Építés, újjáépítés.
Szolgáltatás garanciával 2006-12-01 13:01:56
Néhány évvel ezelőtt, az Amerikai hírszerzés már megjelent tanulmányok kijelentette, hogy az ő countrymen csökkenti a szükséges javítási munkák átlagosan 10% per év. Hamarosan kiderült, egy érdekes tendencia - az amerikai fogyasztó egyre inkább ne javítsa meg a hibás dolog, de dobd el, vegyél újat. Szóval tényleg, orosz (Fehérorosz) "szolgáltatások", olyan gyorsan sikeresen fejlődött az elmúlt években, megfelel az azonos szomorú sors? Kiderült, hogy Oroszország-itt a saját speciális módon saját szempontból. Az orosz piaci szolgáltatások kezdett nőni a közelmúltban. Az összes pam'emlékszem, az első márkás üzletek, amely végül telített a piac, az "igazi", a "család" Tv-vel, mosógép, autó vagy más anyagi javak. A tengerentúli dolog volt, nem csak gyönyörű, intelligens, szorgalmas, hanem egy elkötelezett tulajdonos. Szinte bármilyen manuális kezdődött a szavak: "Köszönjük, hogy termékünket! "Véget ért egy lista a szolgáltató központok, ami mindig segít, ha kell. A tisztesség azt kell mondanom, hogy a szerelem között a termelő, mind a fogyasztó nem történt meg azonnal. Az első szolgáltató központok van, főként a garancia eladása, drága alkatrészek. Boldog tulajdonos a behozott eszközt a későbbiekben gyakran vált egyfajta túsz, kénytelen a legcsekélyebb ha nem fizeti ki a "váltságdíjat" helyettesítésére "bűnös" részeket. Ugyanakkor sok tisztességes márkák kapott a "halálos" a fogyasztók értékelése: "jó, de drága fenntartani a dolog." Azonban semmi sem hasonlít az Amerikai visszaesés javítás üzleti Oroszországban, úgy látszik, nem várható. S ez még csak nem is a hírhedt gazdasági szakadék, valamint az alacsonyabb fogyasztói kultúra. Elemző, szociológus úgy vélik, hogy az ok az orosz mentalitás. Soha nem fordult be a "fogyasztói társadalom" nem tudom, hogyan ruthlessly dobja a dolgokat, ha van egy esélyt, hogy rendbe. A képesség, hogy gyorsan, nyereségesen, hogy javítás, karbantartás, legyen az akár egy hajszárító, vagy teherautó mostanában az orosz fogyasztói alapján a fogalmak megbízhatóság. Sok Nyugati vállalatok hosszú ideig, hogy jöjjön, hogy az orosz piacon, igazították politikájuk összhangban az orosz nemzeti sajátosságok kezdett el aktívan fejlesztik szolgáltatási kapacitások. Alexander martyusgov, Igazgató, szolgáltató vállalat "Merloni TermoSanitari Rus" (meleg víz, fűtés berendezés Ariston): - A kínált termékek középpontjában az a végső fogyasztó-tulajdonosok. Ez hozza létre a sajátosságai, de azt kellett figyelembe venni, amikor a szervezet, mint a kereskedő a hálózati értékesítés utáni szolgáltatás. Különösen nehéz volt a probléma, karbantartása a gáz -, berendezések -, fűtés-gázkazán, a melegvíz-oszlopok. Az a tény, hogy ezt a technikát, annak ellenére, megbízhatóság, minőség, azzal a céllal, hogy biztosítsa a biztonság megköveteli a figyelmet a szakértők, amikor csatlakoztatva, a normál üzemi állapot. Szolgáltatni felett a berendezés elszórva a városok, falvak hatalmas ország, szüksége van egy csomó összehangolt erőfeszítést. Ezért a politika cégünk tekintetében a szolgáltatás abban rejlik, hogy a kombinációja egy demokratikus megközelítés számos szigorú követelményeknek. Tehát, ha a szerviz berendezések Ariston nem igényel márkaszervizbe (ASC) megfelel a kizárólagosság, de ró szigorú követelményeket a munkavégzéshez, tsége, minőség, sebesség megrendelés teljesítése. Cégünk végez, telepítés, felügyelet, szemináriumok, képzések, tájékoztató foglalkozások az Általános, mi mindent lehet, hogy javítsa a szolgáltatás, a termékek a régióban. Azt is szeretném megjegyezni, hogy a "Merloni TermoSanitari Rus" nem nehéz tiering. Szolgáltatás berendezések a végfelhasználói van szó, mint a fő központ, illetve annak szervezeti egységei, valamint hivatalos központja. Ma az "érett" orosz vevő inkább azok a cégek, amelyek nem csak a garancia'elkötelezettség a jó minőség, a lehető legjobb szolgáltatás támogatja a terméket. A fogyasztó egyre több óvatosan tervezi a velük "az élet együtt", e felett a művelet gáz berendezések, napi biztosít a fűtés, a meleg víz a lakásban, vagy a javítás, karbantartás komplex szivattyú rendszer, hogy az ellátás a víz, hogy az egész város. Itt azt mondták előnyeiről bővülő szolgáltatási hálózatok-Kezelő szolgáltatás Grundfos Szergej Ermakov: - Cégünk elkötelezett, high-tech szivattyú berendezések, majd hozzunk létre egy kiterjedt hálózat a szolgáltatást nem volt könnyű feladat. Ennek eredményeként megállapítottuk, hogy a legoptimálisabb szempontjából hatalmas területek egy kétszintes szerkezet a szolgáltatás: a fő cég elkötelezett, csak kivételes esetekben, bizonyos helyeken szigorúan válogatott, ellenőrzött központjában, a "területi képviselő". Mint együttműködni a hatalmas globális ipar nyereséges, akarta, hogy tudjon a címe a szolgáltató központ, sokat. Felelnek meg az előírásoknak, akkor nézd meg a beruházást, hogy a vonat személyzete, hogy fektessenek be berendezések, oktatási létesítmények, stb. Önkéntelenül után egy ilyen jelentős mű, a vállalatok igyekeznek megfelelni a megadott szintnél, a több, hogy a vizsgálatokat végzik rendszeresen. Ez hiánya ügyfélkör szolgáltató központok nem figyelhető meg - nem minden tulajdonos egy összetett szivattyú berendezés (az egységek aggodalomra ad okot gyakran minden területen, mondjuk, a víz vagy a tsc regiszter értéke) megvan a képessége, valamint a vágy, hogy tartalmazza az egyes szolgáltatás működése. Általában sokkal jövedelmezőbb, lépjen be a szolgáltatás szerződés egy hitelesített szolgáltatás. Sőt, mi vagyunk az egyetlen a piacon szivattyúzás berendezések, aki olyan szolgáltatást kínál ezen a szinten. Ügyfeleink értsük meg: nem elég, hogy vásárolni tisztességes berendezés szükséges, hogy a barátjának ugyanazzal a megfelelő szolgáltatás, javítás. Persze, amikor beszélünk, nem csak arról szól, szolgáltatás-támogatás, tanácsadás - egy ilyen "önállósága" ígér szolgáltató központok új kiadásokat, a személyzet képzés, vállalkozói szolgáltatások a dolgozó ügyfelek, információ, támogatás, stb. Oroszországban azonban, hogy ezek a beruházások, a szakértők szerint nem csak nyereséges, hanem pozitívan befolyásolja a vállalat kép. Andrej Rykov, fej-marketing, üzleti fejlesztési Danfoss - berendezés gyártója, a szervezet számviteli elszámolás, - energia menedzsment, automatizálás, kereskedelmi, ipari alkalmazások, hűtő berendezés: - Hogy hozzon létre egy széles szolgáltatási hálózat, mi már nagyon sok a munka: elvégzésére nagy beruházások, az információs technológia, képzés, építése, raktárak, stb. Mindez segített abban, hogy hozzon létre egy erős szerkezet, amely nem másolhatók egy rövid ideig. Úgy gondolom, hogy a szolgáltatás a mi esetünkben egy komoly versenyelőnyt. Most az ügyfél két dolog: hogy megoldja a legsürgetőbb problémák, problémák, hogy nem létezik. Azt feltételezik, majd mondd el, hogy az ügyfél minden, a jövő igényeinek. Néha ő nem is tudja, mi az ő arca a folyamat a kizsákmányolás, majd kínálunk neki átgondolt stratégia, ő'az az érzés, hogy az összes nem volt gyanúsított, szükséges, hogy neki, mint a levegő. De meg kell tudnunk, hogy a szolgáltatásnyújtás nem csak azoknak, akik a közvetlen ügyfél (forgalmazó'udaram, kereskedők), szükséges, hogy szerintem hogyan, hogy ez a szolgáltatás elérhető minden: a szerelők, építők, végfelhasználói, mindet, véleményünk szerint, ki kell tudni használni a szolgáltatást. A rövid, súlyos Nyugati cégek, alaposan megvizsgálja az üzleti stratégia sok lépést előre, nem csak az nem fél a visszaesés az ágazat szolgáltatások nyújtása, hanem éppen ellenkezőleg, látom, egy csomó kilátások a bővítése ezen a területen. Ezért kérnek minden más nagyon magas színvonalú, kulturált a piacon. FORRÁS: építés, ingatlan
Forrás: http://stroymart. com. ua
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése