2014. július 3., csütörtök

Sokkal kényelmesebb, mint az ígéret földjére... 2006-11-07 10:54:20

Építés, újjáépítés.

Sokkal kényelmesebb, mint az ígéret földjére...
2006-11-07 10:54:20

Minden jó, de a kedvencem: ez fehérebb, mint a hold a fényt, sokkal kényelmesebb, mint az ígéret földjére, de mit kell mondani róla, ez a fürdőszoba. Érintse meg a víz nagyon hideg. A daru ne érintse meg a másik kezét. Lehet hideg mosás címer, Hot pot majd. A daru egy írásbeli: "a Teremben. "a daru egy másik "a Hegyek. ". Jön a fáradt, le akar futtatni. Nem Shi nem boldog, Sem a tea screech. Majd Sirály lesz polemicise - halott, egyszerűen csak nevetni ebből smacks titillation. Bár jönnek, hogy a szocializmus a vendégek, öröm - rögzíti a gyomor. Nadrágok a horog, a blúz, a köröm, a szappan, másrészt pedig... puff! Üljön le, majd mossuk nagyon hosszú idő. Egy szó, ül, vadászat közben. Csak a fürdőszoba nyáron a Volga-nem csak a halak, hajók. Bár a piszok akkor tíz éves tapasztalat, ha a kéreg, fa, szinte ugatni jön ki a korom mosott ki, szuka. Már, hogy a gőz, a kutatások már! Itt Verti fogantyú: csöpögő hűvös zápor, a drchasity vas felhők. Nos, édesség, a lélek! Ha nem tudom nem fog a visszaesés - Pat haj alá, fülek, Majd átfolyik a louisville-bromid pengék. A víz mossa vizes borjú Törölköző, mint a vadállat, szőrös. Sushi rendelés p'Yat - padló terjed, elnézést a kifejezését, parafa Mat... Század Mayakovsky, Ahol az áruk? Import csaptelepek, wc-k, nem lenyűgözni a modern fogyasztó. 2001-ben, a megosztás behozott szaniterek piaci becslések szerint a piaci szereplők, nem kevesebb, mint 85% - a (a pénzben). Ezt a mintát is megfigyelték, hogy az elmúlt néhány évben. A kereskedők figyelmét, hogy az értékesítés, import mosdók, mosogatók, wc-k, csaptelepek, csapok, zuhanyzók, majd gőz szobákat kínál, hidromasszázs kádak, bútorok, kiegészítők fürdőszoba kap a legnagyobb nyereséget. Ukrán "szaniter" a piac nemzetközi. Amellett, hogy a hazai termékeket, a termékek több, mint 20 országban (Németország, csehország, Lengyelország, Spanyolország, Olaszország, Portugália, Magyarország, Szlovákia, Belgium, Svájc, Svédország, Finnország, Hollandia, Törökország, valamint mások). Kiskereskedelmi széles termékskála alatt a következő márkák: Kolo, Cersanit (Lengyelország), Jika (cseh Köztársaság), Kall, Toprak (Törökország), Gustavsberg (Svédország), Ido (Finnország), Co (Svédország), Villeroy & Boch, Keramag (Németország), Indusia (Portugália). A legismertebb a spanyol Roca, Sangria, majd a Gálán. Aktívan működik a hazai piacon jelentős a külföldi missziók - "Sanitec KOLO" (Lengyelország), "..." (Svédország), "Ido" (Finnország), Grohe (Németország). A társaság "sunset" Ukrajna-egy népszerű német márka Hansa, Keuco, DuschoLux vagy a Svájci Gebent. Azt mondhatjuk, hogy az egészségügyi import piac "fut", elsősorban német márkák. Érdekes tudni, hogy... A létezés az egyes gyártók szaniter termékek Európában ma szinte lehetetlen, mivel a nagy költségek Wops'kapcsolódó energia-intenzív termelés kádak, csaptelepek, kerámia termékek. Ezért sok gyártó körülbelül'beolvadt az egyetlen vonatkozik. Így a költségek intercompany minimalizált, mert a központilag tartott berendezéseket szállított nyersanyagok, redistributed alapok a csoporton belül, stb. Ukrajnában, a legszélesebb körben képviselt termékek a három cég - Sanitec Csoport, Ideális Standard, Villeroy & Boch. Besorolás van egy közös nemzetközi osztályozása vízvezeték áruk osztályok: - class "gazdaság"class "comfort" (aka "a standard"); class "Suite"; class "kizárólagos". Szaniter termékek vannak osztva: - szaniter kerámia (washbasins, wc, bidé); - kád, forró kád; zuhanyzó, gőz kabin; keverő szelep; - kiegészítők, bútorok, fürdőszoba. Szereplők úgy vélik, hogy a fő készpénz-forgalom a kereskedelmi vízvezeték érdekében az értékesítés a kerámia termékek, mosdók, csaptelepek. A piac "duzzadt"! Vezetője szerint az egészségügyi Minisztérium a társaság "Unitech Bau" Szergej Petrenko, az elmúlt pár év alatt, az értékesítési szaniter termékek, Ukrajna, átlagban az árakat, vagy magasabb jelentősen nőtt. Kereskedelmi Igazgató "Kereskedési ház" C "Michael Táskák értékeli ez a növekedés mintegy 10-15% - a, illetve értékesítési bizonyos csoportok áruk kal 20-30% - hoz képest 2000. Így, " szaniter "az ukrán piac nagyon dinamikus. Vannak is több szakmai megközelítés ügyfél, ha a választott szaniter termékek. Ez a "fejlesztések" hozzájárult ahhoz, hogy egy stabil gazdaság fejlettségi szintje az ország egészét, valamint a hiánya, a politikai cataclysms. Ennek eredményeként fokozni nagyszabású építési nem csak Kijev, Kijev régió, de a többi város "millió" Ukrajna. A'megjelent számos nagy, illetve kis építőipari vállalatok, valamint a növekedés a piaci szaniterek egyenesen arányos a növekedés az építőipari piac. A legtöbb építési ház, valamint lehetővé teszi neki, hogy vesz egy új lakás, egy jól ismert építőipari cégek is emberek átlagos jövedelmek felett. Természetesen, a vásárlás, mint egy lakás, a tulajdonosok gondolkodás "töltelék" a megfelelő szintű. S ez viszont is hozzájárul, hogy a növekedés a piaci szaniterek termékek az árak a közepes vagy a magas árak. Az értékesítés növekedése behozott szaniterek történt, elsősorban az osztályban "gazdaság" , "comfort". Az értékesítés növekedése a vízvezeték osztály "Suite", amíg nem olyan nagy. (Bár, például, szerint "C" 2001-ben, majdnem 50% - os növekedés értékesítés az exkluzív modellek szaniterek a Villeroy & Boch). Megfigyelései szerint a képviselő a társaság "..." Ukrajna Yaroslav Plachinda, 2001-ben ez volt az eladott: szaniter kerámia - $ 15 millió., keverők eladott körülbelül ugyanannyi, zuhany, kád forró volt 7 millió dollárt. Közel 50% - a forgalom az egész "a vízvezeték-szerelők" piac "done" a fővárosban. Az ár Kétségtelenül tartomány szaniter termékek a közepén ár hiánypótló sokkal több, mint a termékek áron magasabb, mint az átlagos. Ha követjük ezt a tendenciát az országban - gyártók, vízvezeték átlagára készült: Lengyelország, csehország, Magyarország, Szlovákia, Ausztria, Svédország, Olaszország, Finnország, Spanyolország, Franciaország. "Gazdaság" class (a $ 50 - $ 100% tétel) a belföldi piac élén a lengyel termékek Cersanit, Kolo, számviteli 40-50% - a értékesítés szaniterek ebben az osztályban. Továbbá ez az osztály képviseletére a következő márkák: Jika, Toprak, Gala. Vízvezeték osztály "a standard" vagy "comfort" (a $ 100 - $ 150) bemutatja a védjegyek Toprak, Indusia, Alföldi, Ido, Laufen, Roca, Gála Sangria, Jacob Delafon, Gustavsberg. Minden egyes gyártók széles körű gyűjtemények. Így, az árak minden ilyen márka célja, hogy egy széles körű fogyasztók. Szinte minden gyártó a Arzenál van egy sor termékek átlagára pedig sok a magasabb árakat. Például az átlagos ár a wc-CD kezdődik $ 60, az ár ugyanaz a termék, a magasabb ár kategóriába akár 500 $ . Drága luxus vízvezeték termékek (osztály "Suite" , "kizárólagos") képviseli, elsősorban német márkák: Villeroy & Boch, Hansa, Keuco, DuschoLux, Grohe, Hansgrohe, Kludi, valamint Ideális Standard, Geberit. Osztály "Suite" lásd még néhány sorozat Gustavsberg városában, Roca, Gala, Laufen, Ido, Ifo, Indusia, Kolo. Az ára $ 150. A "" a márka a kategóriában, a "Suite" - Villeroy & Boch. Meg kell jegyezni, hogy a fent említett márkák ugyanolyan hatalmas köre vízvezeték. Valamint, a legtöbb minden, az ár közötti különbség a "az olcsó" gyűjtemények, a legdrágább - egy óriási. Így az ár a bowl-CD $ 150, lehet, hogy a fenti $ 500. Az elmúlt 2-3 évben látott enyhe csökkenés mértékét a kiskereskedelmi árak. Wops'ez volt csatlakoztatva elsősorban az a tény, hogy kezdetben nincs verseny. Sok üzemeltető képviseltette magát egy vagy több, védjegyek, hogy ne legyen átfedés a márkák által forgalmazott más cégek. Ha ugyanaz a márka vált lehetővé, hogy vásárolni több kereskedők, az alacsonyabb árak átlagosan 10-15% - kal. (A vágy, a cégek biztosítják, hogy a kereskedelmi készült, mindenki valamivel alacsonyabb ár). Az árszínvonal uralkodó a hazai piacon, egyrészt megfelel a közvetett költségeket a szállító által, másrészt, ez határozza meg a vásárlóerőt a hazai fogyasztók. a dolgok. Minden gyártó szaniter termékek évente vet árak átlagosan által 3-5%. Ez Wops'mert az Általános infláció Európában. Az alacsonyabb árak a vízvezeték termék jelenleg szinte lehetetlen. Seasonality jelenleg egyre több szezonális ingadozások vannak eltolás. Ha két vagy három évvel ezelőtt voltak még látható, kézzelfogható, az elmúlt évben a szezonális értékesítési dynamics gyakorlatilag hiányzik. Ma, az értékesítési siker a cég függ a választott politikai értékesítési szaniter termékek, képes-e a vezetők, mind a gyártók, hogy megfelelően jelen a terméket, hatékony hirdetési technikák elősegítik neki termékek. Persze, a legmagasabb értékesítési mennyiségek esik "építmény" szezon: Március - június, illetve szeptember - November. Késő December - január elején, persze, a holt szezonban az eladások, de ez vonatkozik a kereskedelmi szinte minden áru. Az alapvető szereplők Kijevben a nagy cégek, kereskedelmi berendezési tárgyak,: "Unitech Bau", "C", "Rostex", "Budmax", "Ház" EXPO ", " Geyser ", " Ukrbudmarket ", " a Standard ", " head ", " a legjobb Vonal ", " A remény, a kereskedelmi ", " a Horizont ", " a dekor, service ". A többi még nem felel meg a kritériumnak, hogy egy nagy cég. Vízvezeték készülékek fontos, de nem az egyetlen dolog szükséges a berendezés a fürdőszoba. Ma, a legnagyobb Fővárosi cégek az ukrán piacon a behozott termékek exercise berendezések kiválasztása, a tervezés, számítás, szállítása, telepítése, üzembe helyezése, azaz ők egy teljes körű szolgáltatásokat. Valamint a régiók? Annak ellenére, hogy a szaniterek piaci Ukrajna gazdag külföldi áruk, terjedt az egész országban nagyon egyenetlenül (még akkor, csak egy többé-kevésbé nagy város). Megfigyelései szerint a legfontosabb piaci szereplők, Dnepropetrovsk mint más védjegy érvényesül spanyol víz. Ugyanakkor az Odessa nehéz megtalálni készült termékek Spanyolországban. A régiók saját "szaniter" vezetők: Dnepropetrovsk - "Aqualina", "Dobrynya", "Carmen-Dnepr" , "Új világ", Kharkiv - "Medprotect", "Favola Oro di", "Velence", "Maddy nemzetközi ", " Kairi "," Techno ". A Odessa növekvő piaci power "vissza", "agate", "Arcadia", "Snmr" , "Antaeus", a Lviv - "wok - oroszlánok". A Donetsk régió lehet megkülönböztetni cégek "Exkluzív csoportok", "Hogy trust Ltd", "vár", "Maxidrom", "Nova Vita" , "Dominasi". A tőke a vállalat is próbálja bővíteni tevékenységét a régióban. Egyes vállalatok "get" partnerek, mások nyissa meg a nagyobb városokban, irodák, üzletek ("C", "a dekor, service", "Budmax"). Értékesítési drága luxus vízvezeték a régiókban lényegesen kisebb, mint Kijevben. A class "középen" vízvezeték elég jól képviseli a helyi cégek. Körülbelül 70% - a szaniterek termékek a régiók Ukrajna nem értékesítik, alacsony az átlagos árak. Szerkezete értékesítés értékesítési Arány (pénzben) így néz ki: a mosogatók, wc-k fiók körülbelül 40% - a, fürdők venni a 20% - os értékesítés, csapok, keverők - 15%, zuhanyzók - körülbelül 10-15% - a bútorok, fürdőszoba 5-10% - át az értékesítés, valamint a tartozékok nem vesz több mint 5% - a, az összes értékesítés. Szóval, a király, az értékesítés, a wc-vel. A második helyen a tiszteletet adott a mosdó. Wc, mosdó "Lodge" a különböző helyiségek, ez a megnövekedett kereslet rájuk. Sőt, az új házak, sok a lakások, amely magában foglalja a telepítés a két víz szekrények (ennek megfelelően, két nyelvoktatás). Fürdő foglalja el a harmadik helyet az értékesítés. Zuhany, bidé eladott sokkal kevesebb. Bár az utóbbi években a kereslet őket, jelentősen nőtt, mivel a fürdőszobák gyakran kicsi, akkor is van egy mosógép tenni... Az út - zuhanyzó. Azonban a költség az egyszerű zuhany kétszer a költség a fürdő. Ezek a termékek tökéletesen illeszkednek az inter'er, ha a ház vagy lakás egy második fürdőszoba. Majd rendre, a keverő szelep, az első hely tartozik, hogy a keverő zuhanyzó, második fürdő, a harmadik a zuhany kabin, valamint bidé. Értékesítési Behozott szaniterek elsősorban végre szerint a rendszer "gyártó - importőr - kiskereskedelmi". Azonban sok importőrök, hogy a saját kiskereskedelmi hálózat. Szerint a piaci szereplők, az árut közepes vagy magas osztály nagyon ritkán hajtják végre, a piaci pont. De speciális kiskereskedelmi (speciális üzletek, valamint szalonok, épület szupermarketek) eladni legfeljebb 50% - a termékek átlagára pedig több mint 70% áruk magas árakat. Szerint a szakemberek, az út termelő végső fogyasztási osztály "Suite" , "kizárólagos" áremelkedés körülbelül kétszer. Ennek ellenére, ma a legtöbb cégek tekinthető sikeres munkát, a ROI 10%. Csatlakoztassa a kezét Új fürdőszoba, meg kell felelnie a korszerű követelményeknek, mit szólnál higiénia, mind a funkciókat, valamint egyezik az egyéni ízlés, stílus szállás Általános. Ezért szükséges A személyes részvétel a teremtés inter'jer legtöbb intim szoba otthonában. Lehet, hogy konzultáljon az építész, hogy úgy gondolja, próbálja meg a terv a fürdőszoba. Pedig meg lehet csinálni elrendezés, amely abból áll, csökkentett 20-szor (1 négyzet = 1 cm-es) képek, tárgyak - alkatrészeket. Tippek a vállalkozó: 1. Alkotó köre, tedd fel magadnak a kérdést: ", ha én személyesen vásárolni? " 2. Nem SV'suites market pontok - ez tegnap, csak szakszerűtlen megközelítés, hogy a kereskedelmi. 3. Vegyük először is, mit gondol a vevő az optimális arány a "ár / minőség". 4. Egyértelműen határozza meg az irányt, majd az elv a munka termékek, amelyek az osztály fogsz dolgozni (alacsony, közepes, magas), olyan védjegyek, stb. 5. Szakmai eladó már a fele a csata. Manager magas osztály képesnek kell lennie arra, hogy tegye ki magát a cipő az ügyfél, aki nem tudja, hogy ő tudja magát tökéletesen. 6. Majd pam'ne feledjük: ez az üzlet nem teszi lehetővé, hogy pénzt keres a "gyors pénz"! De a kereslet a szaniter termékek mindig. A tanácsot a szakértők, hogy adja meg A kívánságait, a berendezés, a fürdőszoba, próbáljon meg válaszolni a következő kérdésekre: 1. Szükség van a készülék két vagy több fürdőszoba (például, a vendégek? ). Mik a méretei, a helyiségek belekerül a fürdőszoba, a fürdőszobában? Hol van a hálózati vízellátás, szennyvíz hálózat, szellőztető csövek? Nem, a szoba nyitott, nem szabványos a sarkok vagy a párkányokon? A terv, a rajzolt, kézzel kapcsolja be A beszélgetést a szakember társaság érdemi vita. 2. Hány ember fogja használni a fürdőszobában? Milyen módon életével (például, van egy "reggeli csúcsforgalomban" a gyűjtemény hét'th a munkát, a tanulást? Intenzitása használja, nem, kor, illetve egyéni preferenciák fontos adatok egy speciális, amikor kiválasztják berendezések. 