ugrás Delfin fürdőszoba", a másik 27% - a cég logóját ugyanazzal a Delfin, 14% - a állította, hogy pillanatban a videót, amikor'megjelent Delfin, fürdő, majd megfordult, 17% a válaszadók, hogy ne feledje,'emlékszem, a fő karakter a videót. Végül, a GfK-USM kutatott kilátások vásároljon Cersanit. Ahogy a'kiderült, hogy a 17% - a válaszadók kifejezte azon óhaját, hogy finom fürdőszoba kiegészítők, 13% - a kerámia csempe, 12% - wc-kompakt, 9% - nyelvoktatás, 7% - csempe a padlón. Azonban, 43% a válaszadók arról számoltak be, hogy nem akarnak vásárolni valamit a közeljövőben. Szerint Irene Fesac, a társaság Cersanit értékeli hirdetési kampány olyan sikeres, mint egy egész tervek nem áll meg itt. "Ebben az évben, a fogyasztók várnak az új kreativitás, új hirdetési döntéseket" - mondja. A fogyasztói Wops'csatolt asszociatív tömb minden eleme inter', a fürdőszoba, melyre a társaság Cersanit, a boltokban, a vízvezeték terv, hogy hozzon létre külön rekeszek, hogy újra berendezett fürdőszoba, egy film. Emellett a tervek szerint biztosítani pontok értékesítési elegendő száma POS-anyagok képek a hirdetési kampány. Ez a tanfolyam segít megerősíteni a fejében a fogyasztók a cég szlogenje: "Mindent a fürdőszoba". Mi több, a sikeres reklámkampány Cersanit a versenytársak nem valószínű, hogy tagadja magam az öröm, hogy ismételje meg ezt az utat, majd valószínűleg megkezdi a hatalmas hirdetési kampányait. ___________________________________ Rinok szaniter termékek osztható négy ár szegmensek (azon az áron, a készlet, amely egy tál-CD-tuner, tank, borító) - elite termékek érdemes több, mint $ 500 bemutatni, amelyet a német vállalatok Villeroy & Boch, Hansa, DushoLux, Keramag, Keuco, néhány olasz, spanyol termelők); drága vízvezeték $ 200 $ 500 (finn Ido, svéd Ifo, Gustavsberg városában, a spanyol Roca, Gala); Közép-vagy turista osztályú $ 50-200 (lengyel Cersanit, cseh Jika, török Torgak, bolgár Vidima), valamint az alsó szegmens (belföldi, mind a Kínai gyártók). FORRÁS: Új marketing
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése