2014. augusztus 3., vasárnap

Áttekintés az ukrán piacon szaniter termékek 2006-11-07 11:05:31

Építés, újjáépítés.

Áttekintés az ukrán piacon szaniter termékek
2006-11-07 11:05:31

Szakértői becslések szerint, ma a tényleges kapacitása az ukrán piacon szaniter kerámia több mint $ 20 millió. Ukrajnában "eladott évente mintegy 100 ezer. Db. Wc-k, mosogatók, majd körülbelül 30 ezer. fürdők Bár a hivatalos statisztikák azt mondja, hogy 1999-ben, Ukrajna importálta egészségügyi műszaki egységek az összeg $ 3 millió. Szerint az állami statisztikai Bizottság, ez majdnem 2 millió dollárt. kevesebb, mint 1998-ban. Nagy szolgáltatók azzal érvelnek, hogy a bizalom a hivatalos statisztikák mert a szerint a különböző becslések között, 20, illetve 30% - a az importált egészségügyi műszaki egységek a "szürke" rendszerek: tartsa egyéb vám kódok, szállított a határon félig legális, akár illegális. Között idegenek ukrán szaniterek piac meglehetősen változatos. Ez érvényes nem csak a struktúra, a tartomány, valamint a földrajz kínálat, ár differenciálás áru. A szerint a különböző becslések, mintegy 60% szaniter kerámia, hogy eladott Ukrajnában a hazai eredetű, illetve 40% - os import. (Zuhanyzó, kád, csaptelepek, fürdőszobai kiegészítők többnyire által képviselt külföldi termelők (85%). Ha Jakuzzi, zuhanyzó kabinok közötti arány behozott, valamint a hazai áruk az szerkezete ellátási képest 1998-ban majdnem változatlan, az úgynevezett "fehér kerámia" válik az ingatlan a hazai termelők. Így 1999-ben, a hazai termelők vette majdnem 50% - os piaci szaniterek Ukrajna. 2000-ben ez a szám már meghaladta az 50% - ot, de még nem érte el a 60%. Szerint a cég szakértői Tastasal ", mennyiségi kifejezések, a hazai termelés fedezi körülbelül 70% - a az ukrán piacon, import mintegy 30, a pénzben, az arány 50:50. Szakértők magyarázzák a növekedés a hazai vízvezeték, hogy része az ukrán vállalkozások kezdett termelni wc-k, mosogatók az importált technológia megjelenése nem sokban eltér egyes importált modelleket. Például, 000 "a Dnieper-kerámia" (Zaporizhia régió, Szülés), termel, wc-k, bidék, mosó-medencében az olasz berendezések. A leeresztő szelep is olasz. Az egyik legnagyobb "tisztálkodó szer" a gyártók - Slavuta "ZAT" (Khmelnitsky régió, Slavuta), bár, penész a termékeket áll, kész a növény, de a termelés, mert az alacsony költség igény. De kádak, zuhanyzók, fürdőszoba kiegészítők, addig a hazai termelők nem a vállát. A szakértők szerint, fürdők eladott Ukrajnában mintegy 30 ezer. az év, amelyet a hazai termelés nem több, mint 20%. A szaniterek piaci Ukrajna bemutatja a wc-k, mosdók, csapok, fürdőszoba kiegészítők, a cseh Köztársaság, Szlovákia, Lengyelország, Magyarország, Olaszország, Németország, Belgium, mind más országokban. Ma, irodák, kínál vízvezeték, nem is megáll az eladó az egyik típus az áruk. Általában, az eladók próbálja meg, hogy felkészítse a bolt teljes készlet a fürdőszoba. Ez a wc-csészék, tartályok, csapok, bidék, mosdók, csapok, csaptelepek. Megfigyelései szerint a szakértők "Agromat", az ukrán piacon mintegy 34% - a (mennyiségi értelemben) értékesítési venni tálak, mintegy 28% - a shell, 20% - keverők, daruk, 13% - a víz, 5% - zuhany. Wc-k, mosogatók megfigyelései Szerint Aleh Kachan, Igazgató, vízvezeték áruház, drága vízvezeték ajánlat VILLEROY & BOSCH (Németország), IDEÁLIS STAND-ART (Németország), GUSTAVSBERG (Svédország) - 1000 3000 UAH. a kiskereskedelmi, egy exkluzív gyűjteménye több, mint 3000 UAH. A wc-k, mosogatók középső csoport ellátási Ukrajnában az LCA (cseh Köztársaság), CERSANIT, KOLO (Lengyelország) - 800-1000 USD. A legolcsóbb termék a piacon - a hazai termelés (Szláv'Yang, Poloski, Lviv növények), valamint Szlovákia, csehország. Az ár számukra kiskereskedelmi-tól a 90-800 UAH. A szakértők szerint a cég "Agromat", az ukrán piacon, annak ellenére, hogy a nagy számú különböző márkák, típusok, szaniterek, jellemző jelentős előny értékesítési áruk legolcsóbb ár csoport (mintegy 70%). Legkeresettebb "fehér kerámia" - a cseh Köztársaság, Szlovákia, Ukrajna. Például, néhány tálak ukrán termelési költség a kiskereskedelmi 100 UAH. Összehasonlítva az 1999-árak bizonyos típusú wc-k, mosogatók, valamint bidé-kal esett vissza szinte 10-15%. De képest 1998 - csaknem 30% - át. Ennek eredményeként, az eladók arra kényszerülnek, hogy csökkentsék a jövedelmezőség. A szakértők szerint ez Wops'csatlakozik, mindenekelőtt a növekvő verseny között a szállítók-gyártók, kereskedők-az eladók. Kád Eladó fürdők be az ukrán szaniterek piacon, a szakértők szerint, mintegy 15% - a a teljes értékesítési volumen szaniter műszaki egységek. Egy másik 5-6 éve a piacon lévő, nagyrészt öntöttvas, acéllemez kád, az elsődleges gyártó melyik volt Lugansk emalahleni növény. Ma eladók ajánlat kádak, öntöttvas, acél, akril, üvegszál-tól Lengyelország, Spanyolország, csehország, Hollandia, Törökország, mind más országokban. Öntöttvas fürdők vannak mellékelve, hogy Ukrajna ROCA (Spanyolország), Toprak (Törökország), JACOB DELAFON, PORCHER (Franciaország). Acél - KALDEWE, ROCA. Akril-CERSANIT, KOLO, Vagnerplast, MEDENCE-SPA (Lengyelország), RIHO (Holland), VILLEROY &BOSCH (Németország), valamint mások. A szakértők szerint a cég "Agromat", mintegy 35% - a értékesítés (egység ) által Elfoglalt a fürdők öntöttvas, körülbelül ugyanannyi acél, 30% akril (ebbe a kategóriába tartoznak üvegszálas). Képest 1997-es akril kád adtak mintegy 20% - kal több. Wops'ez annak a ténynek köszönhető, hogy az új, modern apartmanok saját fürdőszobával lehetővé teszi, hogy kielégítse a fürdő nem csak egy klasszikus, a tömeges lakásépítés méretek (170x70 cm vagy 150x70 cm), de vaskos lehetőségek. Között akril fürdők legnagyobb kereslet a sarokban. Téglalap alakú akril fürdőkád vásárlás csak a nagy méretű, így azoknak a hiánya "a klasszikus formák" öntöttvas, acéllemez kád, amelynek mérete gyakran nem lépi túl 170x80 lásd Hagyományosan ukrán fogyasztók inkább öntöttvas fürdőkád, bár a kiskereskedelmi ár tól 500 3000 UAH. Acél könnyebb, olcsóbb, de a "gyűrű", amikor ömlött a víz. Sőt, magas vezetőképessége vezet gyors hűtés a víz. Kiskereskedelmi acél fürdők eladott $ 50-160. Belföldi acél, fürdő 2000 képest 1999-ben a kiskereskedelmi árak kal, mintegy 20% - át. Szerint Gregory Ovchinnikov, Igazgató Lugansk emalahleni növény, ez annak köszönhető, hogy a nő a fém termelés kád. Forró kád nem nagyon sok az igény. Megfigyelései szerint az eladók, Jacuzzi vásárol kb. minden 30-vevő. Mert az ár magas az ilyen modellek fürdők. Például, olcsó kád, minimális berendezés a tartományban $ 2000. De nem ritka a piacon - Jacuzzi $ 5000-10000. Tavaly eladók fürdők jegyezni csökkenése az árak a behozott fürdők, mintegy 15% - hoz képest 1998. Összehasonlítva az 1999-es árak a leg -- bb népszerű modell változatlan maradt. Csapok, keverőket a Kereskedők figyelmét, hogy a csapok, csaptelepek fiókkal, mintegy 30% - a értékesítés szaniterek mennyiségi kifejezések, körülbelül 15% - a a teljes forgalom a piacon, szaniterek. Legolcsóbb daruk - a hazai termelés: a kiskereskedelmi eladni $ 5-15. Szerint az eladók, az árakat az ukrán áruk változatlan marad, a két éve. Ugyanakkor a drágább importált áruk képest 1998-ra csökkent mintegy ID-15% - ot. Általában, a gazdasági, piaci ár hasonló áruk alatt, mint a szaküzletekben mintegy 20-50%. Nem kell "a szökőkút" nekünk török Szakemberek azon a véleményen vannak, hogy a következő két évben olcsóbb szegmensben a piaci csökken 25% - át. Ugyanakkor észrevehető érdeke a fogyasztók számára, hogy exkluzív, drága víz. Ebben az esetben előfordulhat, hogy szenved a belföldi gyártó, akinek a termékek ára csoport rosszul képviselt. Kereskedelmi fog fejlődni felé universalization. A vevő akkor meg kell adni a lehetőséget a szélesebb választék termékek a fürdőszoba. Sőt, nem csak tartozékok, hanem a kerámia csempe, a jelenléte, amely a tartomány, az eddigi megfigyelések szerint, növeli a teljes mennyiség a forgalom mintegy 15-20% - át. Teljesebb figyelembe veszi a sajátosságai, a régió, ahol van víz. Például Ukrajna nem valószínű, hogy a kereslet török wc-k, "szökőkút". De a wc-k hatékony kiegyenlítésére ajánlatos telepíteni azokat a területeket, ahol gyakran vágja le a víz.
FORRÁS: Budmaster

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése