Hogy, hogy nem jó, de a fejlődés nem mindig kitölti mi az élet szépség. Kényelem - Igen. Tapéta, csempe, festék -, hogy most díszíti a falak, a mennyezet, a túlnyomó többség lakások. Az ókori művészet festmény falfestmény, emlékezünk csak bekerülni egyes állami intézmények - kulturális központok, iskolák, óvodák. Engedje magát, hogy díszíteni a falakat gyönyörű tájak - fáradságos, mégis...
Nézd meg a képeket. Azt nem szeretnénk, hogy a környező monoton tér nyitotta meg, majd újjáéledt, kezdett játszani a színekkel, elvitt minket a strandra, vagy egy trópusi dzsungelben?
Attól függően, hogy a szoba, a falon, anyag, hőmérséklet, páratartalom, egyéb technikai tényezők festmény hagyományosan kész vagy a formájában freskók (vízben oldódó pigmentek a nedves vakolat), vagy sw-tempera festékek (pigmentek kevert tojás, vagy kazein ragasztó, vagy festeni az olvadt viasz (encaustic), vagy olaj festékek, száraz vakolat. A másik lehetőség a festés a fa'falu panel vagy vászon, amely majd nucleobase a falon.
Történelmileg, a monumentális művészet a legszélesebb körben freskó, tempera-ragasztó festmény. A 70-es években a múlt század olaj festékek, Európában alkalmazott festés, színezés, a falak elűzte vízálló tempera. Ez lélegzik a jobb, lehet mosni a szoba hőmérséklete zöldebb olaj coatings-al. Mivel az 50-es években a század művész elfogadta a víz-alapú, víz-dispersible, akril festék, mint a legtöbb stabil, könnyen elkészíthető, gyors, bár még mindig nem olcsó.
Majd kezdődött a rituális a képek, hogy őseink kezdődött, hogy díszítse a sötét barlang falain. Az elején a harmadik Évezredben Egyiptomi művészek elkezdett festeni a falakat a sírok a színfalak az állítólagos túlvilágra. A Minoan művészet Kréta első alkalommal a falak, épületek,'megjelent freskók Nyúlik vissza, 1700 BC e..
A Római lakások én században. E. megőrzött Pompeji, Herculaneum, Ostia, nevezetesen művészek festve a falak eredeti arcát a lakásban. Fali festmény készült encaustic a fejek inter'Yeri. Ez azt tükrözi, nem csak az íze, a kulturális szinten, a ház tulajdonosa, hanem jellemzi a társadalmi státusz, a politikai hovatartozás, fizikai jellemzők.
Második szülés Európában monumentális fal festés Zobov'köszönheti, hogy a zseni, Giotto di Bondone. A freskók az Arena-kápolna a Páduai tett a forradalom középkori művészet. Kiemelkedő mesterek freskó festészet Reneszánsz fra Angelico, Masaccio, P'EPO della Francesca. Páratlan töréspont ez a technika elérni, Leonardo da Vinci, Raphael, Michelangelo. Művészek Mannerists verneze Paolo, Giulio Romano megtanultam, hogy ügyesen használja a falfestmények hatása az illúzió. A legnagyobb muralist Barokk, festett vászon, fák'fa panelek, amelyeket majd a szerelt falak - Peter Paul Rubens. Apropó, Latin fal - murus, ezért a művészek vesznek részt a festmény a falakon, az úgynevezett moraliste.
A XIX. században a legjelentősebb a falfestmények kell tekinteni, romantikus Eugene jártasság a korszak. A század Mexikói muralisty - különösen, Diego Rivera, Jose Clemente Orozco, David Alfaro Siqueiros, hogy segítségével az összes ismert technikákkal létrehozott, több száz monumentális freskók díszítették a falakat, a középületek mexikóvárosban.
Mivel Nagy Péter Oroszországban monumentális fal festmények (inter'ERI, valamint a homlokzat) volt köszönhető, hogy a követelmények az építészet volt látható, mint egy szerves része. Az eredete a világi műfajok, művészeti felkérték, hogy Oroszország olasz, francia mesterek. Híres festők-decorators Macskagyökér D. S. Stefano Torelli, P., Gonzaga, D.-B. Scotti, A. vig, valamint a neves olasz építész F.-B. Rastrelli, D. Quarenghi, Skót, H. Cameron mások pedig készített egy zseniális pleiad az orosz művészek, festők, hogy végre őket számos megrendelések a Császári udvar.
A közepén, a XVIII. századi Oroszországban'ott voltak a nemzeti személyzet a mesterek Európai osztály. Műveik tökéletesen beolvadt Nyugati, mind az orosz hagyományok a belső, mind a külső design épületek. Orosz építészek O. I. Bove, D. I. Gilardi, A., Grigor's, projektek, amelyeket által épített, számos állami, mind a privát épületek által érintett tűz, 1812-ben Moszkvában, odafigyelt, hogy a belső díszítés, beleértve a festmény falak, a mennyezet. Nélkül nem befolyásolják ezek a mesterek divat vannak Alfani festmény, stílusos grisaille festmények építészeti "dummy", a különböző színű színezés, fali dekor attól függően, hogy a cél-helyszínen. Ez a megközelítés a design inter'jer megengedett minimális felhajtás a maximális hatást.
A választás színes, dekoratív színezés, a falak, a mennyezet, az inter'ERI - az ősi mesterséget nem kevesebb, mint a művészet festmény falfestmény. Sőt, ők alapján közös technikák, az azonos anyagok. Mielőtt freskó festészet, a művész először oldja meg a problémát, a színes falak Általában.
Ismeretes, hogy minden szín valamilyen módon befolyásolja a személy pszichológiailag, mind élettanilag: kék-nyugtatja, izgat a piros, a sárga, a "díjat" az energia. Együttesen azonban ugyanaz a festék lehet, hogy egészen más a hatása. Multi-színes falak, a színes változatok formájában váltakozó csíkok, dekoratív friezes, fali díszek - ez csak néhány művészi Arsenal.
A választás, a színek, dekorációs technikák színezés miatt sok tényező befolyásolja. Legfőbb ezek között az Általános stilisztikai beállítás az építész, a célból, hogy a helyiségek, a mértékét a természetes fény, a méret, a kapcsolat a szomszédos szobák, csarnokok, folyosók, lépcsőház.
A lakóépületek a XVIII-kezdete XX évszázadok belmagasság általában 5, 5-4 m a hálószobában vagy office magas mennyezet személy is kényelmetlenül érzi magát. De elég ahhoz, hogy a festék a felső határ sötétebb, mint a falak, vagy használjuk a technikát árnyék (sima, átmenetek a színek a sötét mennyezetre, hogy a fény a falra), hogy vizuálisan egyezik az építészeti arányok, valamint, hogy a szoba kényelmes.
Ellenkezőleg, a modern otthonok, valamint az alacsony loft felső - 3 m vagy kevesebb. Ez létrehoz egy, hogy a szoba egy személy, az az érzés, az elnyomás, valamint hiányzik a szabadság. A probléma megoldódott azáltal, hogy a fény a színeket, amikor a festmény a falakon, mennyezeten, majd a mennyezeten kell, világosabb mint a falak. Képi fríz plusz pince dekorációs panelek, majd a fal közöttük az azonos színű, mint a terület fölött a fríz, azt is lehetővé teszi, hogy emelje fel a felső határa azt jelenti, hogy az art.
A szobák, ahol nincs természetes fény, basements, fürdőszoba, stb. hogy oldja meg a problémát, a tér érzékelése csak a szín kiválasztása a falak, a mennyezet. Festeni csak tükrözi a fényáram, így együtt használja a világos színek ilyen helyiség szükséges, hogy gondoskodjon a mesterséges világítás.
Bizonyos időszakokban illetve művészi stílusok saját stabil kombináció a színek. Hogy ad a tervező az oka, hogy az ilyen kifejezések, mint a színek, az olasz Reneszánsz, a eighteenth century, a uralkodása Viktória, király Edward, art Deco, stb.
Az olasz Reneszánsz jellemzi a használata egy nagy szám, a természetes pigmentek használt freskó technika. Hozzáadásával a színtartomány a fekete, majd fehér festékkel művészek létre sok tónusok, árnyalatok. A leggyakoribb voltak a "földes" színek - szürke, égetett okker, umbra.
Európában a eighteenth century a belső falak festett, olcsó, könnyen használható ragasztó tempera (a gyakran állt sárga okker vagy-oxid vörös). Használt, kevésbé közös komponensek, mint például a szarvasmarha-vér, adott a festék rozsdás rózsaszín. Gazdag tulajdonosok a házak előnyben festékkel, tempera, mennyezet, míg a falak díszített olaj festékek. Összetétele az utóbbi állt egy adott pigment, puha, lenmagolaj. Népszerű volt utánozza a textúra értékes mindenféle fa festett ajtók, redőnyök, beltéri dekor. Együtt közös kombinációk szín a fehér, világos sárga végén a század Divatos drága festékek színárnyalat, valamint Saul'kő, narancs, citrom, olajbogyó, őszibarack, majd a kék ég.
Akár 50-es években a XIX. században, a domináns szín az angol inter'belső, Exter'jer volt zöld. Az Általános, a szín választás volt határozza meg az egyes jellemzők a helyiségek. A falak a szobákban kevés a természetes fény általában készült, piros, lila, sötét sárga vagy sárgás-rózsaszín. A solar beltéri fény prislushalosj árnyék festészet köre a kék-zöld. A 90-es években, hogy cserélje ki az olajat, gázt lámpák jött a villamos. Egy új típusú világítás vezetett, hogy szükség van-más színű. Angliában kezdett, hogy a falak a szoba világos, gyakran fehér.
Az elején a XX századi díszítő falak, mennyezetek is elterjedt a fény a színeket. Általában, a magyar inter'a belső, a 20-30-es években uralta m'krém, barna festék. Azonban a pasztell árnyalatú zöld, hűvös kék beütéssel soha nem ment ki a divatból.
Kapcsolatos ügyekben a falon festmény modern Európai tervezők aktívan keresni a tapasztalat az elődök. De én munka szinte kizárólag az érintett tempera, akril festékek. A nyugati magán-inter'jer sokszínű, sokoldalú. Ne veszítse el népszerűsége Alfani a festmény a falakon, a anfed paloták, Barokk allegóriája rocaille festői, építészeti, dekoratív "dummy" klasszicizmus.
De, együtt őket, vissza a divat növényi Zoological falfestmények, majd a fali festmények a lélek a modernizmus utáni modernizmus (a szobákat, téli kertek). Sok válassza a csalóka a festmény a nappali falán. A kívánt hatás az ablak vagy kabinablakok gondoskodnak, ami feszegeti a hegyi táj, a víz alatti korallzátony stb.
A mű kiemelkedő művészek Muralla Arthur Spencer Roberts érdekesek, nem csak a szerelmesek, a Brit monumentális festészet. Ecset mesterei tulajdonában lévő festményeket a mennyezetek, falak, a Palace Port Lympne, elején épült a század sir Philip Sassoon a tartózkodási a recepció a többi dignitaries. A ház körüli kertekben, parkokban dolgozott, megpihent Harold Wilson, Lloyd George Winston Churchill, George Bernard Shaw, Thomas Lawrence, Charlie Chaplin vagy más hírességek.
A Második világháború során német repülőgép megsemmisült része a ház, berendezett híres művész-lakberendező Diaghilev ballets Jose-Marie Sert a katalán. 1985-ben rovására Mr. John Aspinall, A. Spencer Roberts vállalta, hosszas munkával visszaállítani inter'jer úgynevezett "gyönyörű". Amikor a festmény a mennyezet, falak használta jeleneteket az élet vadon élő állatok. Mint egy állat művész A. Spencer Roberts szerzett tapasztalat a háború alatt a hegyalja's a Himalájában. Volt, hogy megy a dzsungelben, ahol ő figyelhető meg, a szokások, a vadon élő állatok. A falak, a mennyezet, a tágas helyiségek a "gyönyörű" mester festett, több mint 220 faj az állatok, a madarak. Minden ez ellen a háttérben a fenséges hó-sapkás hegyekben a trópusi dzsungelben a bankok a mély folyó.
A színes design, a falak, a mennyezet igényel, nem csak egy festő-lakberendező, hanem az ügyfél konkrét ismeretek meglévő stílusok. A feladat az, fal design szakemberek. Ez már jóval nehezebb, ha az inter'ERI is festett mennyezet.
Most a kereslet a fal, mennyezet festményei egyre nő. Sajnos, nem sok művészek képesek szakmailag, stílusos kezelni. Reméljük, hogy a keresletet generál egy javaslat, majd emelje fel neki, akár az élet, ez a szép, régi art.
Forrás: www. eremont. HU