3. Berendezések, milyen stílusban, inkább a családjára? A választ erre a kérdésre, Akkor képes lesz arra, áttekintése után a katalógus termelők, modellek, szaniterek, megoldások a szépség társaság-eladó. 4. Milyen pénz, Azt tervezi, hogy fektessenek be a berendezés a fürdőszobában? A költség a berendezés függ a származási ország. Ugyanezen márka értéke attól függ, a design, a rendelkezésre álló további fejlesztések, helymeghatározás. Ugyanaz a gyártó is kínál széleskörű gyűjtemények berendezések: a legegyszerűbb, hogy a legtöbb avantgárd, az ár tartományban jelentős. 5. Tudod, hogy milyen cég alkalmazni kívánja a vásárlást? Hivatkozva több jól ismert cégek, Akkor képes lesz arra, hogy összehasonlítsa a szinten berendezések, a szolgáltatások köre, a megközelítés, hogy az ügyfélszolgálat, az árak, költségek, kész megoldások. Fordítson figyelmet arra, hogy a hosszú, hogy ezek a cégek működnek a piacon, kérd meg őket, hogy biztosítani hivatkozások ügyfelek. Kiválasztása egy zuhany, zárt Zuhanyzó áll a zárt, illetve egy bizonyos módon, hogy egy zuhany, de nem tudod elvenni a fürdő. Vannak nyitva (zuhanyzók sarkok), illetve magán-zuhannyal. Az első fal területe lélek csak részben belső fala csempézett. A második teljesen zárt, nem csak a kerület, de a tető felső, illetve lehet összetett elektromos töltelék, ami miatt, használja a gyógyító vízsugárral. A beállítást, ha a zuhanyzó található, közvetlenül a padlóra, a széles körben terjesztett különböző országokban, az általunk használt nagyon ritkán. Ezek a kabinok a paletta ott, a víz ömlött rá a padló egy öntsük a lefolyóba. Azonban a fülkét a raklap tekintik, megbízhatóbb. Milyen fogyasztói tulajdonságokkal kell rendelkeznie raklap? 1. A raklap ellen kell tudni állni elég sok súly, nem barlangászat. 2. Nem kell teljesen sima, különben könnyen csúszik - általában a felület a paletta csinál neki. Terep típusa nem játszik szerepet, TIC, sugarak, "dudorok" - a fő dolog, amit meg kell egyenletesen oszlanak el az egész terület a paletta. 3. A szerkezet a paletta figyelembe kell venni azt a tényt, hogy rajta keresztül lesz egy elterelt víz. 4. Az alak, méretek a paletta kell mind a kompakt, tágas, hogy a belsejében a kabin nem volt szorosan. Van 5 fajta raklap a zuhanyok: - enameled öntöttvas, ami már szinte nem termelnek; - fém (acél) zománcozott; - porcelán (kerámia); akril; - raklap ál márvány. Fém enameled tálcák rendkívül tartós, megbízható, de megvan a hátránya: folyó víz alatt elég hosszú, amellett, alá a cselekvési idő, t. . minden zománc fokozatosan sújtja elnyelő piszok, rozsda. Méltóság cserépáru tálcák a ellenállás, sturdiness, de ők, mint minden más szaniterek, megtörni. Akril tálca nélkül zománc, így nem felszívja a piszok, az idő múlásával, nem sötét, nem borított foltok. De akril megvan az a hátránya, hogy ez a kombináció a két műanyag anyag: kemény, mind a puha - ennek köszönhetően kiderült, hogy mind a merev, rugalmas termék. Ezért, akril tálca, meg kell erősítenünk az alján, mert önmagában ez nem túl tartós lesz, kanyarban. Ha egy erős vágy, zuhanyzó területen fel lehet szerelve, anélkül, raklap nélkül redőnyök (redőnyök, ajtók, képernyő) nem. Caracas egy főre jutó kerítés készült alu-fehér, színes, vagy a chrome befejezés. Zuhanyzó függöny lehet osztani két fő típusa: készült polisztirol (műanyag, plexi) készült, edzett biztonsági üveg. Roller vak készült polisztirol olcsóbb, de több hátránya: hosszú használni, fokozatosan elveszítik eredeti megjelenését, mint ha "moutput", ők is megjelenhet a válások. Jobb, ha vesz egy átlátszó műanyag redőny - átlátszatlan vagy mintás: ennek fényében, a nyomok az idő kevésbé látható. Wc-k, bidék, washbasins, Wc-k, bidék, washbasins készülnek a hagyományos egészségügyi faience. A preferált szín fehér (számlák esetében legfeljebb 95% - a értékesítés). A design nagyon változatos, néha annyira fogalmi, hogy a kívánt objektumot nagy nehezen. Az ár a wc, mosdó "középosztály" - tól 300 600 UAH. (Cersanit, Kolo, Ceramiche Dolomit, Jika). Ezek a termékek ugyan, de class "Suite" ára legalább 800 - 1000 UAH. (Villeroy&Boch Gustavsberg városában, Keramag, Roca, Ideális Szabvány, a Ceramiche Dolomit). Csapok, csaptelepek Hagyományos keverők két kakas lassan, de biztosan felváltja egy-kart modell, ahol az áramlási sebesség a víz szabályozza a függőleges dőlésszög, hőmérséklet - vízszintes síkban. A csaptelepek használja termosztátos akkumulátor, amely lehetővé teszi, hogy megvédje az egyének ellen lehetséges a nyomás hullámok a vízellátó rendszer. A német cég Grohe szám az egyik Európában, a termelés csaptelepek osztály "comfort"Hansgrohe - osztály "kizárólagos". Más vezető márkák - Hansa, Kludi, Gustavsberg városában, Oras, Tebiza, Ideális Standard, Jado. Meg kell jegyezni, hogy a fent megnevezett cégek, termékek gazdaság osztály áll rendelkezésre egy nagyon magas szintű, megfelel a szigorú normcontrol. Sky-a magas árak top modell magyarázza az egyedi design, vagy drága anyagok használt berendezés. A mixer a közepén ár kategória kerül, a fogyasztó számára a 350 - 700 UAH. A mixer a class "Suite" a 800 UAH. Az ukrán piacon is a termékek a német cég Dorn Bracht, szakosodott, kizárólag a termelés csaptelepek, csak a class "kizárólagos"! Fürdők megjelenése a fürdő, valamint a működési jellemzőinek közvetlenül függ az anyag, amelyből készült. Fürdők elsősorban a három anyag: öntöttvas, acél, akril. Persze, az értékesítések volumene téglalap alakú fürdők irányadó vas "kád" - teszik 80% - át az értékesítés, valamint 20 % - os tulajdonában levő akril fürdők. Ha szüksége van egy sarok, kerek, aszimmetrikus, vagy akár exkluzív fürdőszoba, ezek az opciók csak ajánlani akril. Mi a jobb fürdő? Minden egyes anyag (akril, acél, öntöttvas) megvannak a maga előnyei, illetve hátrányai. A legtöbb esetben, ukrán fogyasztók továbbra is úgy dönt a leadott "mos". Klasszikus fürdőkád. erős, masszív, hosszú melegszik, de az egy időben megtartja a hőt, hosszú ideig. Ne feledjük azonban, hogy a termelés ilyen fürdők elég energia-intenzív, sok Nyugati gyártók (beleértve a volt Szovjet blokk) fokozatosan "hajtás" a termelés, ezáltal a szűkülő köre javaslatok. A tartomány öntöttvas, fürdők, mint általában, több primitív képest köre akril, acél kádak. Öntöttvas fürdő is, nem kétséges, hogy elveszíti előtt a nővérek változatok a javasolt formák. Az ukrán piacon megtalálható öntöttvas kád francia gyártók Jacob Delafon, Porcher, a spanyol cég Roca (a modell-osztály "Suite" felszerelt rendszerek pezsgőfürdő, valamint a török Toprak. Az árak a vas "kád" tartomány 500 10 000 UAH. Könnyebb acél kád gyakran "hibáztatni", hogy ez is "zajos". Sőt, magas hővezető képesség lehetővé teszi a gyors hűtés víz. Azonban, valamint a fürdő, hogy ez olcsóbb - 400 - 1 000 UAH.a jets, akár 20 000 UAH. Drága modellek fürdők, acélból készült, az ukrán piacon bemutatott Roca, Kaldewe. Végül, kád. Az előnye, hogy ez a fürdő, hogy biztosítja bármilyen alakzat, konfiguráció, valamint a különböző színek. Ezen kívül a felület az akril kádak kedvező, hogy az érintés, ellenálló, hogy a szennyeződés, nem vezeti az elektromos áram. A főbb piaci szereplők eladási nem csak akril fürdőkád, "csatolt" a lábát, állványok, előlap, igazítani a forma, design, hogy egy adott cella. Így a vevő kezében lesz a kész termék, amely úgy néz ki, nem csak gyönyörű, elegáns, megfelel egy bizonyos stílus, de szerelve egy sor beépítési részlet, amely a termék folyamatos működés. Ha pedig még mindig a művelet során lesz sérült, azok könnyen távolítani akril folyékony. Teljesítmény akril tette őt az egyik leggyakoribb anyag, a forró kád. A hazai piacon bemutatja "akril" termékek szinte minden Európai gyártó már "gazdaság"class (Cersanit, Kolo, Medence-Wellness-Lengyel, Riho Holland) osztály "Suite" , "kizárólagos" (Jacuzzi, Teuco, Villeroy&Boch, Hoesch, Roca, DuschoLux, Keramag, Albatros). Ár tartomány 500 25 000 UAH. S mégis, akril szépségek vannak téve a hely, hogy a poszt - Szovjet ember "rózsa" öntöttvas fürdőkád. Van egy lélektani fordulópont, amely az átmenetet öntöttvas "kád" akril fashionista. Ne feledje! Bármilyen fürdő "nem, mint a" tisztítás tartalmú porok csiszoló anyagok. Jacuzzi Kád forró ne használjon túlzott kereslet a piacon Ukrajna. Hatását a magas ár. Például a legolcsóbb kád, minimális berendezés 4-ről 5 ezer UAH. Drága modell költsége mintegy 100k. UAH. De nem ez a limit. Ha megpróbálja, akkor lehet vásárolni fürdő, valamint több mint 250 ezer. UAH. A hazai piacon forró kád képviseli a következő márkák: class "Suite" - Teuco Jacuzzi, Hoesch, class "comfort" - Medence-Spa (Lengyelország), valamint a Balteco (Észtország), Szinte az összes megkérdezett kereskedők azt mondta, az értékesítés növekedése a hidromasszázs kádak, a társaság különösen "C"alapján az értékesítés, a becslések szerint ez a növekedés mintegy 30 %. Zivatarok egyre népszerűbb zuhanyzók. Így változik az ár, tervezés, műszaki előírások, amelyek megfelelnek bármely megköveteli az idősek, akik már nehezen, hogy használja a fürdőszoba, valamint a fiatal, amely a fürdő gyakran nem elegendő időt. Vannak kabinok pentagonal, kerek, szögletes változata. Vannak még tolóajtók, szakaszok, így magának építeni egy zuhanyzó záradék alapján a jellemzői egy adott fürdőszoba. Zivatarok lehet önálló, illetve telepíthető közvetlenül a fürdőszoba. A drágább modell lehet felszerelt, saját szivattyú, termosztát, függőleges sugarak még fitosauna. Amellett, hogy vízálló touch control panel a fülke telepíteni rádió, vagy akár telefonon. Márka képviselő foglalási osztály "Suite": Teuco, Hoesch, DuschoLux, Coralle, Huppe (szakosodott, kizárólag a termelés zuhanyzók). A trendsetter a világ zuhanyzók egy német cég Hoesch. Zivatarok osztályú "comfort" az ukrán piacon megtalálható márkák, Ravak, Vagnerplast (cseh Köztársaság), valamint Kolo. Az ár gap zuhanyzóval, hatalmas: a legegyszerűbb kabin körülbelül 4000 UAH.valamint az ár a foglalási osztály "Grand Suite" jön 35000 UAH. A Modern technológia hozta létre, gőz kabin, ami lehet helyezni, fürdőszoba. Lehet felszerelt, zuhanyzó, hidromasszázs, aromaterápiás készülékek. Egyes vállalatok termelnek készletek utólagos hagyományos zuhany párban (márkák, ugyanaz, mint a zuhanyzók). A piaci szereplők becslése szerint a növekedés értékesítése, zuhanyzók az elmúlt évben elérte a 10 - 15%. Bútorok fürdőszoba Minden a fenti "szaniter" a gyártók már gyártás, bútorok, fürdőszoba (Villeroy&Boch, Ideális Standard, Keuco). "zene" az első ukrán gyári (- alapú vállalati "C" 1999-ben), amely már gyártás, bútorok, fürdőszoba, egymástól függetlenül fejlődik design kínál különböző színes megoldások. Mint mondta, a kereskedelmi Igazgató a társaság "C" Michael Zsákok, korábban importált bútorok osztály "Suite" spanyol cég Royo-olasz - Telma, Antonio Lupi. Miután szállítás bútor, sok a termékek voltak sérült. Tehát az ötlet merült fel, a saját termelés. Ma "mosogató" termel bútor a class "gazdaság" (600 - 700 UAH. majd "comfort" (700 - 1500 UAH. ), valamint drágább modellek (1500-tól UAH. ) az egyedi megrendelés. Kiskereskedelmi Ukrajna-talál a fürdőszoba bútor német márka: Jorger-olasz - Arlex, Evrolegno, Tenda Dorica, Seresi, Merati. A fő dolog a minőség Szerint a gyártók vízvezeték itt "híres" a termelők, a fő különbség a termékek olcsóbb, hogy az ár a gyűjtemény nem határozza meg a minőségi színvonalat, mint ahogy valamennyi gyűjtemények egy meglehetősen magas szintű, design, új tervek, modellek, stílusok (most népszerű, főként avantgárd), t. d. De a "töltelék" minden termék gyakorlatilag megegyezik. A fent említett német brand gyártók szinte tökéletesen össze az arány az ár - minőség, mentén-val egy széles javaslatok. Minőségi vízvezeték termékek osztály "gazdaság" , "comfort" vezető gyártók határozza meg egyik vagy másik fokú minőségi kerámia, máz, majd öntsük mechanizmus. Trendsetter egy kis német Duravit gyár van a leg -- bb népszerű között építészek, tervezők. Itt minden modell egy adott típusú kerámia szaniterek által kifejlesztett tervezők a világ minden tájáról, beleértve: Philippe Starck, Adolf Bábel, Michael graves, mások. Fröccsenő a tickling csak tisztázni: a word "pezsgőfürdő" ukrán, illetve orosz fogyasztói "hívások" forró kád, bár valójában Jacuzzi egy olasz cég, Jacuzzi, érdeme, amely abból áll, csak az a tény, hogy ez volt az első importált, hogy Ukrajna (illetve más országokban a korábbi Szovjetunió) forró kád. Ezért a "nem feltételek szív" eladók, kéri, valamint ha van egy Jacuzzi?! Mert ma Ukrajna bemutatja sok "szaniter" márka, amely többek között a termékeket ajánlunk, forró kád. Előrejelzés Belföldi "szaniter" a piac egyre nagyobb. Az elmúlt évben ő nőtt, több mint két alkalommal miatt a kapacitás. Még mindig nem fejeződött be, ahogy azt a több külföldi gyártók, amelyek sem a szereplők még mindig nem jön létre a névjegyzék. A kompozíció, a szereplők nem valószínű, hogy a változás, mint a fő képviselői továbbra is, hogy növeljék a hatalom. S bár ebben a szakaszban a fejlesztés "ne nyelje le a kisebb testvérek", de ugyanakkor pie nevű "a szaniterek piac" már elkezdett forogni javukra. Új, hogy a piac meglehetősen kockázatos ötlet, hogy megnyerje egy hely a nap alatt, nem valószínű, hogy lehet az erő. Nyilvánvaló, hogy a jövőben a kis cégek nem jelenik meg, illetve a már meglévők fog működni együttműködve több "strong" partnerek. A tartomány által nyújtott szolgáltatások, például a piaci szereplők, az lesz a leginkább, hogy sem a legszélesebb. Egyes piaci szereplők jogosan félek, hogy írja be a hazai piacon a nagy orosz cégek. Sőt, az ilyen kísérletek már történtek az elmúlt évben. (Vannak még képviseleti irodák orosz cégek, hogy eladja a "kapcsolódó" építési anyagok, mint a kerámia csempe, parketta). Ez a bővülés elsősorban az a tény, hogy sok orosz vállalatok, amellett, hogy a piac "izom", maradt nélkül fenntartja magának a munkát a saját piaci. Majd könnyebb "break" a környéken piac, azaz a.
FORRÁS: Építés, újjáépítés

Forrás: http://stroymart. com. ua

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése